Laidiens: 16.01.2015., Nr. 11

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/11.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Tiesību aktu redakcijas departamenta redaktora ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība filoloģijā (Baltu filoloģija)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālā pieredze tiesību aktu redakcionālā sagatavošanā

- precizitāte, labas iemaņas darbā ar datoru

- augsta atbildības izjūta, atbildība par pieejamās informācijas saglabāšanu un neizpaušanu

- plašs redzesloks, iemaņas analītiskā darbā, spēja kvalitatīvi strādāt ar sarežģītu liela apjoma informāciju spriedzes un paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas saskarsmes prasmes

Galvenie pienākumi:

- izvērtēt Ministru kabineta sēdēs izskatāmo tiesību aktu projektu atbilstību latviešu literārās valodas normām un juridiskās tehnikas prasībām, veikt vai ieteikt nepieciešamās izmaiņas, lai nodrošinātu tiesību aktā iekļauto normu valodisko skaidrību un precizitāti

- stilistiski un gramatiski rediģēt Valsts kancelejā iesniegtos dokumentu projektus, ievērojot attiecīgajam dokumentam nepieciešamo formu un stilu

- sadarbībā ar valodas speciālistiem un terminologiem iesaistīties jaunu terminu apguves un lietošanas procesā, lai nodrošinātu tiesību aktu atbilstību mūsdienu lietišķās valodas prasībām

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2015/11.AKK2

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienesta projekta "Alternatīvu brīvības atņemšanai sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu elektroniskajai uzraudzībai)" komanda vēlas pieņemt darbā (uzņemt kolektīvā) projekta vadītāja asistentu (darbinieka amats) uz noteiktu laiku (1 pilnas slodzes vakance līdz 2016.gada 30.aprīlim)

Ja tev patīk strādāt patstāvīgi un atrast veidu, kā uzsāktās lietas novest līdz rezultātam, ja tu spēj vienlaikus strādāt ar daudziem un nereti garlaicīgiem (tehniskiem) darba uzdevumiem un pēc pieprasījuma pārkārtot uzdevumu izpildes prioritātes, ja tu proti konstruktīvi komunicēt ar cilvēkiem dinamiskā un reizēm stresa pilnā darba vidē, ja tu vēlies strādāt vienā telpā ar vairākiem gudriem un atsaucīgiem kolēģiem, stabilu darba laiku, veselības apdrošināšanu, kā arī karjeras izaugsmes iespējas Valsts probācijas dienestā, ja esi gatavs darbu sākt pēc iespējas ātrāk un atbilsti zemāk izvirzītajām obligātajām prasībām, tad projekta kolektīvs, jo īpaši projekta vadītājs, tevi aicina pieteikties uz šo vakanci.

Prasības pretendentiem:

- profesijai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (var būt arī pēdējā kursa students vai nepabeigta izglītība), vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze dokumentu sagatavošanā

- spēja organizēt un plānot savu un citu personu darbu

- spēja strādāt komandā un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas angļu valodas zināšanas un labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook, Internet Explorer)

- izpratne par kriminālsodu izpildi un dienesta lomu sodu izpildes sistēmā

- iepriekšēja pieredze vai zināšanas projektu vadībā tiks uzskatītas par priekšrocību

Darba pienākumi:

- nodrošināt atsevišķas projekta lietvedības izveidi un projekta dokumentu apriti sadarbībā ar Personālvadības un lietvedības nodaļu

- kontrolēt un koordinēt projekta darba plānu izpildi

- protokolēt projekta sanāksmes, organizēt un nodrošināt projekta Vadības komitejas sanāksmju norisi, tai skaitā ar norvēģu partneru dalību, un kontrolēt tajās izvirzīto uzdevumu un pieņemto lēmumu izpildes termiņu ievērošanu

- sagatavot informatīvus publicitātes materiālus par projekta īstenošanu

- noteiktajos termiņos sagatavot un iesniegt pārskatus, atskaites un citus dokumentus par projekta īstenošanu

Motivēta pieteikuma vēstule, CV (atbilstoši vienotajam Eiropas standartam) un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Valsts probācijas dienesta projektam Nr. LV08/1 "Alternatīvu brīvības atņemšanai sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu elektroniskajai uzraudzībai)", dokumentus nosūtot ieskenētā veidā uz e-pastu norwaygrants@vpd.gov.lv, iesniedzot personīgi vai atsūtot pa pastu uz šādu adresi: Dzirnavu iela 91 (3.stāvs), Rīga, LV-1011. Papildu informācija pieejama, sazinoties ar Projekta vadītāju Imantu Jurevičius pa tālruni (tālr. 67244866, mob. tālr. 28327586) vai e-pastu: (imants.jurevicius@vpd.gov.lv).


OP 2015/11.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Saldus filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus filiālē Avotu ielā 12, Saldū, LV-3801, vai jānosūta uz e-pastu: inta.briede@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63881580, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Saldus filiālē Avotu ielā 12, Saldū.


OP 2015/11.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Talsu filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu filiālē K.Valdemāra ielā 2a, Talsos, LV-3201, vai jānosūta uz e-pastu: talsi@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63221583, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Talsu filiālē K.Valdemāra ielā 2a, Talsos, LV-3201.


