Laidiens: 31.03.2014., Nr. 64
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/64.AKK1
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta direktora vietnieka/-ces
profesionālās izglītības un starptautiskās sadarbības jomā (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)
- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz 3 gadi)
- pieredze profesionālās izglītības jomā (vismaz 3 gadi)
- pieredze starptautiskās sadarbības jomā (vismaz 1 gads)
- vēlama pieredze attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- zināšanas par profesionālo izglītību un tās attīstības tendencēm, Eiropas
Savienības pamatnostādnēm profesionālās izglītības jomā
- zināšanas par lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības institūcijās
- vēlama starptautiska pieredze izglītības jomā (dalība starptautiskos
projektos, studijas ārvalstīs, stažēšanās ārvalstīs u.tml.)
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- teicamas angļu valodas zināšanas, kā arī vēlamas vēl vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot
dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma
vēstuli, CV, rakstveida priekšlikumus par profesionālās izglītības attīstības
tendencēm, tai skaitā starptautisko sadarbību (teksta apjoms līdz 3 lapām),
izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 421.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz
e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām
67047879, 67047892.
OP 2014/64.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu -
Juridiskā departamenta vecākais/-ā referents/-e - jurists/-e (IV amata līmenis,
viena ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- precizitāte un analītiska domāšana
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā
- izpratne par administratīvo procesu un spēja rakstiski skaidri formulēt un
pamatot viedokli
- vismaz viena gada darba pieredze iesniegumu izskatīšanā publisko iepirkumu
jomā
Darba pamatpienākumi: izvērtēt iepirkumu procedūru atbilstību, piedalīties
iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmuma pieņemšanā, vadīt iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēdes, sagatavot lēmumus administratīvā procesa
ietvaros.
Piedāvājam stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi
valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz
2014.gada 24.aprīlim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām
67326702.
OP 2014/64.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu -
Juridiskā departamenta vecākais/-ā referents/-e - jurists/-e (III amata
līmenis, viena ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- precizitāte un analītiska domāšana
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā
- izpratne par administratīvo procesu un spēja rakstiski skaidri formulēt un
pamatot viedokli
- darba pieredze saistībā ar juridisku dokumentu (lēmumu, atzinumu)
sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi: izvērtēt iepirkumu procedūru atbilstību, piedalīties
iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmuma pieņemšanā, sagatavot lēmumus
administratīvā procesa ietvaros.
Piedāvājam stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi
valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz
2014.gada 24.aprīlim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām
67326702.
OP 2014/64.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Eiropas Savienības
fondu vadības sistēmas departamenta ES fondu kontroles nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas
funkciju izpildi.
Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība sociālajās/dabas/inženierzinātnēs vai finanšu jomā
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- pieredze ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu uzraudzībā/kontrolē,
t.sk. pārbaudēs projektu īstenošanas vietās un/vai ES fondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu audita jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības
pamatprincipiem
- prasmes organizēt un koordinēt darbu patstāvīgi, ievērojot noteiktos
termiņus
- labas datorprasmes,
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus pamatuzdevumus:
- piedalīties atbildīgo iestāžu un sadarbības iestāžu pārbaudēs ES fondu
projektu īstenošanas vietās
- veikt pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās
- veikt pārbaudes ES fondu projektu īstenošanas vietās
- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda ietvaros
veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas izstrādi un
priekšlikumu izstrādi metodoloģijas aktualizācijai un fondu ietvaros veicamo
kontroļu un pārbaužu uzlabošanai u.tml.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/64.AKK5
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības
daļas juriskonsulta/-es amatu
Pienākumi:
- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem
un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu
administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts
inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un
aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- labas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas zināšana labā
līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei
- zināšanas un pieredze personas datu aizsardzības jomā tiks uzskatītas par
priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes
Datu valsts inspekcijā piedāvā:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2014.gada 16.aprīlim
sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi "Pirmās uzraudzības daļas konkurss") vai iesniegt Datu
valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām
67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
uz nākamo konkursa kārtu.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Datu valsts inspekcija informē, ka
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīgā, LV-1011.
