Laidiens: 17.03.2014., Nr. 54
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/54.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts
notāra/-es amatam Kontroles nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas
lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu, privātpersonu un
juridisko personu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbildes projektus
- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tai
skaitā sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo
pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties
uz komercreģistra iestādes lēmumu
- gatavot prasības pieteikumus tiesām par kapitālsabiedrību darbības
izbeigšanu un pārstāvēt Uzņēmumu reģistru kā prasītāju pirmās instances tiesā
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā
vai koledžas izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta,
precizitāte, labas saskarsmes spējas, spēja strādāt augstas intensitātes
apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031815.
OP 2014/54.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (valsts civildienesta ierēdņa) amatu (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
politikas zinātnē
- trīs gadu pieredze specialitātē valsts pārvaldē,
pašvaldībā vai privātajā sektorā
- zināšanas un pieredze par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās
politikas jautājumiem
- zināšanas un pieredze par tiesību aktu izstrādāšanas un pieņemšanas
procedūru
- zināšanas un pieredze par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi,
uzraudzību un novērtēšanu
- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par Eiropas
Savienības fondu ietekmes uz teritoriju attīstību novērtēšanu, Latvijas
reģionālās attīstības uzraudzību un novērtēšanu, t.sk. rezultatīvo rādītāju
sistēmu un to definēšanu
- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par Eiropas
Savienības un Latvijas līmenī pieejamajiem statistikas datiem, to apkopošanu un
izmantošanu reģionālās attīstības uzraudzībā un novērtēšanā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/54.AKK3
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Administratīvā
departamenta Juridiskās un iepirkumu nodaļas juristu/-i (ierēdņa amata vieta)
uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras juridiska rakstura
jautājumu risināšanu
- nodrošināt līgumu, atzinumu, tiesību aktu un citu juridiska rakstura
dokumentu izstrādi
- organizēt un dokumentēt publisko iepirkumu procedūras, piedalīties
publisko iepirkumu komisijas darbā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- vismaz viena gada darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē
- labas zināšanas publisko iepirkumu jomā
- labas zināšanas administratīvajās un civiltiesībās
- spēja orientēties Latvijas un Eiropas Savienības tiesību sistēmā
- divu svešvalodu (krievu un angļu) valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office
standartprogrammas)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2014.gada 4.aprīlim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2014/54.AKK4
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Elektronisko
pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu projektu nodaļas projektu
vadītāju (darbinieka amata vieta)
Galvenie pienākumi:
- saskaņā ar organizācijas praksi, nodrošināt IT projektu, tai skaitā, ERAF
līdzfinansētu projektu īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar projektu plāniem,
budžetu un laika resursiem
- koordinēt un vadīt projektu darba grupas, nodrošināt projektu un to
nodevumu kvalitātes kontroli
nodrošināt ERAF līdzfinansētu projektu pieteikumu un realizācijas aprakstu
sagatavošanu
- piedalīties informācijas sistēmu lietotāju vajadzību izpētē, apkopošanā un
izvērtēšanā
- izstrādāt un uzturēt projektu dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās
atskaites un progresa pārskatus un nodrošināt projektu risku pārvaldību
Prasības:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students ekonomikas, vadības zinību
vai informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas datora lietošanas prasmes
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- darba pieredze ar informācijas tehnoloģijām saistītos projektos
(informāciju sistēmu vai elektronisko pakalpojumu izveidē un attīstībā)
- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apvienojot ar
studijām augstskolā
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2014.gada
28.martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā
(adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079040.
OP 2014/54.AKK5
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Personāla daļas
vadītāja vietnieka/-ces amatu (ierēdņa amats uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt un plānot dienesta personāla novērtēšanas procesu, koordinēt un
sagatavot dienesta personāla novērtēšanas procesa dokumentāciju
- nodrošināt novērtēšanā iegūto rezultātu analīzi un izmantošanu
personālvadībā
- piedalīties iestādes personāla politikas izstrādē un realizācijā
- piedalīties dienesta amatu klasificēšanā
- piedalīties, sadarbībā ar daļas vadītāju, dienesta personāla plānošanā
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu projektu un personāllietvedības
dokumentācijas izstrādē atbilstoši daļas kompetencei
- nodrošināt personāla lietvedības dokumentu nodošanu arhīvā
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība personālvadībā, sociālo vai humanitāro zinātņu jomā
- vismaz 2 gadu pieredze personāla vadības jomā valsts pārvaldes iestādē
- vēlama vismaz 1 gada pieredze vadošā amatā personāla vadības jomā
- pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- pieredze darba, civildienesta un sociālajā likumdošanā
- prasme analizēt esošo situāciju un saskatīt darbības sfēras perspektīvas
- labas organizatoriskās, sadarbības un komunikācijas prasmes
- strādāt paaugstinātas intensitātes un spriedzes apstākļos
- prasme noteikt sava amata pienākumu un daļas veicamo uzdevumu prioritātes
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- praktiska darba pieredze un labas iemaņas darbā ar cilvēkresursu vadības
sistēmas HORIZON personāla moduli. Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze
darbā ar dokumentu vadības sistēmu DocLogix,
novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS un darba laika uzskaites sistēmu.
