Laidiens: 25.06.2015., Nr. 120

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/120.AKK1

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas nodaļas juriskonsults/ -e

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt iesniegto farmaceitiskās darbības uzņēmumu dokumentāciju

- pieņemt lēmumus par dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām, sagatavot atzinumus un citus dokumentus par farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas jautājumiem

- sagatavot lēmumu, vēstuļu un citu dokumentu projektus saskaņā ar Farmaceitiskās darbības licencēšanas komisijas pieņemto ieteikuma lēmumu un vadošo amatpersonu norādījumiem

- veikt pienākumus, strādājot ar Farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas informācijas sistēmu

- pēc licences turētāju lūguma sniegt juridiska rakstura konsultācijas par farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas jautājumiem

Prasības pretendentiem/- ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 2 gadu pieredze jurista amatā

- zināšanas administratīvajās tiesībās, obligāta pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma pārzināšana

- vēlama darba pieredze vai zināšanas farmācijas jomā

- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku

- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties paaugstinātas darba intensitātes laikā, augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" II līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/120.AKK2

Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - FINANŠU RISKU VADĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E DARBAM PARĀDA VADĪBAS JOMĀ (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apstrādāt valsts parāda un aktīvu portfeļa datus, aprēķinot un analizējot valsts parāda portfeļa rādītājus un to dinamiku

- modelēt valsts parāda un aktīvu portfeļa attīstības scenārijus (tai skaitā veicot ietekmējošo faktoru nākotnes dinamikas ekonometrisko modelēšanu)

- sniegt priekšlikumus par atbilstošāko statistiskās analīzes metožu pielietošanu;

- sniegt priekšlikumus valsts parāda un aktīvu portfeļa datu analīzes modeļu pilnveidošanai

- analizēt finanšu tirgus aktivitātes un sagatavot apskatus par aktualitātēm tajos

- izstrādāt priekšlikumus par veicamajiem pasākumiem valūtu riska, procentu likmju riska un pārfinansēšanas riska ierobežošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība matemātikā vai statistikā

- vēlama darba pieredze statistiskās modelēšanas jomā

- labas zināšanas statistikā un ekonometrijā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas angļu valodas zināšanas

- iniciatīva un spēja ātri reaģēt un iekļauties intensīvā darba vidē

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes, un orientācija uz rezultātu sasniegšanu, prasme veikt analītisku darbu

- patstāvība, precizitāte, atbildības sajūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- gūt vērtīgu profesionālo pieredzi finanšu risku vadības jomā

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "FRVD_ Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr.67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2015/120.AKK3

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņu amatiem (2 vakances - uz noteiktu un nenoteiktu laiku) - Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Amata mērķis: Veikt veselības aprūpes organizācijas politikas izstrādi un tās īstenošanas uzraudzību

Galvenie pienākumi:

- sagatavot priekšlikumus grozījumiem tiesību aktos un izstrādāt tiesību aktu projektus

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot viedokli

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, tiesību zinātnē, ekonomikā, dabas zinātnē vai sabiedrības vadībā

- zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizāciju un veselības aprūpes sistēmu regulējošiem tiesību aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- spēja strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt savu laiku, komunikācijas prasmes un ētiskuma ievērošana amata pienākumu izpildē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā (vismaz 1 gads)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 1 gads)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām (motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas) 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 14 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai uz e-pasta adresi: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums amata konkursam uz Veselības aprūpes organizācijas nodaļas vecākā referenta amatu". Informācija pa tālruni 67876018.


OP 2015/120.AKK4

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, piedāvājam atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai.

Piedāvātais valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amats - Valsts kancelejas direktors/-e

Galvenie pienākumi:

- Valsts kancelejas darba organizēšana

- Ministru kabineta darbības nodrošināšana

- valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības politikas plānošana un īstenošana

- ministriju un citu institūciju sadarbības koordinēšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- uz pretendentiem nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams maģistra grāds)

- ne mazāk kā piecu gadu pieredze vadošā amatā ar vismaz 50 padotajiem darbiniekiem (vēlams valsts un pašvaldību institūcijās)

- labas zināšanas par Ministru kabineta darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu

- labas divu svešvalodu (angļu valodas un krievu vai franču, vai vācu valodas) zināšanas B2 līmenī

- izpratne par valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības politikas prioritātēm

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- nevainojama reputācija

Pretendentiem jāiesniedz savs redzējums par Valsts kancelejas darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk par trim A4 formāta lapām).

Piezīmes: Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Konkursa nolikumu (pieejams Ministru kabineta tīmekļvietnes sadaļā Valsts kanceleja/iestāde/vakances/).

Pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520 (fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv) šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts kancelejas direktora amatu"):

- apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi (Konkursa nolikuma pielikums)

- paziņojumā noteiktās prasības apliecinošus dokumentus: motivētu pieteikumu, Curriculum Vitae (atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas), augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Kontaktpersona: Inese Babre, tālr. 67082844.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)