Laidiens: 20.01.2015., Nr. 13
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/13.AKK1
SIA "Rīgas veselības centrs", reģistrācijas Nr.50103807561,
izsludina konkursu uz filiāles vadītāja/-as amata
vietu
Prasības
- augstākā medicīniskā izglītība
- vēlams sertifikāts veselības aprūpes vadībā
- vēlama trīs gadu pieredze ārstniecības iestādes vai ārstniecības
struktūrvienības vadītāja/vietnieka amatā
- Latvijas ārstniecības procesu normatīvā regulējuma zināšanas un praktiskā
darba pieredze
- zināšanas par ārstniecības tehnoloģiju plānošanu un novērtēšanu
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbību svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja argumentēt un prezentēt viedokli
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
Pienākumi:
- vadīt un uzraudzīt SIA "Rīgas veselības centrs" (turpmāk - RVC)
filiāles ārstniecības darbu
- veikt RVC filiāles ārstniecības, diagnostisko un profilaktisko darba
analīzi, apkopot darba rezultātus, sagatavot atskaites RVC valdei
- plānot un organizēt RVC filiāles ārstniecības, diagnostiskās un
profilaktiskās, kā arī medicīniskās dokumentācijas lietvedības atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- plānot un kontrolēt medicīnisko ierīču un citu preču vai pakalpojumu
apjomus ārstniecības procesa nodrošināšanai, sastādīt to tehniskās
specifikācijas un piedalīties iepirkumu komisiju darbā kā iepirkumu komisijas
loceklim
- nodrošināt RVC filiāles darba procesu optimizāciju un risku vadību
- pilnveidot klientu un pacientu efektīvas apkalpošanas kvalitātes
standartus un nodrošināt to ievērošanu
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā
- profesionālu, draudzīgu kolektīvu
- konkurētspējīgu atalgojumu
Motivācijas vēstuli un CV, ar norādi "Filiāles vadītājs" lūdzam
sūtīt uz e-pastu ieva.grabovska@rigasveseliba.lv
līdz 2015.gada 2.februārim.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
OP 2015/13.AKK2
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz rajona (pilsētas) tiesas tiesneša amata vietām vispārējās
jurisdikcijas tiesās Rīgas pilsētā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5.punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas
mājaslapā www.ta.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām
67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē saskaņā
ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata
kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas
kārtība".
OP 2015/13.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Starptautisko
pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākā/-ās
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie pienākumi:
- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu
un veikt pensijas lietu apstrādi
- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā
- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un
starptautiskiem līgumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.pantam
- pabeigtā augstākā izglītība
- teicamas valsts valodas zināšanas; ļoti labas krievu un angļu valodas
zināšanas (mutiski un rakstiski)
- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp LR un
citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (padziļinātas zināšanas MS Word, MS Excel)
- prasme lietot normatīvos aktus
- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas, precizitāte
- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- atalgojumu sākot no 658 EUR (bruto alga)
- interesantu un atbildīgu darbu
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā
www.vsaa.lv
sadaļā "Sludinājumi" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Starptautisko pakalpojumu
nodaļai, adrese: Citadeles ielā 7/69, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz
Pensiju daļas vecākā inspektora amatu"), vai uz e-pastu: Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095102, fakss
67027808.
OP 2015/13.AKK4
Valsts policijas koledžas Sporta katedra izsludina konkursu uz
lektora/-es amatu uz noteiktu laiku no 2015.gada 1.aprīļa (uz darba līguma
pamata), darbavieta Rīgā
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības
programmu izstrādāšana un aktualizēšana
- mācību metodisko materiālu izstrādāšana un pētījumu veikšana attiecīgajā
zinātnes apakšnozarē
- praktisko nodarbību un semināru vadīšana, eksāmenu, ieskaišu un citu
pārbaudījumu organizēšana, izstrādāšana un pieņemšana, kā arī izglītojamo
zināšanu un prasmju novērtēšana
- izglītojamo patstāvīgā darba plānošana
- fiziskās sagatavotības pārbaudes ieskaišu pieņemšana Valsts policijas
amatpersonām ar speciālo dienesta pakāpi
- Koledžas komandu sagatavošana un dalības nodrošināšana Valsts policijas un
Iekšlietu ministrijas spartakiādēs
- dalība Koledžas tēla popularizēšanas pasākumos
- studiju (mācību) procesa nodrošināšana citu docētāju prombūtnes laikā
Docējamie kursi:
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets
"Uzbrukuma atvairīšanas un aizturēšanas taktika"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba
pamati" mācību priekšmets "Speciālā fiziskā sagatavošana"
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" studiju kurss "Profesionālā fiziskā sagatavošana"
- pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošana: "Aizturēšanas,
atbruņošanas un aizsardzības taktika policijas darbā izmantojot steku",
"Transportlīdzekļa apturēšanas un personas aizturēšanas taktika",
"Uzbrukuma atvairīšanas un atbruņošanas taktikas instruktors",
"Speciālo cīņas paņēmienu un speciālo līdzekļu pielietošanas pamati un
taktika Valsts policijas amatpersonām ar speciālajām dienesta pakāpēm"
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā
darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta
līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides
u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību
kompetenci un kārtības policijas specifiku un veicamajiem uzdevumiem
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power
Point, internets)
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2015.gada
13.februārim Valsts policijas koledžā iesniegt dzīves un darba gājuma aprakstu
(CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga,
Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām
67219643, 29491052.
