Laidiens: 16.01.2015., Nr. 11
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/11.AKK1
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Tiesību aktu redakcijas
departamenta redaktora ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība filoloģijā
(Baltu filoloģija)
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālā pieredze tiesību
aktu redakcionālā sagatavošanā
- precizitāte, labas iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības izjūta, atbildība par pieejamās informācijas saglabāšanu
un neizpaušanu
- plašs redzesloks, iemaņas analītiskā darbā, spēja kvalitatīvi strādāt ar
sarežģītu liela apjoma informāciju spriedzes un paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- labas saskarsmes prasmes
Galvenie pienākumi:
- izvērtēt Ministru kabineta sēdēs izskatāmo tiesību aktu projektu
atbilstību latviešu literārās valodas normām un juridiskās tehnikas prasībām,
veikt vai ieteikt nepieciešamās izmaiņas, lai nodrošinātu tiesību aktā iekļauto
normu valodisko skaidrību un precizitāti
- stilistiski un gramatiski rediģēt Valsts kancelejā iesniegtos dokumentu
projektus, ievērojot attiecīgajam dokumentam nepieciešamo formu un stilu
- sadarbībā ar valodas speciālistiem un terminologiem iesaistīties jaunu
terminu apguves un lietošanas procesā, lai nodrošinātu tiesību aktu atbilstību
mūsdienu lietišķās valodas prasībām
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844.
OP 2015/11.AKK2
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienesta projekta "Alternatīvu
brīvības atņemšanai sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu
elektroniskajai uzraudzībai)" komanda vēlas pieņemt darbā (uzņemt kolektīvā)
projekta vadītāja asistentu (darbinieka amats) uz noteiktu laiku (1 pilnas
slodzes vakance līdz 2016.gada 30.aprīlim)
Ja tev patīk strādāt patstāvīgi un atrast veidu, kā uzsāktās lietas novest
līdz rezultātam, ja tu spēj vienlaikus strādāt ar daudziem un nereti
garlaicīgiem (tehniskiem) darba uzdevumiem un pēc pieprasījuma pārkārtot
uzdevumu izpildes prioritātes, ja tu proti konstruktīvi komunicēt ar cilvēkiem
dinamiskā un reizēm stresa pilnā darba vidē, ja tu vēlies strādāt vienā telpā
ar vairākiem gudriem un atsaucīgiem kolēģiem, stabilu darba laiku, veselības
apdrošināšanu, kā arī karjeras izaugsmes iespējas Valsts probācijas dienestā,
ja esi gatavs darbu sākt pēc iespējas ātrāk un atbilsti zemāk izvirzītajām
obligātajām prasībām, tad projekta kolektīvs, jo īpaši projekta vadītājs, tevi
aicina pieteikties uz šo vakanci.
Prasības pretendentiem:
- profesijai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā (var būt arī pēdējā kursa students vai nepabeigta izglītība), vai
pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze dokumentu sagatavošanā
- spēja organizēt un plānot savu un citu personu darbu
- spēja strādāt komandā un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- teicamas angļu valodas zināšanas un labas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
- izpratne par kriminālsodu izpildi un dienesta lomu sodu izpildes sistēmā
- iepriekšēja pieredze vai zināšanas projektu vadībā tiks uzskatītas par
priekšrocību
Darba pienākumi:
- nodrošināt atsevišķas projekta lietvedības izveidi un projekta dokumentu
apriti sadarbībā ar Personālvadības un lietvedības nodaļu
- kontrolēt un koordinēt projekta darba plānu izpildi
- protokolēt projekta sanāksmes, organizēt un nodrošināt projekta Vadības
komitejas sanāksmju norisi, tai skaitā ar norvēģu partneru dalību, un kontrolēt
tajās izvirzīto uzdevumu un pieņemto lēmumu izpildes termiņu ievērošanu
- sagatavot informatīvus publicitātes materiālus par projekta īstenošanu
- noteiktajos termiņos sagatavot un iesniegt pārskatus, atskaites un citus
dokumentus par projekta īstenošanu
Motivēta pieteikuma vēstule, CV (atbilstoši vienotajam Eiropas standartam)
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta projektam Nr. LV08/1 "Alternatīvu
brīvības atņemšanai sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu
elektroniskajai uzraudzībai)", dokumentus nosūtot ieskenētā veidā uz
e-pastu norwaygrants@vpd.gov.lv,
iesniedzot personīgi vai atsūtot pa pastu uz šādu adresi: Dzirnavu iela 91
(3.stāvs), Rīga, LV-1011. Papildu informācija pieejama, sazinoties ar Projekta
vadītāju Imantu Jurevičius pa tālruni (tālr.
67244866, mob. tālr. 28327586) vai e-pastu: (imants.jurevicius@vpd.gov.lv).
OP 2015/11.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Saldus filiālē (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus
filiālē Avotu ielā 12, Saldū, LV-3801, vai jānosūta uz e-pastu: inta.briede@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63881580, kā
arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Saldus filiālē
Avotu ielā 12, Saldū.
OP 2015/11.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Talsu filiālē (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu
filiālē K.Valdemāra ielā 2a, Talsos, LV-3201, vai jānosūta uz e-pastu: talsi@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63221583, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Talsu filiālē
K.Valdemāra ielā 2a, Talsos, LV-3201.
