Laidiens: 15.05.2014., Nr. 93
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/93.AKK1
Juridiskās palīdzības administrācija aicina darbā Administratīvās un
finanšu vadības nodaļas vecāko referentu/-i
Galvenie amata pienākumi:
- veikt iestādes iekšējo procedūru/procesu analīzi un optimizāciju,
koordinēt procedūru un procesu aprakstu izstrādi
- veikt informācijas aktualizēšanu publiskajos interneta resursos
- piedalīties publisko iepirkumu procedūru veikšanā, izstrādāt iepirkumu
dokumentāciju (nolikumu, līgumu projektus)
- veikt atbalsta funkciju, nodrošinot sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem
(informācijas tehnoloģiju attīstības, infrastruktūras uzturēšanas u. c. ar
iestādes darba nodrošināšanu saistītajos jautājumos)
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinībās,
uzņēmējdarbībā vai tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās
kvalifikācijas līmenim
- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā
- pieredze iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju jautājumiem
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru) un biroja tehniku
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un angļu valodas zināšanas
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- plānotais atalgojums - EUR 812 (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
OP 2014/93.AKK2
Konkurences padome aicina pieteikties uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Komunikācijas nodaļas vadītājs/-a
Mūsu pamatvērtības:
- taisnīgums, profesionalitāte, neatkarība
Mūsu prasības:
- augstākā izglītība sabiedrisko attiecību jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
- vēlama pieredze sabiedrisko un starptautisko attiecību organizēšanā vadošā
amatā valsts pārvaldē
- labas angļu valodas un citu svešvalodu zināšanas
- labas datorlietotāja prasmes
- zināšanas vai izpratne par konkurences tiesību piemērošanu tiks uzskatītas
par priekšrocību
Jūsu pamatpienākumos ietilptu:
- nodrošināt Konkurences padomes komunikāciju ar sabiedrību, t. sk. medijiem
- organizēt informācijas par konkurences politikas īstenošanu Latvijā
sniegšanu citu valstu konkurences aizsardzības institūcijām
- koordinēt Konkurences padomes interneta vietnes tehnisko uzturēšanu
- organizēt un piedalīties konkurences kultūras veicināšanas pasākumos
- pārstāvēt Konkurences padomes intereses Latvijā un ārvalstīs
Mēs piedāvājam:
- aizraujošu un dinamisku darbu
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā
55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.
OP 2014/93.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz divām amata
vietām valsts notāra/-es (ierēdņa) amatam Kontroles nodaļā uz noteiktu
laiku
Galvenie pienākumi:
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas lietas
un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu, privātpersonu un juridisko
personu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbildes projektus
- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tai skaitā
sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu
lietas un uzlikt administratīvos sodus
- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties
uz komercreģistra iestādes lēmumu
- gatavot prasības pieteikumus tiesām par kapitālsabiedrību darbības
izbeigšanu un pārstāvēt Uzņēmumu reģistru kā prasītāju pirmās instances tiesā
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte,
labas saskarsmes spējas, spēja strādāt augstas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2014/93.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes E-muitas
daļas E-muitas attīstības nodaļas vecākā/-ās muitas
eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt normatīvo aktu, metodisko materiālu, politikas plānošanas
dokumentu (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos) un informatīvo ziņojumu
projektus, aktualizēt tos, kā arī līdzdarboties Eiropas Komisijas dokumentu
izstrādāšanā, sniegt atzinumus un priekšlikumus par tiem atbilstoši Nodaļas
kompetencei
- sniegt atzinumus par citu VID struktūrvienību sagatavotajiem politikas
plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektiem
(tai skaitā Eiropas Savienības tiesību aktu muitas jomā) atbilstoši Nodaļas
kompetencei
sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu
projektiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- vēlama pieredze un zināšanas informācijas sistēmu un projektu ieviešanā
- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu
izstrādē
- vēlamas angļu valodas zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
Dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 894 EUR līdz 947 EUR (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP E-muitas daļas VME amatu (jūsu vārds,
uzvārds)".
