Laidiens: 19.06.2015., Nr. 119
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/119.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un
energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes nodaļas vecākā/-s
referenta/-es amata vietu
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- izpratne par ES fondu finansējuma jautājumiem
- zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādi, pieredze darbā ar ES institūcijām
- darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un pieredze darbā energoefektivitātes jomā
- labas prasmes darbā ar datoru
- spēja skaidri un argumentēti paust viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes
- spēja efektīvi plānot darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli
- augsta atbildības sajūta, precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
Amata pienākumi:
- analizēt datus un citu informāciju energoefektivitātes jomā
- nodrošināt energoefektivitāti veicinošu pasākumu apzināšanu un ES fondu
programmu papildinātības koordinēšanu
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
energoefektivitātes jomā
- gatavot pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas un ES institūcijās
energoefektivitātes jomā
- rīkot un uzstāties konferencēs, semināros u.tml., sabiedrības izglītošanas
pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
Mēs piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
- sociālās garantijas
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 kalendāro dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2015/119.AKK2
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s
eksperta/-es ierēdņa(-nes) amata vietu piesārņojuma novērtēšanas jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība ķīmijas, inženiertehnisko zinātņu jomā, vides
pārvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- labas angļu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdēšanas iesniegumiem vides
aizsardzības jomā
- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības
Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma
piešķiršana
- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām un ar tām
saistītajiem lēmumiem, labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem un
iepakojuma apsaimniekošanas reģistrāciju
Motivēta pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību
apstiprinoša dokumenta kopijas sūtīt Vides pārraudzības valsts birojam
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv
(ar norādi "Konkurss") 18 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67770811.
OP 2015/119.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu
administrēšanas daļas Metodiskā atbalsta nodaļas galvenā/-s nodokļu
inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība,
grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā;
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sniegt skaidrojumus par nodokļu administrēšanas jautājumiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un palīgmateriālus nodokļu jautājumos
- ņemt dalību ar nodokļu informācijas sistēmu procesu uzlabošanā
- attīstīties individuāli un komandā labāku darba rezultātu sasniegšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā vismaz vienu gadu
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
- darba pieredzi strādājot ar dažādām informācijas sistēmām, īpaši Nodokļu
informācijas sistēmu
- angļu valodas zināšanas
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NADMAN GNI amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa
tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu:
vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/119.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla
speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
˗ praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
˗ pieredze personāla administrēšanas jomā
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja esi gatavs :
˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un
darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu
˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon"
(turpmāk - HORIZON)
˗ sagatavot rīkojumu projektus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba
vai civildienesta attiecību izbeigšanu, par personāla darba samaksas apmēra
noteikšanu, par kategorijas noteikšanu un ierēdņa statusa piešķiršanu un citus
rīkojumu projektus un dokumentāciju kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām
˗ noformēt nepieciešamos dokumentus dienesta pakāpju piešķiršanai,
pazemināšanai un atņemšanai un organizēt atestācijas komisijas sēdes
˗ veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu struktūrvienību reorganizācijas
procesa ietvaros
˗ sagatavot atļaujas par valsts amatpersonas iespējamo amatu savienošanu
atbilstoši likumam "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā"
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi HORIZON.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PS
amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/119.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla
speciālista/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē;
˗ zināšanas valsts civildienesta un darba tiesiskās attiecības regulējošajos
normatīvajos aktos
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja esi gatavs :
˗ izstrādāt vakantā amata konkursa kritērijus un sadarbībā ar struktūrvienībām
- uzdevumus, sagatavot sludinājumu un izsludināt konkursu
˗ apkopot pretendentu pieteikumus, izvērtēt pretendentus, apkopot rezultātus
un sagatavot vērtēšanas komisijas sēžu protokolus
˗ informēt pretendentus par konkursa rezultātiem
˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un
darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu
˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon"
(turpmāk - HORIZON).
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ praktisku darba pieredzi darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
˗ pieredzi personāla administrēšanas jomā un personāla atlasē
˗ darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PS
A amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/119.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas
Atlīdzības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-s speciālista/-es
darbinieka/-ces amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- praktiska pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft
Excel)
Ja esi gatavs:
- veikt detalizētu VID budžeta atlīdzības sadaļas plānošanu
- veikt VID budžeta atlīdzības sadaļas finansējuma izlietojuma kontroli
saskaņā ar centralizētajā resursu vadības sistēmā HORIZON
- sagatavot informāciju VID vadībai par VID budžeta atlīdzības sadaļas
izlietojumu un sniegt priekšlikumus turpmākai rīcībai
- sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām VID budžeta atlīdzības
sadaļas resursu (ieņēmumu) un plānoto izdevumu tāmēs
- veikt VID atlīdzības izdevumu izpildes pēc uzkrāšanas principa pārskata
atskaites periodam sagatavošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstākā izglītība (bakalaura
grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās.
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība
iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9.mēnešalgu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP BAD ABAN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/119.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas
Uzturēšanas un attīstības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-s
speciālista/-es darbinieka/-ces amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- viena gada praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu
koordinēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft
Excel)
Ja esi gatavs:
- koordinēt VID budžeta pieprasījuma izstrādes un apstiprināšanas procesu,
nodrošinot informācijas apkopošanu no VID patstāvīgajām struktūrvienībām un
citām iestādēm par VID budžetā nepieciešamo finansējumu, koordinējot VID
budžeta pieprasījuma sagatavošanu iesniegšanai Finanšu ministrijā
- nodrošināt VID budžeta sagatavošanu un iesniegšanu apstiprināšanai VID
vadībai saskaņā ar gadskārtējā likumā "Par valsts budžetu" VID
piešķirto finansējumu, VID vadības pieņemtajiem lēmumiem, apstiprinātajiem VID
vadības grāmatvedības un budžeta administrēšanas klasifikatoriem un VID
struktūrvienību - finansējuma administrētāju iesniegto informāciju
- veikt VID budžeta uzturēšanas un attīstības sadaļas izlietojuma kontroli
atbilstoši nodaļas kompetencei
- koordinēt VID budžeta pamatprogrammu uzturēšanas un attīstības sadaļas
izlietojuma kontroli centralizētajā resursu vadības sistēmā HORIZON, apkopot un
izvērtēt informāciju par veicamajiem labojumiem un sagatavot priekšlikumus
turpmākai rīcībai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstākā izglītība (bakalaura
grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība
iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9.mēnešalgu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD
UABAN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/119.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-s ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā
vienu gadu
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1."Izmeklēšana", I līmenis,
9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP 2ID amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/119.AKK9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro
apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i Programmu vadības
un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļā
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu
pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un
aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem
- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas
izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un
saskaņošanā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams augstākā juridiskā izglītība)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva
- labas argumentācijas spējas
- augsta atbildības izjūta
- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt unikālu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese:
cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/119.AKR1
Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka 2015.gada
5.maijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja amatu noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2015/119.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas
Klientu apkalpošanas daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2015.gada 30.jūnijā iecelta SVETLANA UBARSTE.