Laidiens: 01.06.2015., Nr. 105

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2015/105.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas vadītāja vietnieka/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiska augstākā izglītība sociālās zinātnes, komerczinības vai tiesību jomās

˗ viena gada darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā vai informācijas sistēmas, kuras darbības joma ir saistīta ar dokumentu vadību organizācijā, ieviešanas un administrēšanas jomā

Ja esi gatavs:

˗ koordinēt un pārraudzīt Dokumentu vadības sistēmas ieviešanas un pārraudzības procesu; veikt akcepttestēšanu un uzraudzīt sistēmas darbību tās produkcijas vidē

˗ pastāvīgi iesaistīties Dokumentu vadības sistēmas darbības problēmu risināšanā un to novēršanā

˗ pastāvīgi konsultēt un apmācīt VID nodarbinātos Dokumentu vadības sistēmas lietošanā

˗ piedalīties Daļas darba plānošanā, koordinēšanā un rezultātu novērtēšanā, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi informācijas sistēmu ieviešanas un administrēšanas jomā

- zināšanām lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- teicamām latviešu valodas zināšanām

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", IVA līmenis, 10. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD VV amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- labas komunikatīvās prasmes

- zināšanas par konfliktu risināšanas metodēm un prasme pielietot tās praksē

- zināšanas par VID sniegtajiem pakalpojumiem

Ja esi gatavs:

- sniegt VID klientiem primārās konsultācijas par VID pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību atbilstoši apmeklētāja vajadzībām/prasībām

- koordinēt Informācijas centra apmeklētāju virzību konsultācijai ar VID darbiniekiem (t.sk. iepriekš rezervētā laikā un vietā)

- koordinēt Informācijas centra apmeklētāju virzību uz tikšanos ar VID ģenerāldirektoru, VID ģenerāldirektora vietniekiem un patstāvīgo struktūrvienību vadītājiem (nepieciešamības gadījumā pavadīt apmeklētāju līdz tikšanās vietai)

- pieņemt Informācijas centrā iesniegtos dokumentus (iesniegumus, sūdzības u.c.), veikt atzīmi par saņemšanu un nodrošināt dokumenta tālāku virzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredzi klientu apkalpošanas jomā

- labām angļu un krievu valodas zināšanām

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 23. saime "Klientu apkalpošana", IIIB līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme darbā ar datoru

- analītiskā domāšana

Ja esi gatavs:

- veikt informācijas apmaiņu pēc pieprasījuma, spontāni, par administratīvā paziņojuma pieprasījumiem un automātisku elektronisku informācijas apmaiņu pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) jomā saskaņā ar Padomes 2010. gada 7. oktobra regulu Nr.904/2010, akcīzes nodokļa jomā saskaņā ar Padomes 2012. gada 2. maija regulu (EK) Nr.389/2012 un tiešo nodokļu jomā saskaņā ar divpusējiem līgumiem par nodokļu dubultās uzlikšanas un nodokļu nemaksāšanas novēršanu, Padomes 2011. gada 15. februāra direktīvu 2011/16/ES, Eiropas Padomes 2003. gada 3. jūnija direktīvu 2003/48/EK un līgumiem par savstarpējo administratīvo palīdzību

- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu

- koordinēt atbilžu sniegšanu/saņemšanu no ES dalībvalstīm saistībā ar PVN, akcīzes un tiešo nodokļu piemērošanu

- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa reģistrācijas numuru derīgumu, kā arī citu, ar nodokļu maksātāja reģistrāciju saistītu, informāciju, pēc nodokļu maksātāju vai nodokļu administrāciju pieprasījuma

- sekot līdzi Eiropas Komisijas darba grupās pieņemtajiem lēmumiem attiecībā uz Daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu funkcionalitāti un sniegt priekšlikumus sistēmu funkcionalitātes un darbības uzlabošanai, t.sk. izskatīt VID informācijas sistēmu dokumentāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai humanitārajās zinātnēs (vēsture, filozofija, valodu un kultūras studijas u.c.)

