Laidiens: 09.07.2015., Nr. 132

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/132.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu,

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT)

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13. janvāra ielā 15 vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.


OP 2015/132.AKK2

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības daļas juriskonsulta/-es amatu (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi

- zināšanas un vēlama darba pieredze par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski; tiks pārbaudītas ar praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un darba pieredze personas datu aizsardzības jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, interneta resursiem

- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja reaģēt uz straujām izmaiņām

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas

Datu valsts inspekcija piedāvā:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- profesionālās pilnveides un mācību iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Pirmās uzraudzības daļas konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālr. uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2015/132.AKK3

Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2007.-2013. gadam Apvienotais tehniskais sekretariāts aicina darbā programmas sabiedrisko attiecību speciālistu/-i (darbinieka amats līdz 2015. gada 31. decembrim)

Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmu 2007.-2013. gadam (turpmāk - Programma) ir izstrādājušas Latvijas un Lietuvas dalībvalstis un tās mērķis ir veicināt Latvijas un Lietuvas pierobežas teritoriju attīstību un sabiedrības integrāciju. Programmu finansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF), tās kopējais budžets ir 75 miljoni eiro. Plašāka informācija par programmu ir pieejama programmas mājaslapā www.latlit.eu.

Apvienotais tehniskais sekretariāts ir iestāde, kas Programmas ietvaros nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā arī jau apstiprinātu projektu partneriem. Apvienotais tehniskais sekretariāts darbojas kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība (www.vraa.gov.lv). Sekretariātā strādā desmit darbinieki.

Plašāka informācija par programmu ir pieejama programmas mājaslapā www.latlit.eu.

Programmu darba valoda ir angļu valoda.

Prasības kandidātam:

- augstākā izglītība atbilstošā nozarē, papildināta ar specifiskām profesionālajām zināšanām

- izcilas latviešu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- izcilas rakstīšanas, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- ļoti labas datora lietošanas prasmes

- prasme strādāt komandā

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- vēlama divu gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā

- pieredze ES projektu/programmu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par ES reģionālās attīstības politikām, atbilstošo likumdošanu, īpaši - teritoriālās sadarbības jomā

- zināšanas par ES prasībām publicitātes un informēšanas jomā

- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām

- vēlama pieredze administratīvā darbā

Plašāk par prasībām un pienākumiem skatīt sludinājumu www.latlit.eu.

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae angļu valodā lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi antra.jansone@latlit.eu līdz 2015.gada 20.jūlijam.


OP 2015/132.AKK4

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sēklu kontroles departamenta Sēklu sertifikācijas un šķirņu aizsardzības daļas referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par sēklu aprites jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- pieredze lauka pēcpārbaudes veikšanā, zināšanas par šķirnes identitātes un šķirnes tīrības noteikšanu lauka pēcpārbaudē

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- šķirnes identitātes un šķirnes tīrības noteikšana lauka pēcpārbaudē labībām, lopbarības augiem, eļļas augiem un šķiedraugiem;

- šķirnes oriģinālsēklas paraugu atbilstības izvērtēšana

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.


OP 2015/132.AKK5

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Nozaru politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt atbildīgā darbinieka pienākumu veikšanu Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumā noteiktajā kārtībā kapitālsabiedrībās, kurās Kultūras ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja

- sagatavot lēmumu, līgumu, rīkojumu, tiesību aktu projektu un citu dokumentu izstrādi savas kompetences jautājumos

- sagatavot un sniegt ziņojumus vai pārskatus par kapitālsabiedrību darbības finansiālajiem un darbību raksturojošiem rādītājiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinībās vai uzņēmējdarbības vadībā

- vismaz trīs gadu darba pieredze, kas saistīta ar kapitālsabiedrību vadību, finanšu vadību vai to finanšu darbības rezultātu izvērtēšanu

- pieredze ar kapitālsabiedrību darbību saistītās dokumentācijas un finanšu pārskatu sagatavošanā

- vēlama pieredze tiesību aktu sagatavošanā

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību pārvaldi, darbību regulējošajiem normatīvajiem aktiem un dokumentu apriti

- zināšanas par risku vadību

- prasme analizēt gada pārskatos ietvertos finanšu rādītājus un darbības rādītājus, identificēt un analizēt kapitālsabiedrību darbības problēmas labas zināšanas kapitālsabiedrību finansiālā stāvokļa analīzē

- zināšanas par risku vadību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- svešvalodu prasmes

- prasmes darbā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām (MS Excel eksperta līmenī)

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas un stabilu atalgojumu

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K. Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā, vai elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv ar norādi "Vārds, Uzvārds pieteikums Nozaru politikas nodaļas vecākā referenta vakancei" šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

Tālrunis uzziņām 67330217.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)