OP 2015/11.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Preiļu filiālē (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Preiļu
filiālē Raiņa bulvārī 19, Preiļos, LV-5301, vai jānosūta uz e-pastu: preili@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 65314021, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Preiļu filiālē
Raiņa bulvārī 19, Preiļos.
OP 2015/11.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Ogres filiālē (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā;
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ogres
filiālē Rīgas ielā 14, Ogrē, LV-5001, vai jānosūta uz e-pastu: ogre@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 65046340, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Ogres filiālē Rīgas
ielā 14, Ogrē.
OP 2015/11.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Valkas filiālē (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku, 0,5 slodze, darbavieta Smiltenē)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus
aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem
par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka
piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto
pakalpojumu sniegšanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas
filiālē Raiņa ielā 16, Valkā, LV-4701, vai jānosūta uz e-pastu:
valka@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64723007, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Valkas filiālē
Raiņa ielā 16, Valkā.
OP 2015/11.AKK8
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējā
audita nodaļas auditora/-es darbinieka amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu
vai tiesību nozarē, kas papildināta ar speciālajām zināšanām iekšējā audita
semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē, ne mazāka kā viens gads
- iepriekšēja darba pieredze iekšējā audita veikšanā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
- labas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot
dokumentus un literatūru Nacionālā veselības dienesta darbības jomās
- teicamas organizatoriskas iemaņas un komunikācijas spējas
- spēja īsā laikā apgūt jaunas zināšanas un spēja operatīvi rīkoties un
pieņemt pareizu lēmumu nestandarta situācijās
- analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izdalīt
būtiskākos faktorus un izdarīt atbilstošus secinājumus
- labas datora lietotāja prasmes
Galvenie uzdevumi:
- veikt auditus saskaņā ar iekšējā audita profesionālās prakses standartiem,
nodaļas plāniem un audita veikšanas noteikumiem
- veikt auditējamo sistēmu riska analīzi un novērtēt iekšējās kontroles
sistēmas pietiekamību un efektivitāti
- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt
to uzraudzību
- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles
jautājumiem
- piedalīties nodaļas kompetencē esošo iekšējo normatīvo aktu u.c. dokumentu
izstrādē
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- atalgojumu no 585 EUR līdz 674 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Auditors" sūtīt Nacionālā veselības
dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3,
LV-1012, līdz 2015.gada 25.janvārim. Informācija pa tālr. 67043742.
OP 2015/11.AKK9
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz E-veselības
un starptautiskās sadarbības departamenta E-veselības un standartu nodaļas
vecākā/-ās eksperta/-es darbinieka amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības:
- augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība) datorzinību jomā
- pieredze informācijas sistēmu izstrādē, testēšanā vai sistēmanalīzē
(priekšroka pretendentiem ar pieredzi programmatūras izstrādē ar Microsoft
un/vai Oracle tehnoloģijām)
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus
un literatūru Nacionālā veselības dienesta darbības jomās
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes
- atbildības izjūta, komunikabilitāte
Galvenie uzdevumi:
- piedalīties un veikt e-veselības sistēmu problēmu pieteikumu izpēti,
organizēt to novēršanu sadarbībā ar iesaistītajām personām
- nodrošināt atbalsta sniegšanu ārējo informācijas sistēmu izstrādātājiem,
kas vēlas pieslēgties e-veselības sistēmām
- piedalīties datu noliktavas informācijas sistēmas izstrādē - biznesa
prasību definēšanā un iesniegto nodevumu izskatīšanā
Piedāvājam:
- dinamisku darba vidi, atvērtu un profesionālu komandu
- iespēju profesionāli pilnveidoties, strādājot ar dažāda lieluma
informācijas sistēmām un jaunākajām tehnoloģijām
- labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- atalgojumu no EUR 788 līdz EUR 904 (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar
norādi Vecākais eksperts E-veselības un standartu nodaļā) uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 25.janvārim. Tālrunis
informācijai 67043742.
OP 2015/11.AKK10
Valsts policijas koledžas Policijas tiesību katedra izsludina konkursu
lektora/-es amatam uz noteiktu laiku no 2015.gada 1.aprīļa (uz darba līguma
pamata), darbavieta Rīgā
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības
programmu izstrādāšana
- mācību metodisko materiālu izstrādāšana
- studiju nodarbību vadīšana, kārtējo un noslēguma pārbaudījumu
organizēšana, izstrādāšana pieņemšana un izglītojamo zināšanu un prasmju
novērtēšana
- izglītojamo patstāvīgā darba plānošana
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" kvalifikācijas darbu vadīšana un recenzēšana specializācijā
"Kārtības policijas darbs";
- patstāvīgu pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā
Docējamie kursi:
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets
"Policijas tiesības"
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" studiju kursus: "Policijas tiesības", "Policijas
darba organizācija", "Kārtības policijas darbs"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba
pamati" mācību priekšmets "Policijas tiesības, policijas taktika un
ierindas mācība"; "Kārtības policijas darbs", "Darba
organizācija un lietvedība Valsts policijā"
- pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošana par Valsts policijas
kārtības policijas kompetences jautājumiem Valsts policijas amatpersonām
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā
darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta
līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību
kompetenci un kārtības policijas specifiku un veicamajiem uzdevumiem
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power
Point, Internet
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2015.gada
13.februārim Valsts policijas koledžā iesniegt dzīves un darba gājuma aprakstu
(CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi
specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja
izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga,
Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam", Tālr. uzziņām:
67219643, 67146286, 26306515.