Laidiens: 31.07.2015., Nr. 148
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/148.AKK1
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas nodaļas juriskonsults/ -e
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt iesniegto farmaceitiskās darbības uzņēmumu dokumentāciju
- pieņemt lēmumus par dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām,
sagatavot atzinumus un citus dokumentus par farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas jautājumiem
- sagatavot lēmumu, vēstuļu un citu dokumentu projektus saskaņā ar
Farmaceitiskās darbības licencēšanas komisijas pieņemto ieteikuma lēmumu un
vadošo amatpersonu norādījumiem
- veikt pienākumus, strādājot ar Farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas informācijas sistēmu
- pēc licences turētāju lūguma sniegt juridiska rakstura konsultācijas par
farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz 2 gadu pieredze jurista amatā
- zināšanas administratīvajās tiesībās, obligāta pieredze administratīvo
aktu sagatavošanā
- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma pārzināšana
- vēlama darba pieredze vai zināšanas farmācijas jomā
- teicamas latviešu valodas, labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku
- precizitāte, analītiskā domāšana, augsta atbildības sajūta, spēja
koncentrēties paaugstinātas darba intensitātes laikā
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā analīze,
izpildes kontrole un pakalpojumi" II līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu
valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, Tālruņi papildu
informācijai 67078457, 67078444, 67078424, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies
tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.
OP 2015/148.AKK2
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas
vecākais/ -ā eksperts/ -e
Amata mērķis:
Medicīnisko ierīču negadījumu vigilances sistēmas nodrošināšana.
Galvenie amata pienākumi:
Veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības medicīnisko ierīču drošuma
uzraudzības nodrošināšanai (Vērtēt un analizēt saņemto informāciju par
medicīnisko ierīču negadījumiem, uzraudzīt negadījumu izmeklēšanas norisi,
pieņemt lēmumus par nepieciešamajām darbībām drošas medicīnisko ierīču
pielietošanas nodrošināšanai, atbilstoši kompetencei piedalīties ar medicīnisko
ierīču vigilances sistēmu saistītās sanāksmēs, Eiropas Komisijas darba grupās,
telekonferencēs u.c.).
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība
- izpratne nozares likumdošanas jautājumos
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu
valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- mērķtiecība, precizitāte darbā un augsta atbildības sajūta
- spēja ātri apgūt jaunu informāciju un prasmes
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
- pieredze darbā valsts pārvaldē veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 10.saimes "Ekspertīze"
III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu
valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, Tālruņi papildu
informācijai 67078457, 67078444, 67078424, fakss 67078428. Informējam, ka
sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.
OP 2015/148.AKK3
Precizējot iepriekš publicēto
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra precizē 2015.gada
22.jūlijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.141 (5459)
publicētā amata konkursa sludinājumā norādīto informāciju un to izsaka šādā
redakcijā: "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina
konkursu uz VECĀKĀ EKSPERTA ierēdņa amata vietām (piecas amata vietas uz
noteiktu laiku uz ierēdņa prombūtnes laiku) Eiropas fondu departamenta
Maksājumu kontroles nodaļā".
