Laidiens: 24.04.2014., Nr. 80

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/80.AKK1

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Personāla daļas personāla speciālista/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- uzturēt cilvēkresursu vadības sistēmas HORIZON personāla modulī aktuālu informāciju par administratīvo struktūrvienību sadalījumu un amata vietu skaitu

- nodrošināt informācijas ievadi un aktualizēšanu cilvēkresursu vadības sistēmas HORIZON personāla modulī

- gatavot visa veida statistikas datus un pārskatus no cilvēkresursu vadības sistēmas HORIZON personāla moduļa

- nodrošināt dienesta amatu saraksta un nodarbināto saraksta sastādīšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālajām mācībām personāla vadības jomā

- praktiska darba pieredze un ļoti labas iemaņas darbā ar cilvēkresursu vadības sistēmas HORIZON personāla moduli

- ļoti labas Microsoft Office zināšanas, īpaši Microsoft Excel vidē

- darba pieredze personāla vadības jomā valsts pārvaldē

- darba, civildienesta un sociālo normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā

Piedāvājam:

- darba vietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu no EUR 657 līdz EUR 874 un sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2014/80.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Madonas reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Balvos)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas klātienē par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam). 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt VSAA Madonas reģionālajā nodaļā Blaumaņa ielā 3, Madonā, LV-4801, vai nosūtīt uz e-pastu: Maija.Bieza@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 64807179, fakss 64807114.


OP 2014/80.AKK3

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

- pieredze publisko tiesību līgumu projektu izstrādē

- teorētiskās zināšanas par personas datu aizsardzības jautājumiem

- vēlama pieredze darbā ar klientiem valsts pārvaldē - vismaz 1 gads

- vēlama pieredze ar ierobežotas pieejamības informāciju

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes publisko tiesību līgumu projektus

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus

- izskatīt un analizēt iesniegumus, sagatavot atbilžu dokumentu projektus

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā: iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, labus darba apstākļus, sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (EUR 600 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un EUR 725 pēc pārbaudes laika).

Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule (kurā obligāti jānorāda atbilstība uz visām sludinājumā norādītajām 8 prasībām), CV un izglītības dokumentu kopijas.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/80.AKK4

Iepirkumu uzraudzības birojs atsauc 2014.gada 31.martā publicēto amata konkursa sludinājumu uz Juridiskā departamenta vecākā referenta-jurista (IV amata līmenis) amata vietu.


OP 2014/80.AKK5

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Farmācijas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es darbinieka/-ces amatu (0,5 slodzes) uz noteiktu laiku (līdz 2015.gada 31.jūlijam - Latvijas Prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanai un nodrošināšanai)

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā izglītība (farmācijā vai dabas zinātnēs)

- zināšanas par farmācijas un medicīnas ierīču jomu regulējošiem tiesību aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām farmācijā un medicīnas ierīču jomā

- angļu valodas zināšanas augstākajā līmenī

- vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)

- vēlama darba pieredze darbā valsts pārvaldē un specialitātē

Galvenie darba pienākumi:

- piedalīties farmācijas jomas politikas izstrādē un tās īstenošanā, gatavojoties un nodrošinot Latvijas prezidentūru ES Padomē

- piedalīties un veikt riska analīzi par Eiropas Kopienas tiesību aktu un to projektu īstenošanu farmācijas jomā

- piedalīties un pārstāvēt departamentu darba grupās, semināros un sanāksmēs saistībā ar Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē darba sagatavošanu un nodrošināšanu

- piedalīties un pārstāvēt ministriju Eiropas Savienības institūciju darba grupās, Eiropas Komisijas komitejās un darba grupās, kurās izskata farmācijas un medicīnas ierīču jautājumus saistībā ar Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē darba sagatavošanu un nodrošināšanu

- koordinēt saraksti ar ES institūcijām farmācijas jomā, apkopot informāciju, kas saņemta no citām ES valstīm par farmācijas un medicīnas ierīču un ar nozari saistītajiem jautājumiem saistībā ar Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē darba sagatavošanu un nodrošināšanu

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Dokumentus aicinām iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 221.kabinetā vai nosūtīt uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālr. 67876017.


