Laidiens: 21.01.2015., Nr. 14

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/14.AKK1

Medicīniski bioloģisko problēmu un eksperimentālās medicīnas zinātniski pētnieciskais institūts, reģ. Nr.50008231981, juridiskā adrese: Rīga, Elizabetes iela 75, LV-1050, izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem - vadošais pētnieks, pētnieks, zinātniskais asistents

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, jāpiesakās viena mēneša laikā no konkursa publiskas izsludināšanas, adrese: Rīgā, Elizabetes ielā 75, LV-1050.


OP 2015/14.AKK2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VECĀKĀ/-ĀS SPECIĀLISTA/-ES darbinieka amata vietu KLIENTU APKALPOŠANAS NODAĻĀ (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt informāciju klientiem (klātienē, sarakstē, pa tālruni) par LIAA darbības sfērām un aktualitātēm

- kārtot nodaļas lietvedību (dokumentu sagatavošana, reģistrēšana, nosūtīšana, aprites koordinēšana)

- organizēt apmeklētāju pieņemšanu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība - vēlams ekonomikā, vadības zinībās vai tirgzinībās (var būt pēdējā kursa students)

- darba pieredze klientu apkalpošanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- augsta saskarsmes kultūra, pozitīva un uz klientu apkalpošanu vērsta attieksme

- ļoti labas komunikācijas prasmes, spēja rast risinājumu arī nestandarta situācijās

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un biroja tehniku

- pārzināt dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumus

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā

- labus darba apstākļus Rīgas centrā

Pretendentus lūdzam nosūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz 2015.gada 30.janvārim LIAA Personāla vadības nodaļai Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai uz e-pastu personals@liaa.gov.lv ar norādi "KAN vecākais speciālists".

www.liaa.gov.lv


OP 2015/14.AKK3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras PĀRSTĀVIS/-E KAZAHSTĀNĀ (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izplatīt informāciju Kazahstānas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Kazahstānas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt Kazahstānas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Kazahstānā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Kazahstānas tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Kazahstānā (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u.tml.)

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Kazahstānas uzņēmējiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās)

- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlama starptautiskā) vai starptautiskajā mārketingā, tirdzniecībā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Kazahstānas biznesa un sadzīves vidē

- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- uz rezultātu orientēta un patstāvīga pieeja darbam, izvirzot prioritātes

- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015.gada 2.februārim LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai uz e-pastu personals@liaa.gov.lv ar norādi "Pārstāvis Kazahstānā".

www.liaa.gov.lv


OP 2015/14.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras PĀRSTĀVIS/-E AZERBAIDŽĀNĀ (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izplatīt informāciju Azerbaidžānas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Azerbaidžānas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt Azerbaidžānas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Azerbaidžānā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Azerbaidžānas tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Azerbaidžānā (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u.tml.)

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Azerbaidžānas uzņēmējiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās)

- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlama starptautiskā) vai starptautiskajā mārketingā, tirdzniecībā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Azerbaidžānas biznesa un sadzīves vidē

- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- uz rezultātu orientēta un patstāvīga pieeja darbam, izvirzot prioritātes

- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015.gada 2.februārim LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai uz e-pastu personals@liaa.gov.lv ar norādi "Pārstāvis Azerbaidžānā".

www.liaa.gov.lv


OP 2015/14.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras PĀRSTĀVIS/-E APVIENOTAJOS ARĀBU EMIRĀTOS (AAE) (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izplatīt informāciju AAE kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par AAE kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt AAE kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes AAE, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu AAE tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus AAE (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u.tml.)

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un AAE uzņēmējiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās)

- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlama starptautiskā) vai starptautiskajā mārketingā, tirdzniecībā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze AAE biznesa un sadzīves vidē

- teicamas angļu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- uz rezultātu orientēta un patstāvīga pieeja darbam, izvirzot prioritātes

- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2015.gada 2.februārim LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai uz e-pastu personals@liaa.gov.lv ar norādi "Pārstāvis AAE".

www.liaa.gov.lv


OP 2015/14.AKK6

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa vides eksperta amata vietu Pierīgas reģionālajā administrācijā pieņemšanai darbā uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas aizsardzību regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, kā arī sugu un biotopu atpazīšanas prasmes tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas datora lietošanas prasmes

- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā

- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu un mikroliegumu apsekošana un to stāvokļa vērtēšana, priekšlikumu sniegšana par nepieciešamajiem apsaimniekošanas pasākumiem

- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā

- dalība iestādes rosināto projektu realizācijā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pārraugāmās teritorijas atrodas Rīgā, Salaspils, Saulkrastu, Sējas, Ādažu, Garkalnes, Carnikavas, Stopiņu, Ķekavas un Baldones novadā. Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldē Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012. Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.