- pieredzi informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP CIAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Maksājumu kontroles nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Ja esi gatavs:

˗ identificēt nodokļu maksātāju pārmaksas un parādus atbilstoši Nodaļas kompetencei

˗ sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksas atmaksāšanu, kļūdaini ieskaitīto maksājumu pārskaitīšanu citā valsts budžeta ieņēmumu kontā vai muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksu novirzīšanu parādu segšanai

˗ sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu samaksas sadalīšanu termiņos un samaksas grafiku

˗ kontrolēt nodokļu samaksas termiņu ievērošanu atbilstoši Nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā un nodokļos), komerczinībās vai tiesībās

- viena gada darba pieredzi maksājumu uzskaites un kontroles jomā

- pieredzi darbā ar muitas informācijas sistēmām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss MP MUD MKN VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Marku aprites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ zināšanas nodokļu jomā

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ja esi gatavs:

˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

˗ pieņemt alkoholisko dzērienu un tabakas izstrādājumu akcīzes nodokļa marku aprites pārskatus, veikt datu apstrādi, veikt iesniegto dokumentu un ievadīto datu kvalitātes pārbaudi un datu ticamības novērtējumu

˗ sniegt konsultācijas par akcīzes nodokļa marku aprites kārtību un pārskatu aizpildīšanu

˗ sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un pieņemšanas aktiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās un/vai nodokļu administrēšanā

˗ darba pieredzi nodokļu administrēšanas un uzraudzības jomā

˗ labām krievu valodas zināšanām

˗ angļu valodas zināšanām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss APAD MAN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

˗ zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ja esi gatavs:

˗ reģistrēt saņemto korespondenci

˗ pieņemt dokumentus nosūtīšanai, veikt to pirmapstrādi

˗ veikt elektroniski saņemto dokumentu saņemšanu un virzīšanu apritē

˗ protokolēt daļas vadības organizētās sanāksmes

˗ piedalīties lietvedības darba organizēšanā, arhīva lietu kārtošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledža)

- vismaz viena gada darba pieredzi lietvedībā

- krievu valodas zināšanām

- labām datorprasmēm

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", II līmenis, 7. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss APAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Datu analīzes nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ zināšanas nodokļu jomā

˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ja esi gatavs:

˗ pieņemt akcīzes preču aprites pārskatus, veikt datu apstrādi, veikt iesniegto dokumentu un ievadīto datu kvalitātes pārbaudi, sniegt konsultācijas par pārskatu aizpildīšanu

˗ veikt datu ticamības novērtējumu akcīzes nodokļa deklarācijās un aprites pārskatos

˗ sagatavot statistikas datus par akcīzes preču apriti atbilstoši pieprasījumiem un normatīvo aktu prasībām

˗ sagatavot analītiskos pārskatus par akcīzes preču apriti un nosūtīt citām struktūrvienībām un valsts institūcijām

˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās un/vai nodokļu administrēšanā, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- vismaz viena gada darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

- krievu valodas zināšanām

- labām datorprasmēm

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss APAD DAN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Aktīvo arhīvu nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Microsoft Excel

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas (t.sk. e-lietas)

- veikt lietu veidošanu (t.sk. e-lietu veidošanu)

- atbildēt par dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu, glabāšanu un izmantošanu

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektu izstrādē un izvērtēšanā, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām kompetencē

- nodrošināt progresīvu darba metožu lietošanu darbā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) sociālās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi dokumentu un arhīva pārvaldības jomā

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

- zināšanām VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- pamatzināšanām krievu valodā

Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1 / Buļļu iela 74, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime, III līmenis, 8. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NdrP APD AAN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Arhīvu nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

Ja esi gatavs:

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās plauktos

- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai

- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai iestādes arhīvā

- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā

- izstrādāt lietu aprakstus

- sagatavot un izsniegt izmantošanai arhīva dokumentus

- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam arhīvam saglabāšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) sociālās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

