Laidiens: 19.05.2014., Nr. 95

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/95.AKK1

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku uzņēmīgu un komunikablu ZEMGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)

Tev patīk dinamisks darbs? Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tu esi komandas cilvēks? Tu esi gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem? Tev piemīt augsta atbildības sajūta un precizitāte?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu pārbaudi un uzraudzību

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko inženiertehnisko izglītību lauksaimniecības jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- pieredzi darbā valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredzi darbam ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- izpratni par Eiropas Savienības lauksaimniecības politiku

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt dinamisku zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Jelgavā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027697, vai Jelgavā, Dobeles ielā 41a, LV-3001, tālrunis uzziņām 63022232, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2014/95.AKK2

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku zinošu un precīzu ZEMGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi orientēts uz attīstību un sevis pilnveidošanu? Tev patīk strādāt komandā un tu esi gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos u.c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa augstāko izglītību

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- zināšanas un pieredzi ELFLA (Eiropas Lauksaimniecības fonds lauku attīstībai) projektu vērtēšanā, grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās (uzskatīsim par priekšrocībām)

- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Jelgavā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027697, vai Jelgavā, Dobeles ielā 41a, LV-3001, tālrunis uzziņām 63022232, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2014/95.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas, informatīvos ziņojumus un citus dokumentus par Eiropas Savienības un Eiropas Padomes kompetencē esošajiem ar sporta nozari saistītajiem jautājumiem

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem ar sporta nozari saistītajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem starptautiskās sadarbības jautājumos

- sadarbībā ar ministrijas nozares padomnieku Briselē nodrošināt Latvijas Republikas interešu pārstāvību ES Ministru padomes darba grupā (K.5) "Sporta jautājumu darba grupa"

- koordinēt 2005.gada 19.oktobra Starptautiskajā konvencijā pret dopingu sportā, 1989.gada 16.novembra Eiropas Padomes Antidopinga konvencijā Nr.135, 1985.gada 19.augusta Eiropas konvencijā par skatītāju pārkāpumiem un rupju uzvedību sporta pasākumos un īpaši futbola sacensību laikā un 2007.gada 11.maija Eiropas Padomes Paplašinātā daļējā nolīguma par sportu (EPAS) statūtos paredzēto saistību izpildi sporta nozarē

- nodrošināt informācijas un sarunu tēžu sagatavošanu par sporta nozares jautājumiem ministrijas pārstāvju vizītēm ārvalstīs un ārvalstu amatpersonu/oficiālo delegāciju vizītēm Latvijā

- izstrādāt un saskaņot starptautiskus sadarbības līgumus un citus vienošanās dokumentus sporta nozarē, kā arī sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātiem starptautisko sadarbības līgumu un citu vienošanās dokumentu projektiem. Koordinēt noslēgto starptautisko sadarbības līgumu un citu vienošanās dokumentu sporta nozarē izpildi, kā arī veikt to izpildes analīzi

- organizēt un koordinēt starptautisko sadarbību sporta nozarē ar ES un Eiropas Padomes dalībvalstīm, kā arī ar citu starptautisko organizāciju, kuru dalībniece ir Latvijas Republika, dalībvalstīm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- Pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- pieredze darbā sporta nozarē (ilgāka par 1 gadu)

- Pieredze starptautiskās sadarbības jomā (ilgāka par 1 gadu)

- zināšanas par lēmumu pieņemšanas procesiem ES

- svešvalodu zināšanas (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/95.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus, kas saistīti ar juridiska rakstura jautājumiem, un piedalīties ministrijas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē

- veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu juridisku izvērtēšanu, kā arī sniegt priekšlikumus par minēto projektu turpmāko virzību

- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem

- izvērtēt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, tai skaitā administratīvo aktu, projektu tiesiskumu un lietderību, kā arī plānoto faktisko rīcību

- izvērtēt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto administratīvo aktu un faktiskās rīcības tiesiskumu un lietderību

