Laidiens: 13.07.2015., Nr. 134

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/134.AKK1

Liepājas Universitāte izsludina konkursu uz vakantajām vietām

Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē:

- profesors literatūrzinātnes nozares latviešu literatūras vēstures apakšnozarē - 1 vieta

- docents lietišķajā valodniecībā (franču valodā) - 1 vieta

- docents lietišķajā valodniecībā (terminoloģijā) - 1 vieta

Pedagoģijas un sociālā darba fakultātē:

- profesors pedagoģijas nozares skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 vieta

- lektors sporta pedagoģijā - 1 vieta

Vadības un sociālo zinātņu fakultātē:

- asociētais profesors vadībzinātnes izglītības vadības apakšnozarē - 1 vieta

- docents vēsturē - 1 vieta

- lektors kulturoloģijā - 1 vieta

- lektors ekonomikā - 1 vieta

Dabas un inženierzinātņu fakultātē:

- docents vides un veselības izglītībā - 1 vieta

- docents vides pārvaldībā - 1 vieta

- docents modernā elementārā matemātikā un matemātikas didaktikā - 2 vietas

- lektors varbūtību teorijā un matemātiskā statistikā - 1 vieta

- lektors datorzinātnēs - 2 vietas

Kurzemes Humanitārajā institūtā:

- pētnieks mākslas zinātnes teātra teorijas un vēstures apakšnozarē - 1 vieta

- pētnieks valodniecībā lietišķās valodniecības apakšnozarē - 1 vieta

Matemātikas zinātņu un informācijas tehnoloģiju institūtā:

- vadošais pētnieks inženierzinātnē (viļņu enerģijas izpēte) - 1 vieta

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielajā ielā 14, 301.kabinetā) šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un profesionālo kvalifikāciju

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401. Informācija pa tālr. 63407782 (personāldaļa).


OP 2015/134.AKK2

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un procesu vadības departamenta direktors/-e

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt un kontrolēt tieši pakļauto nodaļu darbu, nodrošināt un vadīt departamenta funkciju un uzdevumu izpildi, sniegt atbalstu iestādes direktoram administratīvā darba vadīšanā

- organizēt personāla vadību un attīstību

- nodrošināt ar iestādes darbību saistīto risku vadību un darba aizsardzību

- vadīt iestādes procesu/kvalitātes vadības sistēmas darbības ieviešanu

- nodrošināt un vadīt iestādes dokumentu pārvaldības funkciju

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams vadības zinātnēs, ekonomikā)

- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā pieci gadi

- darba pieredze vadīšanā ne mazāk kā viens gads

- praktiska darba pieredze personāla vadībā, darba aizsardzībā, risku vadībā ne mazāk kā divi gadi

- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi u.c.) izstrādē

- zināšanas personāla vadības, risku vadības, kvalitātes un procesu vadības, darba aizsardzības un dokumentu pārvaldības jomās

- labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon", valsts informācijas sistēmu NEVIS

- pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u. c.)

- prasme analizēt un praksē lietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo aktu prasības

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- atalojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai

Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Personāla un procesu vadības departamenta direktora amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- kandidāta redzējums par Personāla un procesu vadības departamenta darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lp).

Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2015/134.AKK3

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības veicināšanas departamenta Psihiskās veselības veicināšanas nodaļas vadītājs/-a

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu

- nodrošināt psihiskās veselības veicināšanas pasākumu īstenošanu, psihiskās veselības veicināšanas programmu izstrādi un metodisko vadību

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē psihiskās veselības veicināšanas jomā

- nodrošināt psihiskās veselības situācijas analīzes veikšanu, informēt psihiskās veselības politikā iesaistītās institūcijas par tendencēm psihiskās veselības jomā

- veikt eksperta pienākumus Eiropas Komisijas Veselības un pārtikas nekaitīguma ģenerāldirektorāta Garīgās veselības un labklājības ekspertu grupā

- nodrošināt Pasaules Veselības organizācijas kontaktpunkta jautājumos par garīgo veselību funkcijas izpildi

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sabiedrības veselības vai medicīnas jomā

- praktiska darba pieredze sabiedrības veselības vai veselības aprūpes sistēmā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze kolektīva vadīšanā

- pieredze amatā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības veicināšanu, tajā skaitā par psihisko veselību

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer, SPSS)

- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem un lietišķās sarakstes veikšanai ar ārvalstu institūcijām

- spēja risināt problēmsituācijas, argumentēti izteikt savu viedokli

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai

Amata konkursa kandidātiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Psihiskās veselības veicināšanas nodaļas vadītāja amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- kandidāta redzējums par psihiskās veselības veicināšanas pasākumu darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lp.)

Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2015/134.AKK4

Valsts kase atsauc vienu no 2015. gada 9. jūnijā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 111 (5429), izsludinātajiem konkursiem uz Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku).


OP 2015/134.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz divām amata vietām valsts notāra/-es ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz nenoteiktu laiku (viena amata vieta) un uz noteiktu laiku (viena amata vieta)

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2015/134.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Licenču un naftas rezervju pārvaldības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams inženierzinātnēs)

- tiesiskā regulējuma ģeoloģijas un vides aizsardzības jomā pārzināšana

- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi un apriti

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas komunikācijas prasmes

- prezentācijas prasmes, spēja pārstāvēt iestādes intereses citu valsts institūciju darba grupās un sanāksmēs

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties enerģētikas un energoresursu ilgtspējīgas izmantošanas politikas izstrādē, īstenošanā un uzraudzībā

- piedalīties normatīvo aktu projektu, kas attiecas uz ogļūdeņražu meklēšanu, izpēti un ieguvi, izstrādē

- piedalīties ogļūdeņražu meklēšanas, izpētes un ieguves licenču sagatavošanā, licenču laukumu projektu sagatavošanā

- piedalīties informācijas apkopošanā un analīzē par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

- piedalīties dažādu ministriju izstrādāto tiesību aktu projektu izskatīšanā un atzinumu sagatavošanā saistībā ar nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183, 67013087.


OP 2015/134.AKK7

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Struktūrfondu daļas projektu vadītāja/-as darbinieka/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta "PROTI un DARI!" (turpmāk - projekts) ietvaros konsultēt mentorus, programmas vadītājus un citus speciālistus par projektā veicamo uzdevumu izpildi, nodrošināt konsultatīva un psiholoģiska atbalsta sniegšanu programmu vadītājiem un mentoriem, apkopot un analizēt projektā iesaistīto pašvaldību labās prakses piemērus projekta īstenošanā, organizēt un nodrošināt to pārņemšanas pasākumus, nodrošināt metodoloģisko materiālu izstrādi, izvērtēt pašvaldībās jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti, piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas vizītēs, kā arī nodrošināt projekta saturisko izvērtēšanu.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- divu gadu darba pieredze projektu saturiskajā vai administratīvajā vadībā, kas saistīta ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu

- trīs gadu darba pieredze sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu integrācijas vai reintegrācijas jomā

- zināšanas un izpratne par konsultatīva un psiholoģiska atbalsta sniegšanas procesa organizēšanu un veikšanu

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai 67356248.


OP 2015/134.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlamas zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050 vai jānosūta uz e-pasta adresi vija racinska@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.


OP 2015/134.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- apsekojuma vadīšana, datu apstrāde un analīze par tirdzniecības apgrozījumu

- tirdzniecības apgrozījuma indeksu aprēķināšana (datu kvalitātes pārbaude, apgrozījuma indeksu aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana, datu sagatavošana publicēšanai)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, vēlams-MS Access)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366851.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/134.AKR1

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālistes amatā no 2015. gada 1. jūlija uz nenoteiktu laiku iecelta INNA GRINEVIČA.


OP 2015/134.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālistes amatā no 2015. gada 1. jūlija uz nenoteiktu laiku iecelta ANTRA KREICA.


OP 2015/134.AKR3

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālistes amatā no 2015. gada 1. jūlija uz nenoteiktu laiku iecelta ZANE CĒRPIŅA.


OP 2015/134.AKR4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsultes amatā no 2015. gada 9. jūlija konkursa kārtībā iecelta SOLVITA STEPKO.


OP 2015/134.AKR5

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Statistikas plānošanas un standartizācijas daļas vecākā referenta ierēdņa amatā (uz noteiktu laiku) 08.07.2015. iecelts ARTŪRS PĒTERSONS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)