Laidiens: 23.01.2015., Nr. 16

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/16.AKK1

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais referents (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda ieguldījumu uzraudzību

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- pieredze ES fondu projektu neatbilstību sistēmas administrēšanā

- pieredze ES fondu administrēšanā vai iekšējās kontroles sistēmas izstrādē un uzturēšanā

- prasme izstrādāt tiesību aktus un metodoloģiskos materiālus

- pieredze darbā valsts pārvaldē, vai izpratne par tās darbības principiem

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda ieguldījumu uzraudzību informāciju un komunikāciju tehnoloģiju jomā, t.sk.

- sagatavot gada ziņojumam un MK pusgada ziņojumam informāciju par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu

- izvērtēt un sniegt informāciju par neatbilstībām informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā

- izvērtēt un sniegt informāciju vadošās iestādes apliecinājumam par neatbilstībām informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2015/16.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto profesionālo kvalifikācijas pakāpi)

- pieredze jurista amatā vismaz 2 gadi (vēlams valsts pārvaldes iestādē)

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas (vēlams krievu vai angļu)

- amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās profesionālās prasmes, tajā skaitā iniciatīva

- pieredze dokumentu projektu sagatavošanā

- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām un citiem darbiem nepieciešamajiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, klientorientēta darbība un orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- darba pieredze paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā

- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- prasme analizēt situāciju, pilnveidot darbību perspektīvā skatījumā

- spēja atzīt un identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus

- orientācija uz attīstību un pilnveidošanos, empātija

Amata mērķis: aģentūrai normatīvajos aktos noteiktās bezdarba samazināšanas valsts politikas īstenošanas juridiskais atbalsts.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra iela 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021841, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2015/16.AKK3

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku zinošu un precīzu ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (2 ierēdņa amati)

Tevi interesē aizraujošs darbs valsts pārvaldē? Tu pārzini ekonomikas un grāmatvedības jomu? Tu esi precīzs darba izpildē? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda projektu un maksājumu dokumentu vērtēšanu

- veikt pārbaudes uz vietas objektos

- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas nozarē)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, tai skaitā pieredzi Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā, tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- zināšanas Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas angļu valodas prasmes (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), vēlamas padziļinātas zināšanas MS Excel lietošanā

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2015/16.AKK4

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku precīzu un atbildīgu ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA ZIVSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tevi interesē dinamisks darbs valsts pārvaldē? Tu esi precīzs darba izpildē, Tev piemīt augsta atbildība? Tev nav sveša būvniecības nozare? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt būvniecības projektu un būvobjektu tāmju ekspertīzi

- veikt pārbaudes uz vietas objektos

- veikt Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda projektu un maksājumu dokumentu vērtēšanu

- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību inženierzinātnēs (vēlama būvniecības jomā)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas angļu valodas prasmes (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), vēlamas padziļinātas zināšanas Excel lietošanā

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2015/16.AKK5

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku analītisku un atbildīgu ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA ZIVSAIMNIECĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tevi interesē aizraujošs darbs valsts pārvaldē? Tu pārzini ekonomikas un grāmatvedības jomu? Tu esi precīzs darba izpildē? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda projektu un maksājumu dokumentu vērtēšanu

- veikt pārbaudes uz vietas objektos

- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas nozarē)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, tai skaitā pieredzi Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā, tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- zināšanas publisko iepirkumu procesos (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas angļu valodas prasmes (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), vēlamas padziļinātas zināšanas MS Excel lietošanā

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2015/16.AKK6

Ministru kabinets izsludina atklātu konkursu, lai izvirzītu Latvijas ekspertus ievēlēšanai Eiropas Komitejā spīdzināšanas un necilvēcīgas vai pazemojošas rīcības vai soda novēršanai

Latvijas eksperta kandidātam, kuru izvirzītu ievēlēšanai Eiropas Komitejā spīdzināšanas un necilvēcīgas vai pazemojošas rīcības vai soda novēršanai, jāatbilst Eiropas Konvencijas par spīdzināšanas un necilvēcīgas vai pazemojošas rīcības vai soda novēršanu 4.pantā noteiktajām obligātajām prasībām - tām ir jābūt personām ar visaugstāko morālo stāju, atzītu kompetenci cilvēktiesību jomā vai ar profesionālu pieredzi jomās, kuras regulē Konvencija, jāstrādā individuāli, neatkarīgi un objektīvi, un jābūt spējīgām efektīvi darboties Komitejā.

Pretendentu vērtēšana notiks pēc šādiem kritērijiem:

- labas zināšanas cilvēktiesību jomā

- profesionālā pieredze jomās, kuras regulē Konvencija

- izpratne par Komitejas darbu

- izpratne par situāciju Latvijā Konvencijas izpildes jomā

- prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli

- labas angļu un/vai franču valodas zināšanas

Pretendentus lūdzam iesniegt motivētu pieteikumu, CV latviešu un angļu valodā, augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vienā no šādiem veidiem:

- nosūtot pa pastu (pasta zīmogs pirms pieteikuma termiņa beigām) vai nogādājot Komisijas sekretāram, Ārlietu ministrijas Humanitāro jautājumu nodaļas Trešajam sekretāram K.Panteļējevam, K. Valdemāra ielā 3, Rīgā, LV-1395 (ar norādi "Humanitāro jautājumu nodaļai");

- elektroniski, nosūtot uz e-pastu karlis.pantelejevs@mfa.gov.lv.