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2014/54.AKK6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz Ziemeļu Klientu apkalpošanas daļas
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu
laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas klātienē par valsts
sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem,
kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu
institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office,
Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss
67600653.
OP 2014/54.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā referenta amatu
(uz laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības
jautājumiem, tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu,
nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu;
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildība un iniciatīva
- labas prasmes darbā ar datoru
Amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un
patērētāju tiesību aizsardzības jomā
- piedalīties Eiropas Savienības, valsts un nevalstisko institūciju
organizētās sanāksmēs un darba grupās patērētāju tiesību un interešu
aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā
- izvērtēt un sniegt atzinumus par patērētāju tiesību un interešu aizsardzības
jautājumiem, izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa
tālr. 67013213, 67013183.
OP 2014/54.AKK8
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas inspektors/-e (veselības aprūpes jomā)
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai ārsta palīga
kvalifikācija, vai augstākā izglītība māszinībās vai profesionālā bakalaura
grāds veselības aprūpē
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz trīs gadi (pieredze
veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors
Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2014/54.AKK9
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Komunikācijas
nodaļas preses sekretārs/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība sabiedriskajās attiecībās, komunikācijas vai vadības
zinātnēs
- vēlama 2 gadu darba pieredze specialitātē
- sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt patstāvīgi; prasme
uzstāties publiski
- teicamas latviešu valodas prasmes gan mutiski, gan rakstiski
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme lietot praksē valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus
- datorzināšanas lietotāja līmenī (MS Office)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt sabiedrības informēšanu par Inspekcijas darbību
- sagatavot un nosūtīt masu medijiem paredzētus informatīvos materiālus un
preses relīzes
- atbildēt un organizēt atbilžu sniegšanu uz masu mediju pārstāvju,
nevalstisko organizāciju vai iedzīvotāju konkrētiem jautājumiem, kas saistīti
ar Inspekcijas darbību
- organizēt tikšanās un intervijas ar Inspekcijas amatpersonām
- plānot un organizēt preses konferences/preses brīfingus
par aktualitātēm Inspekcijas kompetences jomās
- izstrādāt informatīvos materiālus par Inspekcijas kompetences jomām un
nodrošināt to pieejamību konkrētajām Inspekcijas mērķauditorijām
- veidot un uzturēt datu bāzi par Inspekcijas darbības atspoguļojumu masu
medijos
- izstrādāt priekšlikumus par Inspekcijas ārējās komunikācijas plānu
konkrētam laika periodam
- veikt Inspekcijas ārējo klientu - konkrētas Inspekcijas mērķauditorijas -
apmierinātības aptauju, analizēt tās rezultātus un izstrādāt priekšlikumus
Inspekcijas klientu apkalpošanas kultūras uzlabošanas ietvaros
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Preses sekretārs
Komunikācijas nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012,
vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2014/54.AKK10
Valsts probācijas dienests atsauc 2014.gada 10.februārī oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", Nr.28 (5087), izsludināto amata konkursu uz
Valsts probācijas dienesta Rēzeknes teritoriālās struktūrvienības vecākā
referenta amatu uz noteiktu laiku (1 vakance).
OP 2014/54.AKK11
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Latgales reģiona nodaļas
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu
(darbavieta Rēzeknē)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
ietvaros realizējamo projektu administrēšanā
- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne
par būvniecības procesa norisi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai.
Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2014/54.AKK12
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Kurzemes reģiona nodaļas
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu
(darbavieta Kuldīgā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
ietvaros realizējamo projektu administrēšanā
- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne
par būvniecības procesa norisi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai.
Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/54.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Klimata un vides politikas integrācijas
departamenta Vides politikas integrācijas nodaļas vecākās referentes valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2014.gada 10.marta iecelta
LĪGA RŪTIŅA.
OP 2014/54.AKR2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Telpiskās plānošanas departamenta Telpiskās plānošanas politikas
nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no
2014.gada 10.marta iecelts JĀNIS UŠČA.
OP 2014/54.AKR3
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Projektu
atbalsta departamenta Valsts un citu finanšu instrumentu atbalsta nodaļas
projektu vadītājas amatā no 2014.gada 25.marta tiks iecelta LELDE LAIVIŅA.
OP 2014/54.AKR4
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Kurzemes
reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā iecelta AGITA LANGE.
OP 2014/54.AKR5
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības
un vides statistikas departamenta Lauksaimniecības statistikas daļas vecākās
referentes ierēdnes amatā 12.03.2014. iecelta MĀRA BIRZNIECE.
OP 2014/54.AKR6
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā 2014.gada 3.martā Izpilddirekcijas Juridiskā departamenta
juriskonsultes amatā ir iecelts DACE RIEKSTIŅA.