Laidiens: 19.01.2015., Nr. 12
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/12.AKK1
LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem
akadēmiskajiem amatiem:
- vadošais pētnieks (2vietas),
- pētnieks (3 vietas),
- zinātniskais asistents (3 vietas).
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju
saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena mēneša laikā
no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts: irena@osi.lv.
OP 2015/12.AKK2
Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (SIA "Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa
administrācijas augstskola", vienotais reģ. Nr.40003090010) izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla vietu:
- uz PROFESORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u.c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv
(Par RISEBA → Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass
formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabulu attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pastu jelena.pokrojeva@riseba.lv
vai nosūtīt pa pastu Rīgas Starptautiskajai ekonomikas un biznesa administrācijas
augstskolai Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts -
konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.
OP 2015/12.AKK3
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas
un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un
dokumentu aprites daļas PROGRAMMĒTĀJS/-A (darbavieta
Rīgā, Peldu ielā 30)
No pretendenta sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā; var būt arī pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju
jomā
- Java un Android API zināšanas
- MS Windows darba staciju operētājsistēmas un MS Windows Server 2008/2012
pārzināšanu
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšanu
- labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas komunikācijas prasmes un pozitīvu attieksmi pret darbu
- precizitāti darbā, enerģiskumu, atbildības izjūtu par uzdotā darba izpildi
Novērtēsim, ja pretendentiem būs:
- pieredze IIS administrēšanā un uzturēšanā
- pieredze darbā ar MS SQL vai MySQL vai PostgreSQL
- pieredze darbā ar HTML, CSS, JS, C#, Visual
Studio, ASP.NET
- pieredze darbā ar PHP
- pieredze darbā ar Adobe Photoshop, Corel Draw
- minimālas Linux zināšanas
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- plānot un izstrādāt programmēšanas uzdevumus atbilstoši konkrētam
projektam
- nodrošināt informācijas sistēmu izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu
- nodrošināt datu bāzu testu un produkcijas vides tehnisko uzturēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1100 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/12.AKK4
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas
un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un
dokumentu aprites daļas INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS PROJEKTU VADĪTĀJS/-A (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)
No pretendenta sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā
- MS Windows darba staciju operētājsistēmas un MS Windows Server 2008/2012
pārzināšanu
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšanu
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas komunikācijas prasmes un pozitīvu attieksmi pret darbu
- precizitāti darbā, enerģiskumu, atbildības izjūtu par uzdotā darba izpildi
Novērtēsim, ja pretendentiem būs:
- pieredze IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā
- pieredze analizēt un pārvaldīt IT darbus/pieprasījumus
- praktiska pieredze IT projektu vadībā saistībā ar produktu izstrādi,
ieviešanu un uzturēšanu
- spēja risināt problēmsituācijas saistībā ar informācijas tehnoloģijām
- prasmes izstrādāt IT sistēmu specifikācijas
- spēja analizēt IS lietotāju prasības
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- izstrādāt nepieciešamo informācijas sistēmu ieviešanas plānus, nodrošinot
informācijas sistēmu atbilstību ES normatīvajām prasībām un sekmīgu integrāciju
analogās ES sistēmās
- koordinēt informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas projektus,
identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projekta gaitā;
- nodrošināt informācijas sistēmu savstarpējās savietojamības un
integrācijas atbalstu un programmatūras un tās izmaiņu pārvaldību
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1100 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2015/12.AKK5
Piedāvājam atbildīgu darbu valsts
pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru
prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt
profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta
konsultanta darbinieka amatu
Galvenie pienākumi:
- sniegt rakstiskas atbildes uz privātpersonu un juridisku personu
iesniegumiem
- sniegt informatīva rakstura uzziņas pa Ministru kabineta informatīvo
tālruni
- reģistrēt ienākošos un izejošos zvanus
- ātri un precīzi sniegt informāciju un nodrošināt tās apstrādi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē)
- vēlama pieredze zvanu centra operatora darbā
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas
zināšanas
- klientorientēta attieksme, labas komunikācijas un saskarsmes spējas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844. Informējam, ka
pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai!
