Laidiens: 24.04.2014., Nr. 80
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/80.AKK1
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Personāla daļas
personāla speciālista/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt cilvēkresursu vadības sistēmas HORIZON personāla modulī aktuālu
informāciju par administratīvo struktūrvienību sadalījumu un amata vietu skaitu
- nodrošināt informācijas ievadi un aktualizēšanu cilvēkresursu vadības
sistēmas HORIZON personāla modulī
- gatavot visa veida statistikas datus un pārskatus no cilvēkresursu vadības
sistēmas HORIZON personāla moduļa
- nodrošināt dienesta amatu saraksta un nodarbināto saraksta sastādīšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālajām mācībām personāla
vadības jomā
- praktiska darba pieredze un ļoti labas iemaņas darbā ar cilvēkresursu
vadības sistēmas HORIZON personāla moduli
- ļoti labas Microsoft Office zināšanas, īpaši
Microsoft Excel vidē
- darba pieredze personāla vadības jomā valsts pārvaldē
- darba, civildienesta un sociālo normatīvo aktu pārzināšana
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā
Piedāvājam:
- darba vietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu no EUR 657 līdz EUR 874 un sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas, 10
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī",
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2014/80.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Madonas reģionālā nodaļa izsludina
konkursu uz inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance
uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Balvos)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas klātienē par valsts
sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" ->
Pieteikums konkursam). 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un
aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt VSAA Madonas reģionālajā nodaļā
Blaumaņa ielā 3, Madonā, LV-4801, vai nosūtīt uz e-pastu: Maija.Bieza@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 64807179, fakss 64807114.
OP 2014/80.AKK3
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Elektronisko
pakalpojumu administrēšanas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
- pieredze publisko tiesību līgumu projektu izstrādē
- teorētiskās zināšanas par personas datu aizsardzības jautājumiem
- vēlama pieredze darbā ar klientiem valsts pārvaldē - vismaz 1 gads
- vēlama pieredze ar ierobežotas pieejamības informāciju
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes publisko tiesību līgumu
projektus
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus
- izskatīt un analizēt iesniegumus, sagatavot atbilžu dokumentu projektus
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā: iespēju veikt atbildīgu un
interesantu darbu valsts pārvaldē, labus darba apstākļus, sociālās garantijas
un stabilu atalgojumu (EUR 600 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un EUR
725 pēc pārbaudes laika).
Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule (kurā obligāti jānorāda
atbilstība uz visām sludinājumā norādītajām 8 prasībām), CV un izglītības
dokumentu kopijas.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2014/80.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs atsauc 2014.gada 31.martā
publicēto amata konkursa sludinājumu uz Juridiskā departamenta vecākā
referenta-jurista (IV amata līmenis) amata vietu.
OP 2014/80.AKK5
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Farmācijas
departamenta vecākā/-ās eksperta/-es darbinieka/-ces amatu (0,5 slodzes) uz noteiktu laiku (līdz 2015.gada
31.jūlijam - Latvijas Prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanai un
nodrošināšanai)
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā izglītība (farmācijā vai dabas zinātnēs)
- zināšanas par farmācijas un medicīnas ierīču jomu regulējošiem tiesību
aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības
tiesību normām farmācijā un medicīnas ierīču jomā
- angļu valodas zināšanas augstākajā līmenī
- vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- vēlama darba pieredze darbā valsts pārvaldē un specialitātē
Galvenie darba pienākumi:
- piedalīties farmācijas jomas politikas izstrādē un tās īstenošanā,
gatavojoties un nodrošinot Latvijas prezidentūru ES Padomē
- piedalīties un veikt riska analīzi par Eiropas Kopienas tiesību aktu un to
projektu īstenošanu farmācijas jomā
- piedalīties un pārstāvēt departamentu darba grupās, semināros un sanāksmēs
saistībā ar Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē darba sagatavošanu
un nodrošināšanu
- piedalīties un pārstāvēt ministriju Eiropas Savienības institūciju darba
grupās, Eiropas Komisijas komitejās un darba grupās, kurās izskata farmācijas
un medicīnas ierīču jautājumus saistībā ar Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē darba sagatavošanu un nodrošināšanu
- koordinēt saraksti ar ES institūcijām farmācijas jomā, apkopot
informāciju, kas saņemta no citām ES valstīm par farmācijas un medicīnas ierīču
un ar nozari saistītajiem jautājumiem saistībā ar Latvijas prezidentūras
Eiropas Savienības Padomē darba sagatavošanu un nodrošināšanu
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Dokumentus aicinām iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā,
Brīvības ielā 72, 221.kabinetā vai nosūtīt uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālr. 67876017.
