Laidiens: 21.05.2014., Nr. 97
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/97.AKK1
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Kvalitātes un risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (Informācijas
drošības pārvaldības jomā)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt informācijas drošības pārvaldību Valsts kasē atbilstoši ISO 27001
standarta prasībām
- veikt risku analīzes un organizēt drošības pārbaudes Valsts kases
resursiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un dokumentus informācijas drošības
jomā
- organizēt darbu ar klasificētu informāciju atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- vadīt Valsts kases personāla mācības un sniegt konsultācijas informācijas
drošības jomā
- pārstāvēt Valsts kases intereses informācijas drošības jomā attiecībās ar
citām juridiskām vai fiziskām personām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība informāciju tehnoloģiju (IT) vai vadības zinību jomā,
kas papildināta ar mācībām informācijas drošības jomā
- vēlama darba pieredze informācijas drošības, IT, vai IT audita jomā
- izpratne par IT risinājumiem un prasmes drošības risku novērtēšanā
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- precizitāte, kvalitāte un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" ar norādi
"KRVD_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai
Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu
informācija pa tālr.67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2014/97.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Pakalpojumu
departamenta Darba tirgus nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze nodarbinātības vai personālatlases jomā
- vēlama profesionālā pieredze starptautisko attiecību jomā
- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos), kā arī vēlamas
otras svešvalodas (krievu, vācu, franču) zināšanas
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: Nodrošināt Aģentūras sadarbību ar darba devējiem, darba devēju
organizācijām un nozaru asociācijām; iepazīt un analizēt Eiropas Savienības
valstu bezdarbnieku un darba meklētāju apkalpošanas jomā, izmantot šo pieredzi
pakalpojumu pilnveidē un attīstībā; organizēt informatīvos pasākumus un
darbinieku apmācības, t.sk. aizvietot nodaļas vadītāju prombūtnes laikā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu
pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, vai
jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2014/97.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Finanšu un
attīstības departamenta Attīstības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība matemātikā,
ekonomikā vai vadības zinātnēs
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās statistikas datu
apkopošanas un analīzes jomā ne mazāka kā vienu gadu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības un kontroles prasmes
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu datu apstrādes programmās MS
Excel vai SPSS - eksperta līmenī
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: Nodrošināt kvalitatīvu un savlaicīgu amata aprakstā iekļauto
uzdevumu izpildi, t.sk. gatavot darba tirgus īstermiņa prognozes un koordinēt
aktivitātes, kas saistītas ar prognožu sagatavošanu, analizēt bezdarba
situāciju un Aģentūras īstenoto pasākumu efektivitāti.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu
pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, vai
jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770,
kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2014/97.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Preiļu filiāles
vadītāja/-as amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- divu gadu darba pieredze vadītāja amatā (vēlams valsts pārvaldes iestādē)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā
- zināšanas par personāla vadības procesiem
- organizatoriskās, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- prezentācijas prasmes
- vismaz divu svešvalodu zināšanas
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: plānot, vadīt, organizēt un koordinēt filiāles darbību
atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, īstenot aktīvos nodarbinātības
pasākumus, organizēt un nodrošināt sadarbību ar pašvaldībām un darba devējiem,
kā arī nodrošināt mērķtiecīgu un aktīvu filiāles darbību bezdarbnieku
integrēšanai darba tirgū.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu
pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38 k-1, LV-1010, vai jānosūta
uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.
OP 2014/97.AKK5
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata
vietu - Sadarbības un attīstības nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e stratēģiskās
plānošanas jautājumos uz noteiktu laiku (darba vieta Rīgā)
Prasības pretendentiem:
- Latvijas Republikas pilsonība
- augstākā izglītība
- vēlama pieredze darba aizsardzības jomā un/vai darba tiesisko attiecību
jomā (vismaz 2 gadi)
- pieredze iestādes darbības plānošanā (ne mazāk kā 2 gadi)
- vēlama pieredze projektu sagatavošanā, koordinācijā un ieviešanas
uzraudzībā (ne mazāk kā 2 gadi)
- labas angļu valodas zināšanas un spēja strādāt ar starptautiskajiem
tiesību aktiem u.c. dokumentiem angļu valodā
- sadarbības prasmes, prasme strādāt komandā, organizatora spējas
- interese un spēja patstāvīgi un intensīvi apgūt profesionālās iemaņas
- labas analītiskās, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt un koordinēt iestādes gada un ceturkšņa darba plāna projekta
izstrādi
- koordinēt iestādes attīstības stratēģijas projekta izstrādi
- piedalīties starptautiskās sadarbības koordinēšanā, t.sk. līdzdarboties
Latvijas Prezidentūras pasākumu organizēšanā saistībā ar darba aizsardzību
- līdzdarboties dažādu projektu pieteikumu sagatavošanā, projektu īstenošanā
un ieviešanas uzraudzībā
- līdzdarboties Eiropas darba drošības un veselības aizsardzības aģentūras
pasākumu organizēšanā Latvijā
- organizēt iestādes darbinieku apmācību un plānot cilvēkresursu attīstības
pasākumus
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 67021645, e-pasts: liga.kuske@lm.gov.lv.
