Laidiens: 08.06.2015., Nr. 110

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/110.AKK1

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora amatu

LEKTORS (uz darba līguma pamata)

Iestāde: Valsts policijas koledža, Humanitārā katedra

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku no 2015. gada 1. septembra

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu docēšana pirmā līmeņa profesionāli augstākās izglītības programmā, mācību priekšmeti - "Tiesību filozofija", "Loģika", "Latvijas tiesību vēsture", Politoloģija", "Kultūras vēsture"

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība (filozofijā, vēsturē, pedagoģijā) bez grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši nozares docējamam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power Point, Internet)

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2015. gada 30. jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt pieteikumu, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā. Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8a, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 26319992.


OP 2015/110.AKK2

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora amatu

LEKTORS (uz darba līguma pamata - 0,5 slodze)

Iestāde: Valsts policijas koledža, Kriminālistikas katedra

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku no 2015. gada 1. septembra

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu - Kriminālpolicijas darbs un Kriminālmeklēšanas pamati - docēšana pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmā

- mācību priekšmeta "Kriminālpolicijas darbs" docēšana profesionālās pilnveides izglītības programmā

- kvalifikācijas darbu vadīšana un recenzēšana specializācijas studiju kursā "Kriminālpolicijas darbs"

- pieaugušo neformālās izglītības programmu izstrādāšana un vadīšana

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze atbilstoši nozares docējamam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power Point, Internet)

Par priekšrocību pretendentiem tiks uzskatīta:

- praktiskā darba pieredze operatīvajā darbā

- profesionālās pilnveides izglītības programmas "Augstskolas didaktika: mūsdienu teorijas un prakse" apguve

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu uz 0,5 slodzi līdz 2015. gada 30. jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt pieteikumu, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā. Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8a, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 26339031.


OP 2015/110.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1) vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku) Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļā

Finanšu vadības un metodoloģijas departaments ir struktūrvienība, kas veido, koordinē un pilnveido valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju un piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par gadu, vai cita pieredze darbības sfērai atbilstošā jomā

- stabila izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un valsts finanšu sistēmu

- prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, izvirzīt darba mērķus un plānot to sasniegšanai nepieciešamo rīcību

- teicamas argumentācijas prasmes, augsta precizitāte, loģiskās domāšanas un koncentrēšanas spējas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)

- labas angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- veikt problēmsituāciju analīzi, izstrādāt un ieviest priekšlikumus valsts finanšu vadības kvalitātes uzlabošanai

- piedāvāt optimālus risinājumus un izstrādāt par tiem normatīvos aktus valsts budžeta plānošanas un finanšu vadības metodoloģijas jomā

- sadarboties un sniegt konsultācijas budžeta iestādēm un sagatavot metodiskos materiālus, lai sekmētu normatīvo aktu vienotu piemērošanu budžeta metodoloģijas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

 Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

2) vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- izskatīt un sagatavot Labklājības ministrijas pamatbudžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

 Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2015/110.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidkurzemes virsmežniecības Kuldīgas nodaļas mežziņa/-nes ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv). Tālrunis uzziņām 27858513.


OP 2015/110.AKK5

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem amatiem:

1) Jelgavas pilsētas domes administrācijas Administratīvās pārvaldes Juridiskā sektora jurista/-es amats (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Jelgavas pilsētas domes dokumentu (lēmumu, nolikumu, noteikumu, līgumu, statūtu u. c. dokumentu) projektus, sagatavot atbildes uz iesniegumiem un sūdzībām

- veikt Jelgavas pilsētas domes dokumentu projektu (lēmumu, nolikumu, noteikumu, līgumu, statūtu u. c. dokumentu) tiesiskuma pārbaudi un sniegt par tiem atzinumus

- sagatavot dokumentus (tai skaitā prasības pieteikumus) iesniegšanai tiesā un pārstāvēt Jelgavas pilsētas domes intereses tiesu instancēs, valsts un pašvaldību institūcijās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Jelgavas pilsētas pašvaldības darbiniekiem

Prasības jurista amata pretendentam:

- akadēmiskā augstākā (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- vismaz 3 (trīs) gadu juridiskā darba pieredze

- zināšanas administratīvajās tiesībās un pašvaldību tiesībās

- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību.

2) Jelgavas pilsētas domes administrācijas Būvvaldes galvenā/-ās mākslinieka/-es amats (1 vakance)

Galvenie pienākumi:

- pilsētas vides estētiskās un mākslinieciskās kvalitātes attīstības plānošanas koordinēšana

- vides vizuālās kvalitātes un Jelgavas pilsētas ēku fasāžu noformējumu kontrolēšana, atzinumu sniegšana par būvprojektiem

- reklāmas un reklāmas objektu projektu vērtēšana, lēmumu pieņemšana, reklāmas izvietošanas atļauju sagatavošana, informācijas ievietošana Ģeotelpiskajā informācijas sistēmā

- dalība normatīvo aktu projektu izstrādāšanā par pilsētas vides arhitektoniskajiem un estētiskajiem jautājumiem

