Laidiens: 19.05.2014., Nr. 95
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/95.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku uzņēmīgu un
komunikablu ZEMGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN
UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)
Tev patīk dinamisks darbs? Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tu esi
komandas cilvēks? Tu esi gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem? Tev
piemīt augsta atbildības sajūta un precizitāte?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu
pārbaudi un uzraudzību
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas
saimniecībās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko inženiertehnisko izglītību lauksaimniecības jomā (tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- pieredzi darbā valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredzi darbam ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- izpratni par Eiropas Savienības lauksaimniecības politiku
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt dinamisku zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Jelgavā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027697, vai Jelgavā,
Dobeles ielā 41a, LV-3001, tālrunis uzziņām 63022232, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2014/95.AKK2
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku zinošu un precīzu
ZEMGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU
ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt
strādā ar liela apjoma informāciju un spēj patstāvīgi pieņemt
lēmumus? Tu esi orientēts uz attīstību un sevis pilnveidošanu? Tev patīk
strādāt komandā un tu esi gatavs uzņemties atbildību
par saviem lēmumiem?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus
un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu,
grozījumiem projektos u.c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa augstāko izglītību
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- zināšanas un pieredzi ELFLA (Eiropas Lauksaimniecības fonds lauku attīstībai)
projektu vērtēšanā, grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības
jomās (uzskatīsim par priekšrocībām)
- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Jelgavā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027697, vai Jelgavā,
Dobeles ielā 41a, LV-3001, tālrunis uzziņām 63022232, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2014/95.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta
departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu
uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt Latvijas nacionālās pozīcijas, informatīvos ziņojumus un citus
dokumentus par Eiropas Savienības un Eiropas Padomes kompetencē esošajiem ar
sporta nozari saistītajiem jautājumiem
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem ar sporta nozari
saistītajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem starptautiskās
sadarbības jautājumos
- sadarbībā ar ministrijas nozares padomnieku Briselē nodrošināt Latvijas
Republikas interešu pārstāvību ES Ministru padomes darba grupā (K.5)
"Sporta jautājumu darba grupa"
- koordinēt 2005.gada 19.oktobra Starptautiskajā konvencijā pret dopingu
sportā, 1989.gada 16.novembra Eiropas Padomes Antidopinga konvencijā Nr.135,
1985.gada 19.augusta Eiropas konvencijā par skatītāju pārkāpumiem un rupju
uzvedību sporta pasākumos un īpaši futbola sacensību laikā un 2007.gada 11.maija
Eiropas Padomes Paplašinātā daļējā nolīguma par sportu (EPAS) statūtos
paredzēto saistību izpildi sporta nozarē
- nodrošināt informācijas un sarunu tēžu sagatavošanu par sporta nozares
jautājumiem ministrijas pārstāvju vizītēm ārvalstīs un ārvalstu amatpersonu/oficiālo
delegāciju vizītēm Latvijā
- izstrādāt un saskaņot starptautiskus sadarbības līgumus un citus
vienošanās dokumentus sporta nozarē, kā arī sagatavot atzinumus par citu
institūciju izstrādātiem starptautisko sadarbības līgumu un citu vienošanās
dokumentu projektiem. Koordinēt noslēgto starptautisko sadarbības līgumu un
citu vienošanās dokumentu sporta nozarē izpildi, kā arī veikt to izpildes
analīzi
- organizēt un koordinēt starptautisko sadarbību sporta nozarē ar ES un
Eiropas Padomes dalībvalstīm, kā arī ar citu starptautisko organizāciju, kuru
dalībniece ir Latvijas Republika, dalībvalstīm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- Pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 1 gadu)
- pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- pieredze darbā sporta nozarē (ilgāka par 1 gadu)
- Pieredze starptautiskās sadarbības jomā (ilgāka par 1 gadu)
- zināšanas par lēmumu pieņemšanas procesiem ES
- svešvalodu zināšanas (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) līmenī, kas
ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/95.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus, kas saistīti ar juridiska rakstura jautājumiem,
un piedalīties ministrijas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē
- veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo
normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektu juridisku izvērtēšanu, kā arī sniegt priekšlikumus par minēto projektu
turpmāko virzību
- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem
tiesību aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektiem
- izvērtēt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, tai skaitā
administratīvo aktu, projektu tiesiskumu un lietderību, kā arī plānoto faktisko
rīcību
- izvērtēt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto
administratīvo aktu un faktiskās rīcības tiesiskumu un lietderību
- ministrijas pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt ministriju tiesvedības
procesos par izglītības, zinātnes un sporta nozarē, jaunatnes un valsts valodas
jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem, ministrijas amatpersonu faktiskās
rīcības pārsūdzēšanu un lietās, kas izriet no darba tiesiskajām attiecībām
- atbilstoši departamenta kompetencei piedalīties normatīvo aktu un to
projektu saskaņošanā ar Eiropas Savienības izdotajiem normatīvajiem aktiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze juridiskajā darbā (vismaz 3 gadi)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)
- pieredze tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu
projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu
izstrādē un izvērtēšanā
- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- zināšanas un pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/95.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta
vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu
laiku
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt augstākās izglītības un zinātnes sektoru, veikt minēto sektoru
datu analīzi un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt
investīciju vajadzības, lai nodrošinātu struktūrfondu (Eiropas Reģionālās
attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) līdzekļu plānošanu atbilstoši
nozares vajadzībām, plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi ministrijas
kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm
- izstrādāt normatīvo aktu projektus, politikas plānošanas dokumentu
projektus, analītisku un metodisku dokumentu projektus, izvērtēt un sniegt
atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem,
politikas plānošanas dokumentiem un analītisko dokumentu projektiem, tai skaitā
- sadarbībā ar vadošo iestādi, citām ministrijām, ministrijas
struktūrvienībām, padotības iestādēm, sociālajiem partneriem un profesionālajām
organizācijām izstrādāt priekšlikumus stratēģiskajiem ietvardokumentiem,
struktūrfondu darbības programmām un darbības programmu papildinājumiem
attiecībā uz izglītības un zinātnes attīstības pasākumiem, izstādāt attiecīgās
dokumentu sadaļas un sagatavot priekšlikumus grozījumiem un papildinājumiem
minētajos dokumentos
- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus ministrijas kompetencē
esošajām struktūrfondu aktivitātēm augstākajā izglītībā un zinātnē, nodrošināt
to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā
- izstrādāt struktūrfondu ierobežotas un atklātas projektu atlases
aktivitātēm zinātnē projektu iesniegumu vērtēšanas metodikas, vērtēšanas
veidlapas un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodikas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze augstākās izglītības un/vai zinātnes jomā (vismaz 3 gadi)
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- izpratne par politikas plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi
- zināšanas un izpratne par augstākās izglītības un zinātnes jomām, to problemātiku
un attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm augstākas izglītības
un zinātnes jomās
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/95.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta
vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu
laiku
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt izglītības un zinātnes sektoru un analizēt tā vajadzības, lai
nodrošinātu struktūrfondu līdzekļu izmantošanas uzraudzību un finansēšanu
atbilstoši plānošanas dokumentos un normatīvajos aktos noteiktajiem rādītājiem
ministrijas kompetencē esošo Darbības programmas papildinājumu (turpmāk - DPP)
aktivitātēs
- atbilstoši departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu projektus,
politikas plānošanas dokumentus vai piedalīties to izstrādē, lai nodrošinātu
struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds)
vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu un sniegt atzinumus par
savā kompetencē esošajiem tiesību aktu projektiem, plānošanas dokumentiem vai
citiem jautājumiem
- konsultēt projektu iesniedzējus par projektu iesniegumu sagatavošanu
ministrijas kompetencē esošo Darbības programmas "Uzņēmējdarbība un
inovācijas" un "Infrastruktūra un pakalpojumi" papildinājuma
(turpmāk - 2. un 3.DPP) aktivitāšu projektiem
- veikt ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu 2. un 3.DPP aktivitāšu
projektu ieviešanas uzraudzību un kontroli departamenta kompetences ietvaros
- nodrošināt struktūrfondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda ES Kohēzijas
politikas stratēģiskās plānošanas un ieviešanas dokumentu un to grozījumu
izstrādi sadarbībā ar vadošo iestādi, nozaru ministrijām, ministrijas
struktūrvienībām un sociālajiem partneriem
- veikt datu ievadi struktūrfondu vadības informācijas sistēmā ministrijas
kompetencē esošajās struktūrfondu 2. un 3.DPP aktivitātēs saskaņā ar