- ministrijas pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt ministriju tiesvedības procesos par izglītības, zinātnes un sporta nozarē, jaunatnes un valsts valodas jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem, ministrijas amatpersonu faktiskās rīcības pārsūdzēšanu un lietās, kas izriet no darba tiesiskajām attiecībām

- atbilstoši departamenta kompetencei piedalīties normatīvo aktu un to projektu saskaņošanā ar Eiropas Savienības izdotajiem normatīvajiem aktiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskajā darbā (vismaz 3 gadi)

- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)

- pieredze tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādē un izvērtēšanā

- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā

- zināšanas un pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/95.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt augstākās izglītības un zinātnes sektoru, veikt minēto sektoru datu analīzi un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt investīciju vajadzības, lai nodrošinātu struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) līdzekļu plānošanu atbilstoši nozares vajadzībām, plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, politikas plānošanas dokumentu projektus, analītisku un metodisku dokumentu projektus, izvērtēt un sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentiem un analītisko dokumentu projektiem, tai skaitā

- sadarbībā ar vadošo iestādi, citām ministrijām, ministrijas struktūrvienībām, padotības iestādēm, sociālajiem partneriem un profesionālajām organizācijām izstrādāt priekšlikumus stratēģiskajiem ietvardokumentiem, struktūrfondu darbības programmām un darbības programmu papildinājumiem attiecībā uz izglītības un zinātnes attīstības pasākumiem, izstādāt attiecīgās dokumentu sadaļas un sagatavot priekšlikumus grozījumiem un papildinājumiem minētajos dokumentos

- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm augstākajā izglītībā un zinātnē, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā

- izstrādāt struktūrfondu ierobežotas un atklātas projektu atlases aktivitātēm zinātnē projektu iesniegumu vērtēšanas metodikas, vērtēšanas veidlapas un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodikas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze augstākās izglītības un/vai zinātnes jomā (vismaz 3 gadi)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- izpratne par politikas plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi

- zināšanas un izpratne par augstākās izglītības un zinātnes jomām, to problemātiku un attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm augstākas izglītības un zinātnes jomās

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/95.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt izglītības un zinātnes sektoru un analizēt tā vajadzības, lai nodrošinātu struktūrfondu līdzekļu izmantošanas uzraudzību un finansēšanu atbilstoši plānošanas dokumentos un normatīvajos aktos noteiktajiem rādītājiem ministrijas kompetencē esošo Darbības programmas papildinājumu (turpmāk - DPP) aktivitātēs

- atbilstoši departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus vai piedalīties to izstrādē, lai nodrošinātu struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu un sniegt atzinumus par savā kompetencē esošajiem tiesību aktu projektiem, plānošanas dokumentiem vai citiem jautājumiem

- konsultēt projektu iesniedzējus par projektu iesniegumu sagatavošanu ministrijas kompetencē esošo Darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma (turpmāk - 2. un 3.DPP) aktivitāšu projektiem

- veikt ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu 2. un 3.DPP aktivitāšu projektu ieviešanas uzraudzību un kontroli departamenta kompetences ietvaros

- nodrošināt struktūrfondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda ES Kohēzijas politikas stratēģiskās plānošanas un ieviešanas dokumentu un to grozījumu izstrādi sadarbībā ar vadošo iestādi, nozaru ministrijām, ministrijas struktūrvienībām un sociālajiem partneriem

- veikt datu ievadi struktūrfondu vadības informācijas sistēmā ministrijas kompetencē esošajās struktūrfondu 2. un 3.DPP aktivitātēs saskaņā ar starpresoru vienošanos par Eiropas Savienības struktūrfondu vadības informācijas sistēmas izmantošanu un spēkā esošajiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, ministrijas iekšējiem normatīvajiem aktiem un valsts sekretāra rīkojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze izglītības, finanšu, ekonomikas, tiesību aktu izstrādes vai pieredze darbā ar projektu vadību vai Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanu (ilgāka par 3 gadiem)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā (ilgāka par 3 gadiem)

