Laidiens: 14.01.2014., Nr. 9

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/9.AKK1

Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatu ar pilnu slodzi

Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2014".

Dokumentus iesniegt mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma Valsts robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā 229.kabinetā, Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa telefonu 64603686.


OP 2014/9.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1. Tautsaimniecības analīzes departamenta Makroekonomikas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: Latvijas prezidentūras darbības nodrošināšana Eiropas Savienības Padomē 2015. gadā Ekonomikas un politikas komitejā (EPC).

Tautsaimniecības analīzes departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina sistemātisku, regulāru un profesionālu tautsaimniecības un valsts finanšu stāvokļa analīzi, izstrādā makroekonomiskās prognozes, kā arī novērtē fiskālās politikas ietekmi uz tautsaimniecību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās (vēlams finanšu, makroekonomikas vai analītikas novirzienos)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- izpratne un interese par makroekonomiskiem procesiem un kopsakarībā

- analītiskā domāšana, iniciatīva, spēja strādāt komandā

- pieredze ekonomisko procesu analīzē un izpratne par ES institūciju darbības principiem (vēlams)

- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- analizēt Eiropas Savienības Ekonomikas politikas komitejas (EPC) un Eiropas Savienības Ekonomikas un finanšu komitejas darba materiālus par ekonomiskās un fiskālās politikas jautājumiem

- gatavot Latvijas pozīcijas par EPC sanāksmēs izskatāmajiem jautājumiem

- piedalīties makroekonomisko nesabalansētību veidošanās risku izvērtēšanā Latvijā un sagatavot Latvijas pozīciju par makroekonomisko nesabalansētību jautājumiem citās ES dalībvalstīs

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2. Tiešo nodokļu departamenta Uzņēmumu nodokļu un starptautisko nodokļu jautājumu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e

Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā valsts nodokļu politikas tiešo nodokļu jomā un izložu un azartspēļu nodevas un nodokļa jomā politikas plānošanas dokumentu projektus, likumprojektus un citus tiesību aktu projektus, atbilstoši līguma par Eiropas Savienības darbību prasībām nodrošina nepieciešamo tiesību aktu projektu izstrādi tiešo nodokļu harmonizēšanas jomā, piedalās Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Padomes darba grupās un komitejās, nodrošina Latvijas pozīcijas paušanu tajās par tiešo nodokļu jautājumiem, kā arī izstrādā starpvalstu (starpvaldību) līgumu projektus nodokļu jautājumos, saskaņo tos starpvalstu sarunu ceļā un iesniedz apstiprināšanai valdībā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība finanšu, ekonomikas vai tiesību zinātņu jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- Eiropas Savienības dalībvalstu un citu valstu tiesiskā regulējuma, starptautisko jautājumu pamatu pārzināšana nodokļu jomā

- praktiskā un/vai teorētiskā darba pieredze tiešo nodokļu un starptautisko nodokļu jautājumu jomā un/vai pieredze valsts pārvaldē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- saskaņot tiesību aktus ienākuma un kapitāla nodokļu jomā ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām un Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) prasībām, sagatavojot atbilstošus Latvijas tiesību aktu projektus

- vērtēt Latvijas Republikas tiešo nodokļu jomas tiesību aktu atbilstību OECD vadlīnijām, sadarboties ar OECD fiskālo jautājumu komiteju Latvijas Republikas pievienošanās OECD ietvaros

- pārstāvēt ministriju Eiropas Savienības Padomes un Eiropas Komisijas darba grupu sēdēs un OECD darba grupās attiecībā uz tiešo nodokļu jautājumiem, it īpaši attiecībā uz tiešo nodokļu uzlikšanas starptautiskajiem (pārrobežu) aspektiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2014/9.AKK3

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (Informācijas drošības pārvaldības jomā)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt informācijas drošības pārvaldību Valsts kasē saskaņā ar ISO 27001 standarta prasībām

- veikt risku analīzes un organizēt drošības pārbaudes Valsts kases resursiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un dokumentus informācijas drošības jomā

- organizēt darbu ar klasificētu informāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt Valsts kases personāla apmācību un sniegt konsultācijas informācijas drošības jomā

- pārstāvēt Valsts kases intereses informācijas drošības jomā attiecībās ar citām juridiskām vai fiziskām personām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģiju (IT) jomā, kas papildināta ar mācībām informācijas drošības jomā