OP 2014/93.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta
nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pilnvaroto amatpersonu uzdevumā pārveidot audio formāta informāciju
rakstveida formātā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu
jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- veikt ar speciālo tehniku iegūto datu apstrādi, izgatavot jaunus valsts
noslēpuma un ierobežotas pieejamības objektus
- izmantojot speciālo programmatūru un aparatūru, veikt datu iegūšanu no
planšetdatoriem, mobilajiem sakaru un citiem tehniskiem līdzekļiem, sagatavot
attiecīgus apskates protokolus
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām;
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds);
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze darbā ar valsts noslēpuma
objektiem
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām;
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
Dienesta vieta: K.Valdemāra iela 1a, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdņa amatam ir 28.2.saime "Operatīvā darbība", II līmenis un
9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 756 EUR līdz 827 EUR (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP AD TAN GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/93.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu tiešo nodokļu metodikas daļas
galvenā/-ās nodokļu inspektors/-es (1 vakance uz
noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
˗ sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu
maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā, kā arī konsultēt (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski)
un informēt nodokļu maksātājus
˗ sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu
˗ identificēt aktuālo informāciju un tās apjomu saskaņā ar grozījumiem
likumos un Ministru kabineta noteikumos, apkopot to
˗ sagatavot publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotiem
jautājumiem
Prasības pretendentam:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
˗ pieredze tiešos nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto
normatīvo aktu piemērošanā
˗ vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa amata vieta: Liepājas iela 48, Kuldīga.
Ierēdņa amatam ir 35 saime "Politikas ieviešana" III līmenis un
10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga EUR 804 (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP FPMD amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/93.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Akcīzes pārvaldes Informācijas koordinācijas daļas Uzskaites un
informācijas koordinācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot akcīzes nodokļa ieņēmumu kopsavilkumus pa periodiem un dinamikā
salīdzinājumā ar iepriekšējiem pārskata periodiem un ieņēmumu plānu
- sagatavot analītiskos pārskatus par akcīzes preču apriti
- veikt informācijas analīzi Datu noliktavas sistēmā, lai sagatavotu
materiālus audita atbalstam
- sagatavot statistiskos datus par akcīzes preču apriti, nodrošināt
sagatavoto datu sniegšanu VID struktūrvienībām un valsts institūcijām
atbilstoši pieprasījumiem un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā
divi gadi
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa amata vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 756 EUR līdz 841 EUR (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz AkcP IKD amatu (jūsu
vārds, uzvārds)".
OP 2014/93.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
˗ sagatavot vēstules un informatīvos materiālus kases aparātu, kases
sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu apkalpojošajiem dienestiem par to
apkalpojamo modeļu reģistrāciju un pārraudzību
˗ izstrādāt un līdzdarboties metodisko materiālu izstrādāšanā par nodokļu un
nodevu normatīvo aktu, padziļinātās sadarbības programmas koordinācijas un
Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas
likuma piemērošanu atbilstoši Daļas kompetencei, kā arī tos izplatīt
˗ sagatavot un līdzdarboties uzziņu sagatavošanā nodokļu maksātājiem par
tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā
˗ izstrādāt un līdzdarboties informatīvo materiālu (brošūras, bukleti,
e-biļeteni u.tml.) izstrādē
Prasības pretendentam:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
˗ pieredze nodokļus un nodevas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu, Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma
finansēšanas novēršanas likuma un ar to saistīto normatīvo aktu, kā arī
grāmatvedību un gada pārskatu sagatavošanu reglamentējošo normatīvo aktu
piemērošanā
˗ pārzināt nodokļu, nodevu, nodokļu grāmatvedību, nodokļu un citu maksājumu
reģistrēšanas elektronisko ierīču lietošanas kārtības, darījumu apliecinošo
dokumentu lietošanas un piemērošanas, skaidras naudas lietošanas ierobežošanas
un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanu
reglamentējošos normatīvos aktus un ar tiem saistītos normatīvos aktus;
