Laidiens: 24.03.2014., Nr. 59

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/59.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta konsultanta/-es darbinieka amatu uz noteiktu laiku

Piedāvājam atbildīgu darbu valsts pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Galvenie pienākumi:

- komunikācijas, sabiedrības līdzdalības stratēģijas un kampaņu gatavošana un realizācija par valdības darbu un sabiedrībai aktuāliem jautājumiem

- ministriju un valsts iestāžu komunikācijas koordinācija komunikācijas un sabiedrības līdzdalības kampaņu īstenošanai par sabiedrībai aktuāliem jautājumiem

- līdzdalība Ministru prezidenta un Ministru kabineta pasākumu organizēšanā

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas, politikas zinātnēs vai līdzīgās jomās

- divu gadu darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā (pieredze komunikācijas kampaņu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par valsts pārvaldes darbu un integrēto komunikācijas kampaņu izstrādi un īstenošanu

- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus komunikācijas darba uzlabošanai valsts pārvaldē, izmantojot labākos pasaules piemērus valdības komunikācijā, ieviešot jaunus komunikācijas taktiskos risinājumus atbilstoši sabiedrības pieprasījumam

- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- plašs redzesloks, iemaņas analītiskā darbā, spēja pieņemt operatīvus lēmumus

- svešvalodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2014.gada 7.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2014/59.AKK2

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta konsultanta/-es darbinieka amatu uz nenoteiktu laiku

Piedāvājam atbildīgu darbu valsts pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Galvenie pienākumi:

- priekšlikumu izstrāde un ieviešana valsts pārvaldes digitālās komunikācijas veicināšanai

- Ministru kabineta tīmekļa vietņu attīstības un aktualizēšanas nodrošināšana

- Ministru kabineta sociālo platformu (tvitera konts @brivibas36, youtube.com, flickr.com, valsts lapa www.draugiem.lv) attīstīšana un jaunu, efektīvu digitālās komunikācijas risinājumu izvērtēšana un ieviešana

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas, politikas zinātnēs vai līdzīgās jomās

- divu gadu darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā

- izpratne par digitālo komunikāciju, tīmekļa vietņu, mobilo aplikāciju un citu digitālu risinājumu izstrādi un darbību sociālās platformās

- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus komunikācijas darba uzlabošanai valsts pārvaldē, izmantojot labākos pasaules piemērus digitālā komunikācijā, ieviešot jaunus komunikācijas digitālos risinājumus atbilstoši mērķauditoriju pieprasījumam

- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- svešvalodu zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2014.gada 7.aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2014/59.AKK3

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

PTAC kompetencē ir arī bīstamo iekārtu uzraudzība ražošanas, tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es (bīstamo iekārtu uzraudzības jomā) ierēdņa/-nes amatu centrālajā iestādē Rīgā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlamas priekšzināšanas bīstamo iekārtu jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- spēja un vēlme apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:

- uzraudzības projektu un vadlīniju sagatavošana

- pārbaužu veikšana, uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību izskatīšana

- bīstamo iekārtu avāriju izmeklēšana

- dalība ekspertu darba grupās

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu 11.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2014/59.AKK4

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās.

Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patēriņa preču uzraudzības daļas vadītāja/-as ierēdņa/-nes amatu centrālajā iestādē Rīgā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (tehniskā, ekonomiskā, inženierzinātņu vai juridiskā)

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības, atbilstības novērtēšanas vai tirdzniecības jomā, ne mazāka par diviem gadiem

- vēlama praktiskā darba pieredze vadošā amatā un pieredze personālvadībā

- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Daļas vadītāja amata pamatpienākumi:

- tirgus analīzes un risku izvērtējumu veikšanas organizēšana

- uzraudzības projektu plānošana un organizēšana

- uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana

- vadlīniju izstrāde

- administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšana

- dalība starptautiskajās darba grupās

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskās uzraudzības projektos

- mēnešalgu 12.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2014/59.AKK5

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās.

Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es (būvizstrādājumu uzraudzības jomā) ierēdņa/-nes amatu centrālajā iestādē Rīgā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:

- uzraudzības projektu un vadlīniju sagatavošana

- pārbaužu veikšana, uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces, izskatīšana

- dalība ekspertu darba grupās

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu 11.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2014/59.AKK6

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Tirgus un tiešā atbalsta departamenta Tiešo maksājumu un nozaru ekonomikas nodaļā: vecākais/-ā referents/-e (darba pienākumi saistīti ar Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas darbību bioekonomikas, ilgtspējīgas lauksaimniecības, zaļās izaugsmes, klimata pārmaiņu un vides jomā)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, dabaszinātnēs vai vides inženierzinātnēs

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze vides, dabaszinātņu vai ekonomikas jomā, vai darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politiku un Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas darbību lauksaimniecības un vides politikas jomā

- zināšanas par spēkā esošajiem Eiropas Savienības un Latvijas normatīvajiem aktiem lauksaimniecības jomā un normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- angļu valodas zināšanas

- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office, Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu Inga.Probaka@zm.gov.lv, vai pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2014/59.AKK7

Bauskas novada pašvaldība izsludina konkursu uz vakanto amatu - Pašvaldības kapitālsabiedrības SIA "Īslīces ūdens" valdes loceklis

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība, vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs, inženierzinātnēs vai nekustamā īpašuma pārvaldīšanas jomā

- vismaz 2 gadu darba pieredze ūdenssaimniecības pakalpojumu vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanas uzņēmuma vai tā struktūrvienības vadīšanā

- zināšanas un praktiskā darba pieredze projektu attīstībā un uzraudzībā

- prasme patstāvīgi vadīt un organizēt kolektīvu, piemērojot racionālas darba organizācijas principus

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

Motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopija, ja izglītība nav iegūta valsts valodā un redzējumu par pašvaldības SIA "Īslīces ūdens" attīstības prioritātēm tuvākajos 2 gados, turpmāko attīstības virzību, problēmām un risinājumiem pretendenti var iesniegt līdz 2014.gada 4.aprīlim plkst. 12.00 Bauskas novada domē Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, tālrunis uzziņām 63922238. Ar pašvaldības kapitālsabiedrības SIA "Īslīces ūdens" valdes locekļa amata konkursa nolikumu pretendenti var iepazīties mājaslapā: www.bauska.lv.


OP 2014/59.AKK8

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecāko referentu (darbinieku) amatiem diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz noteiktu laiku - uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam - darbam ar divpusējo attiecību, drošības politikas, ekonomiskajiem, Eiropas Savienības, humanitārajiem, preses un informācijas, konsulārajiem, sabiedrisko attiecību un Valsts protokola jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība (izglītībai jābūt saistītai ar kādu no iepriekš minētajām diplomātiskā un konsulārā dienesta darbības jomām)

- teicamas angļu valodas zināšanas

- vēlamas franču un krievu valodas zināšanas

- trešās svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro dienestu

- iepriekšējā darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)