Laidiens: 20.03.2014., Nr. 57

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/57.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista/-es amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā uz noteiktu laiku

 Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2014/57.AKK2

izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem:

- profesors - 1 vieta (zinātnes nozare Informācijas tehnoloģija; apakšnozare E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība)

- docents - 1 vieta (zinātnes nozare Informācijas tehnoloģija; apakšnozare E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Būvzinātne; apakšnozare Būvkonstrukcijas)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Vides zinātne; apakšnozare Vides pārvaldība; ar specializāciju Informācijas tehnoloģijas uzņēmumu vadībā)

- asociētais profesors - 1 vieta (zinātnes nozare Ekonomika; apakšnozare Reģionālā ekonomika)

Uz lektora amatu var pretendēt persona, kurai ir maģistra vai doktora grāds attiecīgajā nozarē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti mācību līdzekļi.

Uz docenta amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora grāds attiecīgajā nozarē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti mācību līdzekļi un kurai zinātniskā un pedagoģiskā darba stāžs nav mazāks par trīs gadiem, no tiem vismaz viens akadēmiskā darba gads augstskolā vai tam pielīdzināts akadēmiskā darba apjoms.

Pretendentiem uz vakantajiem akadēmiskajiem amatiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, C204.kabinets, ar norādi "Konkurss uz akadēmisko amatu", tālr. 26186555, fakss 64207229.


OP 2014/57.AKK3

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku precīzu un atbildīgu Zemgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Eiropas Savienības tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu esi precīzs darba izpildē un tev piemīt augsta atbildība? Tu proti, un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tev ir labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt maksājumu apstiprināšanas funkciju Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansētiem vides un lauku ainavas uzlabošanas atbalsta pasākumiem

- pieņemt, reģistrēt un izvērtēt platību maksājumu iesniegumus

- pieņemt lēmumus par ES Tiešo maksājumu un citu atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama - ekonomikas, sociālo zinātņu vai lauksaimniecības nozarē)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Jelgavā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027696, vai Jelgavā, Dobeles ielā 41a, LV-3001, tālrunis uzziņām 63022232, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2014/57.AKK4

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku precīzu un atbildīgu Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Eiropas Savienības tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu esi precīzs darba izpildē un tev piemīt augsta atbildība? Tu proti, un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt maksājumu apstiprināšanas funkciju Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansētiem vides un lauku ainavas uzlabošanas atbalsta pasākumiem

- pieņemt, reģistrēt un izvērtēt platību maksājumu iesniegumus

- pieņemt lēmumus par ES Tiešo maksājumu un citu atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomās

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- pieredzi darbā valsts pārvaldē

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rēzeknē

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027696, vai Rēzeknē, Brāļu Skrindu ielā 11, LV-4601, tālrunis uzziņām 64624188, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2014/57.AKK5

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot un uzraudzīt kultūras infrastruktūras nekustamo īpašumu atjaunošanu sadarbībā ar VAS "Valsts nekustamie īpašumi"

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sniegt atzinumus par citu ministriju un institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- veikt Kultūras ministrijas īstenoto tehniskās palīdzības projektu* uzraudzību un kontroli (t.sk. projekta ietvaros veikto izdevumu un progresa ziņojumu pārbaudes)

* Eiropas Trešo valstu valstspiederīgo integrācijas fonda administrēšanai un EEZ finanšu instrumenta 2009.-2014.gada programmas LV04 "Kultūras un dabas mantojuma saglabāšana un atjaunināšana" programmas administrēšanai.

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība inženiertehniskajās zinātnēs, ekonomikā, finansēs, grāmatvedībā vai vadības zinātnēs

- darba pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze normatīvo aktu sagatavošanā

- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu uzraudzībā

- labas zināšanas par projektu administratīvo vadību

- labas zināšanas finanšu analīzē un plānošanā

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas par normatīvo regulējumu būvniecības un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un apsaimniekošanas jomā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis") vai jānosūta elektroniski uz e-pastu personals@km.gov.lv šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).


OP 2014/57.AKK6

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Autortiesību nodaļas juriskonsulta/-es Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē nodrošināšanai ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku)

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- praktiska pieredze juridisko dokumentu, vēlams arī juridisku skaidrojumu, atzinumu, un normatīvo aktu izstrādē

- pieredze autortiesību un blakustiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja argumentēt un pamatot savu viedokli

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (lūdzam ievērot, ka, ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis") vai jānosūta elektroniski uz e-pastu personals@km.gov.lv šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).


OP 2014/57.AKK7

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais/-ā inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildība

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

- veikt kontroli par Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ievērošanu zivju resursu aizsardzības jomā

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pastu lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084277, 67084294.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)