OP 2015/14.AKK7

Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada administrācija", reģistrācijas Nr.90009116223, izsludina konkursu uz teritorijas plānotāja amatu Attīstības un plānošanas nodaļā (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītības inženierzinātnēs, teritorijas plānošanā vai līdzvērtīgā jomā

- pieredze teritorijas plānojumu, detālplānojumu un citu attīstības plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas adresācijas un nekustamā īpašuma lietošanas mērķu jautājumos

- labas datora lietošanas prasmes, pieredze darbā ar speciālajām datorprogrammām (ESRI "ArcGis", Bentley "MicroStation un AutoCAD) tiks uzskatīta par priekšrocību;

- darba pieredze un vispusīgas zināšanas par Bauskas novada teritoriju tiks uzskatītas par priekšrocību

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas var iesniegt līdz 2015.gada 30.janvārim plkst. 12.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, tālrunis uzziņām 63922540.

Ar teritorijas plānotāja amata aprakstu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā: www.bauska.lv.


OP 2015/14.AKK8

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - PROJEKTU DEPARTAMENTA PROJEKTU ĪSTENOŠANAS NODAĻAS VECĀKAIS REFERENTS

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, vadības zinībās, politoloģijā; starptautiskās attiecības vai juridiskā izglītība)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem

- vēlama pieredze darbā ar starptautisko un/vai nacionālo projektu plānošanu un īstenošanu vai zināšanas šajā jomā

- vēlama pieredze iepirkumu dokumentācijas gatavošanā, līgumu slēgšanā un to ieviešanas uzraudzībā

- labas analītiskās spējas, saskarsmes un plānošanas spējas, pozitīva attieksme, orientācija uz rezultātu

- datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Excel un Word pārzināšana)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036722, 67036731.


OP 2015/14.AKK9

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko iepirkumu departamenta PROJEKTU VADĪTĀJU (ierēdņa amata vieta)

Galvenie pienākumi:

- saskaņā ar organizācijas praksi piedalīties Elektronisko iepirkumu sistēmas (EIS) e-konkursu un e-izsoļu apakšsistēmas izstrādes projekta īstenošanā un pārvaldībā saskaņā ar projekta plāniem, budžetu un laika resursiem

- piedalīties projekta darba grupās, projekta un tā nodevumu kvalitātes kontrolē

- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites un progresa pārskatus, kā arī paskaidrojumus CFLA un nodrošināt projekta risku pārvaldību

- veikt pieprasīto/nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu EIS katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus

- sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, kuriem ir noteikts kā kataloga vadītājs

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinību, projektu vadības vai informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz pusgada pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas datora lietošanas prasmes

Par priekšrocību tiks uzskatītas:

- darba pieredze ar informācijas tehnoloģijām saistītos projektos (informāciju sistēmu vai elektronisko pakalpojumu izveidē un attīstībā)

- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2015.gada 8.februārim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta adresi: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523.


OP 2015/14.AKK10

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Lietojumprogrammatūru pārvaldības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (2 vakantas amata vietas, darbinieka amats)

Galvenie pienākumi:

- vadīt un piedalīties Valsts reģionālās attīstības aģentūras (VRAA) pārziņā esošo e-pakalpojumu, datu apmaiņas sistēmu un (pēc nepieciešamības) citu VRAA informācijas sistēmu (IS) tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniegt tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai e-pakalpojumu izstrādē

- veikt lietotāju vajadzību izpēti, apkopot un izvērtēt prasības, plānot to īstenošanu

- sniegt priekšlikumus par VRAA IS, datu apmaiņas sistēmu vai e-pakalpojumu izmantošanas iespējām

- organizēt un piedalīties VRAA IS, datu apmaiņas sistēmu vai e-pakalpojumu akcepttestēšanā

- izskatīt, sniegt atzinumus un pieņemt ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtēt to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību jomā)

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

- par priekšrocību tiks uzskatīta:

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523.


