Laidiens: 27.07.2015., Nr. 144

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/144.AKK1

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

Aicinām pieteikties amatam - Jūrmalas pilsētas Mežmalas vidusskolas direktors/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā

- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)

- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Pieteikuma dokumentu sastāvu un pieteikšanās dokumentu veidlapas skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv sadaļā "Pašvaldība" → "Vakances".

Pieteikumus var iesniegt, nosūtot uz e-pastu (e-pasta adrese: personals@jpd.gov.lv), pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5 Jūrmalā. Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pilsētas Mežmalas vidusskolas direktora amatu". Pieteikšanās termiņš līdz 2015. gada 14. augustam plkst. 17.00. Tālrunis uzziņām 67093921.


OP 2015/144.AKK2

Jūrmalas pilsētas dome aicina darbā labākos profesionāļus!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta. Esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

Aicinām pieteikties amatam - Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Podziņa" vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- izglītība atbilst Izglītības likumā un Ministru kabineta noteikumos par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un profesionālās pilnveides kārtību noteiktajām prasībām

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības vadības darbā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības vadības darbā

- vismaz 3 gadu darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā

- zināšanas par izglītības iestādi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei)

- vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Pieteikuma dokumentu sastāvu un pieteikšanās dokumentu veidlapas skatīt Jūrmalas pašvaldības tīmekļa vietnē www.jurmala.lv sadaļā "Pašvaldība" - "Vakances".

Pieteikumus var iesniegt, nosūtot uz e-pastu (e-pasta adrese: personals@jpd.gov.lv), pa pastu (adrese: Jūrmalas pilsētas dome, Jomas ielā 1/5, Jūrmala, LV-2015) vai iesniegt personīgi Jūrmalas pilsētas domes apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5 Jūrmalā. Pieteikuma dokumentiem jābūt ar norādi "Konkursam uz Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes "Podziņa" vadītāja amatu". Pieteikšanās termiņš līdz 2015. gada 14. augustam plkst. 17.00. Tālrunis uzziņām 67093921.


OP 2015/144.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ja esi gatavs:

- ievietot nodokļu maksātāju parādu piedziņas lietās visus dokumentus veikto darbību secībā

- veikt nodokļu maksātāju parādu piedziņas lietu inventarizāciju

- nodrošināt pēc parāda nomaksas vai dzēšanas parādu piedziņas lietas nodošanu Klientu apkalpošanas centra (turpmāk-KAC) Klientu apkalpošanas nodaļai pievienošanai Nodokļu maksātāja lietai

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un pieņemšanas aktiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- labām prasmēm darbā ar datoru

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga

Darbinieka amatam noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts", I līmenis un 8.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD VidzemePN VS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu". Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2015/144.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme darbā ar datoru

- analītiskā domāšana

Ja esi gatavs:

- veikt informācijas apmaiņu pēc pieprasījuma, spontāni, par administratīvā paziņojuma pieprasījumiem un automātisku elektronisku informācijas apmaiņu pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) jomā saskaņā ar Padomes 2010. gada 7. oktobra regulu Nr. 904/2010, akcīzes nodokļa jomā saskaņā ar Padomes 2012. gada 2. maija regulu (EK) Nr. 389/2012 un tiešo nodokļu jomā saskaņā ar divpusējiem līgumiem par nodokļu dubultās uzlikšanas un nodokļu nemaksāšanas novēršanu, Padomes 2011. gada 15. februāra direktīvu 2011/16/ES, Eiropas Padomes 2003. gada 3. jūnija direktīvu 2003/48/EK un līgumiem par savstarpējo administratīvo palīdzību

- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu

- koordinēt atbilžu sniegšanu/saņemšanu no ES dalībvalstīm saistībā ar PVN, akcīzes un tiešo nodokļu piemērošanu

- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa reģistrācijas numuru derīgumu, kā arī citu, ar nodokļu maksātāja reģistrāciju saistītu, informāciju, pēc nodokļu maksātāju vai nodokļu administrāciju pieprasījuma

- sekot līdzi Eiropas Komisijas darba grupās pieņemtajiem lēmumiem attiecībā uz Daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu funkcionalitāti un sniegt priekšlikumus sistēmu funkcionalitātes un darbības uzlabošanai, t.sk. izskatīt VID informācijas sistēmu dokumentāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai humanitārajās zinātnēs (vēsture, filozofija, valodu un kultūras studijas u. c.)