OP 2015/12.AKK6
Piedāvājam atbildīgu darbu valsts pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz
atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties
Valsts kancelejas kolektīvam!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta vecākā
referenta darbinieka amatu
Galvenie pienākumi:
- īstenot video izstrādes koordinēšanu, t.sk. iepirkumu organizēšana,
scenāriju, filmēšanas, montēšanas, publicēšanas koordināciju
- īstenot infografiku izstrādes koordinēšanu,
t.sk. iepirkumu organizēšana, informācijas atlasi, infografiku
izveidi, izmantojot pieejamos digitālos rīkus
- organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus
- nodrošināt dažādu materiālu dizaina izstrādes koordinēšanu
- noformēt informatīvus materiālus un prezentācijas
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā izglītība (komunikācijas, datordizaina
vai mediju tehnoloģiju jomā, vai arī līdzīgās jomās)
- prasme strādāt ar programmām Adobe Illustrator,
Adobe InDesign, Adobe Photoshop,
Adobe Premiere
- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus
komunikācijas darba uzlabošanai valsts pārvaldē
- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai
kārtai.
OP 2015/12.AKK7
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
2.nodaļas vecākā klientu apkalpošanas speciālista ierēdņa amata vietu (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama -
juridiskā)
- pieredze darbā ar tiesību aktiem (pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar Microsoft Office
- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas
Republikā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- izpratne par ziņu sniegšanu no Iedzīvotāju reģistra un ar to saistītajiem
jautājumiem
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads.
Galvenie amata pienākumi:
- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās
atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra);
- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām;
- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana.
Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības
dokumentu kopijas.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2015/12.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām statistiskās informācijas
iegūšanas un pieejamības jautājumos
- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās
statistiskās informācijas pārbaudi, informācijas pieprasījumu izskatīšanu un
atbilžu sagatavošanu
- veikt klientu viedokļu noskaidrošanu par pakalpojumu kvalitāti
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes un iniciatīva
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2015/12.AKK9
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz diviem vakantiem
ierēdņu amatiem - Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma
izvērtēšanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e
Amata mērķis: zāļu efektivitātes un drošuma dokumentācijas novērtēšana.
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt zāļu reģistrācijai, pārreģistrācijai un izmaiņām iesniegto
neklīnisko un klīnisko dokumentāciju
- pieņemt lēmumu par zāļu reģistrācijas, pārreģistrācijas un izmaiņu
dokumentācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, sagatavojot novērtējuma
ziņojumus
- ieteikt zāļu izsniegšanas kārtību
- darbs ar Zāļu valsts aģentūras informācijas sistēmu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds)
- vēlama darba pieredze un zināšanas zāļu reģistrācijas jomā
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru
- precizitāte darbā un augsta atbildība
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņu amatiem noteikts 10.saimes "Ekspertīze" III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 12 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts
aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"),
e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai
67078457 vai 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2015/12.AKK10
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas
vecākais/-ā eksperts/-e
Amata mērķis: farmakovigilances uzraudzība.
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties un veikt pārbaudes par zāļu reģistrācijas īpašnieka atbilstību
labai farmakovigilances praksei
- farmakovigilances informācijas izvērtēšana
- darbs ar informācijas datu bāzēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds)
- vēlama darba pieredze un zināšanas zāļu farmakovigilances jomā
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru
- precizitāte darbā un augsta atbildība
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 10.saimes "Ekspertīze" III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 12 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts
aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"),
e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai
67078457 vai 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2015/12.AKK11
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz SIA "Vides investīciju fonds" (reģ. Nr.40003339615)
valdes locekļa amatu (2 amata vietas)
Prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vairāk par 3 gadiem vadošos amatos, vēlams projektu
īstenošanas, uzraudzības, finanšu resursu piesaistes vai administrēšanas jomā
- valsts valoda C līmeņa 1.pakāpē
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas un pieredze finanšu resursu pārvaldīšanā un administrēšanā
- zināšanas vides aizsardzības jautājumos, tai skaitā likumdošanā
- stratēģisks redzējums par iestādes attīstību
- spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to
izpildi
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinējot tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba
organizācijas principus
- nevainojama reputācija
Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, kurā iekļauti rakstveida
priekšlikumi par SIA "Vides investīciju fonds" stratēģisko attīstību
(teksta apjoms līdz 3 lp.), CV (atbilstoši Europass CV standarta formai,
pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas), augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas vai atsauksmes, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla
nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2015/12.AKK12
Valsts kase atsauc "Latvijas Vēstnesī" 2014.gada 4.decembrī, Nr.241
(5301), izsludināto konkursu uz Finanšu risku vadības departamenta vecākā
eksperta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/12.AKR1
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.90000068854)
paziņo, ka konkursa kārtībā 14.01.2015. Pirmās patērētāju kolektīvo interešu
uzraudzības daļas juriskonsultes ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir
iecelta ANNA INŠA.