OP 2015/14.AKK11

Valsts zemes dienests (reģ. Nr.90000030432) ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Tiesību aktu uzraudzības daļas jurista amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt un virzīt iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus

- pārzināt iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādes un virzības kārtību un konsultēt šajos jautājumos Dienesta darbiniekus

- sniegt atzinumus par Dienesta struktūrvienību un ministriju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- sagatavot skaidrojumus par normatīvo aktu piemērošanu

- pārstāvēt Dienestu valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās juridiskajos jautājumos atbilstoši pilnvarojumam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē (var būt pēdējā kursa students)

- ne mazāka kā viena gada pieredze jurista amatā

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- jāorientējas Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un Dienesta sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos

- prasme juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru

- precizitāte un augsta atbildība

- prasme strādāt ar datoru (Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē)

- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu, sākot no 805 EUR līdz 1070 EUR

- sociālās garantijas

- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2015/14.AKK12

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodrošinājuma politikas departamenta Nodrošinājuma stratēģijas nodaļas vadītāja vietnieks/-ce

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, kas papildināta ar nodrošinājuma nozarei atbilstošām mācībām

- profesionāla darba pieredze nodrošinājuma jomā

- pieredze dokumentu, t.sk. tiesību aktu, izstrādē

- vēlama pieredze vadošā amatā

- zināšanas par resursu vadību

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests); vēlamas krievu, vācu vai franču valodas zināšanas

- zināšanas par Ziemeļatlantijas līguma organizāciju (NATO), Aizsardzības ministrijas (AM) un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) struktūru un uzdevumiem

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, iniciatīva un spēja strādāt komandā

- prasme apkopot un analizēt informāciju, teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes.

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt nodrošinājuma politikas plānošanu, izstrādi un koordinēt tās ieviešanu AM un NBS atbilstoši nacionālajām un NATO noteiktajām prasībām

- pārraudzīt nodrošinājuma politikas īstenošanu AM un tās padotības iestādēs

- sniegt atbalstu AM padotības iestādēm visu militāro materiāli tehnisko līdzekļu klašu ilgtermiņa un vidēja termiņa centralizēti realizējamo plānu izstrādē un to realizācijā

- izstrādāt tiesību aktu projektus AM nodrošinājuma politikas realizācijas jomā un gatavot atzinumus par citu iestāžu un organizāciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem kompetences ietvaros

- nodrošināt Militāri tehniskās attīstības padomes darbu un dokumentēšanu, pieņemto lēmumu izpildes kontroli

- kompetences ietvaros izvērtēt NBS vienību materiāli tehnisko līdzekļu tabulas;

- nodrošināt amata kompetencē esošu jautājumu risināšanu ar NATO un ES institūcijām

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2015/14.AKK13

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodrošinājuma politikas departamenta Iepirkumu plānošanas, metodoloģijas un atbalsta nodaļas vadītājs/-a

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nodrošinājuma nozarei atbilstošām mācībām

- pieredze vadošā amatā un valsts pārvaldē (ilgāka par gadu)

- pieredze iepirkumu plānošanas vai realizācijas jomā vismaz divi gadi

- pieredze dokumentu, t.sk. tiesību aktu, izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests); vēlamas krievu, vācu vai franču valodas zināšanas

- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- zināšanas par Ziemeļatlantijas līguma organizāciju (NATO), Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo iestāžu, t.sk. Nacionālo bruņoto spēku (NBS), struktūru un uzdevumiem

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Iepirkumu plānošanas, metodoloģijas un atbalsta nodaļas darbu un paredzēto pienākumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi

- nodrošināt iepirkumu (izņemot iepirkumiem būvniecības jomā) plānošanas, metodoloģijas un pārraudzības politikas izstrādi un ieviešanu AM un tās padotības iestādēs, tai skaitā NBS

- vadīt AM un tās padotībā esošo iestāžu, tai skaitā NBS, centralizēto iepirkumu plānošanu, koordinēšanu, izvērtēšanu un iepirkuma norises pārraudzību, kā arī sniegt atzinumus par publisko iepirkumu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izvērtēt lietderību un sniegt priekšlikumus materiāli tehnisko līdzekļu un pakalpojumu iepirkumu deleģējumiem

- pārraudzīt centralizēto kārtējo un ilgtermiņa iepirkumu izpildes grafiku izpildi

- vadīt AM un tās padotībā esošo iestāžu, tai skaitā NBS, izstrādāto tehnisko specifikāciju publiskajiem iepirkumiem izvērtēšanu un saskaņošanu

- organizēt un kontrolēt neatkarīgu ekspertīžu veikšanu AM un tās padotībā esošo iestāžu, tai skaitā NBS, izstrādātajām tehniskajām specifikācijām publiskajiem iepirkumiem

- sadarboties ar AM un tās padotības iestādēm, tai skaitā NBS, citām valsts pārvaldes iestādēm, citu valstu institūcijām, NATO un ES struktūrām

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/14.AKR1

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Kontroles departamenta vecākās referentes ierēdnes amata vietā uz nenoteiktu laiku no 2015.gada 19.janvāra iecelta ZANE SNIEDZE.


OP 2015/14.AKR2

Kultūras ministrija paziņo, ka konkurss uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku) ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)