OP 2015/13.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- labas angļu valodas zināšanas
Ja esi gatavs:
- veikt informācijas apmaiņu pēc pieprasījuma, spontāni, par administratīvā
paziņojuma pieprasījumiem un automātisku elektronisku informācijas apmaiņu
pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) jomā
- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu
- koordinēt atbilžu sniegšanu/saņemšanu no Eiropas Savienības dalībvalstīm
saistībā ar PVN, akcīzes un tiešo nodokļu piemērošanu
- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa
reģistrācijas numuru un akcīzes identifikācijas numuru derīgumu, kā arī citu,
ar nodokļu maksātāja reģistrāciju saistītu, informāciju, pēc nodokļu maksātāju
vai nodokļu administrāciju pieprasījuma
- sekot līdzi Eiropas Komisijas darba grupās pieņemtajiem lēmumiem attiecībā
uz Daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu funkcionalitāti un sniegt
priekšlikumus sistēmu funkcionalitātes un darbības uzlabošanai, t.sk. izskatīt
VID informācijas sistēmu dokumentāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai
humanitārajās zinātnēs (vēsture, filozofija, valodu un kultūras studijas u.c.)
- pieredzi informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", II
līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP
CIAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot
e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/13.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Rēzeknes Klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas UR, reģistrēšanas
Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un izsniegt
reģistrācijas apliecības
˗ reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
˗ izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par patentmaksas maksātāja
reģistrāciju un mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju, apkopot informāciju un
sagatavot lēmumu projektus par reģistrāciju vai reģistrācijas atteikumu
˗ veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu
informācijas sistēmā pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
˗ pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot
tās aktualitātei, veikt Nodokļu informācijas sistēma (turpmāk - NIS) esošās
pamatinformācijas par nodokļu maksātāju aktualizāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
˗ darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
˗ prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ pieredzi darbā ar NIS
Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas ielā 11, Jupatovkā, Griškānu pagastā, Rēzeknes novadā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP Rēzeknes KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/13.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt fizisku personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību,
identificēšanas, datu ticamības novērtējuma izpildes un datu atbilstības
pārbaužu veikšanas uzraudzību
˗ sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā;
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
˗ izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par
citu normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai
˗ pārraudzīt Nodokļu informācijas sistēmas un Datu noliktavas sistēmas
darbību un sniegt praktisku palīdzību tās izmantošanā nodokļu administrēšanas
jomā, veikt izstrādāto sistēmas izmaiņu akcepttestēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ augstāko izglītību sociālajās zinātnēs sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās, dabaszinātnēs, matemātika vai informācijas tehnoloģijās;
˗ pieredzi nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā, pieredzi datu atbilstības
pārbaužu veikšanā, pieredzi darbā ar Datu noliktavas sistēmu (DNS) (pārskatu
izmantošana, veidošana);
˗ pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu un ar pieredzi iekšējo
normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35.3.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP DTNMUD
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/13.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Maksājumu kontroles nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- identificēt nodokļu maksātāju pārmaksas un parādus atbilstoši kompetencei
- sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksas
atmaksāšanu, kļūdaini ieskaitīto maksājumu pārskaitīšanu citā Valsts budžeta
ieņēmumu kontā vai muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksu novirzīšanu
parādu segšanai
- sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu samaksas
sadalīšanu termiņos un samaksas grafiku
- kontrolēt nodokļu samaksas termiņu ievērošanu atbilstoši kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- viena gada darba pieredzi maksājumu uzskaites un kontroles jomā
- pieredze darbā ar muitas informācijas sistēmām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
MP MUD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/13.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Muitas pārvaldes Riska vadības daļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt saņemtās un nosūtāmās informācijas reģistrēšanu
- koordinēt dokumentu plūsmu starp struktūrvienībām
- koordinēt lietvedības un arhīva jautājumu izpildi
- veikt dokumentu uzskaiti un sagatavošanu nosūtīšanai citām VID un
Pārvaldes struktūrvienībām
- uzturēt risku reģistru
- apkopot un analizēt informāciju un sagatavot tematisko pārbaužu plānu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai muitas un nodokļu
administrēšanā, vai muitā
- pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 18.6.saime "Statistika", III līmenis un
9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
MP RVD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/13.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Riska vadības daļas vecākā/-ās muitas
eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu
laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredze muitas darbības jomā ne mazāk kā divi gadi
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- nodrošināt muitas risku informācijas saņemšanu, veikt uzskaiti, nodrošināt
risku novērtēšanu un analīzes veikšanu un nosūtīt kontroles pasākumu plānošanai
un īstenošanai Pārvaldes un citām VID struktūrvienībām, starptautiskajiem
muitas dienestiem un citām valsts institūcijām
- izstrādāt Riska pārvaldības sistēmas ieviešanai nepieciešamo
dokumentāciju/plānus un aktualizēt tos
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējos normatīvos aktus, pārstāvēt tos izskatīšanas procesā
atbilstoši Daļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
MP RVD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/13.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās un Otrās
nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības funkcijas īstenošana
administratīvās prakses piemērošanas jomā un VID atbalsta funkcijas īstenošana juridisko
pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- zināšanas jurisprudencē un māka tās attiecināt uz VID darbību
reglamentējošiem tiesību aktiem, nodokļu un muitas lietu jomu, administratīvo
procesu
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku juridiskā darba pieredzi nodokļu normatīvo aktu piemērošanas
jomā
- juridiskā darba pieredzi kriminālprocesā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IV līmenis un 11 mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
JSIP TD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums
par konkursu".