- pamatzināšanām krievu valodā

Darbinieka dienesta vieta: Buļļu iela 74, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 18.1 saime "Arhīvu pakalpojumi" II līmenis, 8.mēnešalgu grupa

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NdrP APD AN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, Muitas kontroles punktu (turpmāk - MKP) reglamentam un darbavietu aprakstiem

- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā kārtībā

- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības

- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem

-veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - muitas jomā

- labām zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.2.saime "Muita un muitas kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss MP MKP VMU R amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un civiltiesībās

Ja esi gatavs:

- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu

- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei

- piedalīties pārrunās ar iepirkumu līgumu izpildītājiem, lai risinātu ar iepirkumu līgumu izpildi saistītas domstarpības un strīdus

- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās

- juridiski noformēt administratīvos aktus - lēmumus par publisko iepirkumu rezultātiem

- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem

- sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu uzraudzības birojā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Nodokļu atmaksu un pievienotās vērtības nodokļa pārbaužu daļas Nodokļu atmaksu otrās pārbaužu nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Ja tev ir:

- atbilstība likuma 'Par valsts ieņēmu dienestu"17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

Ja esi gatavs:

- veikt tematiskās pārbaudes

- veikt apsekošanu

- veikt novērošanu

- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinībās, komerczinībās vai tiesībās

- vismaz divu gadu praktisku pieredzi tematisko pārbaužu vai nodokļu audita veikšanā

- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis, 11. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP NAPVNPD PVNPN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas jurisprudencē un māka tās attiecināt uz VID darbību reglamentējošiem tiesību aktiem, nodokļu un muitas lietu jomu, administratīvo procesu

Ja esi gatavs:

- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 21. saime, IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TD PN GJ amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu jomā, administratīvā pārkāpuma procesā un administratīvajā procesā

Ja esi gatavs:

- pārstāvēt VID intereses tiesā administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās un krimināllietās

- pārstāvēt VID intereses prokuratūrā un pirmstiesas izmeklēšanas iestādēs

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem un sūdzībām, tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- juridisko darba pieredzi kriminālprocesā.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 21. saime, IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TD PN GJ amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2015/105.AKK15

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: EUR 756,00, 2. kategorija: EUR 870,00, 3. kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2015/105.AKK16

VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" Zinātniskais institūts (VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca") izsludina konkursu uz šādām amata vietām:

VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" Zinātniskā institūta direktors - 1 amata vieta, pilna slodze

Akadēmiskie amati:

vadošais pētnieks - medicīna

pētnieks - medicīna

zinātniskais asistents - medicīna

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā uz konkrēto vakanci

- dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

-institūta direktoram jāiesniedz attiecīgā institūta attīstības koncepcija

Sīkāka informācija par konkursu zvanot vai rakstot: Elvīra Nosenko, tālr. 67069740, e-pasta adrese: elvira.nosenko@stradini.lv.

Pieteikumus var iesniegt pa pastu vai personīgi VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" Lietvedībā Pilsoņu ielā 13, Rīgā, LV-1002, līdz 03.08.2015. plkst. 12.00.


OP 2015/105.AKK17

Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Apvienotais štābs izsludina konkursu uz Datubāzes analītiķa amatu

Prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- profesionālais bakalaura grāds statistikas matemātikā vai dabaszinātņu bakalaurs matemātikā

- vismaz trīs gadu profesionāla darba pieredze CSP, auditorfirmās, bankās vai uzņēmumos, kas nodarbojas ar statistisko datu vākšanu un tās plānošanu, savākto datu apstrādi, analīzi un iegūto rezultātu interpretāciju

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, augsta līmeņa zināšanas lietotāja līmenī MS Excel programmā un simulācijas programmās

- spēja strādāt komandā un individuāli

- angļu valodas zināšanas saziņas līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- izprast NBS struktūru un darbību, orientēties galvenajos statistikas modeļos un metodēs, kas tiek pielietotas NBS

- vadīt datu administrēšanas un apstrādes funkciju, noteikt darba uzdevumus un kontrolēt to izpildi

