Laidiens: 13.01.2014., Nr. 8

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/8.AKK1

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amata vietu Siguldas tiesā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu, adrese: Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67063853, 67063854.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2014/8.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē, inženierzinātnē vai ekonomikā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- standartizācijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas un metroloģijas normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

- zināšanas par OECD darbību

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildība un iniciatīva

- spēja strādāt individuāli un komandā

Amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas standartizācijas, metroloģijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā

- nodrošināt sagatavošanos, Latvijas iestāšanās procesa koordināciju un darbību OECD organizācijā, departamenta kompetences jomās

- izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem un sūdzībām

- piedalīties Eiropas Savienības, OECD, valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros u.c. pasākumos patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.


OP 2014/8.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas patērētāju tiesību aizsardzības jomā, tiesiskā regulējuma Latvijā un Eiropas Savienībā pārzināšana

- zināšanas par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

- zināšanas par OECD darbību

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildība un iniciatīva

- spēja strādāt individuāli un komandā

- iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē, kā arī zināšanas par patērētāju tiesību aizsardzības vai preču drošuma tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā tiks uzskatītas par priekšrocību

Amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- nodrošinātu sagatavošanos, Latvijas iestāšanās procesa koordināciju un darbību OECD organizācijā departamenta kompetences jomās

- izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem un sūdzībām

- piedalīties Eiropas Savienības, OECD, valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros u.c. pasākumos patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.


OP 2014/8.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība vai līdzīga augstākā izglītība (priekšroka starptautisko ekonomisko attiecību novirzienam)

- vismaz divu gadu pieredze attiecīgajā specialitātē (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas

- izpratne par Eiropas Savienības un starptautiskās tirdzniecības jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- augsta atbildība, labas komunikācijas spējas

- specializētie kursi un citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Amata pienākumi:

- nodrošināt Latvijas Republikas ekonomisko interešu sagatavošanu un koordinēšanu attiecībā uz PTO daudzpusējo tirdzniecības līgumu nosacījumu izstrādi

- izvērtēt un sniegt komentārus Eiropas Komisijai par piedāvājumiem ES reģionālo un divpusējo tirdzniecības līgumu ietvaros, lai nodrošinātu Latvijas Republikas ekonomiskajām interesēm atbilstošu tirgus pieejamību trešajās valstīs (piemēram, attiecībā uz Krieviju, Baltkrieviju, Kazahstānu, Moldovu, Ukrainu, Japānu u.c. valstīm)

- izstrādāt nacionālās pozīcijas un instrukcijas Latvijas Republikas nostājai par ārējās tirdzniecības un ar to saistītiem jautājumiem, kā arī sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem nacionālo pozīciju, instrukciju un citu dokumentu projektiem

- sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām par ārējās tirdzniecības politikas un ar to saistītiem jautājumiem

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.


OP 2014/8.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība vai līdzīga augstākā izglītība (priekšroka starptautisko ekonomisko attiecību novirzienam)

- vismaz divu gadu pieredze attiecīgajā specialitātē (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas angļu valodas zināšanas

- izpratne par darbu starptautiskajās ekonomiskajās organizācijas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- augsta atbildība, labas komunikācijas spējas

- specializētie kursi, citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Amata pienākumi:

- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo Latvijas iestāšanās Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) memoranda sadaļu un Latvija tirgus pieejamības izvērtējuma sagatavošanu

- koordinēt starpministriju darba grupu, lai nodrošinātu Latvijas sekmīgu iestāšanās procesu OECD Tirdzniecības komitejai un tās apakšstruktūrām

- sadarboties ar citām valsts iestādēm par nodaļas kompetencē esošiem OECD līdzatbildības jautājumiem (piemēram, OECD Investīciju komitejā, Konkurences komitejā, Liberalizācijas kodeksiem, Ekonomikas un attīstības politikas pārskatā)

- izstrādāt normatīvo un tiesību aktu projektus un sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādāto tiesību aktu un citu dokumentu projektu atbilstību Latvijas Republikai saistošiem starptautiskiem tiesību aktiem

- izstrādāt nacionālās pozīcijas un instrukcijas Latvijas Republikas nostājai par ārējās tirdzniecības un ar to saistītiem jautājumiem, kā arī sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem nacionālo pozīciju, instrukciju un citu dokumentu projektiem

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.


