Laidiens: 27.07.2015., Nr. 144
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/144.AKK1
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no
skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā -
Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).
Aicinām pieteikties amatam - Jūrmalas pilsētas Mežmalas vidusskolas
direktors/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos
par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā
- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)
- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Pieteikuma dokumentu sastāvu un pieteikšanās dokumentu veidlapas skatīt
Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv sadaļā
"Pašvaldība" → "Vakances".
Pieteikumus var iesniegt, nosūtot uz e-pastu (e-pasta adrese: personals@jpd.gov.lv), pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas
dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas
domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5 Jūrmalā. Pieteikuma
dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pilsētas Mežmalas
vidusskolas direktora amatu". Pieteikšanās termiņš līdz 2015. gada
14. augustam plkst. 17.00. Tālrunis uzziņām 67093921.
OP 2015/144.AKK2
Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no
skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā -
Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).
Aicinām pieteikties amatam - Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes
"Podziņa" vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par
pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un
profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā; par
priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības vadības darbā
- vismaz 3 gadu darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā
- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)
- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Pieteikuma dokumentu sastāvu un pieteikšanās dokumentu veidlapas skatīt
Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv sadaļā
"Pašvaldība" - "Vakances".
Pieteikumus var iesniegt, nosūtot uz e-pastu (e-pasta adrese:
personals@jpd.gov.lv), pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas ielā
1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes
apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5 Jūrmalā. Pieteikuma dokumentiem
jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes
"Podziņa" vadītāja amatu". Pieteikšanās termiņš līdz
2015. gada 14. augustam plkst. 17.00. Tālrunis uzziņām 67093921.
OP 2015/144.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes
priekšpilsētas nodaļas vecākā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs:
- ievietot nodokļu maksātāju parādu piedziņas lietās visus dokumentus veikto
darbību secībā
- veikt nodokļu maksātāju parādu piedziņas lietu inventarizāciju
- nodrošināt pēc parāda nomaksas vai dzēšanas parādu piedziņas lietas
nodošanu Klientu apkalpošanas centra (turpmāk-KAC) Klientu apkalpošanas nodaļai
pievienošanai Nodokļu maksātāja lietai
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un
pieņemšanas aktiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - vēlams sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labām prasmēm darbā ar datoru
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga
Darbinieka amatam noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts", I
līmenis un 8.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NPPP 1PD VidzemePN VS amatu (Jūsu vārds,
uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626
vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu". Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
OP 2015/144.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme darbā ar datoru
- analītiskā domāšana
Ja esi gatavs:
- veikt informācijas apmaiņu pēc pieprasījuma, spontāni, par administratīvā
paziņojuma pieprasījumiem un automātisku elektronisku informācijas apmaiņu
pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) jomā saskaņā ar Padomes 2010. gada
7. oktobra regulu Nr. 904/2010, akcīzes nodokļa jomā saskaņā ar
Padomes 2012. gada 2. maija regulu (EK) Nr. 389/2012 un tiešo
nodokļu jomā saskaņā ar divpusējiem līgumiem par nodokļu dubultās uzlikšanas un
nodokļu nemaksāšanas novēršanu, Padomes 2011. gada 15. februāra direktīvu
2011/16/ES, Eiropas Padomes 2003. gada 3. jūnija direktīvu 2003/48/EK
un līgumiem par savstarpējo administratīvo palīdzību
- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu
- koordinēt atbilžu sniegšanu/saņemšanu no ES dalībvalstīm saistībā ar PVN,
akcīzes un tiešo nodokļu piemērošanu
- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa
reģistrācijas numuru derīgumu, kā arī citu, ar nodokļu maksātāja reģistrāciju
saistītu, informāciju, pēc nodokļu maksātāju vai nodokļu administrāciju
pieprasījuma
- sekot līdzi Eiropas Komisijas darba grupās pieņemtajiem lēmumiem attiecībā
uz Daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu funkcionalitāti un sniegt
priekšlikumus sistēmu funkcionalitātes un darbības uzlabošanai, t.sk. izskatīt
VID informācijas sistēmu dokumentāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai
humanitārajās zinātnēs (vēsture, filozofija, valodu un kultūras studijas u. c.)
