Laidiens: 14.01.2014., Nr. 9
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/9.AKK1
Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatu ar pilnu slodzi
Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un
kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā
personāla vēlēšanas 2014".
Dokumentus iesniegt mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma Valsts
robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā 229.kabinetā, Rēzeknē, Zavoloko
ielā 8. Sīkāka informācija pa telefonu 64603686.
OP 2014/9.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Tautsaimniecības analīzes departamenta Makroekonomikas nodaļas
vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: Latvijas prezidentūras darbības nodrošināšana Eiropas
Savienības Padomē 2015. gadā Ekonomikas un politikas komitejā (EPC).
Tautsaimniecības analīzes departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina sistemātisku, regulāru un
profesionālu tautsaimniecības un valsts finanšu stāvokļa analīzi, izstrādā
makroekonomiskās prognozes, kā arī novērtē fiskālās politikas ietekmi uz
tautsaimniecību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
vadības zinībās (vēlams finanšu, makroekonomikas vai analītikas novirzienos)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- izpratne un interese par makroekonomiskiem procesiem un kopsakarībā
- analītiskā domāšana, iniciatīva, spēja strādāt komandā
- pieredze ekonomisko procesu analīzē un izpratne par ES institūciju
darbības principiem (vēlams)
- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- analizēt Eiropas Savienības Ekonomikas politikas komitejas (EPC) un
Eiropas Savienības Ekonomikas un finanšu komitejas darba materiālus par
ekonomiskās un fiskālās politikas jautājumiem
- gatavot Latvijas pozīcijas par EPC sanāksmēs izskatāmajiem jautājumiem
- piedalīties makroekonomisko nesabalansētību veidošanās risku izvērtēšanā
Latvijā un sagatavot Latvijas pozīciju par makroekonomisko nesabalansētību
jautājumiem citās ES dalībvalstīs
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Tiešo nodokļu departamenta Uzņēmumu nodokļu un starptautisko nodokļu
jautājumu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e
Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā valsts nodokļu
politikas tiešo nodokļu jomā un izložu un azartspēļu nodevas un nodokļa jomā
politikas plānošanas dokumentu projektus, likumprojektus un citus tiesību aktu
projektus, atbilstoši līguma par Eiropas Savienības darbību prasībām nodrošina
nepieciešamo tiesību aktu projektu izstrādi tiešo nodokļu harmonizēšanas jomā,
piedalās Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Padomes darba grupās un
komitejās, nodrošina Latvijas pozīcijas paušanu tajās par tiešo nodokļu
jautājumiem, kā arī izstrādā starpvalstu (starpvaldību) līgumu projektus
nodokļu jautājumos, saskaņo tos starpvalstu sarunu ceļā un iesniedz
apstiprināšanai valdībā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība finanšu,
ekonomikas vai tiesību zinātņu jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- Eiropas Savienības dalībvalstu un citu valstu tiesiskā regulējuma,
starptautisko jautājumu pamatu pārzināšana nodokļu jomā
- praktiskā un/vai teorētiskā darba pieredze tiešo nodokļu un starptautisko
nodokļu jautājumu jomā un/vai pieredze valsts pārvaldē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- saskaņot tiesību aktus ienākuma un kapitāla nodokļu jomā ar Eiropas
Savienības normatīvo aktu prasībām un Ekonomiskās sadarbības un attīstības
organizācijas (OECD) prasībām, sagatavojot atbilstošus Latvijas tiesību aktu
projektus
- vērtēt Latvijas Republikas tiešo nodokļu jomas tiesību aktu atbilstību
OECD vadlīnijām, sadarboties ar OECD fiskālo jautājumu komiteju Latvijas
Republikas pievienošanās OECD ietvaros
- pārstāvēt ministriju Eiropas Savienības Padomes un Eiropas Komisijas darba
grupu sēdēs un OECD darba grupās attiecībā uz tiešo nodokļu jautājumiem, it
īpaši attiecībā uz tiešo nodokļu uzlikšanas starptautiskajiem (pārrobežu)
aspektiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2014/9.AKK3
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības
departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (Informācijas drošības pārvaldības jomā)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt informācijas drošības pārvaldību Valsts kasē saskaņā ar ISO 27001
standarta prasībām
- veikt risku analīzes un organizēt drošības pārbaudes Valsts kases
resursiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un dokumentus informācijas drošības
jomā
- organizēt darbu ar klasificētu informāciju atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- veikt Valsts kases personāla apmācību un sniegt konsultācijas informācijas
drošības jomā
- pārstāvēt Valsts kases intereses informācijas drošības jomā attiecībās ar
citām juridiskām vai fiziskām personām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība informāciju tehnoloģiju (IT) jomā, kas papildināta ar mācībām
informācijas drošības jomā
- darba pieredze informācijas drošības vai IT audita jomā ilgāka par gadu
vai IT jomā ilgāka par trīs gadiem;
- darba pieredze ar ISO 27001 standartu tiks uzskatīta par priekšrocību
- sertifikāts informācijas drošības pārvaldības jomā (CISM, CISSP, CISA vai
ekvivalents) tiks uzskatīts par priekšrocību
- izpratne par IT risinājumiem un prasmes drošības risku novērtēšanā
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- precizitāte, kvalitāte un iniciatīva
- labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas Latvijas Vēstnesī ar norādi "KRVD_vakancei_Vārds_Uzvārds"
uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija
pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2014/9.AKK4
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- maģistra grāds tiesību zinātnēs
- pieredze jurista darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā
- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu
regulējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana
- pārstāvība tiesā
- iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu
projektiem
Piedāvājam atalgojumu 640 euro pirms
nodokļu nomaksas. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja
apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes
aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā,
LV-1045 (ar norādi "Konkursam - juridiskās daļas jurists"), iesniegt
personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67084203, 67084282.
