Laidiens: 14.07.2015., Nr. 135
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/135.AKK1
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku zinošu un
atsaucīgu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PĀRSTRĀDES UN
INFRASTRUKTŪRAS ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tu pārzini būvniecības jomu? Tu vēlies iegūt jaunu pieredzi un zināšanas
darbā ar Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektiem? Tu spēj
operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt būvniecības projektu un tāmes, tai skaitā cenu atbilstības pārbaudes
un sagatavot slēdzienus par būvprojekta atbilstību Eiropas Lauksaimniecības
fonda lauku attīstībai projektiem
- veikt pārbaudes būvniecības projektu īstenošanas vietās
- piedalīties dažādu datu un rādītāju apkopošanā un analīzē, strādājot ar
informatīvām sistēmām
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstāko izglītību inženierzinātnēs, kas papildinātas ar speciālajām
zināšanām būvniecības jomā
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas datora lietošanas prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2015/135.AKK2
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Dokumentu pārvaldības departamenta
vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- veikt valsts sekretāru sanāksmes tehniskos sagatavošanas darbus un rakstīt
sēdes protokolu
- piedalīties Ministru kabineta komitejas un Ministru kabineta sēdes norises
nodrošināšanā
- gatavot dažādu sarakstes dokumentu projektus
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitāro vai
sociālo zinātņu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- darba pieredze dokumentu pārvaldības jautājumos ilgāka par vienu gadu
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme lietot specializētos informācijas līdzekļus, izmantot teorētiskās
zināšanas, lietot datortehniku, kopēšanas tehniku un komunikācijas tehniku
- vēlamas svešvalodu zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36,
Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67082844.
OP 2015/135.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Jelgavas
reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Pasta ielā 43, Jelgavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību
vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
→ "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta
VSAA Jelgavas reģionālajai nodaļai Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi
"Konkursam") vai uz e-pasta adresi jelgava@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 63022568.
OP 2015/135.AKK4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka darbavietu - Finanšu nodaļas grāmatvedis/-e (amata saime 14,
līmenis IIIA)
Darba apraksts:
- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti nodaļas kompetences
jomā
- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā
- analizēt finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši finanšu plānam
- piedalīties budžeta sastādīšanā un veikt tā izpildes kontroli
- veikt iekšējās kontroles procedūras
Prasības:
- augstākā izglītība (otrā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 756,00 EUR, 2. kategorija: 870,00 EUR,
3. kategorija: 994,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2015. gada 17. jūlijam
personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2015/135.AKK5
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta Pakalpojumu
attīstības daļas vecākais/-ā eksperts/-e (vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties budžeta izpildes jomas attīstības projektu plānošanā
- nodrošināt Valsts kases informācijas sistēmu testēšanu atbilstoši definētajām
biznesa prasībām un projekta plānam
- nodrošināt realizētā attīstības projekta ieviešanu
- izstrādāt projektu dokumentāciju un kvalitātes vadības sistēmas procedūras
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā ilgāka par vienu
gadu
- pamatzināšanas projektu vadības jomā
- izpratne par budžeta izpildi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un
prasme tos izmantot darbā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- angļu valodas zināšanas
- orientācija uz klientu un rezultātu sasniegšanu
- labas komunikācijas un analītiskās domāšanas spējas, spēja organizēt savu
darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 14 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "KAPAD_PAD_Vards_Uzvards" uz
e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277,
www.kase.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/135.AKR1
Valsts asinsdonoru centrs paziņo, ka konkurss uz vakanto
Valsts asinsdonoru centra direktora vietnieka ierēdņa amatu ir noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2015/135.AKR2
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā
Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas juriskonsulta amatā (uz noteiktu
laiku) 06.07.2015. iecelta KRISTĪNE
ČEVERE-ZEPA.
OP 2015/135.AKR3
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā
Juridiskā departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākā referenta amatā (uz
noteiktu laiku) 25.06.2015. iecelts RIHARDS
SPRINCIS.
OP 2015/135.AKR4
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Militāri
publisko attiecību departamenta Preses nodaļas vadītāja amatā 26.06.2015. iecelta
ANETE GNĒZE.