˗ vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa amata vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdņa amatam ir 35 saime "Politikas ieviešana" III līmenis un
10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 797 EUR (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP NNGMD amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/93.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un
uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
(2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt fizisku personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību,
identificēšanas, datu ticamības novērtējuma izpildes un datu atbilstības
pārbaužu veikšanas uzraudzību
- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par
citu normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai
- pārraudzīt Nodokļu informācijas sistēmas un Datu noliktavas sistēmas
darbību un sniegt praktisku palīdzību tās izmantošanā nodokļu administrēšanas
jomā, veikt izstrādāto sistēmas izmaiņu akcepttestēšanu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- vēlama pieredze nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā
- vēlama pieredze datu atbilstības pārbaužu veikšanā
- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām
- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", IV līmenis un
10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 804 EUR (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss NP DTNMD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/93.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Otrās,
trešās, ceturtās un piektās nodokļu strīdu izskatīšanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (9 vakances uz nenoteiktu laiku
un 1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt sūdzības par nodokļu administrācijas un muitas
iestāžu (ierēdņu) pieņemtajiem lēmumiem par audita vai pēcmuitošanas pārbaudes
rezultātiem un sagatavot lēmumu projektus
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus nodokļu administrācijas un nodokļu
maksātāja iespējamā vienošanās līguma noslēgšanai un sagatavot atbildi par
iespējamā vienošanās līguma noslēgšanu
- ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) informāciju par
saņemtajām sūdzībām par VID lēmumu par nodokļu maksājumu uzrēķinu apstrīdēšanu
- sniegt konsultācijas nodokļu maksātājiem par Daļas kompetencē esošiem
jautājumiem
Prasības:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
˗ vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
˗ pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis
un 11.menešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 870 EUR līdz 934 EUR (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss JPSIP NSID amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/93.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
darbinieka amatu
Galvenie darba pienākumi:
- aktualizēt struktūrvienību, amatu un nodarbināto datus Novērtēšanas
elektroniskās veidlapas informācijas sistēmā (NEVIS)
- informēt un konsultēt nodarbināto tiešos vadītājus par darba izpildes
plānošanai un novērtēšanai paredzēto laiku un kārtību
- apkopot un analizēt darba izpildes novērtēšanas rezultātus un sniegt
priekšlikumus konstatēto trūkumu novēršanai
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
- piedalīties dokumentu sagatavošanā par Daļas kompetencē esošiem
jautājumiem
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā
augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai
tiesību zinībās
- pieredze personāla vadības jomā ne mazāk ka vienu gadu
- pārzināt valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvos aktus
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- vēlama darba pieredze ar valsts informācijas sistēmu NEVIS un Resursu
vadības sistēmas (Horizon) personāla moduli
Darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Amatam ir noteikta 30.saime "Personāla vadība", III līmenis un
9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 756 EUR līdz 800 EUR (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PAD GS (Jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām
67016827, fakss 67028704.
OP 2014/93.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību
aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un
ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām;
- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos
- sniegt juridisku konsultāciju normatīvo aktu piemērošanas jautājumos,
juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID
struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai
- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un
darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds):
tiesību zinātnē
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā, tiesību aktu izstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 950 EUR
līdz 1009 EUR (bruto alga).
