Laidiens: 20.01.2015., Nr. 13

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/13.AKK1

SIA "Rīgas veselības centrs", reģistrācijas Nr.50103807561, izsludina konkursu uz filiāles vadītāja/-as amata vietu

Prasības

- augstākā medicīniskā izglītība

- vēlams sertifikāts veselības aprūpes vadībā

- vēlama trīs gadu pieredze ārstniecības iestādes vai ārstniecības struktūrvienības vadītāja/vietnieka amatā

- Latvijas ārstniecības procesu normatīvā regulējuma zināšanas un praktiskā darba pieredze

- zināšanas par ārstniecības tehnoloģiju plānošanu un novērtēšanu

- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbību svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja argumentēt un prezentēt viedokli

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

Pienākumi:

- vadīt un uzraudzīt SIA "Rīgas veselības centrs" (turpmāk - RVC) filiāles ārstniecības darbu

- veikt RVC filiāles ārstniecības, diagnostisko un profilaktisko darba analīzi, apkopot darba rezultātus, sagatavot atskaites RVC valdei

- plānot un organizēt RVC filiāles ārstniecības, diagnostiskās un profilaktiskās, kā arī medicīniskās dokumentācijas lietvedības atbilstību normatīvo aktu prasībām

- plānot un kontrolēt medicīnisko ierīču un citu preču vai pakalpojumu apjomus ārstniecības procesa nodrošināšanai, sastādīt to tehniskās specifikācijas un piedalīties iepirkumu komisiju darbā kā iepirkumu komisijas loceklim

- nodrošināt RVC filiāles darba procesu optimizāciju un risku vadību

- pilnveidot klientu un pacientu efektīvas apkalpošanas kvalitātes standartus un nodrošināt to ievērošanu

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā

- profesionālu, draudzīgu kolektīvu

- konkurētspējīgu atalgojumu

Motivācijas vēstuli un CV, ar norādi "Filiāles vadītājs" lūdzam sūtīt uz e-pastu ieva.grabovska@rigasveseliba.lv līdz 2015.gada 2.februārim.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/13.AKK2

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz rajona (pilsētas) tiesas tiesneša amata vietām vispārējās jurisdikcijas tiesās Rīgas pilsētā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063853, 67063854.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2015/13.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu un veikt pensijas lietu apstrādi

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.pantam

- pabeigtā augstākā izglītība

- teicamas valsts valodas zināšanas; ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp LR un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (padziļinātas zināšanas MS Word, MS Excel)

- prasme lietot normatīvos aktus

- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- atalgojumu sākot no 658 EUR (bruto alga)

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Sludinājumi" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļai, adrese: Citadeles ielā 7/69, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pastu: Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095102, fakss 67027808.


OP 2015/13.AKK4

Valsts policijas koledžas Sporta katedra izsludina konkursu uz lektora/-es amatu uz noteiktu laiku no 2015.gada 1.aprīļa (uz darba līguma pamata), darbavieta Rīgā

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības programmu izstrādāšana un aktualizēšana

- mācību metodisko materiālu izstrādāšana un pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē

- praktisko nodarbību un semināru vadīšana, eksāmenu, ieskaišu un citu pārbaudījumu organizēšana, izstrādāšana un pieņemšana, kā arī izglītojamo zināšanu un prasmju novērtēšana

- izglītojamo patstāvīgā darba plānošana

- fiziskās sagatavotības pārbaudes ieskaišu pieņemšana Valsts policijas amatpersonām ar speciālo dienesta pakāpi

- Koledžas komandu sagatavošana un dalības nodrošināšana Valsts policijas un Iekšlietu ministrijas spartakiādēs

- dalība Koledžas tēla popularizēšanas pasākumos

- studiju (mācību) procesa nodrošināšana citu docētāju prombūtnes laikā

Docējamie kursi:

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets "Uzbrukuma atvairīšanas un aizturēšanas taktika"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets "Speciālā fiziskā sagatavošana"

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kurss "Profesionālā fiziskā sagatavošana"

- pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošana: "Aizturēšanas, atbruņošanas un aizsardzības taktika policijas darbā izmantojot steku", "Transportlīdzekļa apturēšanas un personas aizturēšanas taktika", "Uzbrukuma atvairīšanas un atbruņošanas taktikas instruktors", "Speciālo cīņas paņēmienu un speciālo līdzekļu pielietošanas pamati un taktika Valsts policijas amatpersonām ar speciālajām dienesta pakāpēm"

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību kompetenci un kārtības policijas specifiku un veicamajiem uzdevumiem

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power Point, internets)

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2015.gada 13.februārim Valsts policijas koledžā iesniegt dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 29491052.