OP 2014/97.AKK6
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Rīgas reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es (ierēdņa)
amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē
- vismaz viena gada darba pieredze materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas
jomā valsts pārvaldē (par priekšrocību tiek uzskatīta pieredze personām
saistošu lēmumu pieņemšanā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu, un par
materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu
- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un
apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli
- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildība,
precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt
ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes
Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz
pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils
iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu
noformēšanu, pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv,
vai jānosūta pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums
un materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances".
Papildu informācija pa tālruni 67229272, R.Lizbovska.
OP 2014/97.AKK7
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku precīzu un
atbildīgu AUSTRUMLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES EIROPAS
SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt
strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tev ir
zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā? Tevi interesē darbs valsts pārvaldē?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt maksājumu apstiprināšanas funkciju Eiropas Lauksaimniecības fonda
lauku attīstībai (ELFLA) finansētiem vides un lauku ainavas uzlabošanas
atbalsta pasākumiem
- pieņemt, reģistrēt un izvērtēt platību maksājumu iesniegumus
- pieņemt lēmumus par ES Tiešo maksājumu un citu atbalsta pasākumu
finansējuma piešķiršanu
Mēs no Tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomās
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības
lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- prasmi strādāt ar ArcMap, Mikrostacion
programmām, kā arī ar kartogrāfisko materiālu (tiks uzskatītas par
priekšrocību)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rēzeknē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027696, vai
Rēzeknē, Brāļu Skrindu ielā 11, LV-4601, tālrunis
uzziņām 64624450, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2014/97.AKK8
Precizējot iepriekš publicēto
"Latvijas Vēstnesī" 2014.gada 6.maijā laidienā Nr.85 (5145) Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas izsludinātajam konkursam uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Pašvaldību departamenta direktors - tiek
precizēta prasība attiecībā uz pretendentu izglītību:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams juridiskā augstākā izglītība);
- un par 10 dienām pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš.
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
motivētu pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju)
līdz 04.06.2014. jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts:
personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta
pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami
ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba
piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/97.AKK9
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Personāla nodaļas personāla speciālista/-es
(ierēdņa) amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai personālvadībā)
- praktiskā darba pieredze personālvadības specialitātē - vismaz 1 gads
- pieredze darbā ar personāla informācijas sistēmu "HORIZON" -
vismaz 1 gads
- darba tiesiskās attiecības un valsts civildienesta attiecības
reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- visa veida personāla dokumentu sagatavošana
- personāla atlases organizēšana
- darbs personāla informācijas sistēmā "HORIZON"
- nodarbināto kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumu organizēšana
Mēs piedāvājam: iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts
pārvaldē, labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, sociālās
garantijas un stabilu atalgojumu (EUR 660 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes
laikā un līdz EUR 725 pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika).
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā norādīts, kāda ir atbilstība katrai no prasībām
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Dalībai konkursā varat pieteikties 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis":
- sūtot dokumentus pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;
- iesniedzot dokumentus personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla nodaļā Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā;
- sūtot dokumentus elektroniski uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67829790 vai 67219516.
OP 2014/97.AKK10
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas Resursu
kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību
zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un
vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu
aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences
un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/97.AKK11
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Piesārņojuma
kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība dabas
zinātnēs vai inženierzinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu.
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- B kategorijas vadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/97.AKK12
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā
vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Atļauju
daļas eksperts/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ķīmijā
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā
profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.