Laidiens: 15.05.2014., Nr. 93

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/93.AKK1

Juridiskās palīdzības administrācija aicina darbā Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vecāko referentu/-i

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iestādes iekšējo procedūru/procesu analīzi un optimizāciju, koordinēt procedūru un procesu aprakstu izstrādi

- veikt informācijas aktualizēšanu publiskajos interneta resursos

- piedalīties publisko iepirkumu procedūru veikšanā, izstrādāt iepirkumu dokumentāciju (nolikumu, līgumu projektus)

- veikt atbalsta funkciju, nodrošinot sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem (informācijas tehnoloģiju attīstības, infrastruktūras uzturēšanas u. c. ar iestādes darba nodrošināšanu saistītajos jautājumos)

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinībās, uzņēmējdarbībā vai tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- pieredze iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- izpratne par informācijas tehnoloģiju jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru) un biroja tehniku

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un angļu valodas zināšanas

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- plānotais atalgojums - EUR 812 (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515290.


OP 2014/93.AKK2

Konkurences padome aicina pieteikties uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Komunikācijas nodaļas vadītājs/-a

Mūsu pamatvērtības:

- taisnīgums, profesionalitāte, neatkarība

Mūsu prasības:

- augstākā izglītība sabiedrisko attiecību jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām

- vēlama pieredze sabiedrisko un starptautisko attiecību organizēšanā vadošā amatā valsts pārvaldē

- labas angļu valodas un citu svešvalodu zināšanas

- labas datorlietotāja prasmes

- zināšanas vai izpratne par konkurences tiesību piemērošanu tiks uzskatītas par priekšrocību

Jūsu pamatpienākumos ietilptu:

- nodrošināt Konkurences padomes komunikāciju ar sabiedrību, t. sk. medijiem

- organizēt informācijas par konkurences politikas īstenošanu Latvijā sniegšanu citu valstu konkurences aizsardzības institūcijām

- koordinēt Konkurences padomes interneta vietnes tehnisko uzturēšanu

- organizēt un piedalīties konkurences kultūras veicināšanas pasākumos

- pārstāvēt Konkurences padomes intereses Latvijā un ārvalstīs

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu un dinamisku darbu

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā 55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.


OP 2014/93.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz divām amata vietām valsts notāra/-es (ierēdņa) amatam Kontroles nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu, privātpersonu un juridisko personu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbildes projektus

- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tai skaitā sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu

- gatavot prasības pieteikumus tiesām par kapitālsabiedrību darbības izbeigšanu un pārstāvēt Uzņēmumu reģistru kā prasītāju pirmās instances tiesā

Galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas, spēja strādāt augstas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2014/93.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes E-muitas daļas E-muitas attīstības nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt normatīvo aktu, metodisko materiālu, politikas plānošanas dokumentu (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos) un informatīvo ziņojumu projektus, aktualizēt tos, kā arī līdzdarboties Eiropas Komisijas dokumentu izstrādāšanā, sniegt atzinumus un priekšlikumus par tiem atbilstoši Nodaļas kompetencei

- sniegt atzinumus par citu VID struktūrvienību sagatavotajiem politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektiem (tai skaitā Eiropas Savienības tiesību aktu muitas jomā) atbilstoši Nodaļas kompetencei

sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- vēlama pieredze un zināšanas informācijas sistēmu un projektu ieviešanā

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- vēlamas angļu valodas zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 894 EUR līdz 947 EUR (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP E-muitas daļas VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/93.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pilnvaroto amatpersonu uzdevumā pārveidot audio formāta informāciju rakstveida formātā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt ar speciālo tehniku iegūto datu apstrādi, izgatavot jaunus valsts noslēpuma un ierobežotas pieejamības objektus

- izmantojot speciālo programmatūru un aparatūru, veikt datu iegūšanu no planšetdatoriem, mobilajiem sakaru un citiem tehniskiem līdzekļiem, sagatavot attiecīgus apskates protokolus

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām;

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds);

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze darbā ar valsts noslēpuma objektiem

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām;

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

Dienesta vieta: K.Valdemāra iela 1a, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdņa amatam ir 28.2.saime "Operatīvā darbība", II līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 756 EUR līdz 827 EUR (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP AD TAN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/93.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu tiešo nodokļu metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektors/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

˗ sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā, kā arī konsultēt (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) un informēt nodokļu maksātājus

˗ sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu

˗ identificēt aktuālo informāciju un tās apjomu saskaņā ar grozījumiem likumos un Ministru kabineta noteikumos, apkopot to

˗ sagatavot publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotiem jautājumiem

Prasības pretendentam:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

˗ pieredze tiešos nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

˗ vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa amata vieta: Liepājas iela 48, Kuldīga.

