Laidiens: 01.06.2015., Nr. 105
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2015/105.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas vadītāja vietnieka/-es
darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiska augstākā
izglītība sociālās zinātnes, komerczinības vai tiesību jomās
˗ viena gada darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā vai informācijas
sistēmas, kuras darbības joma ir saistīta ar dokumentu vadību organizācijā,
ieviešanas un administrēšanas jomā
Ja esi gatavs:
˗ koordinēt un pārraudzīt Dokumentu vadības sistēmas ieviešanas un
pārraudzības procesu; veikt akcepttestēšanu un uzraudzīt sistēmas darbību tās
produkcijas vidē
˗ pastāvīgi iesaistīties Dokumentu vadības sistēmas darbības problēmu
risināšanā un to novēršanā
˗ pastāvīgi konsultēt un apmācīt VID nodarbinātos Dokumentu vadības sistēmas
lietošanā
˗ piedalīties Daļas darba plānošanā, koordinēšanā un rezultātu novērtēšanā,
nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi informācijas sistēmu ieviešanas un administrēšanas jomā
- zināšanām lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- teicamām latviešu valodas zināšanām
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu
pārvaldība", IVA līmenis, 10. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD VV amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- labas komunikatīvās prasmes
- zināšanas par konfliktu risināšanas metodēm un prasme pielietot tās praksē
- zināšanas par VID sniegtajiem pakalpojumiem
Ja esi gatavs:
- sniegt VID klientiem primārās konsultācijas par VID pakalpojumiem, to
saņemšanas kārtību atbilstoši apmeklētāja vajadzībām/prasībām
- koordinēt Informācijas centra apmeklētāju virzību konsultācijai ar VID
darbiniekiem (t.sk. iepriekš rezervētā laikā un vietā)
- koordinēt Informācijas centra apmeklētāju virzību uz tikšanos ar VID
ģenerāldirektoru, VID ģenerāldirektora vietniekiem un patstāvīgo
struktūrvienību vadītājiem (nepieciešamības gadījumā pavadīt apmeklētāju līdz
tikšanās vietai)
- pieņemt Informācijas centrā iesniegtos dokumentus (iesniegumus, sūdzības
u.c.), veikt atzīmi par saņemšanu un nodrošināt dokumenta tālāku virzību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas): sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi klientu apkalpošanas jomā
- labām angļu un krievu valodas zināšanām
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 23. saime "Klientu apkalpošana",
IIIB līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme darbā ar datoru
- analītiskā domāšana
Ja esi gatavs:
- veikt informācijas apmaiņu pēc pieprasījuma, spontāni, par administratīvā
paziņojuma pieprasījumiem un automātisku elektronisku informācijas apmaiņu
pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) jomā saskaņā ar Padomes 2010. gada
7. oktobra regulu Nr.904/2010, akcīzes nodokļa jomā saskaņā ar Padomes
2012. gada 2. maija regulu (EK) Nr.389/2012 un tiešo nodokļu jomā
saskaņā ar divpusējiem līgumiem par nodokļu dubultās uzlikšanas un nodokļu
nemaksāšanas novēršanu, Padomes 2011. gada 15. februāra direktīvu
2011/16/ES, Eiropas Padomes 2003. gada 3. jūnija direktīvu 2003/48/EK
un līgumiem par savstarpējo administratīvo palīdzību
- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu
- koordinēt atbilžu sniegšanu/saņemšanu no ES dalībvalstīm saistībā ar PVN,
akcīzes un tiešo nodokļu piemērošanu
- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa
reģistrācijas numuru derīgumu, kā arī citu, ar nodokļu maksātāja reģistrāciju
saistītu, informāciju, pēc nodokļu maksātāju vai nodokļu administrāciju
pieprasījuma
- sekot līdzi Eiropas Komisijas darba grupās pieņemtajiem lēmumiem attiecībā
uz Daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu funkcionalitāti un sniegt
priekšlikumus sistēmu funkcionalitātes un darbības uzlabošanai, t.sk. izskatīt
VID informācijas sistēmu dokumentāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai
humanitārajās zinātnēs (vēsture, filozofija, valodu un kultūras studijas u.c.)