Tālrunis uzziņām 67016337.


OP 2015/16.AKK7

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VECĀKĀ SPECIĀLISTA darbinieka amata vietu (uz noteiktu laiku) Ārējās tirdzniecības veicināšanas departamenta BIZNESA INFORMĀCIJAS NODAĻĀ Eiropas Biznesa atbalsta tīkls Latvijā (EEN)

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt konsultācijas par LIAA un Enterprise Europe Network (EEN) darbības sfērām, aktualitātēm un pakalpojumiem

- informēt par Eiropas Savienības vienoto tirgu, ES normatīvajiem aktiem, ES sniegtajām atbalsta iespējām un citiem ar ES saistītiem uzņēmējdarbības jautājumiem

- organizēt un vadīt seminārus un pasākumus par aktuāliem ES un ārējās tirdzniecības jautājumiem

- organizēt Latvijas uzņēmumu tikšanās ar ārvalstu partneriem starptautisku kontaktbiržu un uzņēmumu misiju ietvaros

- izstrādāt informatīvos materiālus par uzņēmējiem aktuāliem tematiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība - vēlams ekonomikā, starptautiskajos sakaros vai tirgzinībās (var būt pēdējā kursa students)

- pamatzināšanas par ES vienoto tirgu un Latvijas uzņēmējdarbības vidi

- ļoti labas angļu valodas (lasīt, runāt, rakstīt) zināšanas

- labas krievu vai franču, vai vācu valodas (lasīt, runāt, rakstīt) zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- uz rezultātu orientēta un patstāvīga pieeja darbam

- labas komunikācijas prasmes, spēja argumentēti prezentēt savu viedokli

- pozitīva un uz klientu vērsta attieksme

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un biroja tehniku

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskās braukšanas pieredze

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā

- iespēju iegūt pieredzi starptautisku biznesa sakaru veidošanā un ārējās tirdzniecības veicināšanā

Pretendentus lūdzam nosūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz 2015.gada 4.februārim LIAA Personāla vadības nodaļai Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai uz e-pastu personals@liaa.gov.lv ar norādi "BIN vecākais speciālists".

www.liaa.gov.lv; www.een.lv


OP 2015/16.AKK8

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Finanšu un grāmatvedības daļas grāmatveža darbinieka amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir veikt Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3.specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta budžeta plānošanu, grāmatvedības uzskaiti, finanšu līdzekļu izlietojuma uzraudzību, analīzi un kontroli.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

- piecu gadu darba pieredze grāmatvedības uzskaitē un finanšu plānošanas jomā

- darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem saistībā ar ES struktūrfondu projektu finansēšanu

- zināšanas un izpratne par finanšu un grāmatvedības jomu

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- vēlama viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu grāmatvedībā un finanšu plānošanas jomā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073.


OP 2015/16.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr.90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību pārraudzības un metodikas nodaļas jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 amata vietas)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- pieredze attiecīgajā specialitātē ilgāka par trīs gadiem

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un to reglamentējošiem normatīviem aktiem

- pieredze darbā ar pašvaldībām

- labas angļu valodas zināšanas

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija), kā arī praktiskā uzdevuma risinājumu 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, praktiskais uzdevums, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2015/16.AKK10

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats:

Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās tirdzniecības statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- apstrādāt un analizēt no Valsts ieņēmumu dienesta saņemtos datus, kas satur informāciju no Vienotā administratīvā dokumenta (VAD) un Pievienotās vērtības nodokļa (PVN) deklarācijas, lai sagatavotu ārējās tirdzniecības statistikas datus

- izstrādāt un aktualizēt datu apstrādes un kontroles algoritmus, koordinēt šo algoritmu uzturēšanu darba kartībā atbilstoši ārējās tirdzniecības statistikas metodikai

- saskaņā ar noslēgtiem līgumiem un ES likumdošanas aktu prasībām sagatavot un nosūtīt Latvijas Bankai, Eiropas Savienības institūcijām un starptautiskām organizācijām ārējās tirdzniecības statistikas informāciju

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadībzinībās, statistikā vai matemātikā

- zināšanas un izpratne par ārējās tirdzniecības nozares jautājumiem

- vēlama darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word), MS Access zināšanas lietpratēja līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas

- labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta motivācijas vēstuli, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.


OP 2015/16.AKK11

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļā!

Tavi darba pienākumi būs:

- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem

- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un saskaņošanā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību

- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva

- labas argumentācijas spējas

- augsta atbildības izjūta

- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam:

- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei un profesionālai un motivētai komandai

- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties

- dinamisku darba vidi

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/16.AKR1

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākās referentes amatā 2015.gada 14.janvārī tika iecelta INITA OZOLNIECE.


OP 2015/16.AKR2

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrija Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākā referenta amatā 2015.gada 19.janvārī tika iecelts JĀNIS SVIKLĀNS.


OP 2015/16.AKR3

Kultūras ministrija paziņo, ka Kultūras ministrijas Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā (Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2009.-2014.gada perioda programma LV04 "Kultūras un dabas mantojuma saglabāšana un atjaunināšana") uz noteiktu laiku, sākot no 2015.gada 26.janvāra, iecelta ILZE KOTE.


OP 2015/16.AKR4

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā (uz noteiktu laiku) 20.01.2015. iecelta ANITA BUKOVSKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)