OP 2014/9.AKK5
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas kriminālpārvaldes
Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (2
vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sadarboties ar Latvijas un ārvalstu tiesību aizsardzības iestādēm
- veikt procesuālās un izmeklēšanas darbības (t.sk. īpaši sarežģītās un
liela apjoma lietās) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos
likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus
nodarījumus muitas jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību
noregulējumu
- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas
procesā
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt
kriminālprocesu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
(ekonomikā) vai tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu darba pieredze izmeklēšanā
- vēlamas zināšanas nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu
jomā
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 28.1.saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un
11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MKrP IzmD
VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss
67028704.
OP 2014/9.AKK6
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Akcīzes
nodokļa administrēšanas daļas Akcīzes nodokļa maksājumu kontroles nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot lēmumus saistībā ar nodokļu parādu segšanu no izveidojušās
akcīzes nodokļa pārmaksas
- izskatīt kriminālprocesa virzītāja pieprasījumus par valstij nodarītajiem
zaudējumiem un sagatavot nenomaksātā nodokļa aprēķinu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- sagatavot dokumentus par akcīzes nodokļa pārmaksas dzēšanu
- veikt akcīzes nodokļa pārmaksas un parāda dzēšanu Nodokļu informatīvās
sistēmas datu bāzē
- sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un
pieņemšanas aktiem
- izstrādāt vai piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē, sagatavot
atzinumus par tiesību aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām
izmaiņām Nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība vai matemātika un
statistika
- vēlama pieredze akcīzes nodokļa administrēšanas un akcīzes preču aprites
jomā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz AkcP ANAD amatu (jūsu
vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/9.AKK7
BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakanto asociētā
profesora vietu nozarē - ekonomika, apakšnozare - tirgzinības
Pretendentiem viena mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz BSA
Senāta priekšsēdētājam adresēts pieteikums, diploma kopija par augstāko
izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina doktora zinātniskā grāda
piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba
gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba
pieredze.
Dokumenti iesniedzami darba dienās laikā no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā,
Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā. Papildinformācija pa tālr. 67100540.
OP 2014/9.AKK8
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Valmieras nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA/-CES
ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātnē)
- pieredze klientu apkalpošanas jomā (vēlams - valsts pārvaldē)
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas
zināšanas
- prasmes darbā ar Microsoft Office
- pieredze darbā ar tiesību aktiem un zināšanas lietvedībā
- izpratne par imigrācijas jautājumiem
- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikumā norādīt ar kādām datu bāzēm)
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības
dokumentu kopijas.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2014/9.AKK9
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Uzturēšanās atļauju nodaļas VECĀKĀ/-ĀS
REFERENTA/-ES amata vakanci
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē)
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- pieredze darbā ar datu bāzēm (norādīt - ar kādām datu bāzēm)
- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu
izpildē izmantot dokumentus svešvalodā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
Iesniedzamie dokumenti: CV, izglītības dokumenta kopija un motivācijas
vēstule.
Motivācijas vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām
prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla nodaļai, adrese, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2014/9.AKK10
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Finanšu vadības
departamenta Iepirkumu nodaļas iepirkumu speciālista/-es (ierēdņa) amatu (1
vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- vadīt un piedalīties centralizētu iepirkumu, administratīvā darba
nodrošināšanas un saimnieciska rakstura komisiju darbā
- protokolēt iepirkumu komisijas darba un procedūras norisi
- nodrošināt saraksti ar pretendentiem, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus
un ar to saistīto iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot paskaidrojumu par iesnieguma pamatotību, iesniegt to
izvērtēšanai iepirkuma komisijai un Iepirkumu uzraudzības birojam.
Prasības pretendentiem:
- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze/darbs valsts pārvaldē vismaz 2 gadi
- ļoti labas datorprasmes (MS Office)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas (sapratne, runāšana un
rakstīšana)
- pieredze iepirkumu veikšanā un organizēšanā ERAF projektiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
- pieredze iepirkumu komisijas darbā kā komisijas loceklim vai sekretāram
tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no EUR 585
(bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Iepirkumu nodaļas iepirkumu
speciālists" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz
e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014.gada 3.februārim.
