Laidiens: 15.07.2015., Nr. 136
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/136.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu Latvijas pārstāvju atlasei
darbam Eiropas Ekonomikas un sociālo lietu komitejā (EESLK) pilnvaru termiņam
no 2015. gada 21. septembra līdz 2020. gada 20. septembrim
EESLK konsultē Eiropas Komisiju, Padomi un Eiropas Parlamentu, sniedzot
atzinumus par ES tiesību aktiem, kā arī izstrādā atzinumus pēc savas
iniciatīvas. EESLK ir sešas specializētās nodaļas:
1) lauksaimniecība, lauku attīstība un vide;
2) ekonomiskā un monetārā savienība, ekonomiskā un sociālā kohēzija;
3) nodarbinātība, sociālās lietas un pilsonība;
4) ārējās attiecības;
5) vienotais tirgus, ražošana un patēriņš;
6) transports, enerģētika, infrastruktūra un informācijas sabiedrība.
EESLK locekļi ir visdažādāko saimniecisko, sociālo un kultūras interešu
pārstāvji attiecīgajās dalībvalstīs. Viņi darbojas kādā no trijām grupām -
darba devēju (I), darba ņēmēju (II) vai dažādu interešu grupā (III) (dēvēta arī
par citu ekonomisko un sociālo interešu grupu).
Lūdzam nevalstiskās organizācijas izvirzīt EESLK pārstāvju kandidatūras,
norādot, kuru no trijām grupām (darba devēji; darba ņēmēji; citu ekonomisko un
sociālo interešu grupa) izvirzītais kandidāts pārstāv, kā arī sfēru, kurā
kandidāts ir kompetents un ieinteresēts darboties.
Prasības nevalstiskajām organizācijām:
- darbības atbilstība EESLK kompetencei
- saistība ar aktivitātēm ES jautājumos
- darbības ilgums un biedru skaits (priekšroka dodama organizācijām, kurām
ir vairāk biedru un kuras darbojas ilgāku laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- teicamas valsts valodas un labas angļu, franču vai/un vācu valodas
zināšanas
- darba pieredze vienā vai vairākās EESLK kompetences jomās
- darba pieredze ar Eiropas Savienības jautājumiem
- atbilstība EESLK Procesuālo noteikumu 70. panta 3. punktam (ES Oficiālais
Vēstnesis, 09.12.2010., L234)
Tāpat tiks vērtēts pretendenta redzējums par sagaidāmo darbu EESLK un
sasniegtais (ja pretendents ir nominēts atkārtoti).
Sīkāka informācija par EESLK pieejama http://www.eesc.europa.eu/.
CV, pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī
brīvā formā aizpildītu apliecinājumu par atbilstību EESLK Procesuālo noteikumu
70. panta 3. punktam līdz 2015. gada 23. jūlijam iesniegt
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi pasts@em.gov.lv. Tālr. uzziņām
67013265, 67013120.
OP 2015/136.AKK2
Valsts meža dienests izsludina konkursu uz Medību daļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku;
darbavieta 13. janvāra ielā 15, Rīgā)
Prasības pretendentiem:
- nozarei atbilstoša augstākā izglītība (profesionālā vai akadēmiskā augstākā
izglītība)
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ilgāka par gadu)
- prasme lietot normatīvos aktus
- obligāti autotransporta vadītāja apliecība
- prasme strādāt ar GPS uztvērēju
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Priekšrocības tiks dotas pretendentiem:
- ar mežsaimniecības nozarei atbilstošu augstāko izglītību un papildus
tiesību zinātnēs
- ar darba pieredzi, saistītu ar normatīvo aktu izstrādāšanu, medību
likumdošanas pielietošanas/izstrādāšanas jautājumiem
Galvenie pienākumi:
- pārzināt medības reglamentējošos normatīvos aktus, novērtēt to darbības
efektivitāti
- izstrādāt ar medību saimniecības uzraudzības jomu saistītās procedūras
atbilstoši iekšējiem un ārējiem normatīviem aktiem, kontrolēt to ievērošanu Valsts
meža dienesta struktūrvienībās
- sadarbojoties ar Valsts meža dienesta struktūrvienībām un citām valsts
iestādēm, veikt medību normatīvo aktu ievērošanas kontroli
- piedalīties mednieku un medību vadītāju eksaminācijas jautājumu
sagatavošanā
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 681,00 EUR (bruto alga)
-atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai Rīgā, 13. janvāra
ielā 15, LV-1932, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67220027.
