Laidiens: 08.01.2014., Nr. 5

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/5.AKK1

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un precīzu EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA AGROVIDES UN RAŽOŠANAS MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tu esi precīzs darba izpildē, tev piemīt augsta atbildība? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev ir labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pārzināt Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansēto atbalsta pasākumu shēmas

- darboties ar platību maksājumu iesniegumu izvērtēšanu, pieejamās informācijas analizēšanu, nepilnību identificēšana atbalsta pasākumu administrēšanas sistēmas pilnveidošanas nodrošināšanai

- informēt un sniegt skaidrojumus klientiem par iespējām pretendēt uz platību maksājumiem

- sniegt priekšlikumus attiecībā uz platību maksājumu administrēšanas sistēmas pilnveidošanu Latvijā

- piedalīties platību maksājumu administrēšanas procesa izstrādē un pilnveidošanā

- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju, izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu apstrādes rīkus

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (tiesību zinātnē, sociālo zinātņu un/vai lauksaimniecības jomā)

- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīviem aktiem

- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas krievu vai angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- prasmi strādāt komandā

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2014/5.AKK2

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un precīzu ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA LIETVEDĪBAS DAĻAS VECĀKO LIETVEDI (darbinieka amats)

Tu spēj un labprāt strādā ar lielu dokumentu apjomu? Tev patīk dinamisks darbs? Tu esi precīzs darba izpildē, tev piemīt augsta atbildība? Tev ir labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt korespondences un citu dienesta dokumentu reģistrēšanu dokumentu vadības sistēmā

- pārbaudīt sagatavoto dokumentu noformējuma atbilstību normatīvo aktu prasībām

- veikt dokumentu sagatavošanu nosūtīšanai adresātam

- veikt elektroniski parakstītu dokumentu noformēšanu un saglabāšanu

- sniegt konsultācijas dienesta darbiniekiem dokumentu noformēšanas un aprites jautājumos

- veikt dokumentu sakārtošanu glabāšanai dienesta arhīvā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Mēs no tevis sagaidām:

- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs

- izpratni par dokumentu noformēšanas un saglabāšanas prasībām atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- izpratni par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- pieredzi darbā ar dokumentu vadības sistēmu (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu lietvežu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2014/5.AKK3

Juridiskās palīdzības administrācija izsludina konkursu uz diviem vakantajiem Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatiem uz noteiktu laiku un nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- darba pieredze valsts pārvaldē

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- labas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu, labas krievu un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- plānotais atalgojums EUR 726 (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli ar norādi par amatu (uz noteiktu laiku vai nenoteiktu laiku) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515290.


OP 2014/5.AKK4

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personālvadības un juridiskās nodaļas jurists/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās izglītības līmenim

- pieredze darbā valsts pārvaldē un jurista specialitātē ne mazāk kā 3 gadi

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu u.c. reglamentējošo normatīvu aktu pārzināšana un prasme lietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- organizatora prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- labas lietvedības zināšanas

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, vācu, krievu)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt iestādes darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas ierēdņiem un darbiniekiem par iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus

- izstrādāt priekšlikumus par tiesību sistēmas pilnveidošanu iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt atzinumus par citu iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- sekot līdzi izmaiņām ārējos normatīvajos aktos un nosūtīt informāciju par tām struktūrvienību vadītājiem

- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centram, adrese: Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, Latvijā, elektroniski (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu), uz e-pastu dzintra.rancevica@vtmec.gov.lv vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536130.


OP 2014/5.AKK5

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Budžeta un investīciju departamenta Finanšu analīzes un investīciju koordinācijas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar ne mazāk kā 2 mēnešu mācībām ekonomikā vai finanšu vadībā

- darba pieredze budžeta plānošanas un finanšu analīzes jautājumos valsts pārvaldē vismaz 1 gads

- zināšanas finanšu analīzes metodēs

- vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, vēlams Lotus Notes) un biroja tehniku

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski pareizākos risinājuma variantus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Galvenie pienākumi:

- veikt sistemātisku valsts budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi, atbilstoši plānotajam sadalījumam pa izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem un piešķirto līdzekļu izlietojuma novirzei no plānotā

- sagatavot valsts budžeta izpildes ceturkšņa analīzi, atbilstoši Finanšu ministrijas izstrādātajai metodikai

