Laidiens: 23.04.2014., Nr. 79

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/79.AKK1

Konkurences padome aicina pieteikties uz vakanto amatu - Padomes juridiskā sektora vecākais/-ā juriskonsults/-e

Mūsu pamatvērtības:

- taisnīgums, profesionalitāte, neatkarība

Mūsu prasības:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (jurista kvalifikācija)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām

- vēlama pieredze jurista profesijā valsts pārvaldē un administratīvajā procesā

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas vai izpratne par konkurences tiesību piemērošanu tiks uzskatītas par priekšrocību

Jūsu pamatpienākumos ietilptu:

- nodrošināt juridisku atbalstu lēmumu pieņemšanā

- organizēt un veikt citu institūciju izstrādāto tiesību aktu projektu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu

- nodrošināt publisko personu darbības ietekmes uz konkurenci izvērtēšanu

- izstrādāt dokumentu projektus sektora kompetencē esošajā jomā

Pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs.

Mēs piedāvājam

- aizraujošu un dinamisku darbu

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā 55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.


OP 2014/79.AKK2

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Juridiskās daļas darba aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es amatu

Galvenie pienākumi:

- veidot un uzturēt CSP darba aizsardzības sistēmu (tajā skaitā ugunsdrošības sistēmu)

- veikt darba vides iekšējo uzraudzību

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā profesionālā izglītība darba aizsardzībā, kas regulāri papildināta ar atbilstošām speciālām apmācībām

- profesionālā izglītība ugunsdrošībā vai apmācība atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas izstrādātai licencētai mācību programmai (ne mazāk par 160 stundām) tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darba aizsardzības un ugunsdrošības organizācijas jomā ilgāka par gadu

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word)

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366642.


OP 2014/79.AKK3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz vecāko ekspertu ierēdņu amata vietām (viena uz nenoteiktu laiku, viena uz noteiktu laiku) Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Projektu kontroles nodaļā

Galvenie amata pienākumi

- veikt ES fondu līdzfinansēto projektu pārbaudes to īstenošanas vietās

- dokumentēt veikto pārbaužu rezultātus, gatavot pārskatus

- uzraudzīt projekta īstenošanas gaitu ieviešanas laikā

- uzraudzīt līguma saistību izpildi pēc atbalsta izmaksas

- veikt projektu pārskatu izvērtēšanu un analīzi

Prasības pretendentiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība inženierzinātnēs vai ekonomikā, vai akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)

- atbilstoša darba pieredze ES fondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem, valsts atbalstu komercdarbībai, ES fondu vadību, grāmatvedību

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskā braukšanas pieredze

- labas krievu un angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību

- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte

Pretendentu CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt līdz š.g. 13.maijam LIAA Personāla vadības nodaļai Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv ar norādi "PKN vecākais eksperts"; www.liaa.gov.lv.


OP 2014/79.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

 

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi! 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu ekonomists

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu projektus, nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, organizē ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izpildāmo programmu un apakšprogrammu finansēšanas plānu izstrādi, sagatavo un aktualizē visu ministrijas izpildāmo pasākumu tāmes, nodrošina regulāru ministrijai piešķirto līdzekļu izlietojuma analīzi, sagatavo un sniedz priekšlikumus līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan starp pasākumiem, izvērtē un sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem budžeta plānošanas un uzskaites jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā (iestādes budžeta plānošana, budžeta izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu sagatavošana)

- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama konceptuālā domāšana, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu

- labas iemaņas darbā ar datoru

- vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZON

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- sagatavot konkrētās sadaļas par Finanšu ministrijas centrālā aparāta izpildāmajām budžeta programmām un apakšprogrammām to iekļaušanai nākamā gada valsts budžeta projektā

- veikt analīzi un sagatavot informāciju par Finanšu ministrijas un tās padotības iestāžu kārtējā gada valsts budžeta izpildi atbilstoši noteikto termiņu, normatīvo aktu un metodisko norādījumu prasībām

- sagatavot ministrijas pasākumu detalizētus finanšu plānus, tāmes, organizēt to aktualizāciju

- regulāri gatavot analītiskus materiālus par finanšu līdzekļu izlietojumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam līdz š.g. 6.maijam sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611.


OP 2014/79.AKK5

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta konsultanta/-es (valsts pārvaldes jautājumos) ierēdņa/-nes amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- piedalīties Valsts pārvaldes politikas attīstības pamatnostādņu 2014.-2020.gadam izstrādē

- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā

- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotiem tiesību aktu projektiem

- piedalīties dažādu jomu izvērtējumu veikšanā

- Ministru prezidenta uzdevumā analizēt atsevišķas sarežģītas un starpnozaru problēmas un piedāvāt ieteikumus to risināšanai

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- vismaz gada pieredze darbā valsts pārvaldē

- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus valsts pārvaldes procesu optimizēšanai

- analītiska domāšana un izcilas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2014/79.AKK6

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz Metodoloģijas departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es amata vietu (viena ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku), nosakot šādas prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru Windows vidē

- precizitāte un analītiska domāšana, konceptuāla domāšana, prasme plānot un organizēt

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmeni, kas ļautu strādāt ar dokumentiem

- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem vai pieredze iekšējo vai ārējo normatīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pamatpienākumi: izstrādāt priekšlikumus publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu projektiem, izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, veikt Eiropas Savienības Tiesas lēmumu publisko iepirkumu jomā analīzi un gatavot informatīvos materiālus par tiem, sniegt metodisko palīdzību un konsultācijas publisko iepirkumu jomā, gatavot skaidrojumu un atzinumu projektus, izstrādāt metodiskos materiālus publisko iepirkumu veikšanai.