OP 2014/80.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz
konsultanta/-es-iepirkuma speciālista/-es amatu Juridiskā departamenta
Iepirkumu un līguma nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne mazāk kā viens gads
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- spēja patstāvīgi veikt darba pienākumus, sagatavot dokumentus, t.sk.
administratīvo aktu projektus
- prasme vērtēt faktus, analizēt liela apjoma datus, paredzēt un novērtēt
riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu atbilstoši ārējos un
iekšējos normatīvos aktos noteiktajam.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
Pretendentam jāiesniedz līdz 07.05.2014. Nodarbinātības valsts aģentūras
Resursu pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV
1010, vai jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem.
Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos Pretendentus.
OP 2014/80.AKK7
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Autosatiksmes departamenta
Autoceļu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es vietu (4
vakances)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvinženiera vai būvuzrauga specialitātē (vēlama transportbūvju specialitātē)
- profesionālā darba pieredze būvdarbu uzraudzības vai organizēšanas jomā ne
mazāka kā 2 gadi
- zināšanas par satiksmes organizēšanu
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, statistikas uzskaites principiem,
analīzes metodēm autoceļu nozarē
- vēlama pieredze ceļu ikdienas uzturēšanas darbu veikšanā
- teicamas komunikācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/80.AKK8
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Dzelzceļa departamenta
darbinieka/-ces amatu - Rail
Baltica nacionālās izpētes projekta koordinators/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas par projekta dokumentācijas vadību, lietvedību
- labas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas prasmes
- darba pieredze attiecīgajā profesijā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par ES līdzfinansētu projektu vadību tiks uzskatītas par
priekšrocību
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/80.AKK9
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Transporta un sakaru drošības nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama juridiskā izglītība)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā divi gadi
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- zināšanas par transporta un sakaru nozari un izpratne par valsts civilās
aizsardzības sistēmu
- spēja izstrādāt transporta un sakaru nozares ārkārtas situāciju rīcības
plānus
- spēja orientēties normatīvo aktu prasībās transporta un sakaru drošības
jomā
- spēja koordinēt ar transporta un sakaru nozares drošību saistītos
jautājumus
Galvenie amata pienākumi:
- veikt tiesību aktu izstrādi un sniegt atzinumus
- sagatavot Latvijas nacionālās pozīcijas un instrukcijas par Eiropas Savienības
normatīvo aktu projektiem
- kārtot valsts civilās aizsardzības sistēmas jautājumus transporta un
sakaru nozarēs
- analizēt situāciju transporta un sakaru drošības jomā
- nodrošināt civilmilitāro sadarbību
- organizēt darbību uzņemošās valsts atbalsta jautājumos
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/80.AKK10
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- maģistra grāds tiesību zinātnēs
- pieredze jurista darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā
- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu
regulējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana
- pārstāvība tiesā
- iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu
projektiem
Piedāvājam atalgojumu no 640 euro pirms nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar
norādi "Konkursam - juridiskās daļas jurists"), iesniegt personīgi
Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67084203, 67084282.
OP 2014/80.AKK11
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (veselības ministra pakļautībā
esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības
politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un
veselības veicināšanas apakšjomās) aicina
pievienoties savai komandai (uz noteiktu laiku) DIREKTORA PALĪGU
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība vai profesionālā vidējā izglītība biroja darba
organizācijas jomā
- darba pieredze biroja darba organizācijas un lietvedības jomā vismaz viens
gads
- pieredze dokumentu projektu (rīkojumu, iekšējie normatīvie akti, vēstules,
protokoli) izstrādē
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet Explorer,
PowerPoint u.c.)