Ierēdņa amatam ir 35 saime "Politikas ieviešana" III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga EUR 804 (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP FPMD amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/93.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Informācijas koordinācijas daļas Uzskaites un informācijas koordinācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot akcīzes nodokļa ieņēmumu kopsavilkumus pa periodiem un dinamikā salīdzinājumā ar iepriekšējiem pārskata periodiem un ieņēmumu plānu

- sagatavot analītiskos pārskatus par akcīzes preču apriti

- veikt informācijas analīzi Datu noliktavas sistēmā, lai sagatavotu materiālus audita atbalstam

- sagatavot statistiskos datus par akcīzes preču apriti, nodrošināt sagatavoto datu sniegšanu VID struktūrvienībām un valsts institūcijām atbilstoši pieprasījumiem un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā divi gadi

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa amata vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 756 EUR līdz 841 EUR (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz AkcP IKD amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/93.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

˗ sagatavot vēstules un informatīvos materiālus kases aparātu, kases sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu apkalpojošajiem dienestiem par to apkalpojamo modeļu reģistrāciju un pārraudzību

˗ izstrādāt un līdzdarboties metodisko materiālu izstrādāšanā par nodokļu un nodevu normatīvo aktu, padziļinātās sadarbības programmas koordinācijas un Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma piemērošanu atbilstoši Daļas kompetencei, kā arī tos izplatīt

˗ sagatavot un līdzdarboties uzziņu sagatavošanā nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā

˗ izstrādāt un līdzdarboties informatīvo materiālu (brošūras, bukleti, e-biļeteni u.tml.) izstrādē

Prasības pretendentam:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

˗ pieredze nodokļus un nodevas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu, Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma un ar to saistīto normatīvo aktu, kā arī grāmatvedību un gada pārskatu sagatavošanu reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā

˗ pārzināt nodokļu, nodevu, nodokļu grāmatvedību, nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču lietošanas kārtības, darījumu apliecinošo dokumentu lietošanas un piemērošanas, skaidras naudas lietošanas ierobežošanas un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanu reglamentējošos normatīvos aktus un ar tiem saistītos normatīvos aktus;

˗ vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa amata vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdņa amatam ir 35 saime "Politikas ieviešana" III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 797 EUR (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NNGMD amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/93.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt fizisku personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību, identificēšanas, datu ticamības novērtējuma izpildes un datu atbilstības pārbaužu veikšanas uzraudzību

- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par citu normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai

- pārraudzīt Nodokļu informācijas sistēmas un Datu noliktavas sistēmas darbību un sniegt praktisku palīdzību tās izmantošanā nodokļu administrēšanas jomā, veikt izstrādāto sistēmas izmaiņu akcepttestēšanu

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- vēlama pieredze nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā

- vēlama pieredze datu atbilstības pārbaužu veikšanā

- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", IV līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 804 EUR (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP DTNMD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/93.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Otrās, trešās, ceturtās un piektās nodokļu strīdu izskatīšanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (9 vakances uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt sūdzības par nodokļu administrācijas un muitas iestāžu (ierēdņu) pieņemtajiem lēmumiem par audita vai pēcmuitošanas pārbaudes rezultātiem un sagatavot lēmumu projektus

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus nodokļu administrācijas un nodokļu maksātāja iespējamā vienošanās līguma noslēgšanai un sagatavot atbildi par iespējamā vienošanās līguma noslēgšanu

- ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) informāciju par saņemtajām sūdzībām par VID lēmumu par nodokļu maksājumu uzrēķinu apstrīdēšanu

- sniegt konsultācijas nodokļu maksātājiem par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Prasības:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

˗ vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

˗ pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11.menešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 870 EUR līdz 934 EUR (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss JPSIP NSID amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/93.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) darbinieka amatu

Galvenie darba pienākumi:

