Laidiens: 14.07.2015., Nr. 135

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/135.AKK1

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku zinošu un atsaucīgu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PĀRSTRĀDES UN INFRASTRUKTŪRAS ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tu pārzini būvniecības jomu? Tu vēlies iegūt jaunu pieredzi un zināšanas darbā ar Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektiem? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt būvniecības projektu un tāmes, tai skaitā cenu atbilstības pārbaudes un sagatavot slēdzienus par būvprojekta atbilstību Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektiem

- veikt pārbaudes būvniecības projektu īstenošanas vietās

- piedalīties dažādu datu un rādītāju apkopošanā un analīzē, strādājot ar informatīvām sistēmām

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību inženierzinātnēs, kas papildinātas ar speciālajām zināšanām būvniecības jomā

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas datora lietošanas prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2015/135.AKK2

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Dokumentu pārvaldības departamenta vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- veikt valsts sekretāru sanāksmes tehniskos sagatavošanas darbus un rakstīt sēdes protokolu

- piedalīties Ministru kabineta komitejas un Ministru kabineta sēdes norises nodrošināšanā

- gatavot dažādu sarakstes dokumentu projektus

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitāro vai sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- darba pieredze dokumentu pārvaldības jautājumos ilgāka par vienu gadu

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme lietot specializētos informācijas līdzekļus, izmantot teorētiskās zināšanas, lietot datortehniku, kopēšanas tehniku un komunikācijas tehniku

- vēlamas svešvalodu zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844.


OP 2015/135.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Jelgavas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Pasta ielā 43, Jelgavā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Jelgavas reģionālajai nodaļai Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam") vai uz e-pasta adresi jelgava@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 63022568.


OP 2015/135.AKK4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darbavietu - Finanšu nodaļas grāmatvedis/-e (amata saime 14, līmenis IIIA)

Darba apraksts:

- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti nodaļas kompetences jomā

- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā

- analizēt finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši finanšu plānam

- piedalīties budžeta sastādīšanā un veikt tā izpildes kontroli

- veikt iekšējās kontroles procedūras

Prasības:

- augstākā izglītība (otrā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 756,00 EUR, 2. kategorija: 870,00 EUR, 3. kategorija: 994,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2015. gada 17. jūlijam personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2015/135.AKK5

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta Pakalpojumu attīstības daļas vecākais/-ā eksperts/-e (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties budžeta izpildes jomas attīstības projektu plānošanā

- nodrošināt Valsts kases informācijas sistēmu testēšanu atbilstoši definētajām biznesa prasībām un projekta plānam

- nodrošināt realizētā attīstības projekta ieviešanu

- izstrādāt projektu dokumentāciju un kvalitātes vadības sistēmas procedūras

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā ilgāka par vienu gadu

- pamatzināšanas projektu vadības jomā

- izpratne par budžeta izpildi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un prasme tos izmantot darbā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- angļu valodas zināšanas

- orientācija uz klientu un rezultātu sasniegšanu

- labas komunikācijas un analītiskās domāšanas spējas, spēja organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "KAPAD_PAD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/135.AKR1

Valsts asinsdonoru centrs paziņo, ka konkurss uz vakanto Valsts asinsdonoru centra direktora vietnieka ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/135.AKR2

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas juriskonsulta amatā (uz noteiktu laiku) 06.07.2015. iecelta KRISTĪNE ČEVERE-ZEPA.


OP 2015/135.AKR3

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākā referenta amatā (uz noteiktu laiku) 25.06.2015. iecelts RIHARDS SPRINCIS.


OP 2015/135.AKR4

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Militāri publisko attiecību departamenta Preses nodaļas vadītāja amatā 26.06.2015. iecelta ANETE GNĒZE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)