Laidiens: 19.06.2015., Nr. 119

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/119.AKK1

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes nodaļas vecākā/-s referenta/-es amata vietu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- izpratne par ES fondu finansējuma jautājumiem

- zināšanas par tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi, pieredze darbā ar ES institūcijām

- darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un pieredze darbā energoefektivitātes jomā

- labas prasmes darbā ar datoru

- spēja skaidri un argumentēti paust viedokli rakstos un mutiski, labas komunikācijas prasmes

- spēja efektīvi plānot darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Amata pienākumi:

- analizēt datus un citu informāciju energoefektivitātes jomā

- nodrošināt energoefektivitāti veicinošu pasākumu apzināšanu un ES fondu programmu papildinātības koordinēšanu

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus energoefektivitātes jomā

- gatavot pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas un ES institūcijās energoefektivitātes jomā

- rīkot un uzstāties konferencēs, semināros u.tml., sabiedrības izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Mēs piedāvājam:

- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- sociālās garantijas

- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2015/119.AKK2

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es ierēdņa(-nes) amata vietu piesārņojuma novērtēšanas jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ķīmijas, inženiertehnisko zinātņu jomā, vides pārvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- labas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdēšanas iesniegumiem vides aizsardzības jomā

- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma piešķiršana

- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām un ar tām saistītajiem lēmumiem, labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem un iepakojuma apsaimniekošanas reģistrāciju

Motivēta pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) un izglītību apstiprinoša dokumenta kopijas sūtīt Vides pārraudzības valsts birojam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pastu: vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss") 18 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67770811.


OP 2015/119.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas daļas Metodiskā atbalsta nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā;

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sniegt skaidrojumus par nodokļu administrēšanas jautājumiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un palīgmateriālus nodokļu jautājumos

- ņemt dalību ar nodokļu informācijas sistēmu procesu uzlabošanā

- attīstīties individuāli un komandā labāku darba rezultātu sasniegšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā vismaz vienu gadu

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

- darba pieredzi strādājot ar dažādām informācijas sistēmām, īpaši Nodokļu informācijas sistēmu

- angļu valodas zināšanas

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NADMAN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/119.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

˗ praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

˗ pieredze personāla administrēšanas jomā

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ nevainojama reputācija

Ja esi gatavs :

˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu

˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk - HORIZON)

˗ sagatavot rīkojumu projektus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu, par personāla darba samaksas apmēra noteikšanu, par kategorijas noteikšanu un ierēdņa statusa piešķiršanu un citus rīkojumu projektus un dokumentāciju kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

˗ noformēt nepieciešamos dokumentus dienesta pakāpju piešķiršanai, pazemināšanai un atņemšanai un organizēt atestācijas komisijas sēdes

˗ veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu struktūrvienību reorganizācijas procesa ietvaros

˗ sagatavot atļaujas par valsts amatpersonas iespējamo amatu savienošanu atbilstoši likumam "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi HORIZON.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par konkursu".


OP 2015/119.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē;

˗ zināšanas valsts civildienesta un darba tiesiskās attiecības regulējošajos normatīvajos aktos

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ nevainojama reputācija

Ja esi gatavs :

˗ izstrādāt vakantā amata konkursa kritērijus un sadarbībā ar struktūrvienībām - uzdevumus, sagatavot sludinājumu un izsludināt konkursu

˗ apkopot pretendentu pieteikumus, izvērtēt pretendentus, apkopot rezultātus un sagatavot vērtēšanas komisijas sēžu protokolus

˗ informēt pretendentus par konkursa rezultātiem

˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu

˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk - HORIZON).

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ praktisku darba pieredzi darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

˗ pieredzi personāla administrēšanas jomā un personāla atlasē

˗ darba pieredzi ar HORIZON

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD PS A amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par konkursu".


OP 2015/119.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Atlīdzības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-s speciālista/-es darbinieka/-ces amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- praktiska pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)

Ja esi gatavs:

- veikt detalizētu VID budžeta atlīdzības sadaļas plānošanu

- veikt VID budžeta atlīdzības sadaļas finansējuma izlietojuma kontroli saskaņā ar centralizētajā resursu vadības sistēmā HORIZON

- sagatavot informāciju VID vadībai par VID budžeta atlīdzības sadaļas izlietojumu un sniegt priekšlikumus turpmākai rīcībai

- sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām VID budžeta atlīdzības sadaļas resursu (ieņēmumu) un plānoto izdevumu tāmēs

- veikt VID atlīdzības izdevumu izpildes pēc uzkrāšanas principa pārskata atskaites periodam sagatavošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās.

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9.mēnešalgu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD ABAN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/119.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-s speciālista/-es darbinieka/-ces amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- viena gada praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu koordinēšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)

Ja esi gatavs:

- koordinēt VID budžeta pieprasījuma izstrādes un apstiprināšanas procesu, nodrošinot informācijas apkopošanu no VID patstāvīgajām struktūrvienībām un citām iestādēm par VID budžetā nepieciešamo finansējumu, koordinējot VID budžeta pieprasījuma sagatavošanu iesniegšanai Finanšu ministrijā

- nodrošināt VID budžeta sagatavošanu un iesniegšanu apstiprināšanai VID vadībai saskaņā ar gadskārtējā likumā "Par valsts budžetu" VID piešķirto finansējumu, VID vadības pieņemtajiem lēmumiem, apstiprinātajiem VID vadības grāmatvedības un budžeta administrēšanas klasifikatoriem un VID struktūrvienību - finansējuma administrētāju iesniegto informāciju

- veikt VID budžeta uzturēšanas un attīstības sadaļas izlietojuma kontroli atbilstoši nodaļas kompetencei

- koordinēt VID budžeta pamatprogrammu uzturēšanas un attīstības sadaļas izlietojuma kontroli centralizētajā resursu vadības sistēmā HORIZON, apkopot un izvērtēt informāciju par veicamajiem labojumiem un sagatavot priekšlikumus turpmākai rīcībai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai akadēmisko augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9.mēnešalgu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP BAD UABAN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/119.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-s ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1."Izmeklēšana", I līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP 2ID amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/119.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļā

Tavi darba pienākumi būs:

- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem

- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un saskaņošanā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams augstākā juridiskā izglītība)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību

- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva

- labas argumentācijas spējas

- augsta atbildības izjūta

- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam:

- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei un profesionālai un motivētai komandai

- iegūt unikālu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties

- dinamisku darba vidi

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/119.AKR1

Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka 2015.gada 5.maijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/119.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2015.gada 30.jūnijā iecelta SVETLANA UBARSTE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)