- pieredzi informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II
līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP CIAD
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Muitas pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Maksājumu kontroles
nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu
(2 vakances uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
Ja esi gatavs:
˗ identificēt nodokļu maksātāju pārmaksas un parādus atbilstoši Nodaļas
kompetencei
˗ sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksas
atmaksāšanu, kļūdaini ieskaitīto maksājumu pārskaitīšanu citā valsts budžeta
ieņēmumu kontā vai muitas iestāžu administrēto maksājumu pārmaksu novirzīšanu
parādu segšanai
˗ sagatavot lēmumus par muitas iestāžu administrēto maksājumu samaksas
sadalīšanu termiņos un samaksas grafiku
˗ kontrolēt nodokļu samaksas termiņu ievērošanu atbilstoši Nodaļas
kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā un nodokļos), komerczinībās vai tiesībās
- viena gada darba pieredzi maksājumu uzskaites un kontroles jomā
- pieredzi darbā ar muitas informācijas sistēmām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss MP MUD MKN
VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Marku aprites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ zināšanas nodokļu jomā
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt
atbilstošus lēmumus
Ja esi gatavs:
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
˗ pieņemt alkoholisko dzērienu un tabakas izstrādājumu akcīzes nodokļa marku
aprites pārskatus, veikt datu apstrādi, veikt iesniegto dokumentu un ievadīto
datu kvalitātes pārbaudi un datu ticamības novērtējumu
˗ sniegt konsultācijas par akcīzes nodokļa marku aprites kārtību un pārskatu
aizpildīšanu
˗ sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un
pieņemšanas aktiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās un/vai
nodokļu administrēšanā
˗ darba pieredzi nodokļu administrēšanas un uzraudzības jomā
˗ labām krievu valodas zināšanām
˗ angļu valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss APAD MAN
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
˗ zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ja esi gatavs:
˗ reģistrēt saņemto korespondenci
˗ pieņemt dokumentus nosūtīšanai, veikt to pirmapstrādi
˗ veikt elektroniski saņemto dokumentu saņemšanu un virzīšanu apritē
˗ protokolēt daļas vadības organizētās sanāksmes
˗ piedalīties lietvedības darba organizēšanā, arhīva lietu kārtošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledža)
- vismaz viena gada darba pieredzi lietvedībā
- krievu valodas zināšanām
- labām datorprasmēm
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", II
līmenis, 7. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss APAD GS
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/105.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Datu analīzes nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ zināšanas nodokļu jomā
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt
atbilstošus lēmumus
Ja esi gatavs:
˗ pieņemt akcīzes preču aprites pārskatus, veikt datu apstrādi, veikt
iesniegto dokumentu un ievadīto datu kvalitātes pārbaudi, sniegt konsultācijas
par pārskatu aizpildīšanu
˗ veikt datu ticamības novērtējumu akcīzes nodokļa deklarācijās un aprites
pārskatos
˗ sagatavot statistikas datus par akcīzes preču apriti atbilstoši
pieprasījumiem un normatīvo aktu prasībām
˗ sagatavot analītiskos pārskatus par akcīzes preču apriti un nosūtīt citām
struktūrvienībām un valsts institūcijām
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās un/vai
nodokļu administrēšanā, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- vismaz viena gada darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- krievu valodas zināšanām
- labām datorprasmēm
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss APAD DAN
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Aktīvo arhīvu
nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu
(vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft
PowerPoint, Microsoft Excel
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas (t.sk. e-lietas)
- veikt lietu veidošanu (t.sk. e-lietu veidošanu)
- atbildēt par dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu, glabāšanu un
izmantošanu
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektu
izstrādē un izvērtēšanā, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām
kompetencē
- nodrošināt progresīvu darba metožu lietošanu darbā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) sociālās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi dokumentu un arhīva pārvaldības jomā
- pieredzi darbā valsts pārvaldē
- zināšanām VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- pamatzināšanām krievu valodā
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1 / Buļļu
iela 74, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime, III līmenis, 8. mēnešalgu
grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NdrP APD AAN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev
ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Arhīvu nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2
vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ prasmes darbā ar datoru: Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft
Excel, Microsoft PowerPoint
Ja esi gatavs:
- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās plauktos
- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai
- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai iestādes arhīvā
- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā
- izstrādāt lietu aprakstus
- sagatavot un izsniegt izmantošanai arhīva dokumentus
- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam
arhīvam saglabāšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) sociālās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā
- pieredzi darbā valsts pārvaldē
- pamatzināšanām krievu valodā
Darbinieka dienesta vieta: Buļļu iela 74, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.1 saime "Arhīvu pakalpojumi" II
līmenis, 8.mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NdrP APD AN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir
neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu
jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz
nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, Muitas kontroles punktu (turpmāk - MKP) reglamentam un darbavietu
aprakstiem
- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas
risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā
kārtībā
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos
noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas
darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
-veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas
piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču
izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību, vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - muitas jomā
- labām zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.2.saime "Muita un muitas kontrole",
III līmenis un 8. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss MP MKP VMU
R amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2015/105.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu
vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
Ja esi gatavs:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to
grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties pārrunās ar iepirkumu līgumu izpildītājiem, lai risinātu ar
iepirkumu līgumu izpildi saistītas domstarpības un strīdus
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- juridiski noformēt administratīvos aktus - lēmumus par publisko iepirkumu
rezultātiem
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
- sagatavot paskaidrojumus un pierādījumus iesniegšanai Iepirkumu
uzraudzības birojā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD
GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta
adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu kontroles pārvaldes Nodokļu atmaksu un pievienotās vērtības nodokļa
pārbaužu daļas Nodokļu atmaksu otrās pārbaužu nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Ja tev ir:
- atbilstība likuma 'Par valsts ieņēmu dienestu"17. panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
Ja esi gatavs:
- veikt tematiskās pārbaudes
- veikt apsekošanu
- veikt novērošanu
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu,
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinībās, komerczinībās vai
tiesībās
- vismaz divu gadu praktisku pieredzi tematisko pārbaužu vai nodokļu audita
veikšanā
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft
Excel)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IV līmenis, 11. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP
NAPVNPD PVNPN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas
Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas jurisprudencē un māka tās attiecināt uz VID darbību
reglamentējošiem tiesību aktiem, nodokļu un muitas lietu jomu, administratīvo
procesu
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 21. saime, IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
JPSIP TD PN GJ amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas
Trešās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es amatu (vakance
uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu jomā, administratīvā pārkāpuma procesā un administratīvajā procesā
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt VID intereses tiesā administratīvajās lietās, administratīvo
pārkāpumu lietās un krimināllietās
- pārstāvēt VID intereses prokuratūrā un pirmstiesas izmeklēšanas iestādēs
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem un sūdzībām, tiesas nolēmumu
pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridisko darba pieredzi kriminālprocesā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 21. saime, IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
JPSIP TD PN GJ amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122629 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pasta adresi vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2015/105.AKK15
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības
nodaļas juriskonsults/-e
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: EUR 756,00, 2. kategorija: EUR 870,00,
3. kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2015/105.AKK16
VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca"
Zinātniskais institūts (VSIA "Paula Stradiņa klīniskā
universitātes slimnīca") izsludina konkursu uz šādām amata vietām:
VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca" Zinātniskā
institūta direktors - 1 amata vieta, pilna slodze
Akadēmiskie amati:
vadošais pētnieks - medicīna
pētnieks - medicīna
zinātniskais asistents - medicīna
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā uz konkrēto vakanci
- dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā organizatoriskā, akadēmiskā
darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
-institūta direktoram jāiesniedz attiecīgā institūta attīstības koncepcija
Sīkāka informācija par konkursu zvanot vai rakstot: Elvīra Nosenko, tālr. 67069740, e-pasta adrese: elvira.nosenko@stradini.lv.
Pieteikumus var iesniegt pa pastu vai personīgi VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā
universitātes slimnīca" Lietvedībā Pilsoņu ielā 13, Rīgā, LV-1002, līdz
03.08.2015. plkst. 12.00.