- darba pieredze informācijas drošības vai IT audita jomā ilgāka par gadu vai IT jomā ilgāka par trīs gadiem;

- darba pieredze ar ISO 27001 standartu tiks uzskatīta par priekšrocību

- sertifikāts informācijas drošības pārvaldības jomā (CISM, CISSP, CISA vai ekvivalents) tiks uzskatīts par priekšrocību

- izpratne par IT risinājumiem un prasmes drošības risku novērtēšanā

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- precizitāte, kvalitāte un iniciatīva

- labas angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Piedāvājam:

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Vēstnesī ar norādi "KRVD_vakancei_Vārds_Uzvārds" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2014/9.AKK4

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- maģistra grāds tiesību zinātnēs

- pieredze jurista darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā

- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā priekšrocība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Galvenie darba pienākumi:

- apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana

- pārstāvība tiesā

- iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem

Piedāvājam atalgojumu 640 euro pirms nodokļu nomaksas. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - juridiskās daļas jurists"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67084203, 67084282.


OP 2014/9.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sadarboties ar Latvijas un ārvalstu tiesību aizsardzības iestādēm

- veikt procesuālās un izmeklēšanas darbības (t.sk. īpaši sarežģītās un liela apjoma lietās) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā) vai tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu darba pieredze izmeklēšanā

- vēlamas zināšanas nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 28.1.saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MKrP IzmD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/9.AKK6

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Akcīzes nodokļa administrēšanas daļas Akcīzes nodokļa maksājumu kontroles nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot lēmumus saistībā ar nodokļu parādu segšanu no izveidojušās akcīzes nodokļa pārmaksas

- izskatīt kriminālprocesa virzītāja pieprasījumus par valstij nodarītajiem zaudējumiem un sagatavot nenomaksātā nodokļa aprēķinu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- sagatavot dokumentus par akcīzes nodokļa pārmaksas dzēšanu

- veikt akcīzes nodokļa pārmaksas un parāda dzēšanu Nodokļu informatīvās sistēmas datu bāzē

- sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un pieņemšanas aktiem

- izstrādāt vai piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē, sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām Nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība vai matemātika un statistika

- vēlama pieredze akcīzes nodokļa administrēšanas un akcīzes preču aprites jomā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz AkcP ANAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/9.AKK7

BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakanto asociētā profesora vietu nozarē - ekonomika, apakšnozare - tirgzinības

Pretendentiem viena mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz BSA Senāta priekšsēdētājam adresēts pieteikums, diploma kopija par augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina doktora zinātniskā grāda piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze.

Dokumenti iesniedzami darba dienās laikā no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā. Papildinformācija pa tālr. 67100540.


OP 2014/9.AKK8

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Valmieras nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA/-CES ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē)

- pieredze klientu apkalpošanas jomā (vēlams - valsts pārvaldē)

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar Microsoft Office

- pieredze darbā ar tiesību aktiem un zināšanas lietvedībā

- izpratne par imigrācijas jautājumiem

- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikumā norādīt ar kādām datu bāzēm)

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/9.AKK9

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Uzturēšanās atļauju nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES amata vakanci

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē)

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- pieredze darbā ar datu bāzēm (norādīt - ar kādām datu bāzēm)

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

Iesniedzamie dokumenti: CV, izglītības dokumenta kopija un motivācijas vēstule.

Motivācijas vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/9.AKK10

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Iepirkumu nodaļas iepirkumu speciālista/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt un piedalīties centralizētu iepirkumu, administratīvā darba nodrošināšanas un saimnieciska rakstura komisiju darbā

- protokolēt iepirkumu komisijas darba un procedūras norisi

- nodrošināt saraksti ar pretendentiem, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus un ar to saistīto iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot paskaidrojumu par iesnieguma pamatotību, iesniegt to izvērtēšanai iepirkuma komisijai un Iepirkumu uzraudzības birojam.

Prasības pretendentiem:

- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze/darbs valsts pārvaldē vismaz 2 gadi

- ļoti labas datorprasmes (MS Office)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas (sapratne, runāšana un rakstīšana)

- pieredze iepirkumu veikšanā un organizēšanā ERAF projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze iepirkumu komisijas darbā kā komisijas loceklim vai sekretāram tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no EUR 585 (bruto)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Iepirkumu nodaļas iepirkumu speciālists" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014.gada 3.februārim. Informācija pa tālr. 67043742, kā arī Nacionālā veselības dienesta mājaslapā www.vmnvd.gov.lv.


