Laidiens: 14.08.2015., Nr. 158

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/158.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi un īstenošanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes procesiem

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Komercdarbības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa

- sniegt konsultācijas un gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts atbalsta kontroles normu piemērošanu

- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs

- koordinēt lietvedības darbu departamentā un uzturēt komercdarbības atbalsta lietu sarakstu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

 Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2015/158.AKK2

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku) - Iekšējā audita departamenta auditors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams finanšu/ekonomikas/grāmatvedības jomā)

- darba pieredze finanšu, grāmatvedības vai iekšējā audita jomā

- zināšanas izpratnes līmenī par finanšu jomu regulējošajiem tiesību aktiem (vēlamas zināšanas par Starptautiskajiem iekšējā audita profesionālās prakses standartiem)

- vispārējas zināšanas par iekšējā audita darba apjomu

- ļoti labas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicamas komunikācijas prasmes gan mutvārdos, gan rakstiski

- patstāvīga analītiska darba iemaņas, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

Darba pienākumi:

- veikt iekšējos auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā audita profesionālās prakses standartiem

- nodrošināt neatkarīgu un objektīvu (uz risku balstītu) novērtējumu par iekšējās kontroles sistēmām, to pietiekamību un efektivitāti

- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt uzraudzību par ieteikumu ieviešanas gaitu

- sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem

- piedalīties departamenta kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju u. c. dokumentu izstrādē

Vakantajam amatam noteikta 15. saime, II līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.

 Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 darbadienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai elektroniski Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2015/158.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Lauksaimniecības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par lauksaimniecību apkopošana, analīze un izplatīšana

- līdzdalība lauku saimniecību struktūras apsekojuma sagatavošanā, organizācijā un realizācijā

- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

- sadarbība ar respondentiem un statistikas datu lietotājiem

- iesaistīšanās starptautisko projektu realizācijā lauksaimniecības statistikas jomā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai lauksaimniecības jomā

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības un Latvijas Republikas tiesību aktiem lauksaimniecības jomā

- vēlama pieredze statistiskās informācijas apstrādē un analīzē

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access, PowerPoint)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/158.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VALSTS PĀRVALDES JURISKONSULTA/-ES ierēdņa amata vietām (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; viena amata vieta uz noteiktu laiku uz ierēdņa prombūtnes laiku) Juridiskā departamenta STRUKTŪRFONDU NODROŠINĀJUMA nodaļā

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot un noformēt pārvaldes lēmumus, tai skaitā administratīvus aktus, un vēstules ES fondu finansējuma saņēmējiem

- sniegt juridiskus atzinumus par ES fondu projektos konstatētajām pretrunām

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras, izvērtēt un sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem, kas regulē ES fondu darbību

- sniegt konsultācijas ES fondu tiesiskajos jautājumos

- sagatavot prasības pieteikumus un citus ar tiesvedību un izpildu darbību saistītos dokumentus, kā arī kreditora prasījumus

- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un maksātnespējas procesos

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (pārvaldes lēmumu, līgumu u. c. juridiska satura dokumentu sagatavošanā, pieredze tiesvedībā un/vai maksātnespējas procesos) tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par valsts atbalstu komercdarbībai un ES fondu vadību

- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem

- izpratne par ES tiesību sistēmu

- angļu valodas zināšanas (sapratne vismaz B1 līmenī)

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

Pretendentam, kuram ir atbilstoša profesionālā pieredze līdz 1 gadam, pārbaudes laikā tiek noteikta mēnešalga 894 euro. Pretendentam, kuram ir atbilstoša profesionālā pieredze vairāk par 1 gadu, tiek noteikta mēnešalga 1028 euro.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015. gada 24. augustam LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv ar norādi "SNN juriskonsults". www.liaa.gov.lv

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/158.AKR1

Izglītības kvalitātes valsts dienesta Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada 8. jūlijā, Nr. 131 (5449), izsludinātais atklātais konkurss uz vecākā referenta (valsts civildienesta ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)