OP 2015/13.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- labas angļu valodas zināšanas

Ja esi gatavs:

- veikt informācijas apmaiņu pēc pieprasījuma, spontāni, par administratīvā paziņojuma pieprasījumiem un automātisku elektronisku informācijas apmaiņu pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) jomā

- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu

- koordinēt atbilžu sniegšanu/saņemšanu no Eiropas Savienības dalībvalstīm saistībā ar PVN, akcīzes un tiešo nodokļu piemērošanu

- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa reģistrācijas numuru un akcīzes identifikācijas numuru derīgumu, kā arī citu, ar nodokļu maksātāja reģistrāciju saistītu, informāciju, pēc nodokļu maksātāju vai nodokļu administrāciju pieprasījuma

- sekot līdzi Eiropas Komisijas darba grupās pieņemtajiem lēmumiem attiecībā uz Daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu funkcionalitāti un sniegt priekšlikumus sistēmu funkcionalitātes un darbības uzlabošanai, t.sk. izskatīt VID informācijas sistēmu dokumentāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai humanitārajās zinātnēs (vēsture, filozofija, valodu un kultūras studijas u.c.)

- pieredzi informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP CIAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rēzeknes Klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas UR, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības

˗ reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

˗ izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par patentmaksas maksātāja reģistrāciju un mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju, apkopot informāciju un sagatavot lēmumu projektus par reģistrāciju vai reģistrācijas atteikumu

˗ veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

˗ pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot tās aktualitātei, veikt Nodokļu informācijas sistēma (turpmāk - NIS) esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju aktualizāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

˗ darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

˗ prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ pieredzi darbā ar NIS

Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas ielā 11, Jupatovkā, Griškānu pagastā, Rēzeknes novadā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Rēzeknes KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ veikt fizisku personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību, identificēšanas, datu ticamības novērtējuma izpildes un datu atbilstības pārbaužu veikšanas uzraudzību

˗ sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā;

˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

˗ izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par citu normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai

˗ pārraudzīt Nodokļu informācijas sistēmas un Datu noliktavas sistēmas darbību un sniegt praktisku palīdzību tās izmantošanā nodokļu administrēšanas jomā, veikt izstrādāto sistēmas izmaiņu akcepttestēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ augstāko izglītību sociālajās zinātnēs sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, dabaszinātnēs, matemātika vai informācijas tehnoloģijās;

˗ pieredzi nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā, pieredzi datu atbilstības pārbaužu veikšanā, pieredzi darbā ar Datu noliktavas sistēmu (DNS) (pārskatu izmantošana, veidošana);

˗ pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu un ar pieredzi iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 35.3.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP DTNMUD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Maksājumu kontroles nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- identificēt nodokļu maksātāju pārmaksas un parādus atbilstoši kompetencei

- sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksas atmaksāšanu, kļūdaini ieskaitīto maksājumu pārskaitīšanu citā Valsts budžeta ieņēmumu kontā vai muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksu novirzīšanu parādu segšanai

- sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu samaksas sadalīšanu termiņos un samaksas grafiku

- kontrolēt nodokļu samaksas termiņu ievērošanu atbilstoši kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- viena gada darba pieredzi maksājumu uzskaites un kontroles jomā

- pieredze darbā ar muitas informācijas sistēmām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP MUD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas pārvaldes Riska vadības daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt saņemtās un nosūtāmās informācijas reģistrēšanu

- koordinēt dokumentu plūsmu starp struktūrvienībām

- koordinēt lietvedības un arhīva jautājumu izpildi

- veikt dokumentu uzskaiti un sagatavošanu nosūtīšanai citām VID un Pārvaldes struktūrvienībām

