Laidiens: 19.01.2015., Nr. 12

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/12.AKK1

LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- vadošais pētnieks (2vietas),

- pētnieks (3 vietas),

- zinātniskais asistents (3 vietas).

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts: irena@osi.lv.


OP 2015/12.AKK2

Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (SIA "Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola", vienotais reģ. Nr.40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietu:

- uz PROFESORA amatu vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u.c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA → Vakances).

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- aizpildīta kritēriju tabulu attiecīgajam amatam

- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu jelena.pokrojeva@riseba.lv vai nosūtīt pa pastu Rīgas Starptautiskajai ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolai Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.


OP 2015/12.AKK3

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas PROGRAMMĒTĀJS/-A (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā; var būt arī pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju jomā

- Java un Android API zināšanas

- MS Windows darba staciju operētājsistēmas un MS Windows Server 2008/2012 pārzināšanu

- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšanu

- labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas komunikācijas prasmes un pozitīvu attieksmi pret darbu

- precizitāti darbā, enerģiskumu, atbildības izjūtu par uzdotā darba izpildi

Novērtēsim, ja pretendentiem būs:

- pieredze IIS administrēšanā un uzturēšanā

- pieredze darbā ar MS SQL vai MySQL vai PostgreSQL

- pieredze darbā ar HTML, CSS, JS, C#, Visual Studio, ASP.NET

- pieredze darbā ar PHP

- pieredze darbā ar Adobe Photoshop, Corel Draw

- minimālas Linux zināšanas

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- plānot un izstrādāt programmēšanas uzdevumus atbilstoši konkrētam projektam

- nodrošināt informācijas sistēmu izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu

- nodrošināt datu bāzu testu un produkcijas vides tehnisko uzturēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1100 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/12.AKK4

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS PROJEKTU VADĪTĀJS/-A (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā

- MS Windows darba staciju operētājsistēmas un MS Windows Server 2008/2012 pārzināšanu

- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšanu

- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas komunikācijas prasmes un pozitīvu attieksmi pret darbu

- precizitāti darbā, enerģiskumu, atbildības izjūtu par uzdotā darba izpildi

Novērtēsim, ja pretendentiem būs:

- pieredze IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredze analizēt un pārvaldīt IT darbus/pieprasījumus

- praktiska pieredze IT projektu vadībā saistībā ar produktu izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu

- spēja risināt problēmsituācijas saistībā ar informācijas tehnoloģijām

- prasmes izstrādāt IT sistēmu specifikācijas

- spēja analizēt IS lietotāju prasības

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- izstrādāt nepieciešamo informācijas sistēmu ieviešanas plānus, nodrošinot informācijas sistēmu atbilstību ES normatīvajām prasībām un sekmīgu integrāciju analogās ES sistēmās

- koordinēt informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projekta gaitā;

- nodrošināt informācijas sistēmu savstarpējās savietojamības un integrācijas atbalstu un programmatūras un tās izmaiņu pārvaldību

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1100 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2015/12.AKK5

Piedāvājam atbildīgu darbu valsts pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta konsultanta darbinieka amatu

Galvenie pienākumi:

- sniegt rakstiskas atbildes uz privātpersonu un juridisku personu iesniegumiem

- sniegt informatīva rakstura uzziņas pa Ministru kabineta informatīvo tālruni

- reģistrēt ienākošos un izejošos zvanus

- ātri un precīzi sniegt informāciju un nodrošināt tās apstrādi

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē)

- vēlama pieredze zvanu centra operatora darbā

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas

- klientorientēta attieksme, labas komunikācijas un saskarsmes spējas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai!


