Laidiens: 15.04.2014., Nr. 75

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/75.AKK1

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās sadarbības un ES politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amata vietu (uz noteiktu laiku)

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūciju darbības principiem un aktualitātēm

- labas angļu valodas zināšanas (no B2 līdz C2 līmenim), kā arī vēlamas franču valodas pamatzināšanas

- labas prasmes pielietot teorētiskās zināšanas praksē, pašiniciatīva, uz sadarbību vērsta attieksme, labas komunikāciju prasmes

- analītiska domāšana, savlaicīga un uz rezultātu vērsta rīcība

- vēlama darba pieredze kultūras jomā

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis") vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā: www.km.gov.lv).


OP 2014/75.AKK2

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 2.nodaļas vecākā/-ās klientu apkalpošanas speciālista/-es ierēdņa/-nes amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama - juridiskā)

- pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads

- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem (norādīt - kāda)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar Microsoft Office

Galvenie amata pienākumi:

- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra)

- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām

- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde piedāvā: iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, labus darba apstākļus, sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (EUR 550 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz EUR 611 pēc pārbaudes laika).

Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/75.AKK3

VSIA "Latvijas Vēstnesis" aicina darbā uz nenoteiktu laiku LV portāla "Par likumu un valsti" atbildīgo redaktoru\-i

LV portāls (www.lvportals.lv) aicina komandā kolēģi ar pieredzi žurnālistikā, izpratni par sociāli atbildīga medija misiju un profesionālu ambīciju veidot un attīstīt sabiedrībai noderīgu, kvalitatīvu un interesantu portālu!

LV portāla specializācija ir skaidrojumi, likumi praksē un e-konsultācijas - par tiesībām, pienākumiem un iespējām. Tā ir arī diskusiju un viedokļu platforma.

Atbildīgā redaktora darba pienākumi:

- līdzdarboties LV portāla satura plānošanā, organizēšanā un radīšanā

- produktīvi sadarboties ar nozaru redaktoriem un korespondentiem, koordinējot publikāciju plūsmu un tematiku

- rediģēt publikācijas un sadarboties ar ārštata autoriem

- piedalīties apspriedēs par LV portāla stratēģiskajiem jautājumiem un iesaistīties attīstības plānu īstenošanā

- aizvietot galveno redaktoru tā prombūtnē

Piedāvājam:

- darbu profesionālā, atbildīgā un draudzīgā redakcijas komandā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- koleģiālu atbalstu inovatīvā un saliedētā uzņēmumā "Latvijas Vēstnesis"

- sakārtotu darba vidi un darbavietu Rīgas centrā

Prasības:

- praktiskā pieredze žurnālista vai redaktora darbā ne mazāk kā 3 gadi

- laba izpratne par Latvijas valsts pārvaldi un tās darba organizāciju

- augstākā izglītība žurnālistikā, jurisprudencē vai citā humanitārā novirzienā

- par priekšrocību uzskatāma interneta medija pārzināšana un kompetences, kas saistītas ar portālu satura uzturēšanu un lietošanas iespējām

- īpaši vēlama kolektīva vadītāja pieredze un teicamas komunikācijas prasmes

Kā pieteikties?

Līdz 22.aprīlim uz e-pastu vakances@lv.lv vai pa pastu (atbildīgā redaktora vakancei) LV portāla redakcijai Bruņinieku ielā 41, Rīgā. Gaidīsim no jums:

- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi un iegūt atsauksmes

- pieteikuma vēstuli.

Uz pārrunām aicināsim tikai prasībām atbilstošus pretendentus.


OP 2014/75.AKK4

Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa/-nes Personāla vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Galvenie pienākumi:

− piedalīties personāla politikas izstrādē un realizācijā

− gatavot visu veidu dokumentus un administratīvos aktus personāla vadības jomā

− uzturēt un aktualizēt datus personāla vadības informācijas sistēmās

− organizēt un nodrošināt dokumentu pārvaldību atbilstoši nodaļas kompetencei

− piedalīties personāla atlasē

− koordinēt darbinieku apbalvošanas un motivācijas procesu

Prasības:

− atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

− augstākā izglītība personāla vadībā

− vismaz 3 gadu darba pieredze personāla vadībā valsts pārvaldē

− ļoti labas iemaņas darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon" (Personāla uzskaite)

− pieredze darbā ar darba izpildes novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS

− prasme apkopot un analizēt dažāda veida informāciju par personālu no informācijas sistēmām

− zināšanas par darba tiesību un civildienestu regulējošajiem normatīvajiem aktiem un to piemērošanu

− pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

− labi attīstītas kompetences: komunikācija, atsaucība, darbs komandā

− augsta atbildība un prasme plānot savu darba laiku

− iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel) pieredzējuša lietotāja līmenī

− iepriekšējā darba pieredze tiešās pārvaldes iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību

20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas pretendentiem nosūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un pretendenta aptaujas lapu (pieejama mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Vakances") uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Šķūņu ielā 11, LV-1050, vai iesniegt personīgi minētajā adresē 308.kabinetā, tālrunis 67213472.


OP 2014/75.AKK5

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Juridiskās daļas jurista/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Amata pienākumi:

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem un sūdzībām, zemes reformas, zemes ierīcības, ēku (būvju) kadastrālās uzmērīšanas un citos nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos

- sagatavot līgumu un ar tiem saistīto dokumentu projektus, kas noslēdzami ar fiziskām un juridiskām personām

piedalīties reģionālās nodaļas zemes robežu strīdu komisijas darbā un sagatavot lēmumu projektus

- pēc reģionālās nodaļas vadītāja vai daļas vadītāja norādījuma, pārstāvēt reģionālo nodaļu attiecībās ar citiem uzņēmumiem, iestādēm, tiesām, organizācijām un valsts varas un pārvaldes institūcijām, kā arī pašvaldībām

- pēc daļas vadītāja norādījumiem sagatavot prasības pieteikumus, apelācijas sūdzības, kasācijas sūdzības, blakus sūdzības, rakstveida paskaidrojumus, lūgumus u.c. procesuālā dokumenta projektus iesniegšanai tiesā, formēt tiesvedības lietas un sagatavot, un sniegt pārskatu par tiesas sēdēm

- sniegt reģionālās nodaļas darbiniekiem juridiska rakstura konsultācijas, kas saistītas ar normatīvo aktu piemērošanas, nekustamā īpašuma formēšanas un citiem dienesta darbību saistošiem jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstāka profesionāla izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās, zemes reformas normatīvajos aktos

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- precizitāte un augsta atbildība

- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju

- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu

- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)