Laidiens: 13.01.2014., Nr. 8
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/8.AKK1
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz tiesneša amata vietu Siguldas tiesā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5.punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā
www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu, adrese: Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis
uzziņām 67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē
saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204
"Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu
kārtošanas kārtība".
OP 2014/8.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē, inženierzinātnē vai ekonomikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- standartizācijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas un metroloģijas
normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo
pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu
- zināšanas par OECD darbību
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildība un iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un komandā
Amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas standartizācijas,
metroloģijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā
- nodrošināt sagatavošanos, Latvijas iestāšanās procesa koordināciju un
darbību OECD organizācijā, departamenta kompetences jomās
- izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
un sūdzībām
- piedalīties Eiropas Savienības, OECD, valsts un nevalstisko institūciju
organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs,
semināros u.c. pasākumos patērētāju tiesību un interešu aizsardzības,
konkurences un tirdzniecības jomā
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2014/8.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- zināšanas patērētāju tiesību aizsardzības jomā, tiesiskā regulējuma
Latvijā un Eiropas Savienībā pārzināšana
- zināšanas par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo
pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu
- zināšanas par OECD darbību
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildība un iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un komandā
- iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē, kā arī zināšanas par
patērētāju tiesību aizsardzības vai preču drošuma tiesisko regulējumu Latvijā
un Eiropas Savienībā tiks uzskatītas par priekšrocību
Amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences un patērētāju
tiesību aizsardzības jomā
- nodrošinātu sagatavošanos, Latvijas iestāšanās procesa koordināciju un
darbību OECD organizācijā departamenta kompetences jomās
- izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
un sūdzībām
- piedalīties Eiropas Savienības, OECD, valsts un nevalstisko institūciju
organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs,
semināros u.c. pasākumos patērētāju tiesību un interešu aizsardzības,
konkurences un tirdzniecības jomā
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2014/8.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību
departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu (uz laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai līdzīga augstākā izglītība (priekšroka
starptautisko ekonomisko attiecību novirzienam)
- vismaz divu gadu pieredze attiecīgajā specialitātē (pieredze valsts
pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas
- izpratne par Eiropas Savienības un starptautiskās tirdzniecības
jautājumiem
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- augsta atbildība, labas komunikācijas spējas
- specializētie kursi un citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību
Amata pienākumi:
- nodrošināt Latvijas Republikas ekonomisko interešu sagatavošanu un
koordinēšanu attiecībā uz PTO daudzpusējo tirdzniecības līgumu nosacījumu
izstrādi
- izvērtēt un sniegt komentārus Eiropas Komisijai par piedāvājumiem ES
reģionālo un divpusējo tirdzniecības līgumu ietvaros, lai nodrošinātu Latvijas
Republikas ekonomiskajām interesēm atbilstošu tirgus pieejamību trešajās
valstīs (piemēram, attiecībā uz Krieviju, Baltkrieviju, Kazahstānu, Moldovu,
Ukrainu, Japānu u.c. valstīm)
- izstrādāt nacionālās pozīcijas un instrukcijas Latvijas Republikas nostājai
par ārējās tirdzniecības un ar to saistītiem jautājumiem, kā arī sagatavot
atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem nacionālo pozīciju, instrukciju
un citu dokumentu projektiem
- sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām par ārējās
tirdzniecības politikas un ar to saistītiem jautājumiem
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2014/8.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību
departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai līdzīga augstākā izglītība (priekšroka
starptautisko ekonomisko attiecību novirzienam)
- vismaz divu gadu pieredze attiecīgajā specialitātē (pieredze valsts
pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas angļu valodas zināšanas
- izpratne par darbu starptautiskajās ekonomiskajās organizācijas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- augsta atbildība, labas komunikācijas spējas
- specializētie kursi, citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību
Amata pienākumi:
- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo Latvijas iestāšanās Ekonomiskās
sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) memoranda sadaļu un Latvija
tirgus pieejamības izvērtējuma sagatavošanu
- koordinēt starpministriju darba grupu, lai nodrošinātu Latvijas sekmīgu
iestāšanās procesu OECD Tirdzniecības komitejai un tās apakšstruktūrām
- sadarboties ar citām valsts iestādēm par nodaļas kompetencē esošiem OECD
līdzatbildības jautājumiem (piemēram, OECD Investīciju komitejā, Konkurences
komitejā, Liberalizācijas kodeksiem, Ekonomikas un attīstības politikas
pārskatā)
- izstrādāt normatīvo un tiesību aktu projektus un sniegt atzinumus par citu
institūciju izstrādāto tiesību aktu un citu dokumentu projektu atbilstību Latvijas
Republikai saistošiem starptautiskiem tiesību aktiem
- izstrādāt nacionālās pozīcijas un instrukcijas Latvijas Republikas nostājai
par ārējās tirdzniecības un ar to saistītiem jautājumiem, kā arī sagatavot
atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem nacionālo pozīciju, instrukciju
un citu dokumentu projektiem
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2014/8.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu
veselības un satiksmes projektu nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- darba pieredze Eiropas Savienības fondu projektu finanšu administrēšanā un
uzraudzībā (pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu infrastruktūras
projektiem un to maksājuma dokumentu izvērtēšanu tiks uzskatīta par
priekšrocību);
- vēlama praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā
- vēlama praktiskā darba pieredze izvērtētu maksājuma pieprasījumu kontrolē
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- padziļinātas zināšanas finanšu un grāmatvedības jomā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, analītiskās prasmes, labas argumentācijas spējas,
precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros iesniegto maksājumu
pieprasījumu uzskaiti un maksājumu pieprasījumu izskatīšanas termiņu plānošanu
un uzraudzību Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektiem
- veikt Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu ietvaros izskatīto
maksājumu pieprasījumu izskatīšanu un virsuzraudzību
- sniegt konsultatīvu atbalstu struktūrvienības darbiniekiem par maksājumu
pieprasījumu izskatīšanas un projektu finanšu uzraudzības jautājumiem
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv, vai pa faksu 67357841.
OP 2014/8.AKK7
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami
nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot
sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10
gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanā nacionālā un starptautiskā mērogā.
Vai esat gatavs/-a uzņemties izaicinājumus par Informācijas sistēmu
attīstību Regulatorā?
Tad pievienojieties mums un kļūstiet par
Informācijas Sistēmu (IS) departamenta direktoru
Kādam/-ai jums ir jābūt?
- augstākajai izglītībai IT jomā
- 5 gadu pieredzei IT jomā vadītāja amatā
- izpratnei un zināšanām par IS un IT projektu vadību
- pieredzei darbā ar sistēmu integrācijām, datu bāzēm, ārpakalpojuma
sniedzējiem
- plānošanas, organizēšanas, analizēšanas un prioritāšu noteikšanas prasmēm
- pieredze valsts pārvaldē var tikt uzskatīta par priekšrocību
- labām latviešu un angļu valodas zināšanām
- papildu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- labām datorprasmēm
Kādi būs jūsu pienākumi?
- IS izstrāde, uzturēšana un pilnveidošana
- IT funkciju pārraudzība, pilnveidošana un izstrāde
- plānot, organizēt, vadīt, koordinēt dažādus projektus IS un IT jomā
Kā pieteikties?
Līdz 2014.gada 26.janvārim uz e-pastu vakances@sprk.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no jums:
- Curriculum Vitae (CV)
formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi un iegūt atsauksmes
- motivācijas vēstuli, kur skaidrota jūsu pieredze un pienākumi dažādu ar IS
un IT attīstību saistītu projektu īstenošanā pēdējo 3-5 gadu laikā
- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju.
OP 2014/8.AKK8
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Uzņēmumu statistikas departamenta
Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- organizēt Uzņēmumu grupu datubāzes uzturēšanu atbilstoši ES metodoloģiskām
pamatnostādnēm un prasībām
- piedalīties Statistikas uzņēmumu reģistra
aktualizācijas procesā atbilstoši ES metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām
- sadarboties ar statistikas apsekojumu vadītājiem un veidlapu
apstrādātājiem Statistikas uzņēmumu reģistra
aktualizācijas jautājumos
- veikt statistikas vienību profilēšanu
- sniegt priekšlikumus Statistikas uzņēmumu reģistra
aktualizācijas jautājumos atbilstoši likumdošanas prasībām
- piedalīties starptautiskajos projektos daļas kompetences ietvaros
- nodrošināt Eiropas grupu reģistra informācijas aktualizāciju ES
metodoloģiskām pamatnostādnēm un prasībām
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai matemātikā
- pieredze vairāk par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē, un darbā ar datubāzēm
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word,
PowerPoint)
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas grāmatvedībā
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas
pa tālruni 67366851.