Laidiens: 04.06.2015., Nr. 108
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/108.AKK1
APP "Valsts Stendes graudaugu selekcijas institūts" izsludina
konkursu uz vakanto pētnieka/-es vietu Agroekoloģisko
pētījumu nodaļā
Prasības pretendentam:
- doktora vai maģistra grāds bioloģijas vai lauksaimniecības zinātnēs
- pieredze projektu izpildē pēdējo trīs gadu laikā
- publicētas zinātniskās publikācijas pēdējo trīs gadu laikā
- prasmes strādāt ar datu apstrādes programmām
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - amata konkursa pretendenta motivētu pieteikumu,
dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), izglītības apliecinošu
dokumentu kopijas, publikāciju kopijas - vienas nedēļas laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas iesniegt APP "Valsts Stendes graudaugu selekcijas
institūtā", "Dižzemes", p/n Dižstende,
Lībagu pagasts, Talsu novads, LV-3258. Tālr. uzziņām 63291288, 29265347,
e-pasta adrese: stende.selekcija@apollo.lv.
OP 2015/108.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Iepirkumu un
līgumu nodaļas juriskonsulta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, t. sk. pieredze
līgumu slēgšanas jomā, publisko iepirkumu organizēšanā, administratīvo aktu un
normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana publisko
iepirkumu jomā, saistību tiesību jomā un izglītības jomā
- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos
- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt
problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu
- sagatavojot dokumentu, t. sk. administratīvo aktu, projektus
Amata mērķis: Nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu līgumu izstrādes,
iepirkumu organizēšanas un normatīvo aktu izstrādes jomā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem
tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2015/108.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības
aģenta/-es amatu Ogres filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- orientācija uz klientu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana
informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī
informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba
tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Ogres filiālē,
Rīgas ielā 14, Ogrē, LV-5001, vai jānosūta uz e-pasta adresi ogre@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 65046340, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura
rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Ogres filiālē Rīgas ielā 14,
Ogrē.
OP 2015/108.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa)
amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar
spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences
jomās:
- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to
saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā
- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās
- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas
struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas
plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu
projektiem departamenta kompetences jomās
- pārraudzīt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju strukturālo
reformu tiesisko pusi, gatavot augstākās izglītības un zinātnisko institūciju
strukturālo reformu īstenošanai un pārvaldības sistēmas pilnveidošanai
nepieciešamos tiesību aktus, konsultēt augstākās izglītības un zinātniskās
institūcijas par nepieciešamajiem iekšējo normatīvo aktu grozījumiem
strukturālo reformu īstenošanai
- nodrošināt augstākās izglītības un zinātnisko institūciju finansēšanas
reformas īstenošanai nepieciešamo tiesību aktu izstrādi, īstenot augstākās
izglītības un zinātnisko institūciju personāla atalgojuma politikas
pārraudzību, gatavot nepieciešamos tiesību aktus, to grozījumus akadēmiskā un
zinātniskā personāla darba samaksas sistēmas pilnveidošanai augstākās
izglītības un zinātniskajās institūcijās
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā
departamenta kompetences jomās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un
sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem,
ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par
jautājumiem departamenta kompetences jomās
- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un
zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences
jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru
kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
(ilgāka par vienu gadu)
- zināšanas augstākās izglītības un zinātnisko institūciju pārvaldības un
finansēšanas jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- padziļinātas zināšanas administratīvo un valsts tiesību jomā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela
apjoma informāciju
- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un
angļu valodā
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomās
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas
tehnoloģijas
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets,
Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts
civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām.
OP 2015/108.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem
politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:
- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- gatavot analītiskus pārskatus par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- izstrādāt un aktualizēt vadlīnijas, pēc kurām augstākās izglītības un
zinātniskās institūcijas iesniedz ministrijā datus par savu darbību un tās
rezultātiem
- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas
monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta
kompetences jomās
- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari
un partneriem
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta
kompetences jomās saskaņošanai.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams ekonometrijā, dabas vai inženierzinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās
izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par trīs gadiem)
- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā
- padziļinātas zināšanas statistikas un datu analīzes jomā
- angļu valoda līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma
informāciju
- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un
angļu valodā
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomās
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas
tehnoloģijas
- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets,
Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts
civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām.
