Laidiens: 23.01.2015., Nr. 16
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/16.AKK1
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā
nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu
amatu - vecākais referents (uz noteiktu
laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās
infrastruktūras uzraudzības nodaļā
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda ieguldījumu
uzraudzību
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- pieredze ES fondu projektu neatbilstību sistēmas administrēšanā
- pieredze ES fondu administrēšanā vai iekšējās kontroles sistēmas izstrādē
un uzturēšanā
- prasme izstrādāt tiesību aktus un metodoloģiskos materiālus
- pieredze darbā valsts pārvaldē, vai izpratne par tās darbības principiem
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda ieguldījumu uzraudzību
informāciju un komunikāciju tehnoloģiju jomā, t.sk.
- sagatavot gada ziņojumam un MK pusgada ziņojumam informāciju par
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu
- izvērtēt un sniegt informāciju par neatbilstībām informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju jomā
- izvērtēt un sniegt informāciju vadošās iestādes apliecinājumam par
neatbilstībām informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2015/16.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Licencēšanas un
tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto
profesionālo kvalifikācijas pakāpi)
- pieredze jurista amatā vismaz 2 gadi (vēlams valsts pārvaldes iestādē)
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas (vēlams krievu vai angļu)
- amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās profesionālās prasmes, tajā
skaitā iniciatīva
- pieredze dokumentu projektu sagatavošanā
- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām un citiem darbiem
nepieciešamajiem tehniskajiem līdzekļiem
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, klientorientēta
darbība un orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu
- darba pieredze paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- prasme analizēt situāciju, pilnveidot darbību perspektīvā skatījumā
- spēja atzīt un identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un
piedāvāt risinājumus
- orientācija uz attīstību un pilnveidošanos, empātija
Amata mērķis: aģentūrai normatīvajos aktos noteiktās bezdarba samazināšanas
valsts politikas īstenošanas juridiskais atbalsts.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu
pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra iela 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā, vai jānosūta
uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67021841, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2015/16.AKK3
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku zinošu un precīzu
ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (2 ierēdņa amati)
Tevi interesē aizraujošs darbs valsts pārvaldē? Tu pārzini ekonomikas un grāmatvedības
jomu? Tu esi precīzs darba izpildē? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi
pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas
komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai un Eiropas Jūrlietu
un zivsaimniecības fonda projektu un maksājumu dokumentu vērtēšanu
- veikt pārbaudes uz vietas objektos
- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību
institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas nozarē)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, tai skaitā pieredzi
Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu
sastādīšanā, tiks uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- zināšanas Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un
administratīvo aktu sastādīšanā (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas angļu valodas prasmes (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), vēlamas
padziļinātas zināšanas MS Excel lietošanā
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2015/16.AKK4
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku precīzu un
atbildīgu ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA ZIVSAIMNIECĪBAS DAĻAS
VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tevi interesē dinamisks darbs valsts pārvaldē? Tu esi precīzs darba izpildē,
Tev piemīt augsta atbildība? Tev nav sveša būvniecības nozare? Tev piemīt labas
komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt būvniecības projektu un būvobjektu tāmju ekspertīzi
- veikt pārbaudes uz vietas objektos
- veikt Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda projektu un maksājumu
dokumentu vērtēšanu
- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību
institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību inženierzinātnēs (vēlama būvniecības jomā)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas angļu valodas prasmes (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), vēlamas
padziļinātas zināšanas Excel lietošanā
