Laidiens: 12.03.2014., Nr. 51
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/51.AKK1
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā/-ās
eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD)
jautājumu vispārējo koordinēšanu ministrijā, t.sk. veikt OECD kontaktpunkta
ministrijā funkcijas, koordinēt ministrijas pārstāvju dalību OECD komitejās un
darba grupās
- Ministrijas kompetences ietvaros koordinēt informācijas apmaiņu saistībā
ar iestāšanās sarunām OECD
- nodrošināt iestāšanās OECD prasību izpildi Izglītības un zinātnes
ministrijas kompetences jomās sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām, t.sk.
informācijas sagatavošana iestāšanās OECD Latvijas sākotnējam memorandam,
dalība OECD darba grupu darbā un OECD pasākumos, pētījumu īstenošana un
koordinēšana, statistikas datu analīze un apkopošana, nepieciešamo grozījumu
sagatavošana esošajos tiesību aktos un, ja nepieciešams, jaunu tiesību aktu
izstrāde
- atbilstoši savai kompetencei saskaņā ar pilnvarojumu pārstāvēt valsti vai
ministriju starptautiskajās organizācijās un procesos, kā arī citu ministriju
un valsts institūciju darba grupās, īstenotajos pasākumos, programmās un projektos,
attiecībās ar citām juridiskām vai fiziskām personām
- atbilstoši savai kompetencei piedalīties nacionālās un starptautiskās
konferencēs, semināros un sanāksmēs
- sekot līdzi starptautiskajiem, OECD, Eiropas Savienības un nacionālajiem
zinātniskajiem pētījumiem un politiskajiem procesiem, veicināt veiksmīgas
starptautiskās pieredzes pārņemšanu un pamatotu rekomendāciju ieviešanu Latvijā
- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu valsts budžeta pieprasījumam un
jaunajām politikas iniciatīvām savas kompetences jomā
- piedalīties sabiedrības informēšanā par OECD, sniegt atbildes uz
sabiedrības uzdotajiem jautājumiem, nodrošināt komunikāciju un informācijas
apmaiņu ar sadarbības partneriem Latvijā un ārvalstīs atbilstoši kompetencei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinībās) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vēlama vairāk kā divu gadu pieredze valsts pārvaldē.
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādē, informācijas aprites koordinēšanā
- zināšanas par izglītības, zinātnes un tehnoloģiju jomas institucionālo
sistēmu Latvijā, kā arī par OECD un Eiropas Savienību
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas izglītības,
zinātnes un tehnoloģiju politiku, nozīmīgākajiem tiesību aktiem
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā
arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- prasme apkopot dažāda veida informāciju, analizēt to un izvērtēt labākos
risinājumus lēmumu pieņemšanai, t.sk. liela apjoma datu apstrāde, pielietojot
datu analīzes metodes (piem., advanced statistical methods)
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
421.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/51.AKK2
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz noteiktu
laiku (līdz 2015.gada 31.jūlijam - Latvijas Prezidentūras Eiropas Savienības
Padomē sagatavošanai un nodrošināšanai)
Galvenie amata pienākumi:
- gatavojoties Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās
laikā, koordinēt ministrijas gatavošanos ES Izglītības, jaunatnes, kultūras un
sporta ministru padomei un tās sagatavošanas sanāksmēm
- piedalīties Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sešu
mēnešu darba programmas sagatavošanā
- sagatavot projektu pieteikumus līdzfinansējuma piesaistīšanai
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē ietvaros organizētajiem
pasākumiem izglītības, jaunatnes un sporta jomā
- atbilstoši kompetencei piedalīties Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē ietvaros organizēto pasākumu izglītības, jaunatnes un sporta
jomā satura izstrādē
- sagatavot izvērstus izglītības, jaunatnes un sporta jomā
organizēto pasākumu norises plānus un piedalīties to īstenošanā
- izstrādāt priekšlikumus izglītības, jaunatnes un sporta jomā
organizēto pasākumu kultūras programmām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze projektu vadības jomā
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē (vismaz 1 gads)
- zināšanas ar Eiropas Savienības jautājumiem
- izpratne par izglītības, jaunatnes un sporta jomas prioritātēm