Prasības galvenā mākslinieka amata pretendentam:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vizuālajā mākslā vai dizainā;

- vismaz 3 (trīs) gadu profesionālā darba pieredze mākslinieka amatā

- teicamas valsts valodas un labas krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), par priekšrocību tiks uzskatītas iemaņas darbā arī ar citām programmatūrām

- izpratne par pilsētas vides estētiskās un mākslinieciskās kvalitātes nodrošināšanu atbilstoši pašvaldības funkcijām un normatīvo aktu nosacījumiem

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pretendentu pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija

iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar attiecīgu norādi "Jelgavas pilsētas domes administrācijas Būvvaldes galvenā mākslinieka amata konkursam" vai "Jelgavas pilsētas domes administrācijas Administratīvās pārvaldes Juridiskā sektora jurista amata konkursam" līdz 2015. gada 25. jūnijam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005535, e-pasta adrese: ksenija.simonova@dome.jelgava.lv.


OP 2015/110.AKK6

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakantām ierēdņa amata vietām Bērnu tiesību aizsardzības departamentā:

- vecākais inspektors Rīgas reģionā (uz nenoteiktu laiku) - 1 vieta

- vecākais inspektors Rīgas reģionā (uz noteiktu laiku) - 2 vietas

- vecākais inspektors Valmieras reģionā (uz noteiktu laiku) - 1 vieta

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- vēlamas angļu valodas zināšanas un nepieciešamas krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem pašvaldībās

- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un normatīvo aktu noteikumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās

- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule (norādot konkrētu amata vietu, uz kuru iesniedzat dokumentus), CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pasta adresi liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359133.


OP 2015/110.AKK7

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze iepirkumu speciālista vai līdzīgā amatā un saimniecisku jautājumu risināšanā valsts pārvaldē

- zināšanas par tiesību aktiem iepirkumu jomā un ar to saistītām procedūrām

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, analizēt informāciju un pieņemt lēmumus

- labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- laba latviešu valodas rakstu kultūra un zināšanas dokumentu pārvaldībā, vēlamas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet pārlūkprogrammas)

Darba pienākumi:

- koordinēt un vadīt dienesta iepirkumu procedūru norisi - plānošanu, īstenošanu, nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu

- plānot, vadīt, koordinēt un kontrolēt dienesta sadarbību ar preču un pakalpojumu piegādātājiem, atbilstoši normatīvajam regulējumam piedalīties telpu nomas atlases komisijas darbā

- plānot un kontrolēt resursu racionālu izmantošanu un pakalpojumu izpildes termiņu ievērošanu

- izstrādāt un nodrošināt dienesta struktūrvienības ar nepieciešamajām instrukcijām, metodiskajiem un normatīvajiem dokumentiem nodrošinājuma jomā

- piedalīties saimnieciskās darbības plānošanā, politikas izstrādāšanā un ieviešanā, budžeta sastādīšanā

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 2. saime "Apgāde (iepirkšana)", III B līmenis un 9. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Nodrošinājuma nodaļas vecākais referents - KONKURSS" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: personalvadiba@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai 67021170.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/110.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvprakses departamenta direktora vietnieks, būvprakses sertifikācijas vadītājs

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt nepieciešamo pasākumu un procedūru ieviešanu patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanai būvspeciālistiem būvekspertīzes specialitātē un būvspeciālistu patstāvīgās prakses uzraudzībai

- nodrošināt informācijas iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā un iekļautās informācijas pieejamību atbilstoši savai kompetencei

- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijai, iestādes darbiniekiem un pašvaldību būvvaldēm savas kompetences jomā

- līdzdarboties būvprojektu, būvdarbu un būvizstrādājumu tehniskā stāvokļa un izpildījuma kvalitātes novērtēšanā un tiem veikto ekspertīžu atbilstības normatīvo aktu prasībām novērtēšanā

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 5 (pieci) gadi, no tiem vismaz 3 (trīs) gadi prasītajā jomā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu analīzes un sintēzes metožu un paņēmienu pielietošanā

- prasme organizēt savu un struktūrvienības darbu, motivēt un attīstīt komandu

- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- konceptuāla domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi nosūtīt vai iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvprakses departamenta direktora vietnieka, būvprakses sertifikācijas vadītāja amata konkursam" līdz 2015. gada 17. jūnijam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015. gada 30. jūnijam. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/110.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvprakses departamenta būvprakses sertifikācijas speciālists

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- līdzdarboties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem būvekspertīzes specialitātē un būvspeciālistu patstāvīgās prakses uzraudzībā

- nodrošināt informācijas iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā un iekļautās informācijas pieejamību atbilstoši savai kompetencei

- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijai, iestādes darbiniekiem un pašvaldību būvvaldēm savas kompetences jomā

- nodrošināt departamenta dokumentu noformēšanu, kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši lietu nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Ja tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- iepriekšējā darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi, no tiem vismaz 1 (viens) gads prasītajā jomā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu (ISO 17024), analīzes un sintēzes metožu un paņēmienu pielietošanā

