Laidiens: 04.06.2015., Nr. 108

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/108.AKK1

APP "Valsts Stendes graudaugu selekcijas institūts" izsludina konkursu uz vakanto pētnieka/-es vietu Agroekoloģisko pētījumu nodaļā

Prasības pretendentam:

- doktora vai maģistra grāds bioloģijas vai lauksaimniecības zinātnēs

- pieredze projektu izpildē pēdējo trīs gadu laikā

- publicētas zinātniskās publikācijas pēdējo trīs gadu laikā

- prasmes strādāt ar datu apstrādes programmām

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - amata konkursa pretendenta motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), izglītības apliecinošu dokumentu kopijas, publikāciju kopijas - vienas nedēļas laikā no paziņojuma publicēšanas dienas iesniegt APP "Valsts Stendes graudaugu selekcijas institūtā", "Dižzemes", p/n Dižstende, Lībagu pagasts, Talsu novads, LV-3258. Tālr. uzziņām 63291288, 29265347, e-pasta adrese: stende.selekcija@apollo.lv.


OP 2015/108.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Iepirkumu un līgumu nodaļas juriskonsulta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze juridiskajos jautājumos valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, t. sk. pieredze līgumu slēgšanas jomā, publisko iepirkumu organizēšanā, administratīvo aktu un normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana publisko iepirkumu jomā, saistību tiesību jomā un izglītības jomā

- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos

- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu

- sagatavojot dokumentu, t. sk. administratīvo aktu, projektus

Amata mērķis: Nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu līgumu izstrādes, iepirkumu organizēšanas un normatīvo aktu izstrādes jomā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2015/108.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības aģenta/-es amatu Ogres filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata kompetences ietvaros

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmas risinājumu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- orientācija uz klientu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba tirgus tendencēm.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ogres filiālē, Rīgas ielā 14, Ogrē, LV-5001, vai jānosūta uz e-pasta adresi ogre@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 65046340, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Ogres filiālē Rīgas ielā 14, Ogrē.


OP 2015/108.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās

- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem departamenta kompetences jomās

- pārraudzīt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu tiesisko pusi, gatavot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo reformu īstenošanai un pārvaldības sistēmas pilnveidošanai nepieciešamos tiesību aktus, konsultēt augstākās izglītības un zinātniskās institūcijas par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem strukturālo reformu īstenošanai

- nodrošināt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju finansēšanas reformas īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu izstrādi, īstenot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju personāla atalgojuma politikas pārraudzību, gatavot nepieciešamos tiesību aktus, to grozījumus akadēmiskā un zinātniskā personāla darba samaksas sistēmas pilnveidošanai augstākās izglītības un zinātniskajās institūcijās

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā departamenta kompetences jomās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem, ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par jautājumiem departamenta kompetences jomās

- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā (ilgāka par vienu gadu)

- zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un finansēšanas jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- padziļinātas zināšanas administratīvo un valsts tiesību jomā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/108.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- gatavot analītiskus pārskatus par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- izstrādāt un aktualizēt vadlīnijas, pēc kurām augstākās izglītības un zinātniskās institūcijas iesniedz ministrijā datus par savu darbību un tās rezultātiem

- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta kompetences jomās

- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta kompetences jomās saskaņošanai.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonometrijā, dabas vai inženierzinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par trīs gadiem)

- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā

- padziļinātas zināšanas statistikas un datu analīzes jomā

- angļu valoda līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/108.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt augstākās izglītības un zinātnes sektoru un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt un apkopot informāciju, kas nepieciešama Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļu apguvei nepieciešamo plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādei ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm un pasākumiem

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas dokumentu izstrādē un atbilstoši plānošanas dokumentiem izstrādāt specifiskā atbalsta mērķu īstenošanas nosacījumus, tai skaitā ietekmes novērtējumus un projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus

- uzraudzīt Eiropas Savienības struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu rezultātu sasniegšanu, tai skaitā iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanu, piedalīties sadarbības iestādes veiktajās projektu pārbaudēs. Pēc sadarbības iestādes pieprasījuma sniegt sadarbības iestādei priekšlikumus par pārbaudes apjomu un norises laiku, kā arī atzinumu par minētajās pārbaudēs konstatēto

- atbilstoši departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus vai piedalīties to izstrādē, lai nodrošinātu Eiropas Savienības struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu

- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus par aktivitāšu īstenošanu ministrijas kompetencē esošajām Eiropas Savienības struktūrfondu aktivitātēm augstākajā izglītībā un zinātnē, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā

- sadarbībā ar citām Ministrijas struktūrvienībām sagatavot un apkopot priekšlikumus nepieciešamajiem grozījumiem noteikumos par Eiropas Savienības struktūrfondu aktivitāšu īstenošanu augstākās izglītības un zinātnes attīstības jomā, izstrādāt noteikumu par aktivitāšu īstenošanu grozījumu projektus, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā

- izstrādāt Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda ierobežotas projektu iesniegumu atlases un atklātas projektu iesniegumu atlases projektu iesniegumu aizpildīšanas metodikas, projektu iesniegumu vērtēšanas metodikas un projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas un nodrošināt to iesniegšanu apstiprināšanai

- sagatavot citus tiesību aktu projektus un informatīvos ziņojumus, kas nepieciešami sekmīgai struktūrfondu plānošanai un ieviešanai augstākās izglītības un zinātnes attīstības jomā

- atbilstoši pilnvarojumam pārstāvēt departamenta viedokli semināros, apspriedēs, konsultatīvās un ekspertu padomēs, komisijās un darba grupās departamenta kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai augstākās izglītības un zinātnes jomā

- zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047879, 67047839.

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2015/108.AKK7

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās inspektora/-es ierēdņa amatu nepārtikas preču uzraudzības jomā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Prasības kandidātiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams - inženierzinātņu vai ekonomikas jomā

- praktiskā darba pieredze tirdzniecības un pakalpojumu vai uzraudzības un kontroles jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus PTAC darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:

- pārbaužu veikšana nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces, izskatīšana

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- 4. mēnešalgu 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2015/108.AKK8

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību finanšu pakalpojumu jomā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Prasības kandidātiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlama pieredze darbā valsts iestādē, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:

- patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšana

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu pakalpojumu jomā

- uzraudzības projektu izstrāde un tirgus pētījumu veikšana patērētāju kreditēšanas un maksājumu pakalpojumu jomā

- statistikas datu patērētāju kreditēšanas jomā apkopošana un analīze

- administratīvo aktu sagatavošana

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- 4. mēnešalgu 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2015/108.AKK9

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā)

Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte un spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt un saprast) šajā svešvalodā

- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

Darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015. gada 25. jūnijam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2015/108.AKK10

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu ZIEMEĻKURZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)

Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībās

- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi un uzraudzību

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - ekonomikā, mērniecībā, dabas zinātnēs vai lauksaimniecībā, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām)

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā

- zināšanas par Eiropas Savienības Kopējo lauksaimniecības politiku

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Talsos

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv, tālr. uzziņām 27877187, 67027697, vai Talsos, Dundagas ielā 4, LV-4201, tālr. uzziņām 63237802.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)