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss JPSIP TAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/93.AKK13
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto darbinieka/-ces amatu (viena amata vieta
uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības
departamenta Informācijas tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas
programmētājs/-a (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)
No pretendenta sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā (var būt arī pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju
jomā)
- PHP, Java un Android API zināšanas
- MS Windows darba staciju operētājsistēmas un MS Windows Server 2008/2012
pārzināšanu
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšanu
- labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas komunikācijas prasmes un pozitīvu attieksmi pret darbu
- precizitāti darbā, enerģiskumu, atbildības izjūtu par uzdotā darba izpildi
Priekšrocība pretendentiem ar:
- pieredzi IIS administrēšanā un uzturēšanā
- pieredzi darbā ar MS SQL vai MySQL vai PostgreSQL
- pieredzi darbā ar HTML, CSS, JS, C#, Visual
Studio, ASP.NET
- pieredzi darbā ar Adobe Photoshop, Corel Draw
- minimālām Linux zināšanām
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- plānot un izstrādāt programmēšanas uzdevumus atbilstoši konkrētam
projektam
- nodrošināt informācijas sistēmu izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu
- nodrošināt datu bāzu testu un produkcijas vides tehnisko uzturēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1000 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/93.AKK14
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta nekustamā īpašuma
pārvaldnieka/-ces amatu
Prasības:
- augstākā izglītība (vēlams īpašumu pārvaldīšanas vai tiesību zinātņu jomā)
- pārvaldnieka profesionālā izglītība - vismaz trešais profesionālās
kvalifikācijas līmenis (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze dzīvojamo māju pārvaldīšanas jomā
- izpratne par būvju ekspluatāciju un būvniecības materiālu tehnoloģiju
- izpratne par nekustamā īpašuma vērtību un tā pārvaldības izmaksas
ietekmējošajiem faktoriem
- izpratne par nekustamo īpašumu apsaimniekošanas un pārvaldības
finansiālajiem aspektiem
- zināšanas projektu sagatavošanā un prezentēšanā namu pārvaldīšanas jomā
- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti
- jāprot izmantot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti
- augsta atbildība, labas analītiskās spējas, precizitāte un labas
komunikācijas spējas
- teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu
valodas zināšanas)
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K. Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2014.gada
28.maijam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju
sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālruni
67021438.
OP 2014/93.AKK15
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Administratīvās nodaļas IS drošības pārzinis - vecākais eksperts
Pretendentam izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība datorzinātnēs, jurisprudencē vai amata pienākumu
specifikai atbilstošā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- zināšanas IT drošības jautājumos
- konceptuālā un analītiskā domāšana
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- spēja sekmīgi pabeigt iesāktos darbus un komunikabilitāte
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt informācijas aizsardzības pārvaldības procesus Aizsardzības
ministrijā, tai skaitā
* uzturēt aktuālu informācijas sistēmas drošības prasību dokumentāciju un
riska analīzi
* uzturēt aktuālu riska analīzi
- veikt drošības pārziņa pienākumus klasificētajām un publiskajām
Aizsardzības ministrijas informācijas sistēmām
- dokumentēt un izmeklēt drošības incidentus
- IT drošības dokumentācijas izstrāde
- teorētisko IT drošības apmācību organizēšana un vadīšana Aizsardzības
ministrijas personālam
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai
K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā
"Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2014/93.AKK16
Valsts
izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz ERAF
Infrastruktūras projektu kontroles departamenta Infrastruktūras projektu
uzraudzības nodaļas projektu vadītāja/-as (ierēdņa)
amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu projektu
īstenošanas uzraudzības procesus
- veikt projektu riska novērtējumu
- veikt grozījumus ar finansējuma saņēmēju noslēgtajos līgumos par projekta
īstenošanu
- uzraudzīt projektu īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanu
- veikt ES struktūrfondu finansējuma saņēmēju iesniegto progresa pārskatu,
maksājumu pieprasījumu, izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi
- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
- sagatavot lēmumus par pārskata periodā apstiprināto attiecināmo izmaksu
apjomu
- sagatavot pārbaudes aktus par veiktajām pārbaudēm projektu īstenošanas
vietās
- konsultēt finansējuma saņēmējus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā
vai vadību zinībās
- darba pieredze ES vai citu starptautiski finansēto projektu īstenošanā,
administrēšanā, uzraudzībā, kontrolē, grāmatvedībā vai auditā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- darba pieredze ar infrastruktūras projektiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- zināšanas par Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar
ES struktūrfondu projektu finansēšanu
- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas būvniecības jomā tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt
vai nosūtīt Valsts izglītības attīstības aģentūrai Vaļņu ielā 1, 5.stāvā, Rīgā,
LV-1050, vai uz e-pastu info@viaa.gov.lv
(ar norādi "Konkursam") divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālruni 67785407.