OP 2015/136.AKK3
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un
procesu vadības departamenta Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļas
vadītājs/ -a
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt nodaļas darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to izpildi
- formulēt un īstenot personāla vadības mērķus, izstrādāt personāla vadības
stratēģiju un politiku atbilstoši iestādes stratēģijai un politikai
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu projektu personālvadības un dokumentu
pārvaldības jomā izstrādi un aktualizāciju
- koordinēt un kontrolēt dokumentu pārvaldības funkciju, pārraudzīt arhivēšanas
sistēmas nodrošināšanu
- ieviest iestādes elektronisko dokumentu aprites sistēmu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs
- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā ne mazāk kā divi gadi
- praktiska darba pieredze personāla vadībā ne mazāk kā trīs gadi
- darba pieredze vadīšanā ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas personāla vadības un dokumentu pārvaldības jomā
- labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
un valsts informācijas sistēmu NEVIS
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.)
- prasme analizēt un praksē pielietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo
aktu prasības
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai
Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Personāla un
dokumentu pārvaldības nodaļas vadītāja amata vakance" šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma
vēstule
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- kandidāta redzējums par Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļas
darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lp).
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2015/136.AKK4
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un
procesu vadības departamenta Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļas
vecākais/-ā personāla speciālists/-e
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties personāla politikas un stratēģijas izstrādē, izstrādāt ar
personāla vadības politikas sistēmu saistītus procesu aprakstus
- organizēt personāla atlases procesu, amatu aprakstu izstrādāšanu un darba izpildei
nepieciešamo prasību noteikšanu
- organizēt personāla novērtēšanas procesu, izstrādāt personāla vērtēšanas
kritērijus un metodes, apkopot un analizēt vērtēšanas rezultātus
- veikt personāla informācijas uzkrāšanu un regulāru aktualizāciju resursu vadības
sistēmā "Horizon" un valsts informācijas
sistēmā NEVIS
- sniegt nepieciešamo informāciju vadībai, sagatavot dažādas atskaites un
sarakstus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- konsultēt un sniegt nepieciešamo atbalstu struktūrvienībām par personāla
vadības jautājumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā ne mazāk kā divi gadi
- praktiska darba pieredze personāla vadībā ne mazāk kā divi gadi
- profesionālā pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti,
rīkojumi u.c.) izstrādē
- profesionālas zināšanas personālvadības jomā
- labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
(zināšanas RVS "Horizon" administrēšanā,
rīkojumu, atskaišu konfigurēšanā un izdruku sagatavošanā tiks uzskatītas par
priekšrocību)
- pieredze valsts informācijas sistēmas NEVIS administrēšanā iestādes līmenī
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.)
- prasme analizēt un praksē lietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo aktu
prasības
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai
Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Personāla un
dokumentu pārvaldības nodaļas vecākā personāla speciālista amata vakance"
šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2015/136.AKK5
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un
procesu vadības departamenta Vadības sistēmu nodaļas vadītājs/-a
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu
- nodrošināt ar SPKC darbību saistīto risku identifikācijas, uzraudzības un
vadības mehānisma iestrādi visos notiekošajos procesos, sniegt priekšlikumus
par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos, kas nodrošinātu efektīvāku
risku vadību
- nodrošināt darba aizsardzības sistēmas īstenošanu un uzraudzību, veikt
darba vides riska faktoru novērtēšanu un dokumentēšanu, nodrošināt darba vides
iekšējo uzraudzību
- organizēt, ieviest, uzturēt un pilnveidot SPKC procesu/kvalitātes vadības
sistēmas darbību
- sniegt vadībai pārskatus par procesu/kvalitātes vadības sistēmas
īstenošanas efektivitāti
- konsultēt un sniegt metodisko atbalstu SPKC struktūrvienībām par riska
vadību, procesu izstrādes gaitā, darba aizsardzības jautājumos
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams vadības zinātnēs, kvalitātes vadībā vai
ekonomikā)
- apmācība darba aizsardzībā
- profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā
trīs gadi
- darba pieredze vadīšanā ne mazāk kā viens gads
- praktiska darba pieredze risku un procesu vadības, darba aizsardzības jomā
- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi
u.c.) izstrādē darba aizsardzības, risku vadības jomā
- zināšanas risku vadības, kvalitātes un procesu vadības un darba
aizsardzības jomās
- labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.)
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā
- prasme analizēt un praksē pielietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo
aktu prasības
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai
Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Vadības sistēmu
nodaļas vadītāja amata vakance" šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- kandidāta redzējums par Vadības sistēmu nodaļas darbības prioritātēm un
attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lp.)