starpresoru vienošanos par Eiropas Savienības struktūrfondu vadības
informācijas sistēmas izmantošanu un spēkā esošajiem Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem, ministrijas iekšējiem normatīvajiem aktiem un valsts
sekretāra rīkojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze izglītības, finanšu, ekonomikas, tiesību aktu izstrādes vai
pieredze darbā ar projektu vadību vai Eiropas Savienības struktūrfondu
administrēšanu (ilgāka par 3 gadiem)
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā (ilgāka par 3 gadiem)
- izpratne par politikas plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi
- zināšanas par vispārējās izglītības un profesionālās izglītības jomu,
zinātni un pētniecību Latvijā
- vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/95.AKK7
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina konkursu
uz Informācijas sistēmu administratora/-es amatu (darbinieka amats uz
nenoteiktu laiku)
Prasības:
- augstākā izglītība (var būt pēdējo kursu students) informācijas
tehnoloģiju jomā
- zināšanas un pieredze par informācijas sistēmu projektu vadību
- zināšanas par informācijas sistēmu dzīves ciklu, izstrādes metodoloģijām,
prasme tās izmantot
- valsts valodas runas un rakstu prasme B līmeņa 1.pakāpē un angļu valodas
prasme profesionālās nepieciešamības ietvaros
- pašiniciatīva, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes
- augsta atbildība un precizitāte
Priekšrocība pretendentam, kuram ir:
- pamatzināšanas HTML un SQL valodās
- pieredze Oracle BI vai Discoverer izmantošanā
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un nodrošināt IS uzlabojumu un jauninājumu ieviešanu
- nodrošināt aktuālas IS tehniskās dokumentācijas, lietotāju pamācību darbam
ar IS pieejamību
- organizēt jaunu IS izmaiņu pieteikumu un kļūdu apkopošanu, nepieciešamo
izmaiņu realizāciju un akcepttestēšanu, kā arī kontrolēt to izpildi un
risināšanas gaitu
- administrēt IS lietotāju kontus
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
- sociālās garantijas
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078444 vai 67078457, fakss 67078428.
OP 2014/95.AKK8
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina konkursu
uz Informācijas tehnoloģiju un sistēmu attīstības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas par MS Windows bāzētas infrastruktūras un serveru administrēšanu
(t.sk. Active directory
servisu konfigurēšanu)
- zināšanas par datortīkla darbības principiem, izpratne un pieredze tīkla
drošības risinājumu pielietošanā
- prasme analizēt informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību
virknes
- profesionālā pieredze nozarei atbilstošā jomā ne mazāka kā 3 gadi
- valsts valodas runas un rakstu prasme B līmeņa 1.pakāpē un angļu valodas
prasme profesionālās nepieciešamības ietvaros
- vēlama pieredze un iemaņas kolektīva vadīšanā
Priekšrocība pretendentam, kuram ir pieredze:
- virtualizācijas risinājuma MS Hyper-V administrēšanā
- Lotus Notes 8.X un Lotus Domino 8.X administrēšanā
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties nodaļas darba organizēšanā
- uzraudzīt un analizēt IS un tās infrastruktūras tehnisko darbību,
nodrošinot tās nepārtrauktu darbību
- organizēt aģentūras informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldību
- vadīt, kontrolēt un plānot IS un IT resursu un pakalpojumu ieviešanu,
pārvaldību, attīstību un pilnveidošanu
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
- sociālās garantijas
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078444 vai 67078457, fakss 67078428.
OP 2014/95.AKK9
Ziemeļatlantijas līguma organizācijas izcilības centrs stratēģiskās
komunikācijas jautājumos izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amata
vietu - Atbalsta nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e sabiedrisko attiecību
jautājumos
Pretendentam izvirzītās prasības:
- amata darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- praktiska pieredze sadarbībā ar plašsaziņas līdzekļiem
- zināšanas par valsts drošības politiku, aizsardzības nozares iestāžu
uzdevumiem un struktūru
- augsta atbildība un spēja darboties saspringtās situācijās
- spēja strādāt kā patstāvīgi tā arī komandā, kā arī noteikt prioritātes
darba uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas prasmes (tajā skaitā rakstiski), spēja sadarboties ar
Latvijas un ārvalstu civilo un militāro personālu
- teicamas angļu valodas zināšanas
- vēlama izpratne par NATO un to struktūrvienību darbības principiem
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un īstenot Centra sabiedrisko attiecību aktivitātes
- sagatavot vadlīnijas Centra publicitātes nodrošināšanai un komunikācijai
ar plašsaziņas līdzekļiem
- paust Centra viedokli komunicējot ar plašsaziņas līdzekļiem
- organizēt vēstījumu, pozīciju skaidrojumu, jautājumu un atbilžu, paziņojumu
medijiem, rakstu, fona informācijas, faktu lapu u.c. informatīvo materiālu
sagatavošanu plašsaziņas līdzekļu vajadzībām
- vadīt Centra preses konferences, preses iespējas, intervijas un
plašsaziņas līdzekļu pārstāvju vizītes
- nodrošināt informācijas sagatavošanu un publicēšanu Centra oficiālajā
interneta vietnē
- gatavot mediju monitoringu Centra vajadzībām
Pieteikšanās termiņš: līdz 2014.gada 5.jūnijam.