- prasme organizēt savu darbu

- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi nosūtīt vai iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvprakses departamenta būvprakses sertifikācijas speciālista amata konkursam" līdz 2015. gada 17. jūnijam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015. gada 30. jūnijam. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/110.AKK10

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvprakses departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz nepilnu darba laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt būvprojektu, būvdarbu un būvizstrādājumu tehniskā stāvokļa un izpildījuma kvalitātes novērtēšanu un tiem veikto ekspertīžu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- līdzdarboties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem būvekspertīzes specialitātē

- nodrošināt informācijas iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā un iekļautās informācijas pieejamību atbilstoši savai kompetencei

- nodrošināt būvekspertīžu metodisko vadību, sagatavojot metodiskos materiālus

- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijai, iestādes darbiniekiem un pašvaldību būvvaldēm savas kompetences jomā

Ja tev ir:

- zinātniskais grāds būvkonstrukciju projektēšanas jomā

- iepriekšējā darba pieredze būvniecības jomā ne mazāk par 5 (pieciem) gadiem

- pieredze būvprojektēšanas nozari regulējošo tiesību aktu un būvprojektēšanas standartu pielietošanā

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi nosūtīt vai iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvprakses departamenta vecākā eksperta amata konkursam" līdz 2015. gada 17. jūnijam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015. gada 30. jūnijam. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/110.AKK11

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvprakses departamenta eksperts/-e (uz nepilnu darba laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt būvprojektu, būvdarbu un būvizstrādājumu tehniskā stāvokļa un izpildījuma kvalitātes novērtēšanu un tiem veikto ekspertīžu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- līdzdarboties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem būvekspertīzes specialitātē

- nodrošināt informācijas iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā un iekļautās informācijas pieejamību atbilstoši savai kompetencei

- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu iestādes darbiniekiem un pašvaldību būvvaldēm savas kompetences jomā

- nodrošināt departamenta dokumentu noformēšanu, kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši lietu nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Ja tev ir:

- zinātniskais grāds būvniecības jomā

- iepriekšējā darba pieredze būvniecības jomā ne mazāk par 5 (pieciem) gadiem

- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo tiesību aktu un būvprojektēšanas standartu pielietošanā

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- autovadītāja tiesības B kategorija

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi nosūtīt vai iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvprakses departamenta eksperta amata konkursam" līdz 2015. gada 17. jūnijam. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2015. gada 30. jūnijam. Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2015/110.AKK12

Rēzeknes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla vietām Reģionālistikas zinātniskajā institūtā:

- vadošais pētnieks Pedagoģijā (apakšnozarē Augstskolu pedagoģija) - 1 vieta

- pētnieks Juridiskajā zinātnē (apakšnozarē Civiltiesības) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Augstskolas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".


OP 2015/110.AKK13

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku) - Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais/-ā referents/-e

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ekonomikā vai tiesību zinātnēs

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi

- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē

- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt organizāciju finanšu rādītājus

Priekšrocība pretendentiem:

- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz Advanced līmenī)

Galvenie darba pienākumi:

- attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu jomā izstrāde

- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana

- valsts politikas sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu jomā ieviešanas novērtēšana un priekšlikumu izstrāde jomas attīstībai

- valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšana, ieviešanas sekmēšana, uzraudzība un novērtēšana

- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences jautājumos izstrāde

- metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences ietvaros

Lūdzam pretendentus iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumentu kopijas elektroniski 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža, sūtot uz e-pasta adresi Anita.Budovska@lm.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021505, kā arī Labklājības ministrijas mājaslapā wwv.lm.gov.lv.


OP 2015/110.AKK14

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Administratoru uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana u. c.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2015/110.AKK15

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas, kā arī pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- atbilžu projektu sagatavošana uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem par maksātnespējas procesa jautājumiem

- lēmumu projektu izstrādāšana un Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/110.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 1.jūnija iecelta JOLANTA ČUHNOVA.


OP 2015/110.AKR2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāra vietnieces funkciju jautājumos ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2015. gada 1. jūnija iecelta SANDRA NOTRUMA.


OP 2015/110.AKR3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 12.05.2015. oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr.91 (5409), izsludinātais konkurss uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2015. gada 8. jūnijā iecelta OLGA KARPJUKA.


OP 2015/110.AKR5

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2015. gada 1. jūnijā Plānošanas un analīzes departamenta direktora iestādes direktora vietnieka amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelts RAIMONDS PEĻŅA.


OP 2015/110.AKR6

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz Kontroles departamenta direktora iestādes direktora vietnieka amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR7

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas vecākā būveksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR8

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas būveksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR9

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz Ekspertīzes departamenta Būvprojektu ekspertīzes nodaļas būveksperta palīga amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR10

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas vecākā būveksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR11

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas būveksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR12

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz Ekspertīzes departamenta Būvju ekspertīzes nodaļas būveksperta palīga amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR13

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Administratoru uzraudzības departamenta juriskonsulta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/110.AKR14

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Juridiskā departamenta juriskonsulta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)