- pieredzi informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP CIAD-GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu". Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2015/144.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un civiltiesībās

Ja esi gatavs:

- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu

- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei

- piedalīties pārrunās ar iepirkumu līgumu izpildītājiem, lai risinātu ar iepirkumu līgumu izpildi saistītas domstarpības un strīdus

- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās

- juridiski noformēt administratīvos aktus - lēmumus par publisko iepirkumu rezultātiem

- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem

- sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu uzraudzības birojā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu". Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2015/144.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ja esi gatavs:

- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas, tai skaitā sagatavot dienesta pārbaužu komisijas un disciplinārlietu izmeklēšanas komisiju atzinumus, lēmumu projektus par disciplinārlietu izskatīšanas rezultātiem

- piedalīties normatīvo aktu izstrādē

- sagatavot Finanšu ministrijai paskaidrojumus par VID ierēdņu un darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem lēmumiem (personāla jomā)

- pārstāvēt VID intereses tiesā ar personālu saistītos jautājumos (lietās par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, VID segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu no VID ierēdņiem un darbiniekiem, lietās par piemērotā disciplinārsoda pārsūdzību)

- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

- pārsūdzēt tiesas nolēmumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- vismaz viena gada praktisko juridiskā darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga

Ierēdņa amatam noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", IV līmenis, 11. mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP JD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu". Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2015/144.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

˗ praktiska pieredze darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (MS IIS, Apache, Oracle iAS vai Oracle WebLogic)

˗ praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā

˗ zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru un datu apmaiņas veidiem un protokoliem

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ nodrošināt VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) un IS tehnisko infrastruktūru darbību

- veicot IS lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vižu sagatavošanu un uzturēšanu

- veicot IS programmatūras izmaiņu un jauno versiju uzstādīšanu IS lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs

- veicot IS lietojumprogrammatūras uzturēšanu un nodrošinot to pieejamību

- piedalīties uzturēto IS izmaiņu pārvaldībā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ otrā līmeņa profesionālā augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

˗ praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām (IBM Informix, Oracle, Sybase, MS SQL, PostgreSQL)

˗ zināšanām par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu un lietojumprogrammatūru darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un protokoliem

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED LUN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/144.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Pirmās tehniskā atbalsta daļas Datortehnikas uzturēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

˗ pieredze informātikas jomā

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ teicamas latviešu valodas zināšanas

Ja esi gatavs:

˗ veikt datortehnikas un datortehnikas perifērijas iekārtu uzstādīšanu, instalēšanu un konfigurēšanu darbam

˗ veikt datortehnikas un datortehnikas perifērijas iekārtu uzturēšanu, profilaksi un darbības traucējumu novēršanu

˗ veikt datortehnikas un datortehnikas perifērijas iekārtu diagnostiku un to remontu

˗ veikt programmatūras un standartprogrammatūras instalāciju, jauninājumu un labojumu uzstādīšanu un izplatīšanu atbilstoši Nodaļas kompetencei

˗ piedalīties korporatīvā datortīkla pieslēgumu pieejamības un kvalitātes uzraudzībā

˗ sniegt tehnisko atbalstu lietotājiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi.

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

˗ padziļinātām un praktiskām zināšanām par darbstaciju operētājsistēmām (Windows 7 un jaunāka) un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu

˗ praktiskām zināšanām par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem

˗ padziļinātām un praktiskām zināšanām par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem

˗ B kategorijas autovadītāja apliecību

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", III līmenis, 10. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP 1TAD DUN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu". Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.


OP 2015/144.AKK9

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults-e (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: EUR 664,00, 2. kategorija: EUR 766,00, 3. kategorija EUR 874,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2015/144.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (ierēdņa amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Projektu atlases nodaļā

Tavi darba pamatpienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, t.sk. projekta iesnieguma veidlapas aizpildīšanas metodikas izstrādāšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana, kā arī konsultatīvā atbalsta sniegšana projekta iesniedzējiem par izstrādātajiem dokumentiem, atbilžu sagatavošana uz informācijas pieprasījumiem.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- obligāta pieredze Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanā

- vismaz 3 gadu pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā izglītības vai uzņēmējdarbības nozarē

- pieredze darbā ar iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi vai saskaņošanu

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas un finanšu analīzes pamatprincipiem

- izpratne par interešu konflikta novēršanas, krāpšanas apkarošanas jautājumiem

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, loģiskā domāšana

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1175 euro), labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2015/144.AKK11

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu eiro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai ekspertu/-i (ierēdņa amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Projektu atlases nodaļā

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- obligāta pieredze Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanā

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas un finanšu analīzes pamatprincipiem

- izpratne par interešu konflikta novēršanas, krāpšanas apkarošanas jautājumiem

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1115 euro), labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss: 67357841.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)