OP 2015/108.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt augstākās izglītības un zinātnes sektoru un sadarbībā ar citām
ministrijas struktūrvienībām analizēt un apkopot informāciju, kas nepieciešama
Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļu apguvei nepieciešamo plānošanas
dokumentu un normatīvo aktu izstrādei ministrijas kompetencē esošajām
struktūrfondu aktivitātēm un pasākumiem
- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas dokumentu izstrādē
un atbilstoši plānošanas dokumentiem izstrādāt specifiskā atbalsta mērķu
īstenošanas nosacījumus, tai skaitā ietekmes novērtējumus un projektu
iesniegumu vērtēšanas kritērijus
- uzraudzīt Eiropas Savienības struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu
rezultātu sasniegšanu, tai skaitā iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanu,
piedalīties sadarbības iestādes veiktajās projektu pārbaudēs. Pēc sadarbības
iestādes pieprasījuma sniegt sadarbības iestādei priekšlikumus par pārbaudes
apjomu un norises laiku, kā arī atzinumu par minētajās pārbaudēs konstatēto
- atbilstoši departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu projektus,
politikas plānošanas dokumentus vai piedalīties to izstrādē, lai nodrošinātu
Eiropas Savienības struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību
ievērošanu
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus par aktivitāšu īstenošanu ministrijas
kompetencē esošajām Eiropas Savienības struktūrfondu aktivitātēm augstākajā
izglītībā un zinātnē, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai
Ministru kabinetā
- sadarbībā ar citām Ministrijas struktūrvienībām sagatavot un apkopot
priekšlikumus nepieciešamajiem grozījumiem noteikumos par Eiropas Savienības
struktūrfondu aktivitāšu īstenošanu augstākās izglītības un zinātnes attīstības
jomā, izstrādāt noteikumu par aktivitāšu īstenošanu grozījumu projektus,
nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā
- izstrādāt Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda
ierobežotas projektu iesniegumu atlases un atklātas projektu iesniegumu atlases
projektu iesniegumu aizpildīšanas metodikas, projektu iesniegumu vērtēšanas
metodikas un projektu iesniegumu vērtēšanas veidlapas un nodrošināt to
iesniegšanu apstiprināšanai
- sagatavot citus tiesību aktu projektus un informatīvos ziņojumus, kas
nepieciešami sekmīgai struktūrfondu plānošanai un ieviešanai augstākās izglītības
un zinātnes attīstības jomā
- atbilstoši pilnvarojumam pārstāvēt departamenta viedokli semināros,
apspriedēs, konsultatīvās un ekspertu padomēs, komisijās un darba grupās
departamenta kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai augstākās izglītības un zinātnes jomā
- zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas
tehnoloģijas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets,
Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047879, 67047839.
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta
ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām.
OP 2015/108.AKK7
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā izglītība, labas
angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts
pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko
daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehniskās un
metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās
inspektora/-es ierēdņa amatu nepārtikas preču uzraudzības jomā (viena vakance
uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Prasības kandidātiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams -
inženierzinātņu vai ekonomikas jomā
- praktiskā darba pieredze tirdzniecības un pakalpojumu vai uzraudzības un
kontroles jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus PTAC
darbības jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:
- pārbaužu veikšana nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces,
izskatīšana
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- 4. mēnešalgu 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē
noteiktās sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2015/108.AKK8
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aizsargā patērētāju tiesības
dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu un uzraudzību finanšu pakalpojumu jomā, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina
konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas vecākā/-ās
eksperta/-es ierēdņa amatu (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā
iestādē Rīgā
Prasības kandidātiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā, ne mazāka par vienu
gadu
- vēlama pieredze darbā valsts iestādē, ne mazāka par vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un
patērētāju tiesību jomā
- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:
- patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšana
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu
pakalpojumu jomā
- uzraudzības projektu izstrāde un tirgus pētījumu veikšana patērētāju
kreditēšanas un maksājumu pakalpojumu jomā
- statistikas datu patērētāju kreditēšanas jomā apkopošana un analīze
- administratīvo aktu sagatavošana
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- 4. mēnešalgu 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē
noteiktās sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2015/108.AKK9
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo
sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz
nenoteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu
grupā)
Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo
pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās
un privātās partnerības jomā
- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt
saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot
viedokli
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt un saprast) šajā svešvalodā
- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko
iepirkumu tiesisko regulējumu
Darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze
saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2015. gada
25. jūnijam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702, 20225563.
OP 2015/108.AKK10
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu
un precīzu ZIEMEĻKURZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN
UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt
labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj
operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas
saimniecībās
- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi
un uzraudzību
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama šādās nozarēs - ekonomikā, mērniecībā, dabas
zinātnēs vai lauksaimniecībā, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām
speciālām zināšanām)
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai pēdējo 5 gadu laikā
- zināšanas par Eiropas Savienības Kopējo lauksaimniecības politiku
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Talsos
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv,
tālr. uzziņām 27877187, 67027697, vai Talsos, Dundagas ielā 4, LV-4201, tālr.
uzziņām 63237802.