OP 2015/105.AKK17
Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Apvienotais štābs izsludina konkursu uz
Datubāzes analītiķa amatu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- profesionālais bakalaura grāds statistikas matemātikā vai dabaszinātņu bakalaurs
matemātikā
- vismaz trīs gadu profesionāla darba pieredze CSP, auditorfirmās, bankās
vai uzņēmumos, kas nodarbojas ar statistisko datu vākšanu un tās plānošanu,
savākto datu apstrādi, analīzi un iegūto rezultātu interpretāciju
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, augsta līmeņa
zināšanas lietotāja līmenī MS Excel programmā un simulācijas programmās
- spēja strādāt komandā un individuāli
- angļu valodas zināšanas saziņas līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- izprast NBS struktūru un darbību, orientēties galvenajos statistikas
modeļos un metodēs, kas tiek pielietotas NBS
- vadīt datu administrēšanas un apstrādes funkciju, noteikt darba uzdevumus
un kontrolēt to izpildi
- analizēt lietotāju vajadzības informācijas saņemšanā un izstrādāt datu
apstrādes standartus
- izstrādāt matemātiskos un statistikas modeļus NBS vajadzībām, matemātiski
formulēt statistikas problēmas un uzdevuma nostādni, veikt datu apstrādi,
izmantojot specializētas matemātikas un statistikas datorprogrammu paketes
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- atalgojums atbilstoši profesionālajai pieredzei
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" NBS Apvienotā štāba Personāla departamenta Personāla
administrēšanas biroja 4. klases speciālistei Evai Bartkevičai,
Krustbaznīcas ielā 9, Rīgā, LV-1006, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi eva.bartkevica@mil.lv.
OP 2015/105.AKK18
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš līdz 2015. gada 15. jūnijam konkursam uz vakanto
darbinieka amata vietu - Sakaru un informācijas tehnoloģiju departamenta
Informācijas tehnoloģiju projektu vadības nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- nodaļas darba specifikai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar
atbilstošām mācībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- zināšanas un pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT)
projektu vadībā (plānošanā) un ieviešanā
- profesionālā darba pieredze un vēlama pieredze valsts pārvaldē vairāk kā
gadu
- pieredze darbā ar lietojumprogrammām Microsoft Office, Microsoft Project
un Microsoft Visio
- vēlama pieredze dokumentu, normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- labas analītiskās un plānošanas spējas, prasme darbu koordinēšanā projektu
ietvaros
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt un vadīt Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo
iestāžu, t. sk. Nacionālo bruņoto spēku (NBS), IKT projektus, tos plānot
un ieviest; t. sk. piedalīties IKT projektu funkcionālo un tehnisko
prasību analīzē un izstrādē
- koordinēt AM un NBS dalību starptautiskajās IKT programmās un projektos
- izvērtēt NATO dokumentus, kā arī NATO valstu organizētās aktivitātes IKT
jomā, t.sk. kiberaizsardzības jomā
- izvērtēt NATO savietojamības un integrācijas jautājumus IKT jomā
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju jāiesniedz vai jānosūta (no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis")
Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai
K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr.
67335268, 67335200.
OP 2015/105.AKK19
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģistrācijas
numurs 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Valsts sekretāres vietnieks/-e stratēģiskās plānošanas un resursu vadības
jautājumos
Amata mērķis: plānot un koordinēt ministrijas struktūrvienību darbu
stratēģiskās plānošanas, resursu vadības un juridiskā nodrošinājuma jautājumos
valdības deklarācijā noteikto mērķu sasniegšanai.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt nozares stratēģijas un darba plānu izstrādāšanu
un politisko lēmumu īstenošanu atbilstoši noteiktajām nozares prioritātēm, un
novērtēt to izpildi
- izvērtēt un vizēt Ministru kabinetā iesniedzamos politikas dokumentus un
tiesību aktu projektus, ziņot Valsts sekretāru sanāksmēs, Ministru kabineta
komitejas sēdēs Ministru kabineta sēdēs par ministrijas sagatavotajiem tiesību
aktu, politikas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem
- sniegt atzinumus un/vai organizēt to izstrādi par kompetencē esošajiem
politikas dokumentu, tiesību aktu un citiem projektiem un programmām
- vadīt, organizēt un/vai piedalīties starptautisku (starpministriju,
starpvalstu) sadarbības līgumu, programmu un plānu izstrādē un īstenošanā
- nodrošināt iepirkuma procesa un līgumsaistību izpildes kontroli ministrijā
- nodrošināt ministrijas materiālo apgādi un organizēt darba aizsardzības un
ugunsdrošības noteikumu ievērošanu
- vadīt, organizēt un kontrolēt tiešā pakļautībā strādājošo struktūrvienību
darbu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās
- praktiskā darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ne mazāk kā 5 gadi
- pieredze tiesību aktu un politikas dokumentu izstrādāšanā
- zināšanas par veselības nozari Latvijā un Eiropas Savienībā
- zināšanas un izpratne par politikas plānošanas sistēmu
- zināšanas un izpratne par finanšu vadības sistēmu
- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu regulējumu
- angļu valodas zināšanas
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savas darbības veikšanai
- spēja izstrādāt stratēģijas dokumentus
- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera
prasmes, spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem
- spēja analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to
risinājumus
- spēja deleģēt un koordinēt pakļautībā esošo struktūrvienību pienākumu
kvalitatīvu izpildi
Atbildība par sava darba norisi, rezultātiem, izpildes kvalitāti,
operativitāti, vadības uzdevumu izpildi noteiktajos termiņos un savas darbības
vai bezdarbības tiesiskumu. Atbildība par savu amata pilnvaru un tiesību
izmantošanu un savlaicīgu un kvalitatīvu amata aprakstā noteikto pienākumu
izpildi, ministrijas iekšējo normatīvo aktu, prasību un procedūru ievērošanu.