OP 2014/8.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu veselības un satiksmes projektu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- darba pieredze Eiropas Savienības fondu projektu finanšu administrēšanā un uzraudzībā (pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektiem un to maksājuma dokumentu izvērtēšanu tiks uzskatīta par priekšrocību);

- vēlama praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- vēlama praktiskā darba pieredze izvērtētu maksājuma pieprasījumu kontrolē

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- padziļinātas zināšanas finanšu un grāmatvedības jomā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, analītiskās prasmes, labas argumentācijas spējas, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros iesniegto maksājumu pieprasījumu uzskaiti un maksājumu pieprasījumu izskatīšanas termiņu plānošanu un uzraudzību Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektiem

- veikt Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu ietvaros izskatīto maksājumu pieprasījumu izskatīšanu un virsuzraudzību

- sniegt konsultatīvu atbalstu struktūrvienības darbiniekiem par maksājumu pieprasījumu izskatīšanas un projektu finanšu uzraudzības jautājumiem

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv, vai pa faksu 67357841.


OP 2014/8.AKK7

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10 gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā nacionālā un starptautiskā mērogā.

Vai esat gatavs/-a uzņemties izaicinājumus par Informācijas sistēmu attīstību Regulatorā?

Tad pievienojieties mums un kļūstiet par

Informācijas Sistēmu (IS) departamenta direktoru

Kādam/-ai jums ir jābūt?

- augstākajai izglītībai IT jomā

- 5 gadu pieredzei IT jomā vadītāja amatā

- izpratnei un zināšanām par IS un IT projektu vadību

- pieredzei darbā ar sistēmu integrācijām, datu bāzēm, ārpakalpojuma sniedzējiem

- plānošanas, organizēšanas, analizēšanas un prioritāšu noteikšanas prasmēm

- pieredze valsts pārvaldē var tikt uzskatīta par priekšrocību

- labām latviešu un angļu valodas zināšanām

- papildu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- labām datorprasmēm

Kādi būs jūsu pienākumi?

- IS izstrāde, uzturēšana un pilnveidošana

- IT funkciju pārraudzība, pilnveidošana un izstrāde

- plānot, organizēt, vadīt, koordinēt dažādus projektus IS un IT jomā

Kā pieteikties?

Līdz 2014.gada 26.janvārim uz e-pastu vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu, adrese: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no jums:

- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi un iegūt atsauksmes

- motivācijas vēstuli, kur skaidrota jūsu pieredze un pienākumi dažādu ar IS un IT attīstību saistītu projektu īstenošanā pēdējo 3-5 gadu laikā

- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju.


OP 2014/8.AKK8

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- organizēt Uzņēmumu grupu datubāzes uzturēšanu atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām

- piedalīties Statistikas uzņēmumu reģistra aktualizācijas procesā atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām

- sadarboties ar statistikas apsekojumu vadītājiem un veidlapu apstrādātājiem Statistikas uzņēmumu reģistra aktualizācijas jautājumos

- veikt statistikas vienību profilēšanu

- sniegt priekšlikumus Statistikas uzņēmumu reģistra aktualizācijas jautājumos atbilstoši likumdošanas prasībām

- piedalīties starptautiskajos projektos daļas kompetences ietvaros

- nodrošināt Eiropas grupu reģistra informācijas aktualizāciju ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai matemātikā

- pieredze vairāk par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- pieredze informācijas apstrādē un analīzē, un darbā ar datubāzēm

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word, PowerPoint)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)