OP 2014/64.AKK6
VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģiskās plānošanas nodaļas pētnieks/-ce (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība nozarei atbilstoša jomā (sociālo zinātņu, medicīniskā,
veselības zinātņu jomā vai ekonomikā)
- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem, attīstības
plānošanas dokumentiem un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām
veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- izpratne par veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas
organizāciju un plānošanu
- zināšanas un izpratne par pētniecības un datu apstrādes metodēm, kā arī
lietišķo pētījumu organizāciju un metodoloģiju
- izpratne par valsts statistiskās informācijas vākšanas un apkopošanas
principiem un prasmes statistiskās informācijas analizēšanā
- praktiskā darba pieredze veselības nozares politikas plānošanas jautājumos
- praktiskā darba pieredze pētījumu veikšanā, kā arī pētniecības un datu
apstrādes metožu pielietošanā (vismaz 2 gadi)
- praktiskā darba pieredze stratēģisko ieteikumu un rekomendāciju izstrādē
nozares līmeņa jautājumu risināšanā (vismaz 1 gads)
- vēlama pieredze starptautiskajā pētniecības darbā
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas
zināšanas
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem,
precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē, ētiskums
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, SPSS, MS PowerPoint)
Galvenie pienākumi:
- veikt analītiski pētniecisko darbu Stratēģiskās plānošanas nodaļas
kompetences ietvaros, pielietojot pētniecības metodes darbā (noteikt izpētes
objektu, mērķi un uzdevumus, sastādīt pētījuma plānu, veikt datu analīzi)
- saskaņā ar izpētes rezultātiem izstrādāt stratēģiskos ieteikumus un
rekomendācijas veselības nozares jautājumu risināšanai
- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā stratēģisko ieteikumu un
rekomendāciju ieviešanai
- veikt sabiedrības veselības un veselības aprūpes pamatrādītāju tendenču
analīzi
- izvērtēt veselības aprūpes statistiskās informācijas plūsmu un sniegt
priekšlikumus tās optimizēšanai
- piedalīties lietišķo pētījumu veikšanas organizēšanā un nodrošināt
pētījumu rezultātu izmantošanu veselības nozares politikas plānošanā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72,
221.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876018.
OP 2014/64.AKK7
Kultūras ministrija sekmīgai Latvijas Prezidentūras Eiropas Savienības
Padomē sagatavošanai un nodrošināšanai izsludina atklātu konkursu uz
Starptautiskās sadarbības un ES politikas nodaļas vecāko ekspertu (divas amata
vietas) amata vietām uz noteiktu laiku
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūciju darbības
principiem un aktualitātēm
- labas angļu valodas zināšanas (no B2 līdz C2 līmenim), kā arī vēlamas
franču valodas pamatzināšanas
- labas prasmes lietot teorētiskās zināšanas praksē, pašiniciatīva, uz
sadarbību vērsta attieksme, labas komunikāciju prasmes
- analītiska domāšana, savlaicīga un uz rezultātu vērsta rīcība
- vēlama darba pieredze kultūras jomā
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis")
vai jānosūta elektroniski uz e-pastu personals@km.gov.lv
šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā:
www.km.gov.lv).
OP 2014/64.AKK8
LATVIJAS REPUBLIKAS AUGSTĀKĀ TIESA izsludina atklātu konkursu uz
Augstākās tiesas Civillietu departamenta tiesneša/tiesneses amata vietu
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 54.panta prasībām
- nepastāv likuma "Par tiesu varu" 55.panta noteiktie ierobežojumi
- labas iemaņas darbā ar datoru
- laba reputācija
Konkursā tiesneša amata kandidātus/-es vērtēs saskaņā ar Augstākās tiesas
tiesneša amata kandidātu atlases atklāta konkursa nolikumu (apstiprināts ar
Tieslietu padomes 2011.gada 27.septembra lēmumu Nr.53 saskaņā ar likuma
"Par tiesu varu" 51.panta trešo daļu)
Kandidātiem /-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV (atbilstoši Europass CV standartam)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- atsauksmes no iepriekšējām darbavietām
- ja kandidāts/-e nav tiesnesis, papildus jāiesniedz darba stāžu juridiskajā
specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumentus nosūtīt Augstākās tiesas priekšsēdētājam līdz
2014.gada 14.aprīlim:
- uz e-pastu: vakance@at.gov.lv;
- pa pastu Augstākās tiesas Personāla nodaļai, Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1511.
Tālrunis uzziņām 67020394.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/64.AKR1
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
Metodoloģijas departamenta vecāko referenšu ierēdņu amatos uz nenoteiktu laiku
ieceltas LĪGA OZOLA un GITA KALNIŅA.
OP 2014/64.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka "Latvijas Vēstnesī" 2013.gada
19.novembrī izsludinātais konkurss uz vakanto Veselības aprūpes līgumu un
pakalpojumu uzraudzības departamenta Sūdzību izskatīšanas nodaļas inspektora
amatu ir beidzies bez rezultāta.