OP 2014/80.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz konsultanta/-es-iepirkuma speciālista/-es amatu Juridiskā departamenta Iepirkumu un līguma nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne mazāk kā viens gads

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- spēja patstāvīgi veikt darba pienākumus, sagatavot dokumentus, t.sk. administratīvo aktu projektus

- prasme vērtēt faktus, analizēt liela apjoma datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvos aktos noteiktajam.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija Pretendentam jāiesniedz līdz 07.05.2014. Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV 1010, vai jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2014/80.AKK7

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es vietu (4 vakances)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvinženiera vai būvuzrauga specialitātē (vēlama transportbūvju specialitātē)

- profesionālā darba pieredze būvdarbu uzraudzības vai organizēšanas jomā ne mazāka kā 2 gadi

- zināšanas par satiksmes organizēšanu

- zināšanas par normatīvajiem aktiem, statistikas uzskaites principiem, analīzes metodēm autoceļu nozarē

- vēlama pieredze ceļu ikdienas uzturēšanas darbu veikšanā

- teicamas komunikācijas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/80.AKK8

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Dzelzceļa departamenta darbinieka/-ces amatu - Rail Baltica nacionālās izpētes projekta koordinators/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas par projekta dokumentācijas vadību, lietvedību

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas prasmes

- darba pieredze attiecīgajā profesijā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par ES līdzfinansētu projektu vadību tiks uzskatītas par priekšrocību

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/80.AKK9

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Transporta un sakaru drošības nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama juridiskā izglītība)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā divi gadi

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- zināšanas par transporta un sakaru nozari un izpratne par valsts civilās aizsardzības sistēmu

- spēja izstrādāt transporta un sakaru nozares ārkārtas situāciju rīcības plānus

- spēja orientēties normatīvo aktu prasībās transporta un sakaru drošības jomā

- spēja koordinēt ar transporta un sakaru nozares drošību saistītos jautājumus

Galvenie amata pienākumi:

- veikt tiesību aktu izstrādi un sniegt atzinumus

- sagatavot Latvijas nacionālās pozīcijas un instrukcijas par Eiropas Savienības normatīvo aktu projektiem

- kārtot valsts civilās aizsardzības sistēmas jautājumus transporta un sakaru nozarēs

- analizēt situāciju transporta un sakaru drošības jomā

- nodrošināt civilmilitāro sadarbību

- organizēt darbību uzņemošās valsts atbalsta jautājumos

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/80.AKK10

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- maģistra grāds tiesību zinātnēs

- pieredze jurista darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā

- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā priekšrocība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Galvenie darba pienākumi:

- apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana

- pārstāvība tiesā

- iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem

Piedāvājam atalgojumu no 640 euro pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - juridiskās daļas jurists"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67084203, 67084282.


OP 2014/80.AKK11

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un veselības veicināšanas apakšjomās) aicina pievienoties savai komandai (uz noteiktu laiku) DIREKTORA PALĪGU

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība vai profesionālā vidējā izglītība biroja darba organizācijas jomā

- darba pieredze biroja darba organizācijas un lietvedības jomā vismaz viens gads

- pieredze dokumentu projektu (rīkojumu, iekšējie normatīvie akti, vēstules, protokoli) izstrādē

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet Explorer, PowerPoint u.c.)

- vēlama pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas

- lietišķās sarakstes prasme

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildība, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

Pienākumi:

- direktora uzdevumā izstrādāt rīkojumu projektus, sagatavot atbildes un citus dokumentu projektus atbilstoši uzdotajam uzdevumam

- izvērtēt citu struktūrvienību sagatavoto un uz parakstu direktoram iesniegto dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem

- plānot un organizēt direktora apmeklētāju un darbinieku pieņemšanu, lietišķās tikšanās, prezentācijas u.c. pasākumus

- patstāvīgi apkopot un sagatavot dažādus materiālus, kas nepieciešami sanāksmēm, sēdēm un citiem pasākumiem

- sniegt izziņas pa tālruni, veikt zvanu pāradresāciju

- organizēt direktora paraksta un zīmoga nodrošinājumu nepieciešamajiem dokumentiem