- pieredzi informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II
līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP CIAD-GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu". Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
OP 2015/144.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
Ja esi gatavs:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to
grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties pārrunās ar iepirkumu līgumu izpildītājiem, lai risinātu ar
iepirkumu līgumu izpildi saistītas domstarpības un strīdus
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- juridiski noformēt administratīvos aktus - lēmumus par publisko iepirkumu
rezultātiem
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
- sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu uzraudzības
birojā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD
GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu". Sazināsimies
ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
OP 2015/144.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko
attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ja esi gatavs:
- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas, tai skaitā
sagatavot dienesta pārbaužu komisijas un disciplinārlietu izmeklēšanas komisiju
atzinumus, lēmumu projektus par disciplinārlietu izskatīšanas rezultātiem
- piedalīties normatīvo aktu izstrādē
- sagatavot Finanšu ministrijai paskaidrojumus par VID
ierēdņu un darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem
lēmumiem (personāla jomā)
- pārstāvēt VID intereses tiesā ar personālu saistītos jautājumos (lietās
par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, VID segtās mācību maksas un
kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu no VID ierēdņiem un darbiniekiem,
lietās par piemērotā disciplinārsoda pārsūdzību)
- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no
darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām
- pārsūdzēt tiesas nolēmumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vismaz viena gada praktisko juridiskā darba pieredzi valsts pārvaldes
iestādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Ierēdņa amatam noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", IV līmenis, 11. mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
PP JD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu". Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
OP 2015/144.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas
nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
˗ praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā
˗ praktiska pieredze darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (MS
IIS, Apache, Oracle iAS vai
Oracle WebLogic)
˗ praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā
˗ zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru un datu apmaiņas veidiem un
protokoliem
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ nodrošināt VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) un IS tehnisko
infrastruktūru darbību
- veicot IS lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vižu sagatavošanu un
uzturēšanu
- veicot IS programmatūras izmaiņu un jauno versiju uzstādīšanu IS
lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs
- veicot IS lietojumprogrammatūras uzturēšanu un nodrošinot to pieejamību
- piedalīties uzturēto IS izmaiņu pārvaldībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ otrā līmeņa profesionālā augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
˗ praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām
(IBM Informix, Oracle, Sybase,
MS SQL, PostgreSQL)
˗ zināšanām par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu
un lietojumprogrammatūru darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un
protokoliem
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP ED LUN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/144.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Pirmās tehniskā atbalsta daļas Datortehnikas uzturēšanas
nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
˗ pieredze informātikas jomā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ teicamas latviešu valodas zināšanas
Ja esi gatavs:
˗ veikt datortehnikas un datortehnikas perifērijas iekārtu uzstādīšanu,
instalēšanu un konfigurēšanu darbam
˗ veikt datortehnikas un datortehnikas perifērijas iekārtu uzturēšanu,
profilaksi un darbības traucējumu novēršanu
˗ veikt datortehnikas un datortehnikas perifērijas iekārtu diagnostiku un to
remontu
˗ veikt programmatūras un standartprogrammatūras
instalāciju, jauninājumu un labojumu uzstādīšanu un izplatīšanu atbilstoši
Nodaļas kompetencei
˗ piedalīties korporatīvā datortīkla pieslēgumu pieejamības un kvalitātes
uzraudzībā
˗ sniegt tehnisko atbalstu lietotājiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi.
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
˗ padziļinātām un praktiskām zināšanām par darbstaciju operētājsistēmām
(Windows 7 un jaunāka) un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes
veikšanu
˗ praktiskām zināšanām par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem
protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem
˗ padziļinātām un praktiskām zināšanām par datortehnikas t.sk. perifērijas
iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem
˗ B kategorijas autovadītāja apliecību
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", III līmenis, 10. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP 1TAD DUN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums
par konkursu". Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
personāla atlases otrajai kārtai.
OP 2015/144.AKK9
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas
juriskonsults-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: EUR 664,00, 2. kategorija: EUR 766,00,
3. kategorija EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2015/144.AKK10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas
Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu
instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
vecāko ekspertu/-i (ierēdņa amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Projektu atlases nodaļā
Tavi darba pamatpienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana, t.sk. projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas
metodikas izstrādāšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas
atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana, kā arī konsultatīvā atbalsta
sniegšana projekta iesniedzējiem par izstrādātajiem dokumentiem, atbilžu
sagatavošana uz informācijas pieprasījumiem.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- obligāta pieredze Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanā
- vismaz 3 gadu pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā izglītības
vai uzņēmējdarbības nozarē
- pieredze darbā ar iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi vai saskaņošanu
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas un finanšu analīzes pamatprincipiem
- izpratne par interešu konflikta novēršanas, krāpšanas apkarošanas
jautājumiem
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, loģiskā domāšana
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1175 euro), labu sociālo
nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2015/144.AKK11
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas
Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu
instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
ekspertu/-i (ierēdņa amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Projektu atlases nodaļā
Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas
atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- obligāta pieredze Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanā
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas un finanšu analīzes pamatprincipiem
- izpratne par interešu konflikta novēršanas, krāpšanas apkarošanas
jautājumiem
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1115 euro),
labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss: 67357841.