OP 2014/93.AKK17
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām statistiskās
informācijas iegūšanas un pieejamības jautājumos
- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās
statistiskās informācijas pārbaudi, informācijas pieprasījumu izskatīšanu un
atbilžu sagatavošanu
- veikt klientu viedokļu noskaidrošanu par pakalpojumu kvalitāti
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes un iniciatīva
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
pa faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2014/93.AKK18
Rīgas Pedagoģijas un
izglītības vadības akadēmija izsludina konkursu uz Pedagoģijas fakultātes dekāna
amata vietu
Prasības amata pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds pedagoģijā vai humanitārajās zinātnēs
- izpratne un pieredze studiju darba organizācijā un vadībā augstskolā
- izpratne un pamatots viedoklis par studiju virziena "Izglītība, pedagoģija
un sports" attīstības stratēģiju RPIVA
- vēlama darba pieredze vadošā amatā augstākās izglītības iestādē un
pedagoģiskajā darbā
- argumentācijas un prezentēšanas prasmes
- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- saskarsmes un darba kultūra
- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- vadīt un attīstīt studiju virzienu "Izglītība, pedagoģija un
sports"
- vadīt fakultātes darbu, kontrolēt katedru vadītāju un studiju programmu
direktoru darbu studiju programmu kvalitātes nodrošināšanā
- vērtēt pakļautībā esošā personāla darba rezultātus un veicināt
profesionālās meistarības pilnveidi
- veicināt docētāju profesionālās meistarības pilnveidi un pieredzes apmaiņu
sadarbībā starp katedrām
- plānot, vadīt un organizēt fakultātes zinātniski pētniecisko darbu,
veicināt inovāciju un zinātnes sasniegumu ieviešanu studiju procesā
- plānot fakultātes finanšu budžetu, pārraudzīt finanšu izlietojumu un
izvērtēt darba optimizācijas un ienākumu gūšanas iespējas
- saskaņot docētāju slodžu plānojumu un pārraudzīt izpildi
- iniciēt un organizēt jaunu studiju programmu izstrādi un īstenošanu
- sagatavot un vadīt fakultātes Domes sēdes, kontrolēt lēmumu izpildi
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no sludinājuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" akadēmijas Personāla
nodaļā jāiesniedz: iesniegums par piedalīšanos konkursā; CV; dokumentu kopijas,
kas apliecina izglītību, profesionālo kvalifikāciju un atbilstību amatam. Adrese:
Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013; fakss 67808034; e-pasts: personals@rpiva.lv.
OP 2014/93.AKK19
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Dienvidlatgales pārvaldes (darbavieta
Daugavpilī, Varšavas ielā 24) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības dzīvnieku veterinārajā praksē tiks uzskatīta
par priekšrocību
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme ietekmēt un pārliecināt
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/93.AKK20
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Dienvidlatgales pārvaldes (darbavieta
Daugavpilī, Varšavas ielā 24) inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) veterinārmedicīnā,
medicīnā, pārtikas zinībās, pārtikas produktu tehnoloģijā vai iegūta
sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme ietekmēt un pārliecināt
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/93.AKK21
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgus nodaļas juriskonsulta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (jurisprudencē)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- zināšanas ES tiesībās
- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā
- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildība un iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un komandā
- pastāvīga zināšanu papildināšana
Amata pienākumi:
- izstrādāt industrijas un pakalpojumu politikas jomas politikas plānošanas
dokumentus un tiesību aktu projektus enerģētikas nozarē;
- izskatīt sūdzības un ierosinājumus
- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas
jomā
- izstrādāt Latvijas pozīcijas un ar to saistīto instrukcijas, gatavot
informāciju un pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas institūcijās, ES
institūcijās un OECD
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013113.
OP 2014/93.AKK22
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgus nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, jurisprudencē vai enerģētikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- zināšanas ES tiesībās
- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā
- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildība un iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un komandā
- pastāvīga zināšanu papildināšana
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde nodaļas
kompetences jomā
- piedalīties procesos, kas saistīti ar kopīgu interešu projektu atļauju
piešķiršanu saistībā ar Regulas Nr.347/2013 prasībām
- izskatīt sūdzības un ierosinājumus
- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas
jomā
- Latvijas pozīciju un ar to saistīto instrukciju izstrāde, informācijas
apkopošana, analīze un pārskata ziņojumu sagatavošana
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013113.