OP 2014/9.AKK11

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt aprēķinus par ambulatorajiem pakalpojumiem nepieciešamo līdzekļu apjomu un to sadalījumu pa noteiktiem maksājumiem

- sagatavot pārskatus par ambulatori sniegtajiem pakalpojumiem

- darbs ar vadības informācijas sistēmu

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

- sniegt informāciju un skaidrojumus veselības aprūpes speciālistiem par ambulatoro pakalpojumu apmaksu

- sagatavot rīkojumu un iekšējo noteikumu projektus

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai dabas zinātnēs

- pieredze darbā ar datubāzēm tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, Word, PowerPoint)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas (sapratne, runāšana un rakstīšana)

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- atalgojumu no EUR 666 (bruto)

- labus darba apstākļus

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014.gada 3.februārim. Informācija pa tālr. 67043742, kā arī Nacionālā veselības dienesta mājaslapā www.vmnvd.gov.lv.


OP 2014/9.AKK12

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku Lauku attīstības atbalsta departamenta Fondu uzraudzības un informācijas koordinācijas nodaļā - vecākais/-ā referents/-e (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu projektu izstrādi Valsts Lauku un Valsts zivsaimniecības sadarbības tīkla ieviešanai)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība lauksaimniecībā, ekonomikā vai tiesību zinātnē

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze lauksaimniecības vai lauku ekonomikas jomā

- zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijā spēkā esošo likumdošanu lauksaimniecības un lauku attīstības jomā

- labas angļu valodas zināšanas

prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office, Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu Inga.Probaka@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis uzziņām 67027319.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2014/9.AKK13

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta referents/-e (audžuģimeņu jautājumos) Rīgas reģionā (uz nenoteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar audžuģimenēm un ārpusģimenes aprūpē esošiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Referenta amata galvenie darba pienākumi:

- konsultēt audžuģimeņu, aizbildņu, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestāžu, bāriņtiesu un pašvaldību speciālistus par ārpusģimenes aprūpes jautājumiem

- veicināt iedzīvotāju līdzdalību bērnu institucionālajai aprūpei alternatīvās ārpusģimenes aprūpes attīstīšanā (audžuģimenes un viesģimenes), organizējot un piedaloties tikšanās ar iedzīvotāju grupām, un veicot citus pasākumus

- organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus iedzīvotājiem, audžuģimenēm un sociālajiem dienestiem, bāriņtiesām un iedzīvotājiem par audžuģimeņu un aizbildnības jautājumiem

- nodrošināt informatīvo un metodisko atbalstu audžuģimenēm

- organizēt valsts un pašvaldību institūciju sadarbību audžuģimeņu un tajās ievietoto bērnu skaita palielināšanai un pakalpojumu audžuģimenēm un aizbildņiem attīstīšanai pašvaldībās

- analizēt situāciju ārpusģimenes aprūpes iestādēm alternatīvās aprūpes jomā noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā un sniegt priekšlikumus situācijas uzlabošanai

- piedalīties metodisko materiālu izstrādē

- sniegt atbildes uz iesniegumiem par Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem;

- apsekot audžuģimenes un apkopot informāciju par audžuģimenēm ar inspekcijas rīkojumu noteiktā administratīvajā teritorijā

- divas reizes gadā organizēt reģionālos atbalsta seminārus audžuģimenēm

- sniegt informāciju, darba plānus un atskaites par paveikto darbu noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktoram

- sagatavot informāciju atbilstoši kompetencei ikgadējam departamenta darbības pārskatam

- piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta stratēģiskā plāna un mācību plāna izstrādē un sniegt priekšlikumus, piedalīties gada plāna izstrādē, piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta darbības novērtēšanā

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- sniegt atskaites Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktoram par paveikto darbu

- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai inspekcijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- paaugstināt savu profesionālo kvalifikāciju

- atbilstoši savai kompetencei veikt vienreizējus darba uzdevumus pēc inspekcijas priekšnieka un Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2014.gada 30.janvārim, nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)