- sagatavot ministrijas iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu, procedūru, instrukciju un ieteikumu projektus budžeta izpildes analīzes un finanšu analīzes jomā

- sagatavot ministrijas sagatavoto normatīvo aktu sākotnējās ietekmes ziņojuma (anotācijas) daļu par tiesību akta projekta ietekmi uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem

- veikt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, gada pārskatu, kā arī operatīvo gada pārskatu analīzi, izvērtējot ministrijas vadības noteiktos rādītājus

- patstāvīgi plānot savu darbu, noteikt prioritātes, lai nodrošinātu uzdevumu izpildi paredzētajos termiņos

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas pretendentiem jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 221.kabinetā vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2014/5.AKK6

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Fiskālās politikas departamenta Eiropas Savienības budžeta un finansējuma nodaļas vecākais referents

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros veido un vada politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī, kā arī nodrošina saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē (vēlama) un izpratne par tās darbības principiem

- pieredze darbā ar analītisku materiālu izstrādi un analīzi, ar Eiropas Savienības finanšu jautājumiem un Latvijas interešu aizstāvību ES tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme darbā ar datorprogrammām (Excel, PowerPoint)

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas nostājas veidošanu un aizstāvēšanu un aprēķinu veikšanu par Eiropas Savienības ikgadējo budžetu, tai skaitā par Eiropas Savienības konkurētspējas, izglītības, iekšlietu, tieslietu, administrācijas finansēšanas jautājumiem un Eiropas Savienības pašu resursu jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2014/5.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - nodarbinātības aģents/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- aģentūras darbībā saistošo normatīvo aktu prasību zināšanas

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- orientācija uz klientu

- datorprasmes lietotāju līmenī

- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas

Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba tirgus tendencēm.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē Skolotāju ielā 3, Jelgavā, LV-3001, vai jānosūta uz e-pastu: jelgava@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63026720, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Jelgavas filiālē Skolotāju ielā 3, Jelgavā.


OP 2014/5.AKK8

Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (2 vakances) uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos dokumentus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 1 gads), vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vismaz 1 gads)

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.


OP 2014/5.AKK9

Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz Atļauju daļas vadītāja/-as amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama tehniskā)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, vadošā amatā

- labas komunikācijas prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli

- spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu, strādāt individuāli un komandā

- augsta atbildība, iniciatīva, precizitāte un pašaizliedzīga attieksme pret uzdoto uzdevumu izpildi

Amata pienākumi:

- organizēt, koordinēt un kontrolēt daļai uzdoto uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi

- koordinēt atļauju izsniegšanas procesu daļā

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atļaujas (apliecinājumus) A, B un C kategorijas piesārņojošām darbībām

- izskatīt iesniegumus un sagatavot SEG (siltumnīcefekta gāzu) emisiju atļaujas, lēmumus

Piedāvājam:

- vērtīgu darba pieredzi vadošā amatā

- darbu draudzīgā kolektīvā

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Liepājas reģionālai vides pārvaldei: liepaja@liepaja.vvd.gov.lv, adrese: Jaunā ostmala 2a, Liepāja, LV-3401, fakss 63426902, tālrunis 63424826.


OP 2014/5.AKK10

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Komunikācijas daļas vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka) amata vietu

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt aģentūras informācijas sniegšanu esošajai un potenciālajai Eiropas Savienības programmas "Erasmus+" mērķauditorijai

- piedalīties Eiropas Jaunatnes nedēļas u.c. Eiropas Komisijas iniciētu pasākumu organizēšanā un īstenošanā

- sagatavot paziņojumus plašsaziņas līdzekļiem

- veikt mediju monitoringu

- plānot un izstrādāt publikācijas (žurnāli, brošūras, plakāti u.tml.)

- informācijas ievietošana tīmekļa vietnēs (tīmekļa vietnes administrēšana)

- koordinēt informācijas ievietošanu Eiropas Savienības programmas "Jaunatne darbībā" atbalstīto projektu datubāzē EVE

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- vismaz divu gadu darba pieredze sabiedrisko attiecību vai žurnālistikas darbā

- zināšanas un izpratne par jaunatnes jomu un neformālo izglītību

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express, Drupal)

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrā Mūkusalas ielā 41, 2.stāvā, Rīgā, LV-1004. Informācija pa tālruni 67358073.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)