Motivācijas vēstule, CV un austākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija
jāiesniedz vai jānosūta Ziemeļatlantijas līguma organizācijas izcilības centram
stratēģiskās komunikācijas jautājumos K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473,
vai jānosūta uz elektroniskā pasta adresi: info@stratcomcoe.org.
Tālrunis informācijai 67335458.
OP 2014/95.AKK10
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz noteiktu laiku - Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta
Starptautisko lietu nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība
- labas angļu un krievu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos (vēlamas vācu
valodas zināšanas)
- zināšanas par starptautisko protokolu un etiķeti
- prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook,
MS Powerpoint, Internet Explorer)
- vismaz viena gada darba pieredze starptautisko attiecību jomā
- pieredze starptautisku pasākumu organizēšanā
vēlama pieredze sponsoru piesaistē
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski
uz e-pastu Ilona.Vrona@zm.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs 411.kab.). Tālrunis
uzziņām 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2014/95.AKK11
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Iemaksu
nodaļas vadītāja/-as valsts civildienesta
ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt nodaļu un nodrošināt tās darbības rezultātu atbilstību aģentūras mērķiem,
stratēģijai un darbības plāniem
- nodrošināt nodaļas darba organizēšanu, pienākumu, atbildību un veicamo
uzdevumu sadalīšanu
- vadīt, virzīt un motivēt nodaļas inspektorus
- nodrošināt daļas darba kvalitātes pārvaldību, kontrolēt pakļautā personāla
darba kvalitāti
- veikt nodaļas kompetences ietvaros izdoto administratīvo aktu
papildpārbaudes un pēcpārbaudes
- nodrošināt un kontrolēt nodaļas lietvedības kārtošanu, dokumentu
saglabāšanu un arhivēšanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- nepieciešama otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība,
vēlams ekonomikā vai finansēs
- vairāk nekā 5 gadu pieredze darbā sociālās apdrošināšanas sistēmā
- nepieciešamas padziļinātas zināšanas par sociālās apdrošināšanas iemaksu
uzskaites organizāciju, fizisko personu datu aizsardzību
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas - vēlamas
- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, Interneta
resursiem un labas VSAA pamatprocesu izpildē izmantotās programmatūras
lietošanas prasmes
- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt informāciju,
prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta, precizitāte
- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja
reaģēt uz straujām izmaiņām
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" ->
"Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un
aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Personāla daļai, adrese:
Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz Iemaksu nodaļas vadītāja
amatu"), vai uz e-pastu: Tatjana.Zolotova@vsaa.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/95.AKR1
Konkurss uz vakanto Kurzemes reģionālās Valsts darba
inspekcijas Ventspils sektora inspektora amata vietu beidzies bez rezultāta.
OP 2014/95.AKR2
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Saldus biroja
inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku konkursa
kārtībā iecelts JĀNIS OZOLIŅŠ.
OP 2014/95.AKR3
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amatā no 2014. gada 13. maija konkursa kārtībā iecelts KRIŠS
NORIS.
OP 2014/95.AKR4
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu vadības
departamenta vadošā finansistes amatā ir iecelta ILZE ŠTRAUSA.
OP 2014/95.AKR5
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu vadības
departamenta finansistes amatā (uz nenoteiktu laiku) ir iecelta MĀRA KRUMPĀNE.
OP 2014/95.AKR6
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu vadības
departamenta finansistes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta INESE GRUBINA.
OP 2014/95.AKR7
Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Nodrošinājuma
valsts aģentūras Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājas amatā 2014. gada
15. maijā iecelta ANDA BEBRE.