Laidiens: 14.08.2015., Nr. 158
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/158.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi
un īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Komercdarbības departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par
normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa
- sniegt konsultācijas un gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts
atbalsta kontroles normu piemērošanu
- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā ES institūciju
organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs
- koordinēt lietvedības darbu departamentā un uzturēt komercdarbības
atbalsta lietu sarakstu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2015/158.AKK2
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
(uz noteiktu laiku) - Iekšējā audita departamenta auditors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams finanšu/ekonomikas/grāmatvedības jomā)
- darba pieredze finanšu, grāmatvedības vai iekšējā audita jomā
- zināšanas izpratnes līmenī par finanšu jomu regulējošajiem tiesību aktiem
(vēlamas zināšanas par Starptautiskajiem iekšējā audita profesionālās prakses
standartiem)
- vispārējas zināšanas par iekšējā audita darba apjomu
- ļoti labas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas (mutiski un
rakstiski)
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- teicamas komunikācijas prasmes gan mutvārdos, gan rakstiski
- patstāvīga analītiska darba iemaņas, spēja strādāt ar liela apjoma
informāciju
Darba pienākumi:
- veikt iekšējos auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā
audita profesionālās prakses standartiem
- nodrošināt neatkarīgu un objektīvu (uz risku balstītu) novērtējumu par
iekšējās kontroles sistēmām, to pietiekamību un efektivitāti
- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt
uzraudzību par ieteikumu ieviešanas gaitu
- sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem
- piedalīties departamenta kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju
u. c. dokumentu izstrādē
Vakantajam amatam noteikta 15. saime, II līmenis un 8. mēnešalgu
grupa. Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013
noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju
amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas 10 darbadienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai
elektroniski Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.
OP 2015/158.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt
profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes
(reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas
departamenta Lauksaimniecības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par lauksaimniecību
apkopošana, analīze un izplatīšana
- līdzdalība lauku saimniecību struktūras apsekojuma sagatavošanā,
organizācijā un realizācijā
- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
- sadarbība ar respondentiem un statistikas datu lietotājiem
- iesaistīšanās starptautisko projektu realizācijā lauksaimniecības
statistikas jomā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
lauksaimniecības jomā
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības un Latvijas Republikas
tiesību aktiem lauksaimniecības jomā
- vēlama pieredze statistiskās informācijas apstrādē un analīzē
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access,
PowerPoint)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/158.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VALSTS
PĀRVALDES JURISKONSULTA/-ES ierēdņa amata vietām (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku; viena amata vieta uz noteiktu laiku uz ierēdņa prombūtnes
laiku) Juridiskā departamenta STRUKTŪRFONDU NODROŠINĀJUMA nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot un noformēt pārvaldes lēmumus, tai skaitā administratīvus aktus,
un vēstules ES fondu finansējuma saņēmējiem
- sniegt juridiskus atzinumus par ES fondu projektos konstatētajām pretrunām
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras, izvērtēt un sniegt
atzinumus par tiesību aktu projektiem, kas regulē ES fondu darbību
- sniegt konsultācijas ES fondu tiesiskajos jautājumos
- sagatavot prasības pieteikumus un citus ar tiesvedību un izpildu darbību
saistītos dokumentus, kā arī kreditora prasījumus
- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un maksātnespējas procesos
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (pārvaldes lēmumu, līgumu u. c.
juridiska satura dokumentu sagatavošanā, pieredze tiesvedībā un/vai
maksātnespējas procesos) tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par valsts atbalstu komercdarbībai un ES fondu vadību
- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem
- izpratne par ES tiesību sistēmu
- angļu valodas zināšanas (sapratne vismaz B1 līmenī)
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
Pretendentam, kuram ir atbilstoša profesionālā pieredze līdz 1 gadam,
pārbaudes laikā tiek noteikta mēnešalga 894 euro.
Pretendentam, kuram ir atbilstoša profesionālā pieredze vairāk par 1 gadu, tiek
noteikta mēnešalga 1028 euro.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli, un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015. gada 24. augustam LIAA
Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv
ar norādi "SNN juriskonsults". www.liaa.gov.lv
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/158.AKR1
Izglītības kvalitātes valsts dienesta Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada 8. jūlijā, Nr. 131
(5449), izsludinātais atklātais konkurss uz vecākā referenta (valsts
civildienesta ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.