- aktualizēt struktūrvienību, amatu un nodarbināto datus Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmā (NEVIS)

- informēt un konsultēt nodarbināto tiešos vadītājus par darba izpildes plānošanai un novērtēšanai paredzēto laiku un kārtību

- apkopot un analizēt darba izpildes novērtēšanas rezultātus un sniegt priekšlikumus konstatēto trūkumu novēršanai

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos

- piedalīties dokumentu sagatavošanā par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinībās

- pieredze personāla vadības jomā ne mazāk ka vienu gadu

- pārzināt valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos normatīvos aktus

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- vēlama darba pieredze ar valsts informācijas sistēmu NEVIS un Resursu vadības sistēmas (Horizon) personāla moduli

Darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Amatam ir noteikta 30.saime "Personāla vadība", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 756 EUR līdz 800 EUR (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PAD GS (Jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/93.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām;

- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos

- sniegt juridisku konsultāciju normatīvo aktu piemērošanas jautājumos, juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai

- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu izstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 950 EUR līdz 1009 EUR (bruto alga).

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss JPSIP TAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/93.AKK13

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-ces amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas programmētājs/-a (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā (var būt arī pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju jomā)

- PHP, Java un Android API zināšanas

- MS Windows darba staciju operētājsistēmas un MS Windows Server 2008/2012 pārzināšanu

- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšanu

- labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas komunikācijas prasmes un pozitīvu attieksmi pret darbu

- precizitāti darbā, enerģiskumu, atbildības izjūtu par uzdotā darba izpildi

Priekšrocība pretendentiem ar:

- pieredzi IIS administrēšanā un uzturēšanā

- pieredzi darbā ar MS SQL vai MySQL vai PostgreSQL

- pieredzi darbā ar HTML, CSS, JS, C#, Visual Studio, ASP.NET

- pieredzi darbā ar Adobe Photoshop, Corel Draw

- minimālām Linux zināšanām

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- plānot un izstrādāt programmēšanas uzdevumus atbilstoši konkrētam projektam

- nodrošināt informācijas sistēmu izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu

- nodrošināt datu bāzu testu un produkcijas vides tehnisko uzturēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1000 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/93.AKK14

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta nekustamā īpašuma pārvaldnieka/-ces amatu

Prasības:

- augstākā izglītība (vēlams īpašumu pārvaldīšanas vai tiesību zinātņu jomā)

- pārvaldnieka profesionālā izglītība - vismaz trešais profesionālās kvalifikācijas līmenis (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze dzīvojamo māju pārvaldīšanas jomā

- izpratne par būvju ekspluatāciju un būvniecības materiālu tehnoloģiju

- izpratne par nekustamā īpašuma vērtību un tā pārvaldības izmaksas ietekmējošajiem faktoriem

- izpratne par nekustamo īpašumu apsaimniekošanas un pārvaldības finansiālajiem aspektiem

- zināšanas projektu sagatavošanā un prezentēšanā namu pārvaldīšanas jomā

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- jāprot izmantot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti

- augsta atbildība, labas analītiskās spējas, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu valodas zināšanas)

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K. Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2014.gada 28.maijam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67021438.


OP 2014/93.AKK15

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Administratīvās nodaļas IS drošības pārzinis - vecākais eksperts

Pretendentam izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība datorzinātnēs, jurisprudencē vai amata pienākumu specifikai atbilstošā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- zināšanas IT drošības jautājumos

- konceptuālā un analītiskā domāšana

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- spēja sekmīgi pabeigt iesāktos darbus un komunikabilitāte

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt informācijas aizsardzības pārvaldības procesus Aizsardzības ministrijā, tai skaitā

* uzturēt aktuālu informācijas sistēmas drošības prasību dokumentāciju un riska analīzi

* uzturēt aktuālu riska analīzi

- veikt drošības pārziņa pienākumus klasificētajām un publiskajām Aizsardzības ministrijas informācijas sistēmām

- dokumentēt un izmeklēt drošības incidentus

- IT drošības dokumentācijas izstrāde

- teorētisko IT drošības apmācību organizēšana un vadīšana Aizsardzības ministrijas personālam

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2014/93.AKK16

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz ERAF Infrastruktūras projektu kontroles departamenta Infrastruktūras projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja/-as (ierēdņa) amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu projektu īstenošanas uzraudzības procesus

