Laidiens: 09.01.2014., Nr. 6

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/6.AKK1

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību departamenta nozares padomnieka amatu (uz laiku)

Prasības pretendentam/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā ekonomiskā izglītība vai līdzīga augstākā izglītība (priekšroka starptautisko ekonomisko attiecību novirziena absolventiem)

- vismaz divu gadu pieredze attiecīgajā specialitātē (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas angļu valodas zināšanas (franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- izpratne par darbu starptautiskajās ekonomiskajās organizācijas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- augsta atbildība, labas komunikācijas spējas

Veicamie amata pienākumi:

- nodrošināt ES Padomes koordinācijas komitejas par pakalpojumu tirdzniecību un investīciju aizsardzības jautājumiem vadīšanu Latvijas prezidentūras ES Padomē laikā Briselē

- veidot un uzturēt formālus un neformālus kontaktus ar ES institūciju un citu valstu pārstāvjiem

- nodrošināt nepārtrauktu jautājumu koordināciju ar ES kopējās tirdzniecības politikas nozares ekspertiem un padomniekiem

- nodrošināt pārstāvību dažādās ar ES kopējo tirdzniecības politiku saistītās ES institūciju komitejās/darba grupās, lai nodrošinātu saskaņotu Latvijas viedokļa paušanu savas kompetences jautājumos, kā arī vienotu un koordinētu jautājumu virzību Latvijas prezidentūras ES Padomē laikā

- piedalīties nepieciešamo nozares politikas dokumentu (progresa ziņojumu, Padomes secinājumu, kompromisa priekšlikumu u.c.) jautājumos, kurus skata un virza Latvijas prezidentūras ES Padomes laikā, izstrādē

- pakalpojumu tirdzniecības un investīciju veicināšanas un aizsardzības jautājumos sagatavot priekšlikumus Latvijas nacionālo interešu definēšanai, kā arī sadarbībā ar ekspertiem nodrošināt nacionālo pozīciju un instrukciju izstrādi

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.


OP 2014/6.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Darbs saistīts ar ES fondu līdzfinansēto inovācijas atbalsta pasākumu izstrādi, atbalsta pasākumu ieviešanas uzraudzību un ietekmes novērtēšanu.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams ekonomikā, uzņēmējdarbībā, finanšu vadībā)

- zināšanas par inovācijas, uzņēmumu attīstības un konkurētspējas jautājumiem

- praktiskā darba pieredze un zināšanas publiskajā sektorā, kā arī projektu un valsts atbalsta programmu izstrādē un vērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības iemaņas

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar ES fondu atbalsta pasākumu izstrādi un īstenošanu

- konkurētspējīgu stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā

Motivācijas vēstule un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, 67013129.


OP 2014/6.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz divām amata vietām valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

 Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

 Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz vai jānosūta pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2014/6.AKK4

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku profesionālu, atbildīgu un enerģisku LIELRĪGAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VADĪTĀJU (ierēdņa amats)

Tev ir pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā? Tev piemīt vadītprasme? Tu esi komandas cilvēks? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev ir labas komunikatīvās prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- vadīt, organizēt un plānot Daļas darbu, tās funkciju un uzdevumu izpildi, sekot līdzi izpildes termiņiem

- pieņemt lēmumus par Eiropas Savienības projektu izvērtēšanu un apmaksu atbilstoši normatīvajiem aktiem un instrukcijām, nodrošināt projektu kontroļu veikšanu daļas ietvaros, veikt finanšu un rezultatīvo rādītāju apkopošanu

- nodrošināt atbalsta pretendentu informēšanu par Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) pasākumu nosacījumiem un to administrēšanu

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama ekonomikas vai lauksaimniecības jomā)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai un vismaz viena gada pieredzi vadošā amatā

- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības fondu administrēšanā, biznesa projektu analizēšanā un administratīvo aktu sastādīšanā

- pieredzi darbā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo bāzi, kas reglamentē atbalsta administrēšanas kārtību

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Ogrē

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2014/6.AKK5

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku analītisku un precīzu KONTROLES DEPARTAMENTA LAUKU REĢISTRA DAĻAS ĢEOGRĀFISKĀS INFORMĀCIJAS SISTĒMAS SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats)

Tev interesē darbs valsts pārvaldē? Tev ir pieredze darbā ar ģeogrāfiskās informācijas sistēmām? Tev ir ļoti labas komunikatīvās un analītiskās prasmes? Tev ir augsta atbildības sajūta un precizitāte? Tu proti strādāt komandā?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- izstrādāt tehniskos dokumentus Lauku atbalsta dienesta Lauku reģistra datu aktualizēšanai un precizēšanai

- kontrolēt Lauku reģistra datu aktualizācijas un precizēšanas kvalitāti, veikt Elektroniskās pieteikšanās sistēmas klientu iesniegumu precizēšanu

- sadarboties ar citām valsts institūcijām Lauku reģistra ģeogrāfiskās informācijas sistēmas datu papildināšanas, izmantošanas un to kvalitātes jautājumos