OP 2015/148.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Stratēģijas un resursu
vadības nodaļas Stratēģiskās vadības procesu vadītājs/-a
Ja tava pieredze stratēģiskās vadības un kvalitātes procesu pārvaldībā
palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi
gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Ja tev ir pieņemami šādi amata pienākumi:
- nodrošināt procesu vadību iestādes struktūrvienībās
- pārraudzīt procesu kvalitātes jautājumus
- vadīt iestādes iekšējā audita funkciju
- nodrošināt kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādi un ieviešanu iestādē
- nodrošināt stratēģisko un profesionālo atbalstu iestādes vadībai efektīvai
valsts pārvaldes principu nodrošināšanai iestādē un iekšējā audita funkciju
veikšanai iestādē
Ja tev ir:
- 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās,
tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā praktiskā darba pieredze iestādē vai uzņēmumā ar stratēģiskas
vadības un iekšējā audita procesiem ne mazāk kā 3 gadi
- prasme stratēģiju un plānu izstrādē, iestādes procesu vadībā, personāla
vadībā
- teicamas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus, vadīt cilvēkus un strādāt
komandā
- labas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz C1 līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras
un Horizon programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt iesniegt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV - 1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Stratēģiskās vadības procesu vadītāja konkursam" līdz 2015.gada 10.augustam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti
uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015.gada 24.augustam. Uzziņas
pa tālruni 67013309.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/148.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Stratēģijas un resursu
vadības nodaļas Iepirkumu un apgādes speciālists/-e
Ja tava pieredze iepirkumu un apgādes palīdzēs radīt modernu un efektīvu
būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tev ir pieņemami šādi amata pienākumi:
- plānot, organizēt un kontrolēt darbu ar iepirkumiem iestādē
- pārvaldīt iestādes saimnieciskos resursus
- sniegt atbalstu iestādes darba aizsardzības, civilās aizsardzības un
ugunsdrošības pasākumu organizācijai iestādē
- nodrošināt savlaicīgas un atbilstošas informācijas izvietošanu iestādes mājas lapā par publiskajiem iepirkumiem
Ja tev ir:
- 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās,
tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- iepriekšējā darba pieredze 5 gadi, no kuriem 3 gadi prasītajā jomā
- prasme izstrādāt un noformēt iepirkumu dokumentus
- teicamas komunikācijas prasmes
- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes, pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību
- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus, strādāt komandā, analizēt
problēmas , prognozēt un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- labas valsts valodas, angļu un krievu valodas prasmes (vismaz B2 līmenī)
- teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
- autovadītāja tiesības B kategorija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi iesūtīt iesniegt CV ar motivācijas vēstuli, un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV - 1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Stratēģiskās vadības procesu vadītāja konkursam" līdz 2015.gada 10.augustam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti
uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015.gada 24.augustam. Uzziņas
pa tālruni 67013309.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2015/148.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības
aģenta/-es amatu Saldus filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientācija uz darba pozitīvu
rezultātu sasniegšanu
- orientācija uz klientu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana
informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī
informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba
tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus
filiālē Avotu ielā 12, Saldus, LV-3801, vai nosūtot uz e-pastu: saldus@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63881580, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura
rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Saldus filiālē,
Avotu ielā 12, Saldū.
OP 2015/148.AKK7
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es
ar juridisko izglītību (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādēs juridiskajā specialitātē
vismaz 2 gadi
- zināšanas un prasmes administratīvā procesa un administratīvā pārkāpuma
procesa tiesību jomās, tajā skaitā administratīvo aktu (lēmumu) un cita veida
dokumentu sagatavošanā
- zināšanas un prasmes normatīvo aktu sagatavošanā un izvērtēšanā
- vēlama darba pieredze tiesvedības dokumentu sagatavošanā un pārstāvībā
tiesās
- augsta atbildības sajūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vēlamas krievu un angļu
valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un standarta MS Office
programmatūru
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt personu iesniegumus kompensāciju, kā arī eksperta sertifikāta
piešķiršanai un sagatavot administratīvos aktus (lēmumus), sarakstes vēstules
- konsultēt telefoniski un klātienē personas par kompensāciju piešķiršanas
jautājumiem, eksperta sertifikāta piešķiršanas nosacījumiem
- izskatīt personu apstrīdēšanas iesniegumus administratīvo pārkāpumu un
administratīvā procesa lietās, sagatavot lēmumus
- izvērtēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un to projektus, sniegt par
tiem priekšlikumus
- īstenot metodisko vadību dabas aizsardzības normatīvo aktu kontroles jomā,
atļauju, saskaņojumu un atzinumu jomā, kas izsniegti saskaņā ar dabas
aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem, un mikroliegumu noteikšanas
jomā
Mēnešalga: 640-800 euro
(bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai, pārbaudes laiks 4 mēneši. Motivācijas
vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Dabas aizsardzības pārvaldei, Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis
uzziņām 67509545.