nacionālā un Eiropas Savienības līmenī
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas arī otras Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas
- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas
intensitātes apstākļos
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un noteikt prioritātes
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- teicamas plānošanas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 421.kabinets,
Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/51.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz noteiktu
laiku (līdz 2015.gada 31.jūlijam - Latvijas Prezidentūras Eiropas Savienības
Padomē sagatavošanai un nodrošināšanai)
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sešu mēnešu
darba programmas projekta sagatavošanā
- sagatavot informāciju par Āzijas-Eiropas valstu (ASEM) sadarbības
prioritātēm dažādās jomās un regulāri to aktualizēt
- sagatavot informāciju par ASEM izglītības procesa un Boloņas izglītības
procesa ietvaros īstenotajām aktivitātēm un regulāri to aktualizēt
- sagatavot informāciju par Austrumu partnerības ietvaros īstenotajām
aktivitātēm ministrijas kompetences jomās un regulāri to aktualizēt
- atbilstoši kompetencei piedalīties 5.Āzijas-Eiropas valstu izglītības
ministru sanāksmes, Boloņas procesa un citu Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē ietvaros organizēto pasākumu satura izstrādē un norises
nodrošināšanā izglītības jomā
- piedalīties starptautisko vienošanos un to izpildprogrammu projektu
izstrādē, kā arī sniegt atzinumus par citu ministriju izstrādātajiem
starptautisko vienošanos un to izpildprogrammu projektiem sadarbībai ar Āzijas
un Austrumu partnerības valstīm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze starptautiskās sadarbības jomā (vismaz 3 gadi)
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē (vismaz 1 gads)
- zināšanas ar Eiropas Savienības jautājumiem
- zināšanas par valsts ārpolitikas prioritātēm un diplomātisko protokolu
- izpratne par izglītības jomas prioritātēm nacionālā un starptautiskā
līmenī
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas arī otras Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas
- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un noteikt prioritātes
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
421.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/51.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz noteiktu
laiku (līdz 2015.gada 31.jūlijam - Latvijas Prezidentūras Eiropas Savienības
Padomē sagatavošanai un nodrošināšanai)
Galvenie amata pienākumi:
- gatavojoties Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās
laikā, koordinēt ministrijas gatavošanos ES Konkurētspējas ministru padomes un
tās sagatavošanas sanāksmēm
- apkopot informāciju par Latvijas starptautisko sadarbību zinātnes,
inovāciju un kosmosa jomā, kā arī Eiropas Savienības dalībvalstu prioritātēm
šajās jomās, un regulāri to atjaunot
- piedalīties tematisku kopsavilkumu par Eiropas Savienības Padomes darba
kārtībā šobrīd esošajiem un iepriekšējo prezidentūru laikā izskatītajiem
jautājumiem zinātnes, inovāciju un kosmosa jomā sagatavošanā, kā arī apkopotās
informācijas izvērtēšanā
- piedalīties Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sešu mēnešu
darba programmas sagatavošanā, kā arī mandātu projektu izstrādē zinātnes,
inovāciju un kosmosa jomā.
- atbilstoši kompetencei piedalīties Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē ietvaros organizēto pasākumu satura izstrādē un norises
nodrošināšanā zinātnes, inovāciju un kosmosa jomā
- piedalīties dažādu informatīvo materiālu, prezentāciju un uzrunu projektu
sagatavošanā zinātnes, inovāciju un kosmosa jomā saistībā ar Latvijas
prezidentūru Eiropas Savienības Padomē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze zinātnes, inovāciju un/vai kosmosa jomā (vismaz 3 gadi)
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē (vismaz 1 gads)
- zināšanas ar Eiropas Savienības jautājumiem.
- izpratne par zinātnes, inovāciju un kosmosa jomas prioritātēm nacionālā un
Eiropas Savienības līmenī
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī, vēlamas arī otras Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas
- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos.