OP 2015/11.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Preiļu filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Preiļu filiālē Raiņa bulvārī 19, Preiļos, LV-5301, vai jānosūta uz e-pastu: preili@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 65314021, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Preiļu filiālē Raiņa bulvārī 19, Preiļos.


OP 2015/11.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Ogres filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā;

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ogres filiālē Rīgas ielā 14, Ogrē, LV-5001, vai jānosūta uz e-pastu: ogre@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 65046340, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Ogres filiālē Rīgas ielā 14, Ogrē.


OP 2015/11.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Valkas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 0,5 slodze, darbavieta Smiltenē)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām un uzņēmējiem par jaunu darbavietu veidošanu, pārzināt darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, piesaistīt jaunus darba devējus NVA piedāvāto pakalpojumu sniegšanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valkas filiālē Raiņa ielā 16, Valkā, LV-4701, vai jānosūta uz e-pastu: valka@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64723007, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Valkas filiālē Raiņa ielā 16, Valkā.


OP 2015/11.AKK8

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējā audita nodaļas auditora/-es darbinieka amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē, kas papildināta ar speciālajām zināšanām iekšējā audita semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē, ne mazāka kā viens gads

- iepriekšēja darba pieredze iekšējā audita veikšanā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī

- labas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru Nacionālā veselības dienesta darbības jomās

- teicamas organizatoriskas iemaņas un komunikācijas spējas

- spēja īsā laikā apgūt jaunas zināšanas un spēja operatīvi rīkoties un pieņemt pareizu lēmumu nestandarta situācijās

- analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izdalīt būtiskākos faktorus un izdarīt atbilstošus secinājumus

- labas datora lietotāja prasmes

Galvenie uzdevumi:

- veikt auditus saskaņā ar iekšējā audita profesionālās prakses standartiem, nodaļas plāniem un audita veikšanas noteikumiem

- veikt auditējamo sistēmu riska analīzi un novērtēt iekšējās kontroles sistēmas pietiekamību un efektivitāti

- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt to uzraudzību

- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem

- piedalīties nodaļas kompetencē esošo iekšējo normatīvo aktu u.c. dokumentu izstrādē

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- atalgojumu no 585 EUR līdz 674 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Auditors" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 25.janvārim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2015/11.AKK9

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta E-veselības un standartu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība) datorzinību jomā

- pieredze informācijas sistēmu izstrādē, testēšanā vai sistēmanalīzē (priekšroka pretendentiem ar pieredzi programmatūras izstrādē ar Microsoft un/vai Oracle tehnoloģijām)

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru Nacionālā veselības dienesta darbības jomās

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes

- atbildības izjūta, komunikabilitāte

Galvenie uzdevumi:

- piedalīties un veikt e-veselības sistēmu problēmu pieteikumu izpēti, organizēt to novēršanu sadarbībā ar iesaistītajām personām

- nodrošināt atbalsta sniegšanu ārējo informācijas sistēmu izstrādātājiem, kas vēlas pieslēgties e-veselības sistēmām

- piedalīties datu noliktavas informācijas sistēmas izstrādē - biznesa prasību definēšanā un iesniegto nodevumu izskatīšanā

Piedāvājam:

- dinamisku darba vidi, atvērtu un profesionālu komandu

- iespēju profesionāli pilnveidoties, strādājot ar dažāda lieluma informācijas sistēmām un jaunākajām tehnoloģijām

- labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- atalgojumu no EUR 788 līdz EUR 904 (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi Vecākais eksperts E-veselības un standartu nodaļā) uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 25.janvārim. Tālrunis informācijai 67043742.


OP 2015/11.AKK10

Valsts policijas koledžas Policijas tiesību katedra izsludina konkursu lektora/-es amatam uz noteiktu laiku no 2015.gada 1.aprīļa (uz darba līguma pamata), darbavieta Rīgā

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības programmu izstrādāšana

- mācību metodisko materiālu izstrādāšana

- studiju nodarbību vadīšana, kārtējo un noslēguma pārbaudījumu organizēšana, izstrādāšana pieņemšana un izglītojamo zināšanu un prasmju novērtēšana

- izglītojamo patstāvīgā darba plānošana

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" kvalifikācijas darbu vadīšana un recenzēšana specializācijā "Kārtības policijas darbs";

- patstāvīgu pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Docējamie kursi:

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets "Policijas tiesības"

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kursus: "Policijas tiesības", "Policijas darba organizācija", "Kārtības policijas darbs"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets "Policijas tiesības, policijas taktika un ierindas mācība"; "Kārtības policijas darbs", "Darba organizācija un lietvedība Valsts policijā"

- pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošana par Valsts policijas kārtības policijas kompetences jautājumiem Valsts policijas amatpersonām

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību kompetenci un kārtības policijas specifiku un veicamajiem uzdevumiem

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power Point, Internet

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2015.gada 13.februārim Valsts policijas koledžā iesniegt dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam", Tālr. uzziņām: 67219643, 67146286, 26306515.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)