OP 2015/148.AKK8
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņu amata vietu
(uz nenoteiktu laiku) Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu departamenta
vecākais/-ā referents/-e (1.vakance)
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā vai tiesību zinātnēs
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē
- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja
argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības
prasmes
- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt organizāciju
finanšu rādītājus
Priekšrocība pretendentiem:
- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz Advanced līmenī)
Galvenie darba pienākumi:
1) attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās un
profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu jomā izstrāde
2) atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas
dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos
jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana
3) valsts politikas sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu
jomā ieviešanas novērtēšana un priekšlikumu izstrāde jomas attīstībai
4) valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālās un profesionālās
rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšana, ieviešanas sekmēšana, uzraudzība un
novērtēšana
5) rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences
jautājumos izstrāde
6) metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un
pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un
fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences
ietvaros
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
9.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai
pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 756 (bruto). Pēc
pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek
saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Lūdzam pretendentus iesniegt CV, motivācijas vēstuli (motivācijas vēstulē
lūdzam noradīt uz kuru no divām vakancēm - vakance 1. vai vakance 2. -
pretendents vēlas pieteikties) un izglītības dokumentu kopijas elektroniski 15
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža, sūtot uz e-pasta adresi:
Anita.Budovska@lm.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021505, kā arī Labklājības
ministrijas mājaslapā: wwv.lm.gov.lv.
OP 2015/148.AKK9
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņu amata vietu
(uz nenoteiktu laiku) Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu departamenta
vecākais/-ā referents/-e (2.vakance)
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā vai tiesību zinātnēs
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- labas datora lietošanas prasmes Office
programmatūras vidē
- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja
argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības
prasmes
- vēlama pieredze un prasmes aktīvi piedalīties starptautiskās darba grupās,
ekspertu semināros un sanāksmēs, kā arī uzstāties konferencēs ar ziņojumiem
Priekšrocība pretendentiem/-ēm:
- ar pieredzi starptautisko politikas dokumentu analīzē un tiesību aktu
projektu izstrādē
- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz Advanced
līmenī)
Galvenie darba pienākumi:
1) attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu cilvēku
tirdzniecības novēršanas un preventīvo pasākumu īstenošanas jomā izstrāde un
analīze
2) atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas
dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos
jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana
3) piedalīties starptautiskos semināros un starpinstitucionālās darba grupās
par cilvēku tirdzniecības novēršanas un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu
sniegšanas cilvēkiem tirdzniecības upuriem jautājumiem
4) valsts politikas pasākumu cilvēku tirdzniecības novēršanas un apkarošanas
jomā ieviešanas novērtēšana un priekšlikumu izstrāde
5) valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālās rehabilitācijas pakalpojumu
cilvēkiem tirdzniecības upuriem nodrošināšana, ieviešanas sekmēšana, uzraudzība
un novērtēšana
6) rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences
jautājumos izstrāde
7) metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un
pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un
fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences
ietvaros
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
9.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai
pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 756 (bruto). Pēc
pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek
saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Lūdzam pretendentus iesniegt CV, motivācijas vēstuli (motivācijas vēstulē
lūdzam noradīt uz kuru no divām vakancēm - vakance 1. vai vakance 2. -
pretendents vēlas pieteikties) un izglītības dokumentu kopijas elektroniski 15
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža, sūtot uz e-pasta adresi: Anita.Budovska@lm.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021505,
kā arī Labklājības ministrijas mājaslapā: wwv.lm.gov.lv.
OP 2015/148.AKK10
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina pieteikšanos uz vadošā pētnieka
(viena vieta) un pētnieka (viena vieta) amata vietām Darba drošības un vides
veselības institūtā.
Pieteikumu ar norādīto amatu, ne vēlāk kā mēneša laikā pēc šīs publikācijas,
lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Kvalitātes vadības un
lietvedības daļā, Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amatu prasības un
pieteikšanās kārtību lūgums skatīt www.rsu.lv sadaļā Vakances. Kontakttālrunis:
+37167409078.