Informācija pa tālr. 67043742, kā arī Nacionālā veselības dienesta mājaslapā www.vmnvd.gov.lv.
OP 2014/9.AKK11
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Ārstniecības
pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz noteiktu
laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt aprēķinus par ambulatorajiem pakalpojumiem nepieciešamo līdzekļu
apjomu un to sadalījumu pa noteiktiem maksājumiem
- sagatavot pārskatus par ambulatori sniegtajiem pakalpojumiem
- darbs ar vadības informācijas sistēmu
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
- sniegt informāciju un skaidrojumus veselības aprūpes speciālistiem par
ambulatoro pakalpojumu apmaksu
- sagatavot rīkojumu un iekšējo noteikumu projektus
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
dabas zinātnēs
- pieredze darbā ar datubāzēm tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, Word, PowerPoint)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas (sapratne, runāšana un
rakstīšana)
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- atalgojumu no EUR 666 (bruto)
- labus darba apstākļus
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu
ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014.gada 3.februārim. Informācija pa tālr.
67043742, kā arī Nacionālā veselības dienesta mājaslapā www.vmnvd.gov.lv.
OP 2014/9.AKK12
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu
uz ierēdņa prombūtnes laiku Lauku attīstības atbalsta departamenta Fondu
uzraudzības un informācijas koordinācijas nodaļā - vecākais/-ā referents/-e
(darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu projektu izstrādi Valsts Lauku un
Valsts zivsaimniecības sadarbības tīkla ieviešanai)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
lauksaimniecībā, ekonomikā vai tiesību zinātnē
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze lauksaimniecības vai lauku
ekonomikas jomā
- zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijā spēkā esošo likumdošanu
lauksaimniecības un lauku attīstības jomā
- labas angļu valodas zināšanas
prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu Inga.Probaka@zm.gov.lv vai pa
pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis uzziņām
67027319.
Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
OP 2014/9.AKK13
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka amata vietu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta
referents/-e (audžuģimeņu jautājumos) Rīgas reģionā (uz nenoteiktu laiku)
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības
jautājumu risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar audžuģimenēm un ārpusģimenes aprūpē esošiem
bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Referenta amata galvenie darba pienākumi:
- konsultēt audžuģimeņu, aizbildņu, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestāžu,
bāriņtiesu un pašvaldību speciālistus par ārpusģimenes aprūpes jautājumiem
- veicināt iedzīvotāju līdzdalību bērnu institucionālajai aprūpei
alternatīvās ārpusģimenes aprūpes attīstīšanā (audžuģimenes un viesģimenes),
organizējot un piedaloties tikšanās ar iedzīvotāju grupām,
un veicot citus pasākumus
- organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus iedzīvotājiem,
audžuģimenēm un sociālajiem dienestiem, bāriņtiesām un iedzīvotājiem par audžuģimeņu
un aizbildnības jautājumiem
- nodrošināt informatīvo un metodisko atbalstu audžuģimenēm
- organizēt valsts un pašvaldību institūciju sadarbību audžuģimeņu un tajās
ievietoto bērnu skaita palielināšanai un pakalpojumu audžuģimenēm un
aizbildņiem attīstīšanai pašvaldībās
- analizēt situāciju ārpusģimenes aprūpes iestādēm alternatīvās aprūpes jomā
noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā un sniegt priekšlikumus
situācijas uzlabošanai
- piedalīties metodisko materiālu izstrādē
- sniegt atbildes uz iesniegumiem par Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta
kompetencē esošajiem jautājumiem;
- apsekot audžuģimenes un apkopot informāciju par audžuģimenēm ar
inspekcijas rīkojumu noteiktā administratīvajā teritorijā
- divas reizes gadā organizēt reģionālos atbalsta seminārus audžuģimenēm
- sniegt informāciju, darba plānus un atskaites par paveikto darbu
noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā Bāriņtiesu un audžuģimeņu
departamenta direktoram
- sagatavot informāciju atbilstoši kompetencei ikgadējam departamenta
darbības pārskatam
- piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta stratēģiskā plāna un
mācību plāna izstrādē un sniegt priekšlikumus, piedalīties gada plāna izstrādē,
piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta darbības novērtēšanā
- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus,
kā arī amatu savienošanas ierobežojumus
- sniegt atskaites Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktoram par
paveikto darbu
- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu,
sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai inspekcijas
arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām
- paaugstināt savu profesionālo kvalifikāciju
- atbilstoši savai kompetencei veikt vienreizējus darba uzdevumus pēc
inspekcijas priekšnieka un Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktora
norādījumiem
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz
līdz 2014.gada 30.janvārim, nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz
e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67021621.