- veikt projektu riska novērtējumu

- veikt grozījumus ar finansējuma saņēmēju noslēgtajos līgumos par projekta īstenošanu

- uzraudzīt projektu īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanu

- veikt ES struktūrfondu finansējuma saņēmēju iesniegto progresa pārskatu, maksājumu pieprasījumu, izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- sagatavot lēmumus par pārskata periodā apstiprināto attiecināmo izmaksu apjomu

- sagatavot pārbaudes aktus par veiktajām pārbaudēm projektu īstenošanas vietās

- konsultēt finansējuma saņēmējus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā vai vadību zinībās

- darba pieredze ES vai citu starptautiski finansēto projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā, kontrolē, grāmatvedībā vai auditā tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze ar infrastruktūras projektiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- zināšanas par Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar ES struktūrfondu projektu finansēšanu

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- zināšanas būvniecības jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt vai nosūtīt Valsts izglītības attīstības aģentūrai Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pastu info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālruni 67785407.


OP 2014/93.AKK17

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām statistiskās informācijas iegūšanas un pieejamības jautājumos

- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās statistiskās informācijas pārbaudi, informācijas pieprasījumu izskatīšanu un atbilžu sagatavošanu

- veikt klientu viedokļu noskaidrošanu par pakalpojumu kvalitāti

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes un iniciatīva

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2014/93.AKK18

Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija izsludina konkursu uz Pedagoģijas fakultātes dekāna amata vietu

Prasības amata pretendentiem:

- doktora zinātniskais grāds pedagoģijā vai humanitārajās zinātnēs

- izpratne un pieredze studiju darba organizācijā un vadībā augstskolā

- izpratne un pamatots viedoklis par studiju virziena "Izglītība, pedagoģija un sports" attīstības stratēģiju RPIVA

- vēlama darba pieredze vadošā amatā augstākās izglītības iestādē un pedagoģiskajā darbā

- argumentācijas un prezentēšanas prasmes

- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus

- saskarsmes un darba kultūra

- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- vadīt un attīstīt studiju virzienu "Izglītība, pedagoģija un sports"

- vadīt fakultātes darbu, kontrolēt katedru vadītāju un studiju programmu direktoru darbu studiju programmu kvalitātes nodrošināšanā

- vērtēt pakļautībā esošā personāla darba rezultātus un veicināt profesionālās meistarības pilnveidi

- veicināt docētāju profesionālās meistarības pilnveidi un pieredzes apmaiņu sadarbībā starp katedrām

- plānot, vadīt un organizēt fakultātes zinātniski pētniecisko darbu, veicināt inovāciju un zinātnes sasniegumu ieviešanu studiju procesā

- plānot fakultātes finanšu budžetu, pārraudzīt finanšu izlietojumu un izvērtēt darba optimizācijas un ienākumu gūšanas iespējas

- saskaņot docētāju slodžu plānojumu un pārraudzīt izpildi

- iniciēt un organizēt jaunu studiju programmu izstrādi un īstenošanu

- sagatavot un vadīt fakultātes Domes sēdes, kontrolēt lēmumu izpildi

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" akadēmijas Personāla nodaļā jāiesniedz: iesniegums par piedalīšanos konkursā; CV; dokumentu kopijas, kas apliecina izglītību, profesionālo kvalifikāciju un atbilstību amatam. Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013; fakss 67808034; e-pasts: personals@rpiva.lv.


OP 2014/93.AKK19

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidlatgales pārvaldes (darbavieta Daugavpilī, Varšavas ielā 24) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības dzīvnieku veterinārajā praksē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- prasme ietekmēt un pārliecināt

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/93.AKK20

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidlatgales pārvaldes (darbavieta Daugavpilī, Varšavas ielā 24) inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas zinībās, pārtikas produktu tehnoloģijā vai iegūta sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- prasme ietekmēt un pārliecināt

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/93.AKK21

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgus nodaļas juriskonsulta/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (jurisprudencē)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas ES tiesībās

- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā

- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildība un iniciatīva

- spēja strādāt individuāli un komandā

- pastāvīga zināšanu papildināšana

Amata pienākumi:

- izstrādāt industrijas un pakalpojumu politikas jomas politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus enerģētikas nozarē;

- izskatīt sūdzības un ierosinājumus

- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas jomā

- izstrādāt Latvijas pozīcijas un ar to saistīto instrukcijas, gatavot informāciju un pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas institūcijās, ES institūcijās un OECD

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013113.