- izpratne par politikas plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi

- zināšanas par vispārējās izglītības un profesionālās izglītības jomu, zinātni un pētniecību Latvijā

- vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/95.AKK7

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina konkursu uz Informācijas sistēmu administratora/-es amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- augstākā izglītība (var būt pēdējo kursu students) informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas un pieredze par informācijas sistēmu projektu vadību

- zināšanas par informācijas sistēmu dzīves ciklu, izstrādes metodoloģijām, prasme tās izmantot

- valsts valodas runas un rakstu prasme B līmeņa 1.pakāpē un angļu valodas prasme profesionālās nepieciešamības ietvaros

- pašiniciatīva, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes

- augsta atbildība un precizitāte

Priekšrocība pretendentam, kuram ir:

- pamatzināšanas HTML un SQL valodās

- pieredze Oracle BI vai Discoverer izmantošanā

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un nodrošināt IS uzlabojumu un jauninājumu ieviešanu

- nodrošināt aktuālas IS tehniskās dokumentācijas, lietotāju pamācību darbam ar IS pieejamību

- organizēt jaunu IS izmaiņu pieteikumu un kļūdu apkopošanu, nepieciešamo izmaiņu realizāciju un akcepttestēšanu, kā arī kontrolēt to izpildi un risināšanas gaitu

- administrēt IS lietotāju kontus

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- kvalifikācijas celšanas iespējas

- interesantu un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078444 vai 67078457, fakss 67078428.


OP 2014/95.AKK8

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina konkursu uz Informācijas tehnoloģiju un sistēmu attīstības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par MS Windows bāzētas infrastruktūras un serveru administrēšanu (t.sk. Active directory servisu konfigurēšanu)

- zināšanas par datortīkla darbības principiem, izpratne un pieredze tīkla drošības risinājumu pielietošanā

- prasme analizēt informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes

- profesionālā pieredze nozarei atbilstošā jomā ne mazāka kā 3 gadi

- valsts valodas runas un rakstu prasme B līmeņa 1.pakāpē un angļu valodas prasme profesionālās nepieciešamības ietvaros

- vēlama pieredze un iemaņas kolektīva vadīšanā

Priekšrocība pretendentam, kuram ir pieredze:

- virtualizācijas risinājuma MS Hyper-V administrēšanā

- Lotus Notes 8.X un Lotus Domino 8.X administrēšanā

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties nodaļas darba organizēšanā

- uzraudzīt un analizēt IS un tās infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās nepārtrauktu darbību

- organizēt aģentūras informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldību

- vadīt, kontrolēt un plānot IS un IT resursu un pakalpojumu ieviešanu, pārvaldību, attīstību un pilnveidošanu

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- kvalifikācijas celšanas iespējas

- interesantu un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078444 vai 67078457, fakss 67078428.


OP 2014/95.AKK9

Ziemeļatlantijas līguma organizācijas izcilības centrs stratēģiskās komunikācijas jautājumos izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Atbalsta nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e sabiedrisko attiecību jautājumos

Pretendentam izvirzītās prasības:

- amata darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- praktiska pieredze sadarbībā ar plašsaziņas līdzekļiem

- zināšanas par valsts drošības politiku, aizsardzības nozares iestāžu uzdevumiem un struktūru

- augsta atbildība un spēja darboties saspringtās situācijās

- spēja strādāt kā patstāvīgi tā arī komandā, kā arī noteikt prioritātes darba uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas prasmes (tajā skaitā rakstiski), spēja sadarboties ar Latvijas un ārvalstu civilo un militāro personālu

- teicamas angļu valodas zināšanas

- vēlama izpratne par NATO un to struktūrvienību darbības principiem

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un īstenot Centra sabiedrisko attiecību aktivitātes

- sagatavot vadlīnijas Centra publicitātes nodrošināšanai un komunikācijai ar plašsaziņas līdzekļiem

