Laidiens: 04.08.2015., Nr. 150
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/150.AKK1
Aizsardzības ministrija izsludina konkursu uz vecāko referentu amatiem
aizsardzības politikas, aizsardzības plānošanas un krīzes vadības jomās - divas
ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku, viena ierēdņa amata vieta uz pastāvīgu
laiku
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta
prasībām
- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība
- vēlama pieredze normatīvo aktu/analītisko dokumentu sagatavošanā
- vēlama profesionālā darba pieredze ilgāka par gadu
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)
- izpratne par Latvijas drošības politikas aspektiem un priekšstats par
valsts aizsardzības sistēmas pamatelementiem
- zināšanas par Ziemeļatlantijas līguma organizācijas (NATO) darbības
principiem un Eiropas drošības un aizsardzības politiku
- izpratne par Nacionālo bruņoto spēku struktūru, mērķiem, uzdevumiem
- analītiskās spējas, iniciatīva, spēja strādāt radoši un patstāvīgi, spēja
formulēt viedokli, sagatavot un aizstāvēt priekšlikumus
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot
uz e-pasta adresi: anda.labsvarde@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā
http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335200, 67335268.
OP 2015/150.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs
(reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Informācijas departamenta informācijas sistēmu administratora/-es amata vietu
(darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.5. saimē,
IIA līmenī, 8.mēnešalgu grupā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģijas, datortehnikas, elektronikas, telekomunikācijas,
datorvadības un datorzinātnes jomā
- zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(autorizācijas, failu glabāšana, e-pasta, VOIP) darbību
- zināšanas par datu bāzēm un WEB tehnoloģijām
- labas prasmes strādāt ar datoru MS Windows un Linux vidē
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- angļu valodas prasme līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt un saprast) šajā svešvalodā;
- zināšanas un darba pieredze saistībā ar dažādu informācijas sistēmu
izveidi, uzturēšanu, plānošanu, dokumentācijas sagatavošanu/uzturēšanu un
lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi saistīti ar informācijas sistēmu uzraudzību, plānošanu
un pilnveidošanu, tehniskā tīkla administrēšanu, piedalīšanos dažādu
instrukciju, standarta veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā,
ieviešanā un pilnveidošanā, tehniskā atbalsta sniegšana Iepirkumu uzraudzības
biroja uzturēto sistēmu lietotājiem.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darba vietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts
pārvaldes iestādē
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015.gada 18.augustam uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga,
LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa
faksu: 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2015/150.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - JURIDISKĀ DEPARTAMENTA ADMINISTRATĪVĀ PROCESA NODAĻAS JURISKONSULTS/-E
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama darba pieredze juridiskā darbā valsts pārvaldes iestādē vai
administratīvajā tiesā
- labas zināšanas administratīvajās tiesībās, kā arī juridisko dokumentu
izstrādāšanā un noformēšanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- datora lietotāja līmeņa prasmes
Veicamie pienākumi:
- veikt ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu tiesību aktu (pārvaldes
lēmumu, privāttiesisko un publisko līgumu, iekšējo normatīvo aktu u.c.)
tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, kā arī sagatavot attiecīgus dokumentus
- sagatavot ministrijas iekšējo lēmumu un pārvaldes lēmumu u.c. juridiska
rakstura dokumentus atbilstoši departamenta kompetencei
- piedalīties dienesta pārbaudēs un disciplinārlietu izskatīšanā ministrijā,
sagatavot ar to saistītos dokumentus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas
Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski,
nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036722, 67036731.
OP 2015/150.AKK4
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Nodrošinājuma valsts aģentūras Izņemto lietu nodaļas vadītāja vietnieka /-ces (ierēdņa/-nes) amatu:
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība vadības zinātnēs vai tiesību zinātnēs
- papildus izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinoši dokumenti
(apliecības, sertifikāti) tiks uzskatīti par priekšrocību
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē
5. pārzināt administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas, krimināllietās
izņemto lietisko pierādījumu un arestētās mantas darbību reglamentējošos
normatīvos aktus
- amata pildīšanai nepieciešama pielaide valsts noslēpuma objektiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- spēja vadīt komandu un organizēt procesus
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (rakstos un mutiski) par
kompetencē esošajiem jautājumiem
- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office
produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)
- latviešu valodas prasme C līmeņa 1.pakāpes apjomā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un kontrolēt administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas,
krimināllietās izņemto lietisko pierādījumu un arestētās mantas pieņemšanu
glabāšanā, glabāšanu, iznīcināšanu un nodošanu realizācijas/utilizācijas
procesa uzsākšanai
- organizēt un kontrolēt glabāšanā pieņemtās administratīvo pārkāpumu lietās
izņemtās mantas, krimināllietās izņemto lietisko pierādījumu un arestētās
mantas uzskaiti;
- organizēt un pilnveidot darbu Administratīvo un krimināllietu informācijas
sistēmā
- organizēt sadarbību materiāltehnisko resursu nodrošināšanā, izņemtās
mantas un lietisko pierādījumu pārņemšanas, iznīcināšanas, realizācijas un
atgriešanas procedūrā
- kontrolēt ar komersantiem noslēgto līgumu par administratīvo pārkāpumu
lietās izņemtās mantas, krimināllietās izņemto lietisko pierādījumu un
arestētās mantas līguma nosacījumu izpildi
- veikt saraksti un komunikāciju ar atbildīgajām institūcijām un procesa
virzītāju, kas saistīta ar uzdevumu izpildi
- piedalīties normatīvo aktu izstrādē, iepirkuma un citās komisijās
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- stabilu atalgojumu (līdz 1100 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc viena nostrādāta gada)
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- profesionālu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV) un izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu") iesniegt ne vēlāk kā
divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrā Čiekurkalna
1.līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pastu: marite.ruja@agentura.iem.gov.lv,
tālr.67829060.
