Laidiens: 25.06.2015., Nr. 120
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/120.AKK1
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas nodaļas juriskonsults/ -e
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt iesniegto farmaceitiskās darbības uzņēmumu dokumentāciju
- pieņemt lēmumus par dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām,
sagatavot atzinumus un citus dokumentus par farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas jautājumiem
- sagatavot lēmumu, vēstuļu un citu dokumentu projektus saskaņā ar
Farmaceitiskās darbības licencēšanas komisijas pieņemto ieteikuma lēmumu un
vadošo amatpersonu norādījumiem
- veikt pienākumus, strādājot ar Farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas informācijas sistēmu
- pēc licences turētāju lūguma sniegt juridiska rakstura konsultācijas par
farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas jautājumiem
Prasības pretendentiem/- ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz 2 gadu pieredze jurista amatā
- zināšanas administratīvajās tiesībās, obligāta pieredze administratīvo
aktu sagatavošanā
- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma pārzināšana
- vēlama darba pieredze vai zināšanas farmācijas jomā
- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku
- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties paaugstinātas darba
intensitātes laikā, augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi" II līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu
valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428. Informējam,
ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba
interviju.
OP 2015/120.AKK2
Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta
finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti,
valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un
ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas,
izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - FINANŠU RISKU
VADĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E DARBAM PARĀDA VADĪBAS JOMĀ
(vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- apstrādāt valsts parāda un aktīvu portfeļa datus, aprēķinot un analizējot
valsts parāda portfeļa rādītājus un to dinamiku
- modelēt valsts parāda un aktīvu portfeļa attīstības scenārijus (tai skaitā
veicot ietekmējošo faktoru nākotnes dinamikas ekonometrisko modelēšanu)
- sniegt priekšlikumus par atbilstošāko statistiskās analīzes metožu
pielietošanu;
- sniegt priekšlikumus valsts parāda un aktīvu portfeļa datu analīzes modeļu
pilnveidošanai
- analizēt finanšu tirgus aktivitātes un sagatavot apskatus par aktualitātēm
tajos
- izstrādāt priekšlikumus par veicamajiem pasākumiem valūtu riska, procentu
likmju riska un pārfinansēšanas riska ierobežošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība matemātikā vai statistikā
- vēlama darba pieredze statistiskās modelēšanas jomā
- labas zināšanas statistikā un ekonometrijā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- iniciatīva un spēja ātri reaģēt un iekļauties intensīvā darba vidē
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes, un orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, prasme veikt analītisku darbu
- patstāvība, precizitāte, atbildības sajūta, prasme strādāt ar liela apjoma
informāciju
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- gūt vērtīgu profesionālo pieredzi finanšu risku vadības jomā
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "FRVD_ Vards_Uzvards"
uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr.67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2015/120.AKK3
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņu amatiem (2 vakances - uz
noteiktu un nenoteiktu laiku) - Veselības aprūpes departamenta Veselības
aprūpes organizācijas nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Amata mērķis: Veikt veselības aprūpes organizācijas politikas izstrādi un
tās īstenošanas uzraudzību
Galvenie pienākumi:
- sagatavot priekšlikumus grozījumiem tiesību aktos un izstrādāt tiesību
aktu projektus
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
veselības aprūpes organizācijas jautājumos
- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot viedokli
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības
vadībā
- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju un
veselības aprūpes sistēmu regulējošiem tiesību aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- spēja strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt savu laiku, komunikācijas
prasmes un ētiskuma ievērošana amata pienākumu izpildē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā (vismaz 1 gads)
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz
1 gads)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu
valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām (motivēta
pieteikuma vēstule, CV, izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu
kopijas) 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu
pārvaldības nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti
pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 14 dienas no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai uz e-pasta adresi: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums amata konkursam uz
Veselības aprūpes organizācijas nodaļas vecākā referenta amatu".
Informācija pa tālruni 67876018.
OP 2015/120.AKK4
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, piedāvājam atbildīgu darbu vadošā
valsts pārvaldes iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru
prezidenta darbībai.
Piedāvātais valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amats - Valsts kancelejas direktors/-e
Galvenie pienākumi:
- Valsts kancelejas darba organizēšana
- Ministru kabineta darbības nodrošināšana
- valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības politikas plānošana un
īstenošana
- ministriju un citu institūciju sadarbības koordinēšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- uz pretendentiem nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu"
9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
(vēlams maģistra grāds)
- ne mazāk kā piecu gadu pieredze vadošā amatā ar vismaz 50 padotajiem
darbiniekiem (vēlams valsts un pašvaldību institūcijās)
- labas zināšanas par Ministru kabineta darbības principiem un lēmumu
pieņemšanas procesu
- labas divu svešvalodu (angļu valodas un krievu vai franču, vai vācu
valodas) zināšanas B2 līmenī
- izpratne par valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības politikas
prioritātēm
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- nevainojama reputācija
Pretendentiem jāiesniedz savs redzējums par Valsts kancelejas darbības
prioritātēm un attīstību (ne vairāk par trim A4 formāta lapām).
Piezīmes: Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Konkursa nolikumu
(pieejams Ministru kabineta tīmekļvietnes sadaļā Valsts
kanceleja/iestāde/vakances/).
Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt
Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520 (fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv) šādus dokumentus
(ar norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts kancelejas direktora
amatu"):
- apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā
daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma
"Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
(Konkursa nolikuma pielikums)
- paziņojumā noteiktās prasības apliecinošus dokumentus: motivētu
pieteikumu, Curriculum Vitae
(atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas),
augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un
citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.
Kontaktpersona: Inese Babre, tālr. 67082844.