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2015/16.AKK5
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku analītisku un
atbildīgu ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA ZIVSAIMNIECĪBAS DAĻAS
VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tevi interesē aizraujošs darbs valsts pārvaldē? Tu pārzini ekonomikas un
grāmatvedības jomu? Tu esi precīzs darba izpildē? Tu spēj operatīvi rīkoties un
patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas
komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda projektu un maksājumu
dokumentu vērtēšanu
- veikt pārbaudes uz vietas objektos
- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību
institūciju un citu juridisku un fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas nozarē)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, tai skaitā pieredzi
Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un administratīvo aktu
sastādīšanā, tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- zināšanas publisko iepirkumu procesos (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas angļu valodas prasmes (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), vēlamas
padziļinātas zināšanas MS Excel lietošanā
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2015/16.AKK6
Ministru kabinets izsludina atklātu konkursu, lai izvirzītu Latvijas
ekspertus ievēlēšanai Eiropas Komitejā spīdzināšanas un necilvēcīgas vai
pazemojošas rīcības vai soda novēršanai
Latvijas eksperta kandidātam, kuru izvirzītu ievēlēšanai Eiropas Komitejā
spīdzināšanas un necilvēcīgas vai pazemojošas rīcības vai soda novēršanai,
jāatbilst Eiropas Konvencijas par spīdzināšanas un necilvēcīgas vai pazemojošas
rīcības vai soda novēršanu 4.pantā noteiktajām obligātajām prasībām - tām ir
jābūt personām ar visaugstāko morālo stāju, atzītu kompetenci cilvēktiesību
jomā vai ar profesionālu pieredzi jomās, kuras regulē Konvencija, jāstrādā
individuāli, neatkarīgi un objektīvi, un jābūt spējīgām efektīvi darboties
Komitejā.
Pretendentu vērtēšana notiks pēc šādiem kritērijiem:
- labas zināšanas cilvēktiesību jomā
- profesionālā pieredze jomās, kuras regulē Konvencija
- izpratne par Komitejas darbu
- izpratne par situāciju Latvijā Konvencijas izpildes jomā
- prasme formulēt un aizstāvēt savu viedokli
- labas angļu un/vai franču valodas zināšanas
Pretendentus lūdzam iesniegt motivētu pieteikumu, CV latviešu un angļu
valodā, augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju, kā arī citus
dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 14 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vienā
no šādiem veidiem:
- nosūtot pa pastu (pasta zīmogs pirms pieteikuma termiņa beigām) vai
nogādājot Komisijas sekretāram, Ārlietu ministrijas Humanitāro jautājumu
nodaļas Trešajam sekretāram K.Panteļējevam, K. Valdemāra ielā 3, Rīgā, LV-1395
(ar norādi "Humanitāro jautājumu nodaļai");
- elektroniski, nosūtot uz e-pastu karlis.pantelejevs@mfa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67016337.
OP 2015/16.AKK7
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VECĀKĀ
SPECIĀLISTA darbinieka amata vietu (uz noteiktu laiku) Ārējās tirdzniecības
veicināšanas departamenta BIZNESA INFORMĀCIJAS NODAĻĀ Eiropas Biznesa atbalsta
tīkls Latvijā (EEN)
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt konsultācijas par LIAA un Enterprise Europe Network (EEN) darbības
sfērām, aktualitātēm un pakalpojumiem
- informēt par Eiropas Savienības vienoto tirgu, ES normatīvajiem aktiem, ES
sniegtajām atbalsta iespējām un citiem ar ES saistītiem uzņēmējdarbības
jautājumiem
- organizēt un vadīt seminārus un pasākumus par aktuāliem ES un ārējās
tirdzniecības jautājumiem
- organizēt Latvijas uzņēmumu tikšanās ar ārvalstu partneriem starptautisku kontaktbiržu un uzņēmumu misiju ietvaros
- izstrādāt informatīvos materiālus par uzņēmējiem aktuāliem tematiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība - vēlams ekonomikā, starptautiskajos sakaros vai
tirgzinībās (var būt pēdējā kursa students)
- pamatzināšanas par ES vienoto tirgu un Latvijas uzņēmējdarbības vidi
- ļoti labas angļu valodas (lasīt, runāt, rakstīt) zināšanas
- labas krievu vai franču, vai vācu valodas (lasīt, runāt, rakstīt)
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- uz rezultātu orientēta un patstāvīga pieeja darbam
- labas komunikācijas prasmes, spēja argumentēti prezentēt savu viedokli
- pozitīva un uz klientu vērsta attieksme
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un biroja tehniku
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskās braukšanas
pieredze
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā
- iespēju iegūt pieredzi starptautisku biznesa sakaru veidošanā un ārējās
tirdzniecības veicināšanā
Pretendentus lūdzam nosūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz 2015.gada
4.februārim LIAA Personāla vadības nodaļai Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai uz
e-pastu personals@liaa.gov.lv
ar norādi "BIN vecākais speciālists".