OP 2014/93.AKK23
Valsts policijas koledžas Policijas tiesību katedra izsludina konkursu uz
docenta amata vietu (uz darba līguma pamata) uz noteiktu laiku no 2014.gada
3.septembra, darbavieta Rīgā
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu, mācību priekšmetu un profesionālās pilnveides izglītības
programmu izstrādāšana un aktualizēšana
- mācību metodisko materiālu izstrādāšana
- eksāmenu, ieskaišu un citu pārbaudījumu organizēšana, izstrādāšana un
pieņemšana, izglītojamo zināšanu un prasmju novērtēšana, kā arī izglītojamo
patstāvīgā darba plānošana
- pētniecības darba vadīšana kvalifikācijas darbu izstrādē, kvalifikācijas
darbu recenzēšana
- pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā
Docējamie kursi:
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības "Policijas
darbs" studiju kursi "Policijas darba organizācija",
"Kārtības policijas darbs
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati"
mācību priekšmets "Policijas darba organizācija un lietvedība Valsts
policijā", "Kārtības policijas darbs"
- prombūtnes laikā aizstāt docētājus studiju kursā "Policijas
tiesības"; mācību priekšmetā "Policijas tiesības, policijas taktika
un ierindas mācība"
- profesionālās pilnveides izglītības programmas par Valsts policijas
kārtības policijas kompetences jautājumiem Valsts policijas amatpersonām, kuru
apguves rezultātā klausītājiem tiek izsniegta apliecība
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā
darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta
līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam;
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību
kompetenci un kārtības policijas veicamajiem uzdevumiem
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power
Point, Internet)
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta amatu līdz 2014.gada
6.jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt dzīvas un darba gājuma aprakstu
(CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv
standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas,
sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas
apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina
profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs
iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes
nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus
pēdējo sešu gadu laikā. Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai,
adrese: Rīga, Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam",
tālrunis uzziņām 67219643, 67146286, 26306515.
OP 2014/93.AKK24
Valsts policijas koledžas Policijas tiesību katedra izsludina konkursu uz
lektora amatu uz noteiktu laiku no 2014.gada 3.septembra (amatpersona ar
speciālo dienesta pakāpi), darbavieta Rīgā
Amata pienākumos ietilpst:
- studiju kursu, mācību priekšmetu un profesionālās pilnveides izglītības
programmu izstrādāšana un aktualizēšana
- mācību metodisko materiālu izstrādāšana
- studiju nodarbību vadīšana, eksāmenu, ieskaišu un citu pārbaudījumu
organizēšana, izstrādāšana un pieņemšana, kā arī izglītojamo zināšanu un
prasmju novērtēšana
- izglītojamo patstāvīgā darba plānošana, pētniecības darba vadīšana
kvalifikācijas darbu izstrādē un kvalifikācijas darbu recenzēšana
- pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā
Docējamie kursi:
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets
"Policijas tiesības", "Cilvēktiesības policijas darbā"
- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba
pamati" mācību priekšmets "Policijas tiesības, policijas taktika un
ierindas mācība"
- prombūtnes laikā aizstāt docētājus studiju kursā "Policijas darba
organizācija", "Kārtības policijas darbs"; mācību priekšmetos
"Policijas darba organizācija un lietvedība Valsts policijā",
"Kārtības policijas darbs"
- profesionālās pilnveides izglītības programmas par Valsts policijas
kārtības policijas kompetences jautājumiem Valsts policijas amatpersonām, kuru
apguves rezultātā klausītājiem tiek izsniegta apliecība
Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā
darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta
līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību
kompetenci un kārtības policijas veicamajiem uzdevumiem
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power
Point, Internet
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora amatu līdz 2014.gada
6.jūnijam Valsts policijas koledžā iesniegt dzīvas un darba gājuma aprakstu
(CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv
standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas,
sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas
apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina
profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs
iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes
nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus
pēdējo sešu gadu laikā. Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai,
adrese: Rīga, Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr.
uzziņām 67219643, 67146286, 26306515.