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Veselības
ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā, (ja dokumenti
tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas pēc
sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis")
vai jānosūta uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv,
ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts motivēts pieteikums
- personīgi parakstīts un datēts CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- stratēģiskais redzējums par atbildībā esošās veselības nozares jomas
attīstību
Papildu informāciju iespējams saņemt zvanot pa tālruni 67876017.
OP 2015/105.AKK20
Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā
1, korp. 2, LV-1026, izsludina konkursu uz Iekšlietu
ministrijas Informācijas centra priekšnieka/-es (ierēdņa) amatu
Prasības amata pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorikas,
tiesību zinātņu, vadības un administrēšanas vai civilās un militārās
aizsardzības (izņemot darba aizsardzību) tematiskajās jomās. Vēlams maģistra
grāds minētajās tematiskajās jomās
- vismaz 5 gadu dienesta (darba) pieredze vadošā amatā (iestādes vadītāja,
vadītāja vietnieka, teritoriālās struktūrvienības vai lielas struktūrvienības
ar padoto darbinieku skaitu vismaz 30 un kas veic vismaz divas funkcijas)
valsts pārvaldē, vēlams Iekšlietu ministrijas sistēmā. Par priekšrocību tiek
uzskatīta pieredze darbā ar valsts nozīmes informācijas sistēmām
- dziļa izpratne par valsts pārvaldes iestādes darbības principiem, labas
prezentācijas (komunikācijas un sadarbības) prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas, vismaz divu svešvalodu (angļu un
krievu) zināšanas
Pretendentam pieteikuma vēstuli, redzējuma aprakstu par Iekšlietu
ministrijas Informācijas centra prioritātēm, Iekšlietu ministrijas sistēmas
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju resursu attīstības stratēģiju,
iestādes darba efektivitātes paaugstināšanas risinājumiem un sniegto
pakalpojumu kvalitātes attīstību, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā
divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā,
Čiekurkalna 1. līnijā 1, korp. 2, LV-1026 (ar
norādi - "Konkursam uz vakanto Iekšlietu ministrijas Informācijas centra
priekšnieka amatu"), tālr. 67219533, 67219129, e-pasta adrese: kristine.pure@iem.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2015/105.AKR1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2015. gada 12. maijā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu ir
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2015/105.AKR2
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
Ekspertīzes un izpētes departamenta Tanatoloģijas
nodaļas vadītāja vietnieka vecākā tiesu medicīnas eksperta ierēdņa amatā no
2015.gada 3.jūlija iecelts ZIGISMUNDS GANUĻEVIČS.
OP 2015/105.AKR3
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
Ekspertīzes un izpētes departamenta Klīniskās tiesu medicīniskās ekspertīzes
nodaļas vadītāja vietnieces vecākās tiesu medicīnas ekspertes ierēdnes amatā no
2015.gada 2.jūnija iecelta DACE GUĢE.
OP 2015/105.AKR4
Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Pirmās uzraudzības daļas
juriskonsulta amatā no 2015.gada 1.jūnija uz nenoteiktu laiku iecelts JĀNIS
KĀRŠENIEKS.
OP 2015/105.AKR5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un
migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzturēšanās atļauju
nodaļas vecākā referenta amatā no 2015.gada 5.maija iecelts ANDRIS LĪVMANIS.
OP 2015/105.AKR6
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākās
referentes amatā no 2015.gada 6.maija iecelta ĒRIKA PURIŅA.
OP 2015/105.AKR7
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākās
referentes amatā no 2015.gada 18.maija iecelta INGA MELNGALVE-VAIŠĻA.