- sekot direktora rīkojumu un lēmumu izpildei struktūrvienībās

- protokolēt sanāksmes, darba grupu sēdes un citus pasākumus

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu jaunā, atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus

Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt uz e-pasta adresi personaldala@spkc.gov.lv līdz 2014.gada 9.maijam. Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2014/80.AKK12

Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas vecākā/-ās referenta/-es personāla speciālista/-es (ierēdņa) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams personāla vadībā, sociālajās zinātnēs vai tiesību zinātņu jomā)

- zināšanas un pieredze personāla lietvedībā

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze darbinieku darba izpildes novērtēšanas vai atlases procesa organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office standarta programmas, darba pieredze ar resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli, valsts informācijas sistēmu NEVIS un PUD tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- komunikabilitāte, augsta atbildība un vēlme strādāt komandā

- augsta atbildība un prasme plānot savu darba laiku

- iepriekšējā darba pieredze tiešās pārvaldes iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- nodrošināt ar personālu saistītās dokumentācijas izstrādi, uzskaiti un aktualizāciju

- uzturēt un aktualizēt resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli, valsts informācijas sistēmu NEVIS un informāciju par personāla jautājumiem citās elektroniskajās personāla uzskaites sistēmās

- piedalīties un administrēt personāla atlases un darbinieku darba izpildes novērtēšanas procesu

- sagatavot pārskatus par personālu

- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- mēnešalgu no EUR 700,00 līdz 720,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

Atlases konkurss notiks divās kārtās.

Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem.

Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-1, Rīga, LV-1026, ar norādi "Vakantajam vecākā referenta-personāla speciālista amatam" vai uz e-pastu agita.sukure@iem.gov.lv vai iesniegt personīgi minētajā adresē 511.kabinetā. Tālrunis uzziņām 67829858.


OP 2014/80.AKK13

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA saistībā ar gatavošanos Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es sistēmu drošības jautājumos darbinieka/-ces amata vietu Iekšējās drošības departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

Galvenās prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- zināšanas un izpratne par atbilstošo jomu

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes

Vēlamās prasības:

- augstākā izglītība jomā

- darba pieredze jomā

- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram, CISM, CISSP, CISA u.tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt, uzturēt, kontrolēt izpildi un aktualizēt uzņēmuma IT drošības politiku

- veikt un uzraudzīt ar IS drošību saistītos pasākumus

- veikt IS drošības incidentu identificēšanu un analīzi pamatojoties uz datiem, kas iegūti no datu pārraides tīkla drošības iekārtām, lietotāju ziņojumiem, auditācijas pierakstiem, un ieteikt atbilstošus uzlabojumus IS drošības aizsardzības sistēmā

- veikt kontroli par trešo pušu tehniskā personāla veiktajām darbībām

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstoša izglītības apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2014/80.AKK14

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakantām akadēmiskā personāla amata vietām

BŪVNIECĪBAS FAKULTĀTE

Kompozīto materiālu un konstrukciju katedrā

- katedras vadītājs - 1 amata vieta

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Varbūtības teorijas un matemātiskās statistikas katedrā

- lektors - 1 amata vieta

- docents - 1 amata vieta

- pētnieks - 2 amata vietas

Inženiermatemātikas katedrā

- pētnieks - 1 amata vieta

Lietišķo datorsistēmu institūtā

- pētnieks - 1 amata vieta

Lietišķās matemātikas institūtā

- vadošais pētnieks - 1 amata vieta

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Elektrotehnikas un elektronikas katedrā darbam RTU Daugavpils filiālē

- docents - 1 amata vieta

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Silikātu materiālu institūta

Silikātu augsttemperatūras un neorganisko nanomateriālu tehnoloģijas katedrā

- docents - 1 amata vieta

- lektors - 4 amata vietas

Tehniskās fizikas institūtā

- direktors - 1 amata vieta

- pētnieks - 1 amata vieta

Dizaina tehnoloģiju institūta Dizaina un materiālu tehnoloģiju katedrā

- lektors - 1 amata vieta (0,5 slodze)

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Katedras vadītāja pretendentiem jāiesniedz attiecīgās katedras attīstības koncepcija, institūta direktora pretendentiem jāiesniedz attiecīgā institūta attīstības koncepcija.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089795.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)