OP 2014/93.AKK22

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgus nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, jurisprudencē vai enerģētikā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas ES tiesībās

- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā

- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildība un iniciatīva

- spēja strādāt individuāli un komandā

- pastāvīga zināšanu papildināšana

Amata pienākumi:

- normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde nodaļas kompetences jomā

- piedalīties procesos, kas saistīti ar kopīgu interešu projektu atļauju piešķiršanu saistībā ar Regulas Nr.347/2013 prasībām

- izskatīt sūdzības un ierosinājumus

- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas jomā

- Latvijas pozīciju un ar to saistīto instrukciju izstrāde, informācijas apkopošana, analīze un pārskata ziņojumu sagatavošana

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013113.


OP 2014/93.AKK23

Valsts policijas koledžas Policijas tiesību katedra izsludina konkursu uz docenta amata vietu (uz darba līguma pamata) uz noteiktu laiku no 2014.gada 3.septembra, darbavieta Rīgā

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu, mācību priekšmetu un profesionālās pilnveides izglītības programmu izstrādāšana un aktualizēšana

- mācību metodisko materiālu izstrādāšana

- eksāmenu, ieskaišu un citu pārbaudījumu organizēšana, izstrādāšana un pieņemšana, izglītojamo zināšanu un prasmju novērtēšana, kā arī izglītojamo patstāvīgā darba plānošana

- pētniecības darba vadīšana kvalifikācijas darbu izstrādē, kvalifikācijas darbu recenzēšana

- pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Docējamie kursi:

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības "Policijas darbs" studiju kursi "Policijas darba organizācija", "Kārtības policijas darbs

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets "Policijas darba organizācija un lietvedība Valsts policijā", "Kārtības policijas darbs"

- prombūtnes laikā aizstāt docētājus studiju kursā "Policijas tiesības"; mācību priekšmetā "Policijas tiesības, policijas taktika un ierindas mācība"

- profesionālās pilnveides izglītības programmas par Valsts policijas kārtības policijas kompetences jautājumiem Valsts policijas amatpersonām, kuru apguves rezultātā klausītājiem tiek izsniegta apliecība

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam;

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību kompetenci un kārtības policijas veicamajiem uzdevumiem

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power Point, Internet)

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta amatu līdz 2014.gada 6.jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt dzīvas un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā. Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālrunis uzziņām 67219643, 67146286, 26306515.


OP 2014/93.AKK24

Valsts policijas koledžas Policijas tiesību katedra izsludina konkursu uz lektora amatu uz noteiktu laiku no 2014.gada 3.septembra (amatpersona ar speciālo dienesta pakāpi), darbavieta Rīgā

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu, mācību priekšmetu un profesionālās pilnveides izglītības programmu izstrādāšana un aktualizēšana

- mācību metodisko materiālu izstrādāšana

- studiju nodarbību vadīšana, eksāmenu, ieskaišu un citu pārbaudījumu organizēšana, izstrādāšana un pieņemšana, kā arī izglītojamo zināšanu un prasmju novērtēšana

- izglītojamo patstāvīgā darba plānošana, pētniecības darba vadīšana kvalifikācijas darbu izstrādē un kvalifikācijas darbu recenzēšana

- pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē

- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā

Docējamie kursi:

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets "Policijas tiesības", "Cilvēktiesības policijas darbā"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets "Policijas tiesības, policijas taktika un ierindas mācība"

- prombūtnes laikā aizstāt docētājus studiju kursā "Policijas darba organizācija", "Kārtības policijas darbs"; mācību priekšmetos "Policijas darba organizācija un lietvedība Valsts policijā", "Kārtības policijas darbs"

- profesionālās pilnveides izglītības programmas par Valsts policijas kārtības policijas kompetences jautājumiem Valsts policijas amatpersonām, kuru apguves rezultātā klausītājiem tiek izsniegta apliecība

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību kompetenci un kārtības policijas veicamajiem uzdevumiem

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power Point, Internet

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2014.gada 6.jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt dzīvas un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā. Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 67146286, 26306515.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)