Piedāvājam stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014.gada 12.maijam, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2014/79.AKK7

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku analītisku un precīzu Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Maksājumu uzraudzības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tev piemīt pašiniciatīva? Tu spēj strādāt un mācīties pastāvīgi un komandā? Tu, proti, un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tev piemīt augsta atbildība? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- patstāvīgi un komandā gatavot dažāda rakstura un sarežģītības pakāpes statistikas datus un atskaites

- piedalīties Lauku atbalsta dienesta informācijas sistēmu izstrādē un pilnveidošanā

- veikt informācijas sistēmu biznesa funkcionalitātes testēšanu

- darba plānošana un organizēšana atbilstoši amata kompetencei, lai nodrošinātu savlaicīgo noteikto funkciju un uzdevumu izpildi

- sadarboties ar dažādu struktūrvienību darbiniekiem un programmatūras izstrādātājiem, darba rezultātu nodrošināšanai

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas MS Excel zināšanas

- zināšanas un iemaņas darbā ar datu bāzēm, datu noliktavām un atskaišu izstrādes rīkiem (piemēram, Oracle BI Discoverer, SQL, Access) (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- pieredzi biznesa prasību definēšanā informācijas sistēmu funkcionalitātes pilnveidošanai

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredzi darbā ar liela apjomu informāciju (tiks uzskatītas par priekšrocību)

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2014/79.AKK8

Lauku atbalsta dienests aicina darbā analītisku un radošu Informācijas departamenta Elektronisko pakalpojumu daļas vecāko referentu/-i (2 ierēdņa amati - 1 uz nenoteiktu laiku un 1 uz noteiktu laiku)

Tev piemīt pašiniciatīva? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tev piemīt augsta atbildība? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pilnveidot, meklēt problemātiskās vietas, testēt jauninājumus un papildinājumus efektīvai un kvalitatīvai e-pakalpojumu un administrējošo sistēmu nodrošināšanai Dienestā

- sniegt priekšlikumus un piedalīties, sadarbībā ar dažādu kompāniju IT ekspertiem,

e-pakalpojumu sistēmas ieviešanā, uzturēšanā un pilnveidošanā, kas saistīti ar Dienestu administrējošiem pasākumiem

- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju, izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu apstrādes rīkus

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas) pieredzi darbā ar MS Excel, HTML un ģeogrāfiskās informācijas sistēmu (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredzi darbā ar liela apjoma informāciju (tiks uzskatīta par priekšrocību)

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2014/79.AKK9

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Latgales kontroles nodaļas vides veselības analītiķis/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku; darbavieta Jēkabpilī, darba pienākumi jāveic Latgales reģionā)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- augstākā izglītība dabaszinātnēs vai augstākā izglītība sabiedrības veselības jomā

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1.pakāpe (augstākais)

- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Power Point, Internet Explorer) un citu biroja tehniku

- spēja strādāt pastāvīgi un komandā

- labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme

- prasme analizēt un novērtēt vides veselības datus

- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām

- prasme gatavot un sniegt prezentācijas

GALVENIE PIENĀKUMI:

- novērtēt vides veselības faktorus, to ietekmi uz dzīves un darba vides kvalitāti; identificēt veselību ietekmējošos vides faktorus, analizēt, apkopot un uzturēt datus par to ietekmi uz veselību, gatavot pārskatus

- sniegt eksperta pakalpojumus (publiskie pakalpojumi) saskaņā ar Inspekcijas maksas pakalpojumu cenrādi vides veselības un higiēniskās drošības jomā, sagatavojot higiēniskās novērtēšanas atzinumus

- nodrošināt vides monitoringa praktisko realizāciju, sadarboties ar ieinteresētajām institūcijām ar vides monitoringu saistītu problēmu aktualizācijai un risināšanai

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- sniegt mutiskas un rakstiskas konsultācijas un ieteikumus par vides veselības un higiēnas jautājumiem

- piedalīties ārkārtējo sabiedrības veselības situāciju operatīvajā pārvaldīšanā, kas saistīti ar cilvēkam un videi bīstamu ķīmisko vielu noplūdi, kā arī higiēniskā stāvokļa pasliktināšanos

- gatavot informatīvos materiālus par vides veselības jautājumiem

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vides veselības analītiķis Latgales kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2014/79.AKK10

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu uzraudzības nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku, no kurām divas atrodas Rīgā, bet viena - Daugavpilī)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība vai augstākā izglītība sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē

- vismaz viena gada darba pieredze ārstniecības iestādes, valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā

- veselības aprūpes jomu regulējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana

- spēja analizēt lielu informācijas apjomu, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

- labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

GALVENIE PIENĀKUMI:

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības par valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu un nodrošināšanu

- izvērtēt no valsts budžeta apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanas iespējas un sniegšanas pamatotību un atbilstību normatīvajiem aktiem un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu

- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentus

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites un apmaksas informāciju Vadības informācijas sistēmā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Pakalpojumu uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2014/79.AKK11

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 756,00, 2.kategorija: EUR 870,00, 3.kategorija: EUR 994,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli;

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu);

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)