- uzturēt risku reģistru

- apkopot un analizēt informāciju un sagatavot tematisko pārbaužu plānu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai muitas un nodokļu administrēšanā, vai muitā

- pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 18.6.saime "Statistika", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP RVD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Riska vadības daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredze muitas darbības jomā ne mazāk kā divi gadi

- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- nodrošināt muitas risku informācijas saņemšanu, veikt uzskaiti, nodrošināt risku novērtēšanu un analīzes veikšanu un nosūtīt kontroles pasākumu plānošanai un īstenošanai Pārvaldes un citām VID struktūrvienībām, starptautiskajiem muitas dienestiem un citām valsts institūcijām

- izstrādāt Riska pārvaldības sistēmas ieviešanai nepieciešamo dokumentāciju/plānus un aktualizēt tos

- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus, pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP RVD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās un Otrās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un VID atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- zināšanas jurisprudencē un māka tās attiecināt uz VID darbību reglamentējošiem tiesību aktiem, nodokļu un muitas lietu jomu, administratīvo procesu

Ja esi gatavs:

- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisku juridiskā darba pieredzi nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

- juridiskā darba pieredzi kriminālprocesā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11 mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JSIP TD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un VID atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu izstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus, un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas kompetencei;

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām

- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par grozījumiem tiesību aktos

- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos, juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai

- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju, un darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdz izpildē atbilstoši Daļas kompetencei

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds): tiesību zinātnē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas vecākā/-ās izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un VID ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumus par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- sniegt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- analizēt praksi un sniegt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt izmeklēšanas darbā radušos problēmu apkopojuma analīzi un sniegt Daļas vadītājam priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos Daļas kompetencē esošos jautājumos

- analizēt tiesu praksi un veikt apkopošanu par kriminālvajāšanai nosūtītajiem kriminālprocesiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredzi konsultāciju sniegšanas un/vai metodisko norādījumu izstrādāšanas jomā

- B kategorijas vadītāja apliecība

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1."Izmeklēšana", IIA līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP IMD VI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/13.AKK14

Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto juriskonsulta/-es amatu (ierēdņa amats) uz nepilnu darba laiku (0,5 slodzes)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze juriskonsulta darbā, priekšroka izglītības iestādēs, valsts vai pašvaldību institūcijās

- pieredze normatīvo aktu, līgumu, administratīvo aktu, procesuālo dokumentu un citu juridisko dokumentu projektu izstrādē

- latviešu valodas zināšanas atbilstoši Valsts valodas likumā noteiktajā līmenī

- pieredze darbā ar sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu saņēmējiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- stabilu atalgojumu (21.saime III A līmenis, 9.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbavietu Jūrmalā, Slokas ielā 68

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopijas līdz 2015.gada 30.janvārim sūtīt vai iesniegt Sociālās integrācijas valsts aģentūras Personāla nodaļai Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai nosūtīt uz e-pastu: milana.vitina@siva.gov.lv. Tālr. informācijai: 67811765 (Dace Baraka), 67767711 (Milāna Vītiņa).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/13.AKR1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektora valsts notāres ierēdnes amatā no 2015.gada 16.janvāra iecelta JŪLIJA DONCOVA.


OP 2015/13.AKR2

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada 8.janvārī Nodrošinājuma un finanšu departamenta ekspertes amatā iecelta EGITA LOČMELE.


OP 2015/13.AKR3

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada 13.janvārī Personālvadības nodaļas juriskonsulta amatā (uz noteiktu laiku) iecelts ARTIS ZAĻŪKSNIS.


OP 2015/13.AKR4

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rēzekne" inspektores fitosanitārās uzraudzības jomā amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 12.janvāra iecelta DIĀNA STRAZDA.


OP 2015/13.AKR5

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" inspektores fitosanitārās uzraudzības jomā amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 14.janvāra iecelta DIĀNA SVIKLE.


OP 2015/13.AKR6

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2014.gada 27.oktobrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Dienvidzemgales pārvaldes inspektora pārtikas uzraudzības jomā amatu (uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/13.AKR7

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2014.gada 27.oktobrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Rīgas pilsētas pārvaldes inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatu (uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/13.AKR8

Finanšu ministrija informē, ka 2015.gada 12.janvārī konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta JEĻENA KONCEVAJA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)