- paust Centra viedokli komunicējot ar plašsaziņas līdzekļiem

- organizēt vēstījumu, pozīciju skaidrojumu, jautājumu un atbilžu, paziņojumu medijiem, rakstu, fona informācijas, faktu lapu u.c. informatīvo materiālu sagatavošanu plašsaziņas līdzekļu vajadzībām

- vadīt Centra preses konferences, preses iespējas, intervijas un plašsaziņas līdzekļu pārstāvju vizītes

- nodrošināt informācijas sagatavošanu un publicēšanu Centra oficiālajā interneta vietnē

- gatavot mediju monitoringu Centra vajadzībām

Pieteikšanās termiņš: līdz 2014.gada 5.jūnijam.

Motivācijas vēstule, CV un austākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Ziemeļatlantijas līguma organizācijas izcilības centram stratēģiskās komunikācijas jautājumos K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz elektroniskā pasta adresi: info@stratcomcoe.org. Tālrunis informācijai 67335458.


OP 2014/95.AKK10

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz noteiktu laiku - Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Starptautisko lietu nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība

- labas angļu un krievu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos (vēlamas vācu valodas zināšanas)

- zināšanas par starptautisko protokolu un etiķeti

- prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, MS Powerpoint, Internet Explorer)

- vismaz viena gada darba pieredze starptautisko attiecību jomā

- pieredze starptautisku pasākumu organizēšanā

vēlama pieredze sponsoru piesaistē

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu Ilona.Vrona@zm.gov.lv vai pa pastu, adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs 411.kab.). Tālrunis uzziņām 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2014/95.AKK11

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Iemaksu nodaļas vadītāja/-as valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt nodaļu un nodrošināt tās darbības rezultātu atbilstību aģentūras mērķiem, stratēģijai un darbības plāniem

- nodrošināt nodaļas darba organizēšanu, pienākumu, atbildību un veicamo uzdevumu sadalīšanu

- vadīt, virzīt un motivēt nodaļas inspektorus

- nodrošināt daļas darba kvalitātes pārvaldību, kontrolēt pakļautā personāla darba kvalitāti

- veikt nodaļas kompetences ietvaros izdoto administratīvo aktu papildpārbaudes un pēcpārbaudes

- nodrošināt un kontrolēt nodaļas lietvedības kārtošanu, dokumentu saglabāšanu un arhivēšanu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nepieciešama otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai finansēs

- vairāk nekā 5 gadu pieredze darbā sociālās apdrošināšanas sistēmā

- nepieciešamas padziļinātas zināšanas par sociālās apdrošināšanas iemaksu uzskaites organizāciju, fizisko personu datu aizsardzību

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas - vēlamas

- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, Interneta resursiem un labas VSAA pamatprocesu izpildē izmantotās programmatūras lietošanas prasmes

- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta, precizitāte

- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja reaģēt uz straujām izmaiņām

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Personāla daļai, adrese: Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Iemaksu nodaļas vadītāja amatu"), vai uz e-pastu: Tatjana.Zolotova@vsaa.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/95.AKR1

Konkurss uz vakanto Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Ventspils sektora inspektora amata vietu beidzies bez rezultāta.


OP 2014/95.AKR2

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Saldus biroja inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelts JĀNIS OZOLIŅŠ.


OP 2014/95.AKR3

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatā no 2014. gada 13. maija konkursa kārtībā iecelts KRIŠS NORIS.


OP 2014/95.AKR4

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu vadības departamenta vadošā finansistes amatā ir iecelta ILZE ŠTRAUSA.


OP 2014/95.AKR5

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu vadības departamenta finansistes amatā (uz nenoteiktu laiku) ir iecelta MĀRA KRUMPĀNE.


OP 2014/95.AKR6

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu vadības departamenta finansistes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta INESE GRUBINA.


OP 2014/95.AKR7

Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma valsts aģentūras Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājas amatā 2014. gada 15. maijā iecelta ANDA BEBRE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)