- piedalīties dažādu datu un rādītāju apkopošanā un analīzē, strādājot ar informatīvām sistēmām

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību dabas zinātņu, zemes ierīcības vai ģeomātikas jomā

- pieredzi ģeogrāfiskās informācijas sistēmu analīzē

- izpratni par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo bāzi, kas reglamentē Eiropas Savienības un valsts atbalsta administrēšanas kārtību

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- teicamas ESRI ArcGIS zināšanas (pieredze darbā ar programmatūru vismaz 3 gadi)

- pieredzi ortofotokaršu un satelītattēlu dešifrēšanā (vismaz 1 gads)

- vispārējas zināšanas par DBVS

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2014/6.AKK6

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļa izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocības tiks dotas pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 450,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Latgales nodaļā Fridriķa ielā 9, Rīgā, LV-1019 (ar norādi "Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pastu: Diana.Djackova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67038901, fakss 67038943.


OP 2014/6.AKK7

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa izsludina atkārtotu konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Tilta ielā 11/1)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocības tiks dotas pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 450,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā: www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam).

20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.


OP 2014/6.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (darbs saistīts g.k. ar budžeta pieprasījumu plānošanu)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, vadības vai finanšu specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē, vēlama pieredze valsts budžeta plānošanā

- zināšanas par valsts budžeta plānošanas principiem, publiskajiem iepirkumiem

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, ekonomikas kopsakarībām un finanšu tirgiem, klimata politiku un klimata finanšu instrumentiem

- labas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), vēlamas finanšu terminu zināšanas

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā arī prasme analizēt un strukturēt informāciju, prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/6.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Vides politikas integrācijas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ekonomikā vai vadības zinībās vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, sevišķi, vides politikas jomā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, nozīmīgākajiem tiesību aktiem, kā arī par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas vides aizsardzības un klimata politiku, ilgtspējīgas attīstības konceptu un galvenajiem pasākumiem ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanai, zaļo publisko iepirkumu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas, vides aizsardzības un klimata terminu zināšanas

- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/6.AKK10

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Ārvalstu finanšu instrumentu un citu programmu daļas projektu koordinatora/-es (ierēdņa) amata vietu

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un nodrošināt Jaunatnes politikas valsts programmas 2014.gadam (turpmāk - valsts programma) 1.4.aktivitātes "Atbalsts jauniešu centru darbības nodrošināšanai pašvaldībās ar mērķi īstenot neformālās mācīšanās aktivitātes visiem jauniešiem" un 3.1.aktivitātes "Atbalsts jaunatnes organizāciju darbībai un līdzdalības nodrošināšanai valsts un starptautiskajā jaunatnes politikā" administrēšanu

- piedalīties valsts programmas starpposma, ikgadējās atskaites, uzraudzības ziņojumu u.c. izstrādē

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē par valsts programmas projektu īstenošanu

- piedalīties publicitātes materiālu izstrādē

- sagatavot paziņojumus plašsaziņas līdzekļiem un iesniegt aģentūras Komunikāciju daļai ievietošanai aģentūras tīmekļa vietnē informāciju par valsts programmas projektiem

- piedalīties informatīvo pasākumu rīkošanā mērķa grupai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz divu gadu pieredze projektu vadībā

- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt vai iesniegt Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrā Mūkusalas ielā 41, 2.stāvā, Rīgā, LV-1004. Informācija pa tālruni 67358073.


OP 2014/6.AKK11

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Rīgas birojā

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze (ilgāka par gadu) attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augsta atbildība, precizitāte, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT)

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.


OP 2014/6.AKK12

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā programmas asistentu Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2007.-2013.gadam Apvienotajam tehniskajam sekretariātam un Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programmas Apvienotā tehniskā sekretariāta Rīgas birojam (darbinieka amats līdz 2015.gada 31.decembrim)

Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmu 2007.-2013.gadam (turpmāk - programma) ir izstrādājušas Latvijas un Lietuvas dalībvalstis un tās mērķis ir veicināt Latvijas un Lietuvas pierobežas teritoriju attīstību un sabiedrības integrāciju. Programmu finansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF), tās kopējais budžets ir 75 miljoni euro. Plašāka informācija par programmu ir pieejama programmas mājaslapā: www.latlit.eu.

Apvienotais tehniskais sekretariāts ir iestāde, kas Programmas ietvaros nodrošina tiešu sadarbību un atbalstu potenciālajiem projektu pieteicējiem, kā arī jau apstiprinātu projektu partneriem. Apvienotais tehniskais sekretariāts darbojas kā Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība (www.vraa.gov.lv). Sekretariātā strādā desmit darbinieki.

Plašāka informācija par programmu ir pieejama programmas mājaslapā: www.latlit.eu.