OP 2015/13.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības funkcijas īstenošana
administratīvās prakses piemērošanas jomā un VID atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā, tiesību aktu izstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un
ārējos normatīvos aktus, un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas
kompetencei;
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām
- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par grozījumiem tiesību aktos
- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos,
juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID
struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai
- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju,
un darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas
kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdz izpildē
atbilstoši Daļas kompetencei
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds): tiesību
zinātnē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
JPSIP TAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/13.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas vecākā/-ās
izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un VID ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā
vienu gadu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumus par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- sniegt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem
nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- analizēt praksi un sniegt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus
saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un
darbinieku darbībā
- veikt izmeklēšanas darbā radušos problēmu apkopojuma analīzi un sniegt
Daļas vadītājam priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos Daļas
kompetencē esošos jautājumos
- analizēt tiesu praksi un veikt apkopošanu par kriminālvajāšanai
nosūtītajiem kriminālprocesiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi konsultāciju sniegšanas un/vai metodisko norādījumu
izstrādāšanas jomā
- B kategorijas vadītāja apliecība
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1."Izmeklēšana", IIA līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP IMD VI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/13.AKK14
Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
juriskonsulta/-es amatu (ierēdņa amats) uz nepilnu darba laiku (0,5 slodzes)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinībās
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze juriskonsulta darbā, priekšroka
izglītības iestādēs, valsts vai pašvaldību institūcijās
- pieredze normatīvo aktu, līgumu, administratīvo aktu, procesuālo dokumentu
un citu juridisko dokumentu projektu izstrādē
- latviešu valodas zināšanas atbilstoši Valsts valodas likumā noteiktajā
līmenī
- pieredze darbā ar sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu
saņēmējiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- stabilu atalgojumu (21.saime III A līmenis, 9.mēnešalgu grupa) un sociālās
garantijas
- darbavietu Jūrmalā, Slokas ielā 68
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopijas līdz
2015.gada 30.janvārim sūtīt vai iesniegt Sociālās integrācijas valsts aģentūras
Personāla nodaļai Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai nosūtīt uz
e-pastu: milana.vitina@siva.gov.lv. Tālr.
informācijai: 67811765 (Dace Baraka), 67767711 (Milāna Vītiņa).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/13.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu
tiesību subjektu reģistrācijas sektora valsts notāres ierēdnes amatā no 2015.gada 16.janvāra iecelta JŪLIJA DONCOVA.
OP 2015/13.AKR2
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2015.gada
8.janvārī Nodrošinājuma un finanšu departamenta ekspertes amatā iecelta EGITA
LOČMELE.
OP 2015/13.AKR3
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā 2015.gada 13.janvārī Personālvadības nodaļas juriskonsulta amatā (uz
noteiktu laiku) iecelts ARTIS ZAĻŪKSNIS.
OP 2015/13.AKR4
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Rēzekne" inspektores fitosanitārās uzraudzības jomā
amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 12.janvāra iecelta DIĀNA STRAZDA.
OP 2015/13.AKR5
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Terehova" inspektores fitosanitārās uzraudzības
jomā amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 14.janvāra iecelta DIĀNA SVIKLE.
OP 2015/13.AKR6
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2014.gada
27.oktobrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Dienvidzemgales pārvaldes inspektora pārtikas
uzraudzības jomā amatu (uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2015/13.AKR7
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2014.gada
27.oktobrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Rīgas pilsētas pārvaldes inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatu
(uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2015/13.AKR8
Finanšu ministrija informē, ka 2015.gada 12.janvārī konkursa
kārtībā Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras
uzraudzības nodaļas vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz
noteiktu laiku iecelta JEĻENA KONCEVAJA.