- vēlama pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas
- lietišķās sarakstes prasme
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildība, spēja strādāt patstāvīgi un
komandā
Pienākumi:
- direktora uzdevumā izstrādāt rīkojumu projektus, sagatavot atbildes un
citus dokumentu projektus atbilstoši uzdotajam uzdevumam
- izvērtēt citu struktūrvienību sagatavoto un uz parakstu direktoram
iesniegto dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem
- plānot un organizēt direktora apmeklētāju un darbinieku pieņemšanu,
lietišķās tikšanās, prezentācijas u.c. pasākumus
- patstāvīgi apkopot un sagatavot dažādus materiālus, kas nepieciešami
sanāksmēm, sēdēm un citiem pasākumiem
- sniegt izziņas pa tālruni, veikt zvanu pāradresāciju
- organizēt direktora paraksta un zīmoga nodrošinājumu nepieciešamajiem
dokumentiem
- sekot direktora rīkojumu un lēmumu izpildei struktūrvienībās
- protokolēt sanāksmes, darba grupu sēdes un citus pasākumus
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu jaunā, atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus
Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt uz e-pasta adresi personaldala@spkc.gov.lv līdz
2014.gada 9.maijam. Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2014/80.AKK12
Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs izsludina konkursu uz
vakanto Administratīvās nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es personāla speciālista/-es (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams personāla vadībā, sociālajās zinātnēs vai
tiesību zinātņu jomā)
- zināšanas un pieredze personāla lietvedībā
- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- pieredze darbinieku darba izpildes novērtēšanas vai atlases procesa
organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office standarta programmas, darba
pieredze ar resursu vadības sistēmas Horizon
Personāla moduli, valsts informācijas sistēmu NEVIS un PUD tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- komunikabilitāte, augsta atbildība un vēlme strādāt komandā
- augsta atbildība un prasme plānot savu darba laiku
- iepriekšējā darba pieredze tiešās pārvaldes iestādēs tiks uzskatīta par
priekšrocību
Amata pienākumi:
- nodrošināt ar personālu saistītās dokumentācijas izstrādi, uzskaiti un
aktualizāciju
- uzturēt un aktualizēt resursu vadības sistēmas Horizon
Personāla moduli, valsts informācijas sistēmu NEVIS un informāciju par
personāla jautājumiem citās elektroniskajās personāla uzskaites sistēmās
- piedalīties un administrēt personāla atlases un darbinieku darba izpildes
novērtēšanas procesu
- sagatavot pārskatus par personālu
- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu no EUR 700,00 līdz 720,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
Atlases konkurss notiks divās kārtās.
Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana
pēc iesniegtajiem dokumentiem.
Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas
sūtīt 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" pa pastu, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-1,
Rīga, LV-1026, ar norādi "Vakantajam vecākā referenta-personāla
speciālista amatam" vai uz e-pastu agita.sukure@iem.gov.lv
vai iesniegt personīgi minētajā adresē 511.kabinetā. Tālrunis uzziņām 67829858.
OP 2014/80.AKK13
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA saistībā ar gatavošanos Latvijas
prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz
vecākā/-ās referenta/-es sistēmu drošības jautājumos
darbinieka/-ces amata vietu Iekšējās drošības
departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
Galvenās prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas
prasībām
- zināšanas un izpratne par atbilstošo jomu
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes
Vēlamās prasības:
- augstākā izglītība jomā
- darba pieredze jomā
- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram,
CISM, CISSP, CISA u.tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt, uzturēt, kontrolēt izpildi un aktualizēt uzņēmuma IT drošības
politiku
- veikt un uzraudzīt ar IS drošību saistītos pasākumus
- veikt IS drošības incidentu identificēšanu un analīzi pamatojoties uz
datiem, kas iegūti no datu pārraides tīkla drošības iekārtām, lietotāju
ziņojumiem, auditācijas pierakstiem, un ieteikt atbilstošus uzlabojumus IS
drošības aizsardzības sistēmā
- veikt kontroli par trešo pušu tehniskā personāla veiktajām darbībām
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstoša izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu
iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2014/80.AKK14
Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakantām akadēmiskā
personāla amata vietām
BŪVNIECĪBAS FAKULTĀTE
Kompozīto materiālu un konstrukciju katedrā
- katedras vadītājs - 1 amata vieta
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Varbūtības teorijas un matemātiskās statistikas katedrā
- lektors - 1 amata vieta
- docents - 1 amata vieta
- pētnieks - 2 amata vietas
Inženiermatemātikas katedrā
- pētnieks - 1 amata vieta
Lietišķo datorsistēmu institūtā
- pētnieks - 1 amata vieta
Lietišķās matemātikas institūtā
- vadošais pētnieks - 1 amata vieta
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Elektrotehnikas un elektronikas katedrā darbam RTU Daugavpils filiālē
- docents - 1 amata vieta
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Silikātu materiālu institūta
Silikātu augsttemperatūras un neorganisko nanomateriālu
tehnoloģijas katedrā
- docents - 1 amata vieta
- lektors - 4 amata vietas
Tehniskās fizikas institūtā
- direktors - 1 amata vieta
- pētnieks - 1 amata vieta
Dizaina tehnoloģiju institūta Dizaina un materiālu tehnoloģiju katedrā
- lektors - 1 amata vieta (0,5 slodze)
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā jāiesniedz
rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina
augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums
(Curriculum Vitae), kur
norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī
dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Katedras vadītāja
pretendentiem jāiesniedz attiecīgās katedras attīstības koncepcija, institūta
direktora pretendentiem jāiesniedz attiecīgā institūta attīstības koncepcija.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089795.