OP 2015/12.AKK6

Piedāvājam atbildīgu darbu valsts pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta vecākā referenta darbinieka amatu

Galvenie pienākumi:

- īstenot video izstrādes koordinēšanu, t.sk. iepirkumu organizēšana, scenāriju, filmēšanas, montēšanas, publicēšanas koordināciju

- īstenot infografiku izstrādes koordinēšanu, t.sk. iepirkumu organizēšana, informācijas atlasi, infografiku izveidi, izmantojot pieejamos digitālos rīkus

- organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus

- nodrošināt dažādu materiālu dizaina izstrādes koordinēšanu

- noformēt informatīvus materiālus un prezentācijas

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā izglītība (komunikācijas, datordizaina vai mediju tehnoloģiju jomā, vai arī līdzīgās jomās)

- prasme strādāt ar programmām Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Premiere

- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus komunikācijas darba uzlabošanai valsts pārvaldē

- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- svešvalodu zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.


OP 2015/12.AKK7

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 2.nodaļas vecākā klientu apkalpošanas speciālista ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama - juridiskā)

- pieredze darbā ar tiesību aktiem (pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar Microsoft Office

- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas Republikā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- izpratne par ziņu sniegšanu no Iedzīvotāju reģistra un ar to saistītajiem jautājumiem

- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads.

Galvenie amata pienākumi:

- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra);

- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām;

- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana.

Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2015/12.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām statistiskās informācijas iegūšanas un pieejamības jautājumos

- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās statistiskās informācijas pārbaudi, informācijas pieprasījumu izskatīšanu un atbilžu sagatavošanu

- veikt klientu viedokļu noskaidrošanu par pakalpojumu kvalitāti

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes un iniciatīva

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2015/12.AKK9

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz diviem vakantiem ierēdņu amatiem - Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e

Amata mērķis: zāļu efektivitātes un drošuma dokumentācijas novērtēšana.

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt zāļu reģistrācijai, pārreģistrācijai un izmaiņām iesniegto neklīnisko un klīnisko dokumentāciju

- pieņemt lēmumu par zāļu reģistrācijas, pārreģistrācijas un izmaiņu dokumentācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, sagatavojot novērtējuma ziņojumus

- ieteikt zāļu izsniegšanas kārtību

- darbs ar Zāļu valsts aģentūras informācijas sistēmu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds)

- vēlama darba pieredze un zināšanas zāļu reģistrācijas jomā

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru

- precizitāte darbā un augsta atbildība

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņu amatiem noteikts 10.saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 12 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/12.AKK10

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e

Amata mērķis: farmakovigilances uzraudzība.

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties un veikt pārbaudes par zāļu reģistrācijas īpašnieka atbilstību labai farmakovigilances praksei

- farmakovigilances informācijas izvērtēšana

- darbs ar informācijas datu bāzēm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds)

- vēlama darba pieredze un zināšanas zāļu farmakovigilances jomā

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru

- precizitāte darbā un augsta atbildība

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 10.saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 12 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2015/12.AKK11

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz SIA "Vides investīciju fonds" (reģ. Nr.40003339615) valdes locekļa amatu (2 amata vietas)

Prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vairāk par 3 gadiem vadošos amatos, vēlams projektu īstenošanas, uzraudzības, finanšu resursu piesaistes vai administrēšanas jomā

- valsts valoda C līmeņa 1.pakāpē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas un pieredze finanšu resursu pārvaldīšanā un administrēšanā

- zināšanas vides aizsardzības jautājumos, tai skaitā likumdošanā

- stratēģisks redzējums par iestādes attīstību

- spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi

- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinējot tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba organizācijas principus

- nevainojama reputācija

Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, kurā iekļauti rakstveida priekšlikumi par SIA "Vides investīciju fonds" stratēģisko attīstību (teksta apjoms līdz 3 lp.), CV (atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas), augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas vai atsauksmes, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2015/12.AKK12

Valsts kase atsauc "Latvijas Vēstnesī" 2014.gada 4.decembrī, Nr.241 (5301), izsludināto konkursu uz Finanšu risku vadības departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/12.AKR1

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 14.01.2015. Pirmās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas juriskonsultes ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta ANNA INŠA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)