Baltijas jūras reģiona transnacionālās sadarbības programma ir viena no Eiropas Savienības struktūrfondu 3.mērķa "Eiropas teritoriālā sadarbība" programmām. Programmas mērķis ir veicināt transnacionālo attīstību, lai izveidotu ilgtspējīgu, konkurētspējīgu un teritoriāli vienoto Baltijas jūras reģionu.

Baltijas jūras reģiona transnacionālās programmas 2007.-2013.gadam Rīgas birojs arī ir Valsts reģionālās attīstības aģentūras struktūrvienība, kurā strādā trīs darbinieki. Plašāka informācija par programmu ir pieejama programmas mājaslapā: http://eu.baltic.net.

Programmu darba valoda ir angļu valoda.

Programmas asistenta darbs 80% tiks finansēts no Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas un 20% - no Baltijas jūras reģiona transnacionālās programmas.

Prasības kandidātam:

- vēlams bakalaura grāds

- izcilas latviešu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- ļoti labas Microsoft Word, Excel, PowerPoint un Access lietošanas prasmes

- ļoti labas organizēšanas spējas un precizitāte

- ļoti labas komunikācijas, sarakstes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- prasme strādāt komandā

- kā minimums viena gada praktiskā pieredze administratīvā darbā, asistējot komandai vai indivīdam

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, vēlama starptautiskā vidē

- pieredze pasākumu un iepirkumu organizēšanā

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

Sīkāk par prasībām un pienākumiem skatīt sludinājumu: www.latlit.eu.

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae angļu valodā lūdzam sūtīt uz e-pastu antra.jansone@latlit.eu līdz 2014.gada 20.janvārim.


OP 2014/6.AKK13

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības finanšu pakalpojumu jomā, t.sk., uzrauga patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju darbību Latvijā un izsniedz speciālās atļaujas (licences). Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību šajā jomā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlama praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Juriskonsulta amata pienākumi:

- dalība patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu pakalpojumu jomā

- administratīvo aktu sagatavošana

- iesniegumu izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu ļoti draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2014/6.AKK14

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības finanšu pakalpojumu jomā, t.sk., uzrauga patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju darbību Latvijā un izsniedz speciālās atļaujas (licences). Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību šajā jomā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas vecākā/-ās inspektora/-es (ierēdņa) amatu centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (vēlams - finanšu vai ekonomiskā) izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu jomā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Vecākā inspektora amata pienākumi:

- dalība patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu pakalpojumu jomā

- pārbaužu veikšana

- iesniegumu izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu 9.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu ļoti draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2014/6.AKK15

Dabas aizsardzības pārvalde (turpmāk - Pārvalde) izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa valsts vides inspektora/-es amata vietu Pārvaldes Latgales reģionālajā administrācijā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams vides, dabaszinību, meža zinātnēs

- dabas aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana

- sugu un biotopu pazīšanas prasmes

- labas saskarsmes un komunikācijas spējas

- prasme strādāt ar datoru

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Vēlamas:

- svešvalodu (angļu vai vācu valodas) zināšanas

- mazizmēra kuģošanas līdzekļa vadītāja apliecība

Pārraugāmās teritorijas atrodas Rēzeknes, Dagdas, Ludzas un Krāslavas novados.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Pārvaldē Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Pārvaldes Latgales reģionālajā administrācijā Zemnieku ielā 16a, Rēzeknē, LV-4601. Tālrunis uzziņām 29256225, 67509766.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/6.AKR1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatā no 2014.gada 6.janvāra iecelts KRISTS VIĻUMSONS.


OP 2014/6.AKR2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2014.gada 2.janvāra iecelta SILVIJA BRUŅA.


OP 2014/6.AKR3

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā iecelta INITA KANTĀNE.


OP 2014/6.AKR4

Latvijas Nacionālais arhīvs paziņo, ka konkursa kārtībā Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta direktora vietnieces amatā no 06.01.2014. iecelta IVANDA BĒRZIŅA.


OP 2014/6.AKR5

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļvidzemes virsmežniecības vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.janvāra iecelta ZELTĪTE OZOLIŅA.


OP 2014/6.AKR6

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļvidzemes virsmežniecības inženiera amatā no 2014.gada 6.janvāra iecelts ARNIS KRASTIŅŠ.


OP 2014/6.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas Kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākās muitas ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 02.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelta ALISE OZOLA.


OP 2014/6.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas Kriminālpārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā muitas eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 02.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelts IVARS LUBEJS.


OP 2014/6.AKR9

Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valmieras teritoriālās struktūrvienības vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.janvāra uz nenoteiktu laiku iecelta ANDRA VĪTOLA.


OP 2014/6.AKR10

Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Cēsu teritoriālās struktūrvienības vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.janvāra uz nenoteiktu laiku iecelta ILONA KUDURE.


OP 2014/6.AKR11

Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļas vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.janvāri uz nenoteiktu laiku iecelta ANTRA KREICA.


OP 2014/6.AKR12

Valsts kase paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2013.gada 25.novembrī izsludinātais konkurss uz vakanto Kvalitātes un risku vadības departamenta vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)