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2015/136.AKK6
VSIA "Šampētera nams" meklē grāmatvedi
Darba pienākumi:
- veikt uzņēmuma darbinieku darba algu, slimības naudas un atvaļinājuma
aprēķinus un samaksu
- sagatavot atskaites valsts institūcijām par aprēķinātajiem un ieturētajiem
nodokļiem, kas saistīti ar darba samaksu
- sagatavot un iesniegt statistikas atskaites par personālu un darba samaksu
- sagatavot bankas dokumentus, veikt maksājumu uzdevumu sagatavošanu un to
pārbaudi
- veikt autotransporta ceļazīmju pārbaudi un kontroli, sekot to savlaicīgai
iesniegšanai, veikt iesniegto atskaišu dokumentu salīdzināšanu ar piegādātāju
iesniegtajām atskaitēm
- veikt ierakstus uzskaites un grāmatvedības reģistros (kases ieņēmumu un
izdevumu dokumentos)
- veikt uzņēmuma pamatlīdzekļu uzskaiti, iegrāmatot nemateriālo ieguldījumu,
pamatlīdzekļu un finanšu ieguldījumu darījumus, kā arī veikt šo ieguldījumu
pārskata gadā norakstāmo summu aprēķinu un iegrāmatošanu, aprēķināt un
iegrāmatot pamatlīdzekļu nolietojumu;
- veikt aprēķinus par patērētās elektroenerģijas, siltumenerģijas, ūdens
patēriņa sadalījumu un ekspluatācijas izdevumus (nodokļi, apdrošināšana,
apsardze, zemes noma u. c.) apsaimniekoto ēku nomniekiem
- veikt rēķinu izrakstīšanu nomniekiem
- veikt līgumu vadību un kontroli
- sekot Latvijas Republikas likumu un citu normatīvo aktu ievērošanai un
piemērošanai grāmatvedības un darba normatīvā regulējuma jomā
- pildīt vadības rakstiskus un mutiskus rīkojumus savas kompetences ietvaros
Prasības:
augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
attiecīgajā jomā, prasme patstāvīgi plānot savu darbu, spēja orientēties
normatīvajos aktos, spēja rast risinājumus nestandarta situācijās, augsta
atbildības sajūta, iepriekšējā darba pieredze attiecīgajā jomā ne mazāka par 2
gadiem, teicamas latviešu un vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba laiks: pilna slodze.
Darbavieta: Rīga, Ventspils iela 53.
Paredzētais darba uzsākšanas laiks - 2015. gada 1. septembris.
CV lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi info@sampeteranams.lv
līdz š. g. 11. augustam. Kontaktpersona: Ivita Poļanska,
tālr. 67808823.
OP 2015/136.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Stratēģijas un resursu
vadības nodaļas juriskonsults/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi normatīvo aktu izstrādē, tiesību normu
piemērošanā, personāla vadības jomā un iestādes pārstāvībā tiesā, kā arī esi
gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt iestādē un departamentā pieņemto lēmumu un izstrādāto dokumentu
projektu atbilstību Latvijas Republikas Satversmei, vietējiem un
starptautiskajiem tiesību aktiem
- izskatīt saņemtos dažāda veida dokumentus un sagatavot atzinumus
- juridiski noformēt un sagatavot dažādus juridiskus dokumentus
- konsultēt iestādes vai citu iestāžu ierēdņus, darbiniekus vai amatpersonas
juridiskajos un kontroles jautājumos
- pārstāvēt iestādi tiesā saskaņā ar pilnvarojumu savas kompetences jomā
- gatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām un
iesniegumiem departamenta kompetences jomā
- nodrošināt metodisko un profesionālo atbalstu iestādes personālvadības
jautājumos
- veikt iestādes normatīvo aktu projektu, vadlīniju un metodiku, kā arī
departamenta iekšējo normatīvo aktu sagatavošanu savas kompetences jomā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 3 (trīs)
gadus
- pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību, valsts pārvaldi,
normatīvo aktu izstrādes un būvniecības reglamentējošo normatīvo aktu
pielietošanā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
noformēšanā
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta
Stratēģijas un resursu vadības nodaļas juriskonsulta amata konkursam" līdz
2015. gada 24. jūlijam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz
pārrunām, sazināsimies līdz 07.08.2015. Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personas datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/136.AKR1
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Pirmās algas nodokļu
datu ticamības novērtējuma un nereģistrētās saimnieciskās darbības uzraudzības
daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 06.07.2015.
konkursa kārtībā ir iecelta ZANE RUTKUPE.
OP 2015/136.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Centrālās
informācijas apmaiņas daļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2015/136.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Netiešo
nodokļu metodikas daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir
beidzies bez rezultāta.
OP 2015/136.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un organizēšanas daļas Otrās nodaļas
galvenā speciālista amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2015/136.AKR5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 12.06.2015. oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr. 114 (5432) izsludinātais
konkurss uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas
daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu noslēdzies bez rezultāta.
OP 2015/136.AKR6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās
nodaļas Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2015. gada 13. jūlijā iecelta KRISTA
VEIDEMANE.
OP 2015/136.AKR7
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas
Pabalstu koordinācijas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2015. gada 14. jūlijā iecelta SABĪNE BURMEISTARE.
OP 2015/136.AKR8
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada
1.jūlijā Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļas juriskonsultes
amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta INESE AUNIŅA.
OP 2015/136.AKR9
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa
kārtībā 2015.gada 1.jūlijā Kontroles departamenta Ēku kontroles nodaļas
būvinspektora amatā uz nenoteiktu laiku
ir iecelts MĀRIS BERNĀNS.