Laidiens: 15.06.2015., Nr. 115
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/115.AKK1
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģistrācijas Nr. 90001625082) izsludina
atklātu konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļas PERSONĀLA SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
personālvadībā, sabiedrības vadībā vai organizāciju psiholoģijā
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze personāla atlases un novērtēšanas
jomā valsts iestādē
- zināšanas un izpratne par personāla atlases un novērtēšanas procesiem
- uz klientu orientēta personība
- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- laba latviešu valodas rakstu kultūra, zināšanas dokumentu pārvaldībā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook), t. sk. vismaz viena
gada pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas Horizon
personāla moduli un novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu
NEVIS
Darba pienākumi:
- konsultēt nodarbinātos personālvadības jautājumos
- organizēt personāla atlases procesu, veikt personāla atlasi un
informācijas par personālu ievadi resursu vadības sistēmā Horizon
- organizēt personāla novērtēšanas procesu, administrēt novērtēšanas
elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu NEVIS
- pilnveidot, attīstīt personāla atlases un novērtēšanas procesus un metodes
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības
nodaļā ar norādi "Personāla atlases un novērtēšanas speciālists -
KONKURSS" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021123.
Piesakoties personāla speciālista amatam, pretendents apliecina, ka atbilst
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
OP 2015/115.AKK2
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģistrācijas Nr. 90001625082) izsludina
atklātu konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņa amatiem - Administratīvās
vadības departamenta Personālvadības nodaļas PERSONĀLA SPECIĀLISTS/-E (2 vakances
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība personālvadībā, tiesību zinātnē vai citās sociālajās zinātnēs
- vēlama vismaz viena gada profesionālā pieredze personālvadības
struktūrvienībā valsts iestādē
- zināšanas un izpratne par personālvadības jautājumiem, personāla
lietvedības kārtošanu
- uz klientu orientēta personība
- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- laba latviešu valodas rakstu kultūra, zināšanas dokumentu pārvaldībā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook), t.sk. pieredze darbā
ar resursu vadības sistēmas Horizon personāla moduli
Darba pienākumi:
- sniegt konsultācijas personālvadības jautājumos, t.sk. par iekšējo un
ārējo tiesību aktu piemērošanu
- kārtot dienesta struktūrvienību personāla lietas, sagatavot personāla
dokumentus (rīkojumi, līgumi, vēstules u.c.)
- veikt informācijas par personālu apstrādi un aktualizēšanu resursu vadības
sistēmā
- piedalīties personālvadības politikas īstenošanā un pārraudzībā
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības
nodaļā ar norādi "Personāla speciālists - KONKURSS" 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai
67021123. Piesakoties personāla speciālista amatam, pretendents apliecina, ka
atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
OP 2015/115.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Personālvadības nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amatu
(uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz pieci gadi
- pieredze personālvadības procesu organizēšanā vismaz pieci gadi
- pieredze vadošā amatā vismaz pieci gadi
- zināšanas par personālvadības procesiem organizācijā
- pieredze un zināšanas Darba likuma, Valsts un pašvaldību institūciju
atlīdzības likuma un Valsts civildienesta likuma piemērošanā
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda)
pārzināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un
literatūru svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.kabinets,
Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2015/115.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo procesu
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi
- normatīvo aktu pārzināšana par Ekonomikas ministrijas kompetencē esošiem
jautājumiem
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Amata pienākumi:
- iekšējo normatīvo aktu projektu izstrāde, Ekonomikas ministrijas un tās
padotībā esošo iestāžu iekšējo normatīvo aktu projektu izskatīšana un atzinumu
sniegšana
- atzinumu projektu sagatavošana par citu ministriju un institūciju izstrādātajiem
tiesību aktu projektiem (atbilstoši Valsts sekretāru sanāksmē nolemtajam)
- ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošana
- valsts iepirkumu organizēšanai nepieciešamo dokumentu izstrāde
- administratīvo aktu projektu izstrāde, apstrīdēto padotības iestāžu
administratīvo aktu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana
- līgumu projektu izstrāde
- Ekonomikas ministrijas pārstāvība Latvijas Republikas tiesu instancēs
- valsts un pašvaldību institūciju, kā arī privātpersonu iesniegumu
izskatīšana un atbilžu projektu sagatavošana
- juridiska rakstura konsultāciju sniegšana
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 kalendāro dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2015/115.AKK5
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās
uzraudzības nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas jomu un vēlams par sēklu aprites jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- veikt sēklu sertifikāciju un sēklu jomas normatīvo aktu uzraudzību
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
- darbs summētā darba laika ietvaros.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219,
e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2015/115.AKK6
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz
šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas
filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu
tiesā);
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta
adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu
iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai 67021150, vai arī
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
OP 2015/115.AKK7
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (darbinieka/-es
amats)
Galvenie pienākumi:
- vada un piedalās VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais
valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv)
tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu
jaunu VRAA IS biznesa procesu izstrādē
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu
- sniedz priekšlikumus par VRAA IS izmantošanas un attīstības iespējām
- organizē un piedalās VRAA IS akcepttestēšanā
- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos
nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
- sniedz metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām
(lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību
jomā)
- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
- par priekšrocību tiks uzskatīta izpratne par Latvijas valsts pārvaldi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese:
Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28347888.
OP 2015/115.AKK8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra
ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības
tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas
Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu
instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro
apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai personāla speciālistu/-i (ierēdņa
amats) Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Personālvadības
nodaļā
Tavi darba pienākumi būs mācību procesa plānošana un organizēšana, mācību
satura veidošana, papildināšana un ievietošana e-mācību vidē, līdzdalība
publisko iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādē par mācību pakalpojumiem,
datu par aģentūras darbinieku attīstības pasākumiem ievadīšana resursu vadības
sistēmas Horizon Personāla modulī, gatavot dokumentu projektus
par darbinieku kvalifikācijas celšanu, piedalīties iekšējo normatīvo aktu un
procedūru izstrādē, sadarbībā ar struktūrvienību vadītājiem koordinēt ierēdņu
un darbinieku amata aprakstu izstrādāšanu un aktualizēšanu, apkopot
personālvadības statistiskos datus, apstrādāt un sagatavot atskaites un
pārskatus par personāla attīstības pasākumiem.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama personāla vadībā), kas papildināta ar mācībām
personāla vadības jomā
- vēlama darba pieredze mācību procesa koordinēšanā vai personāla vadībā,
kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- personālvadības jomu normatīvo aktu teicama pārzināšana
- izpratne un interese par mācību procesa nodrošināšanu un mācību programmu
izstrādi un organizēšanu
- vēlamas praktiskas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon Personāla moduli
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office standarta programmas)
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- labas organizatora prasmes
- labas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/115.AKR1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa
kārtībā Valsts reģionālās attīstības aģentūras direktora vietnieka elektroniskās
pārvaldes jautājumos amatā 2015.gada 15.jūnijā uz nenoteiktu laiku iecelts
EDGARS CĪRULIS.
OP 2015/115.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Personālvadības
nodaļas personāla speciālista amatu noslēdzies bez rezultāta.