Laidiens: 24.03.2014., Nr. 59
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/59.AKK1
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta
konsultanta/-es darbinieka amatu uz noteiktu laiku
Piedāvājam atbildīgu darbu valsts pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz
atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties
Valsts kancelejas kolektīvam!
Galvenie pienākumi:
- komunikācijas, sabiedrības līdzdalības stratēģijas un kampaņu gatavošana
un realizācija par valdības darbu un sabiedrībai aktuāliem jautājumiem
- ministriju un valsts iestāžu komunikācijas koordinācija komunikācijas un
sabiedrības līdzdalības kampaņu īstenošanai par sabiedrībai aktuāliem
jautājumiem
- līdzdalība Ministru prezidenta un Ministru kabineta pasākumu organizēšanā
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas,
politikas zinātnēs vai līdzīgās jomās
- divu gadu darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā
(pieredze komunikācijas kampaņu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un integrēto komunikācijas kampaņu
izstrādi un īstenošanu
- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus
komunikācijas darba uzlabošanai valsts pārvaldē, izmantojot labākos pasaules
piemērus valdības komunikācijā, ieviešot jaunus komunikācijas taktiskos
risinājumus atbilstoši sabiedrības pieprasījumam
- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- plašs redzesloks, iemaņas analītiskā darbā, spēja pieņemt operatīvus
lēmumus
- svešvalodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2014.gada 7.aprīlim sūtīt vai iesniegt
Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts:
pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.
OP 2014/59.AKK2
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta
konsultanta/-es darbinieka amatu uz nenoteiktu laiku
Piedāvājam atbildīgu darbu valsts pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz atbalstu
Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem
izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts
kancelejas kolektīvam!
Galvenie pienākumi:
- priekšlikumu izstrāde un ieviešana valsts pārvaldes digitālās
komunikācijas veicināšanai
- Ministru kabineta tīmekļa vietņu attīstības un aktualizēšanas
nodrošināšana
- Ministru kabineta sociālo platformu (tvitera konts @brivibas36,
youtube.com, flickr.com, valsts lapa www.draugiem.lv) attīstīšana un jaunu,
efektīvu digitālās komunikācijas risinājumu izvērtēšana un ieviešana
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas,
politikas zinātnēs vai līdzīgās jomās
- divu gadu darba pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā
- izpratne par digitālo komunikāciju, tīmekļa vietņu, mobilo aplikāciju un
citu digitālu risinājumu izstrādi un darbību sociālās platformās
- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus un netradicionālus risinājumus komunikācijas
darba uzlabošanai valsts pārvaldē, izmantojot labākos pasaules piemērus
digitālā komunikācijā, ieviešot jaunus komunikācijas digitālos risinājumus
atbilstoši mērķauditoriju pieprasījumam
- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2014.gada 7.aprīlim sūtīt vai iesniegt
Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts:
pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844.
OP 2014/59.AKK3
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība,
labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc
strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
PTAC kompetencē ir arī bīstamo iekārtu uzraudzība ražošanas,
tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Lai īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Tehniskās un
metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es (bīstamo iekārtu
uzraudzības jomā) ierēdņa/-nes amatu centrālajā iestādē Rīgā (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlamas priekšzināšanas bīstamo iekārtu jomā
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- spēja un vēlme apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:
- uzraudzības projektu un vadlīniju sagatavošana
- pārbaužu veikšana, uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību izskatīšana
- bīstamo iekārtu avāriju izmeklēšana
- dalība ekspertu darba grupās
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu 11.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai
iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā
55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2014/59.AKK4
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā izglītība, labas
angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts
pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko
daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās.
Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
izsludina konkursu uz Patēriņa preču uzraudzības daļas vadītāja/-as ierēdņa/-nes amatu centrālajā iestādē Rīgā (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (tehniskā,
ekonomiskā, inženierzinātņu vai juridiskā)
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības, atbilstības
novērtēšanas vai tirdzniecības jomā, ne mazāka par diviem gadiem
- vēlama praktiskā darba pieredze vadošā amatā un pieredze personālvadībā
- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Daļas vadītāja amata pamatpienākumi:
- tirgus analīzes un risku izvērtējumu veikšanas organizēšana
- uzraudzības projektu plānošana un organizēšana
- uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana
- vadlīniju izstrāde
- administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšana
- dalība starptautiskajās darba grupās
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskās uzraudzības projektos
- mēnešalgu 12.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu
67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes
baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2014/59.AKK5
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība,
labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru
valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko
daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās.
Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es (būvizstrādājumu uzraudzības jomā) ierēdņa/-nes
amatu centrālajā iestādē Rīgā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:
- uzraudzības projektu un vadlīniju sagatavošana
- pārbaužu veikšana, uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces,
izskatīšana
- dalība ekspertu darba grupās
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu 11.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu
67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes
baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2014/59.AKK6
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku Tirgus un tiešā atbalsta departamenta Tiešo maksājumu un
nozaru ekonomikas nodaļā: vecākais/-ā referents/-e (darba pienākumi saistīti ar
Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas darbību bioekonomikas,
ilgtspējīgas lauksaimniecības, zaļās izaugsmes, klimata pārmaiņu un vides jomā)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, dabaszinātnēs
vai vides inženierzinātnēs
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze vides, dabaszinātņu vai
ekonomikas jomā, vai darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politiku un
Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas darbību lauksaimniecības un
vides politikas jomā
- zināšanas par spēkā esošajiem Eiropas Savienības un Latvijas normatīvajiem
aktiem lauksaimniecības jomā un normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- angļu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu Inga.Probaka@zm.gov.lv, vai
pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis
uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2014/59.AKK7
Bauskas novada pašvaldība izsludina konkursu uz vakanto amatu -
Pašvaldības kapitālsabiedrības SIA "Īslīces ūdens" valdes loceklis
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība, vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs, inženierzinātnēs vai
nekustamā īpašuma pārvaldīšanas jomā
- vismaz 2 gadu darba pieredze ūdenssaimniecības pakalpojumu vai nekustamo
īpašumu pārvaldīšanas uzņēmuma vai tā struktūrvienības vadīšanā
- zināšanas un praktiskā darba pieredze projektu attīstībā un uzraudzībā
- prasme patstāvīgi vadīt un organizēt kolektīvu, piemērojot racionālas
darba organizācijas principus
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
Motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, valsts
valodas zināšanu apliecinoša dokumenta kopija, ja izglītība nav iegūta valsts
valodā un redzējumu par pašvaldības SIA "Īslīces ūdens" attīstības
prioritātēm tuvākajos 2 gados, turpmāko attīstības virzību, problēmām un risinājumiem
pretendenti var iesniegt līdz 2014.gada 4.aprīlim plkst. 12.00 Bauskas novada
domē Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, tālrunis uzziņām
63922238. Ar pašvaldības kapitālsabiedrības SIA "Īslīces ūdens"
valdes locekļa amata konkursa nolikumu pretendenti var iepazīties mājaslapā: www.bauska.lv.
OP 2014/59.AKK8
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecāko
referentu (darbinieku) amatiem diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz
noteiktu laiku - uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises
laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam - darbam ar divpusējo attiecību, drošības
politikas, ekonomiskajiem, Eiropas Savienības, humanitārajiem, preses un
informācijas, konsulārajiem, sabiedrisko attiecību un Valsts protokola
jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība (izglītībai jābūt saistītai ar kādu no iepriekš minētajām
diplomātiskā un konsulārā dienesta darbības jomām)
- teicamas angļu valodas zināšanas
- vēlamas franču un krievu valodas zināšanas
- trešās svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro
dienestu
- iepriekšējā darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams
atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.