- analizēt lietotāju vajadzības informācijas saņemšanā un izstrādāt datu apstrādes standartus

- izstrādāt matemātiskos un statistikas modeļus NBS vajadzībām, matemātiski formulēt statistikas problēmas un uzdevuma nostādni, veikt datu apstrādi, izmantojot specializētas matemātikas un statistikas datorprogrammu paketes

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- atalgojums atbilstoši profesionālajai pieredzei

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" NBS Apvienotā štāba Personāla departamenta Personāla administrēšanas biroja 4. klases speciālistei Evai Bartkevičai, Krustbaznīcas ielā 9, Rīgā, LV-1006, vai nosūtīt uz e-pasta adresi eva.bartkevica@mil.lv.


OP 2015/105.AKK18

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš līdz 2015. gada 15. jūnijam konkursam uz vakanto darbinieka amata vietu - Sakaru un informācijas tehnoloģiju departamenta Informācijas tehnoloģiju projektu vadības nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- nodaļas darba specifikai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām mācībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- zināšanas un pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) projektu vadībā (plānošanā) un ieviešanā

- profesionālā darba pieredze un vēlama pieredze valsts pārvaldē vairāk kā gadu

- pieredze darbā ar lietojumprogrammām Microsoft Office, Microsoft Project un Microsoft Visio

- vēlama pieredze dokumentu, normatīvo aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- labas analītiskās un plānošanas spējas, prasme darbu koordinēšanā projektu ietvaros

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt un vadīt Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo iestāžu, t. sk. Nacionālo bruņoto spēku (NBS), IKT projektus, tos plānot un ieviest; t. sk. piedalīties IKT projektu funkcionālo un tehnisko prasību analīzē un izstrādē

- koordinēt AM un NBS dalību starptautiskajās IKT programmās un projektos

- izvērtēt NATO dokumentus, kā arī NATO valstu organizētās aktivitātes IKT jomā, t.sk. kiberaizsardzības jomā

- izvērtēt NATO savietojamības un integrācijas jautājumus IKT jomā

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju jāiesniedz vai jānosūta (no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis") Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2015/105.AKK19

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģistrācijas numurs 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts sekretāres vietnieks/-e stratēģiskās plānošanas un resursu vadības jautājumos

 Amata mērķis: plānot un koordinēt ministrijas struktūrvienību darbu stratēģiskās plānošanas, resursu vadības un juridiskā nodrošinājuma jautājumos valdības deklarācijā noteikto mērķu sasniegšanai.

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un koordinēt nozares stratēģijas un darba plānu izstrādāšanu un politisko lēmumu īstenošanu atbilstoši noteiktajām nozares prioritātēm, un novērtēt to izpildi

- izvērtēt un vizēt Ministru kabinetā iesniedzamos politikas dokumentus un tiesību aktu projektus, ziņot Valsts sekretāru sanāksmēs, Ministru kabineta komitejas sēdēs Ministru kabineta sēdēs par ministrijas sagatavotajiem tiesību aktu, politikas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem

- sniegt atzinumus un/vai organizēt to izstrādi par kompetencē esošajiem politikas dokumentu, tiesību aktu un citiem projektiem un programmām

- vadīt, organizēt un/vai piedalīties starptautisku (starpministriju, starpvalstu) sadarbības līgumu, programmu un plānu izstrādē un īstenošanā

- nodrošināt iepirkuma procesa un līgumsaistību izpildes kontroli ministrijā

- nodrošināt ministrijas materiālo apgādi un organizēt darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu ievērošanu

- vadīt, organizēt un kontrolēt tiešā pakļautībā strādājošo struktūrvienību darbu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās

- praktiskā darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ne mazāk kā 5 gadi

- pieredze tiesību aktu un politikas dokumentu izstrādāšanā

- zināšanas par veselības nozari Latvijā un Eiropas Savienībā

- zināšanas un izpratne par politikas plānošanas sistēmu

- zināšanas un izpratne par finanšu vadības sistēmu

- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu regulējumu

- angļu valodas zināšanas

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savas darbības veikšanai

- spēja izstrādāt stratēģijas dokumentus

- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera prasmes, spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem

- spēja analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- spēja deleģēt un koordinēt pakļautībā esošo struktūrvienību pienākumu kvalitatīvu izpildi

Atbildība par sava darba norisi, rezultātiem, izpildes kvalitāti, operativitāti, vadības uzdevumu izpildi noteiktajos termiņos un savas darbības vai bezdarbības tiesiskumu. Atbildība par savu amata pilnvaru un tiesību izmantošanu un savlaicīgu un kvalitatīvu amata aprakstā noteikto pienākumu izpildi, ministrijas iekšējo normatīvo aktu, prasību un procedūru ievērošanu.

Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Veselības ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā, (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis") vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv, ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums

- personīgi parakstīts un datēts CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- stratēģiskais redzējums par atbildībā esošās veselības nozares jomas attīstību

Papildu informāciju iespējams saņemt zvanot pa tālruni 67876017.


OP 2015/105.AKK20

Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, korp. 2, LV-1026, izsludina konkursu uz Iekšlietu ministrijas Informācijas centra priekšnieka/-es (ierēdņa) amatu

Prasības amata pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorikas, tiesību zinātņu, vadības un administrēšanas vai civilās un militārās aizsardzības (izņemot darba aizsardzību) tematiskajās jomās. Vēlams maģistra grāds minētajās tematiskajās jomās

- vismaz 5 gadu dienesta (darba) pieredze vadošā amatā (iestādes vadītāja, vadītāja vietnieka, teritoriālās struktūrvienības vai lielas struktūrvienības ar padoto darbinieku skaitu vismaz 30 un kas veic vismaz divas funkcijas) valsts pārvaldē, vēlams Iekšlietu ministrijas sistēmā. Par priekšrocību tiek uzskatīta pieredze darbā ar valsts nozīmes informācijas sistēmām

- dziļa izpratne par valsts pārvaldes iestādes darbības principiem, labas prezentācijas (komunikācijas un sadarbības) prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas, vismaz divu svešvalodu (angļu un krievu) zināšanas

Pretendentam pieteikuma vēstuli, redzējuma aprakstu par Iekšlietu ministrijas Informācijas centra prioritātēm, Iekšlietu ministrijas sistēmas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju resursu attīstības stratēģiju, iestādes darba efektivitātes paaugstināšanas risinājumiem un sniegto pakalpojumu kvalitātes attīstību, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, korp. 2, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto Iekšlietu ministrijas Informācijas centra priekšnieka amatu"), tālr. 67219533, 67219129, e-pasta adrese: kristine.pure@iem.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2015/105.AKR1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2015. gada 12. maijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2015/105.AKR2

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Ekspertīzes un izpētes departamenta Tanatoloģijas nodaļas vadītāja vietnieka vecākā tiesu medicīnas eksperta ierēdņa amatā no 2015.gada 3.jūlija iecelts ZIGISMUNDS GANUĻEVIČS.


OP 2015/105.AKR3

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Ekspertīzes un izpētes departamenta Klīniskās tiesu medicīniskās ekspertīzes nodaļas vadītāja vietnieces vecākās tiesu medicīnas ekspertes ierēdnes amatā no 2015.gada 2.jūnija iecelta DACE GUĢE.


OP 2015/105.AKR4

Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Pirmās uzraudzības daļas juriskonsulta amatā no 2015.gada 1.jūnija uz nenoteiktu laiku iecelts JĀNIS KĀRŠENIEKS.


OP 2015/105.AKR5

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākā referenta amatā no 2015.gada 5.maija iecelts ANDRIS LĪVMANIS.


OP 2015/105.AKR6

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākās referentes amatā no 2015.gada 6.maija iecelta ĒRIKA PURIŅA.


OP 2015/105.AKR7

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākās referentes amatā no 2015.gada 18.maija iecelta INGA MELNGALVE-VAIŠĻA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)