www.liaa.gov.lv; www.een.lv
OP 2015/16.AKK8
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Finanšu un grāmatvedības daļas grāmatveža darbinieka amata vietu (uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie darba pienākumi ir veikt Eiropas Sociālā fonda darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3.specifiskā atbalsta mērķa
"Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti
izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un
nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta budžeta
plānošanu, grāmatvedības uzskaiti, finanšu līdzekļu izlietojuma uzraudzību,
analīzi un kontroli.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs
- piecu gadu darba pieredze grāmatvedības uzskaitē un finanšu plānošanas
jomā
- darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvajiem aktiem saistībā ar ES struktūrfondu projektu finansēšanu
- zināšanas un izpratne par finanšu un grāmatvedības jomu
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- vēlama viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama darba pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansēto programmu projektu grāmatvedībā un finanšu plānošanas
jomā
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073.
OP 2015/16.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr.90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta
Pašvaldību pārraudzības un metodikas nodaļas jurista/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (2 amata vietas)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- pieredze attiecīgajā specialitātē ilgāka par trīs gadiem
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un to reglamentējošiem
normatīviem aktiem
- pieredze darbā ar pašvaldībām
- labas angļu valodas zināšanas
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī
prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija), kā arī praktiskā uzdevuma
risinājumu 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, praktiskais uzdevums, kā
arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes"
→ "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2015/16.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats:
Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās tirdzniecības
statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- apstrādāt un analizēt no Valsts ieņēmumu dienesta saņemtos datus, kas
satur informāciju no Vienotā administratīvā dokumenta (VAD) un Pievienotās
vērtības nodokļa (PVN) deklarācijas, lai sagatavotu ārējās tirdzniecības
statistikas datus
- izstrādāt un aktualizēt datu apstrādes un kontroles algoritmus, koordinēt
šo algoritmu uzturēšanu darba kartībā atbilstoši ārējās tirdzniecības
statistikas metodikai
- saskaņā ar noslēgtiem līgumiem un ES likumdošanas aktu prasībām sagatavot
un nosūtīt Latvijas Bankai, Eiropas Savienības institūcijām un starptautiskām
organizācijām ārējās tirdzniecības statistikas informāciju
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadībzinībās, statistikā vai matemātikā
- zināšanas un izpratne par ārējās tirdzniecības nozares jautājumiem
- vēlama darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word), MS Access
zināšanas lietpratēja līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta motivācijas vēstuli, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt
Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.
OP 2015/16.AKK11
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības
struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības
piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus
vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
vecāko ekspertu Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības
un metodikas nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu
pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un
aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem
- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas
izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un
saskaņošanā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva
- labas argumentācijas spējas
- augsta atbildības izjūta
- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/16.AKR1
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākās referentes amatā 2015.gada
14.janvārī tika iecelta INITA OZOLNIECE.
OP 2015/16.AKR2
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrija Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākā referenta
amatā 2015.gada 19.janvārī tika iecelts JĀNIS SVIKLĀNS.
OP 2015/16.AKR3
Kultūras ministrija paziņo, ka Kultūras ministrijas Eiropas Savienības fondu
departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākās referentes
ierēdnes amatā (Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2009.-2014.gada
perioda programma LV04 "Kultūras un dabas mantojuma saglabāšana un
atjaunināšana") uz noteiktu laiku, sākot no 2015.gada 26.janvāra, iecelta
ILZE KOTE.
OP 2015/16.AKR4
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās
statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākās referentes ierēdnes
amatā (uz noteiktu laiku) 20.01.2015. iecelta ANITA BUKOVSKA.