OP 2015/150.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VECĀKĀ/-S
EKSPERTA/-ES (ierēdņa) amata vietām Eiropas fondu departamentā (četras amata
vietas uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi
- ES fondu līdzfinansēto projektu iesniegumu izvērtēšana, lēmumu
sagatavošana
- projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana
- projektu īstenošanas līgumu grozījumu izvērtēšana un atzinumu sniegšana
- projektu ietvaros paredzēto ieguldījumu tirgus cenu izvērtēšana un
atzinumu sniegšana
- atskaišu sagatavošana par projektu izvērtēšanas gaitu
- atbilžu sagatavošana uz informācijas pieprasījumiem
Prasības pretendentiem/-ēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības
zinībās, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālajām mācībām
- izpratne par ES fondu vadību
- darba pieredze ES fondu administrēšanā un iepirkumu dokumentācijas
izvērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas grāmatvedībā
- zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- angļu un krievu valodas zināšanas (sapratne vismaz B2 līmenī, runāšana un
rakstīšana vismaz B1 līmenī)
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte, loģiskā domāšana
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darba vietu Rīgas centrā
Pretendentam, kuram ir atbilstoša profesionālā pieredze līdz 1 gadam,
pārbaudes laikā tiek noteikta mēnešalga 894 euro. Pretendentam, kuram ir
atbilstoša profesionālā pieredze vairāk par 1 gadu, tiek noteikta mēnešalga
1028 euro. Pretendentus
lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas līdz 2015.gada 17.augustam LIAA Personāla
vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv
ar norādi "EFD vecākais eksperts". www.liaa.gov.lv
OP 2015/150.AKK6
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s inspektora/-es - valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance) uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar
izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos
dokumentus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma
izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata
aprakstā noteiktos pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo
aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija).
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas.
OP 2015/150.AKK7
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Kultūras mantojuma politikas daļas vadītāja/-s ierēdņa
amata vietu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- vismaz trīs gadu darba pieredze ar kultūras vai kultūras mantojuma jomu
saistītās institūcijās (vēlama pieredze vadošā amatā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- zināšanas un izpratne par kultūras mantojuma saglabāšanas principiem,
teoriju un praksi Latvijā un Eiropā
- zināšanas un pieredze ilgtermiņa stratēģiskajā plānošanā
- pieredze starptautiskā finansējuma plānošanā un tā apgūšanas uzraudzībā
- pieredze starptautiskajā sadarbībā un komunikācijā
- zināšanas par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības nozares būtiskāko
normatīvo aktu regulējumu (zināšanas par starptautiskajām tiesību normām un
administratīvo procesu iestādē)
- labas darba organizācijas un vadības prasmes, stratēģiska, konceptuāla,
analītiska un radoša domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības
sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office)
- spēja dot ieguldījumu augstvērtīga iestādes un tās pārstāvētās jomas
publiskā tēla veidošanā
Pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas jāiesniedz pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par
elektronisko dokumentu noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta
adresi: renate.lizbovska@mantojums.lv vai pa pastu
(Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti
Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "vakances". Papildus
informācija pa tālruni 67229272.
OP 2015/150.AKK8
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija, reģistrācijas Nr. 90000014724, ir vadošā valsts
pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku,
izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā
arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Personāla speciālists/-e Personālvadības departamentā
Personālvadības departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un realizē
ministrijas personāla vadības politiku un stratēģiju, nodrošina vienotu
personāla vadības funkcijas ieviešanu un kontroli ministrijā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(izglītība personālvadībā vai sertifikāti, kas apliecina prasmes
personālvadībā, tiks uzskatīti par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze personālvadības jomā vairāk par diviem gadiem
(darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- obligāta pieredze darbā ar Horizon un NEVIS
sistēmām
- prasme pielietot praktiskajā darbā normatīvos aktus, atrast un analizēt
nepieciešamo informāciju
- prasme pieņemt lēmumus, patstāvīgi plānot savu darba izpildi plānotajā
termiņā
- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- precizitāte, spēja strādāt komandā un laba stresa noturība
- labas datora prasmes lietotāja līmenī
Pievienojies Personālvadības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar personālvadību saistīto dokumentu
pārvaldību, konsultāciju sniegšanu ministrijas vadībai un darbiniekiem par
NEVIS sistēmu, datu uzkrāšanu un analīzi, konsultatīva atbalsta sniegšanu
ministrijas struktūrvienību un ministrijas padotībā esošo iestāžu darbiniekiem
personālvadības jautājumos.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.