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un noteikt prioritātes
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
421.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/51.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze juridiskajā darbā (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze un zināšanas ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītos
jautājumos
- pieredze tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu projektu
un informatīvo ziņojumu projektu izstrādē un izvērtēšanā, kā arī virzīšanā to
apstiprināšanā Ministru kabinetā un Saeimā
- pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
421.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/51.AKK6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Ventspils reģionālā nodaļa
izsludina konkursu uz inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (1
vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Ventspilī)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Ventspils reģionālajai nodaļai,
adrese: Lakstīgalu
ielā 1, Ventspilī, LV-3601 (ar norādi "Konkursam uz inspektora
amatu"). Tālr. uzziņām 63322181, fakss 63607838, vai e-pasts: ventspils@vsaa.lv.
OP 2014/51.AKK7
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas
juriskonsults/-e
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju
fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts:
Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM" 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis 67830634.
OP 2014/51.AKK8
Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata
vietu - darba aizsardzības inženieris/-e
Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība darba aizsardzības jomā, kas īstenota
uz iepriekš iegūtas augstākās profesionālās izglītības bāzes
- iegūta apliecība par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā
- papildus iegūta apliecība par profesionālās pilnveides izglītību civilās
aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- iepriekšēja darba pieredze darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā
(vismaz 3 gadi)
- pieredze dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā attiecīgajā jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru un prasme strādāt ar MS Office un
interneta resursiem
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem
termiņiem
- spēja pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību, strādāt precīzi un kvalitatīvi
Galvenie pienākumi:
- organizēt un uzturēt darba aizsardzības sistēmu Saeimā
- novērtēt darba vides riskus un veikt darba vides risku iekšējo uzraudzību
- novērtēt ugunsdrošības un civilās aizsardzības riskus un veikt
ugunsdrošības un civilās aizsardzības iespējamo seku prognozēšanu
- kontrolēt normatīvajos aktos noteikto darba aizsardzības, ugunsdrošības un
civilās aizsardzības prasību izpildi, organizēt darba aizsardzības,
ugunsdrošības un civilās aizsardzības pasākumus
- izstrādāt iekšējos normatīvos dokumentus darba aizsardzības, ugunsdrošības
un civilās aizsardzības jomās
- organizēt un īstenot Saeimas darbinieku apmācību darba aizsardzības,
ugunsdrošības un civilās aizsardzības jautājumos
- konsultēt darbiniekus darba aizsardzības, ugunsdrošības un civilās
aizsardzības jautājumos
- organizēt Saeimas darbiniekiem obligāto veselības pārbaudi saskaņā ar
spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem
- nodrošināt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu, veikt to uzskaiti,
noformēt izmeklēšanas dokumentus atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem
aktiem
- sadarboties ar kontrolējošām iestādēm un Valsts ugunsdzēsības un glābšanas
dienestu
- piedalīties tehnoloģisko iekārtu un telpu pieņemšanā ekspluatācijā,
pārbaudīt to atbilstību darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu prasībām
- pēc struktūrvienības vadītāja norādījumiem piedalīties telpu iekārtošanas
darbos, tai skaitā mēbeļu pārvietošanā, uzstādīšanā un demontāžā.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti: motivācijas vēstule, CV, izglītību un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī dokumenta,
kas apliecina valsts valodas prasmi, ja izglītība nav iegūta valsts valodā,
kopija. Minētos dokumentus lūdzam 14 kalendāro dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas
Saeimas Personāla nodaļai (Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811) ar norādi "Konkursam:
darba aizsardzības inženieris". Tālrunis uzziņām 67087382.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/51.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu
tiesību subjektu reģistrācijas sektora valsts notāra ierēdņa amatā uz noteiktu
laiku no 2014.gada 10.marta iecelts RIHARDS NAGLIS.
OP 2014/51.AKR2
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
06.03.2014. Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsultes ierēdnes amatā
ir iecelta KRISTĪNE TĀLBERGA.
OP 2014/51.AKR3
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes
ministrijas Autosatiksmes departamenta Autosatiksmes nodaļas juriskonsulta amatā
2014.gada 3.martā iecelts ULDIS ČODARS.