Laidiens: 08.01.2014., Nr. 5
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/5.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un
precīzu EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA AGROVIDES UN RAŽOŠANAS
MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu proti un labprāt strādā ar liela
apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tu esi precīzs darba izpildē, tev
piemīt augsta atbildība? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev ir labas komunikācijas un
saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pārzināt Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un Eiropas
Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansēto atbalsta pasākumu
shēmas
- darboties ar platību maksājumu iesniegumu izvērtēšanu, pieejamās
informācijas analizēšanu, nepilnību identificēšana atbalsta pasākumu administrēšanas
sistēmas pilnveidošanas nodrošināšanai
- informēt un sniegt skaidrojumus klientiem par iespējām pretendēt uz
platību maksājumiem
- sniegt priekšlikumus attiecībā uz platību maksājumu administrēšanas
sistēmas pilnveidošanu Latvijā
- piedalīties platību maksājumu administrēšanas procesa izstrādē un
pilnveidošanā
- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju,
izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu
apstrādes rīkus
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (tiesību zinātnē, sociālo zinātņu un/vai
lauksaimniecības jomā)
- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīviem aktiem
- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības
lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem
- labas krievu vai angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- prasmi strādāt komandā
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2014/5.AKK2
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un
precīzu ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA LIETVEDĪBAS DAĻAS VECĀKO LIETVEDI
(darbinieka amats)
Tu spēj un labprāt strādā ar lielu dokumentu apjomu? Tev patīk dinamisks darbs?
Tu esi precīzs darba izpildē, tev piemīt augsta atbildība? Tev ir labas
komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt korespondences un citu dienesta dokumentu reģistrēšanu dokumentu
vadības sistēmā
- pārbaudīt sagatavoto dokumentu noformējuma atbilstību normatīvo aktu
prasībām
- veikt dokumentu sagatavošanu nosūtīšanai adresātam
- veikt elektroniski parakstītu dokumentu noformēšanu un saglabāšanu
- sniegt konsultācijas dienesta darbiniekiem dokumentu noformēšanas un
aprites jautājumos
- veikt dokumentu sakārtošanu glabāšanai dienesta arhīvā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
Mēs no tevis sagaidām:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs
- izpratni par dokumentu noformēšanas un saglabāšanas prasībām atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- izpratni par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas
pamatprincipiem un mehānismiem
- pieredzi darbā ar dokumentu vadības sistēmu (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu lietvežu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2014/5.AKK3
Juridiskās palīdzības administrācija izsludina konkursu uz diviem
vakantajiem Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta ierēdņa
amatiem uz noteiktu laiku un nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- darba pieredze valsts pārvaldē
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem
- labas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu, labas krievu un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- plānotais atalgojums EUR 726 (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli ar norādi par amatu (uz noteiktu laiku vai nenoteiktu
laiku) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss
67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis
informācijai 67515290.
OP 2014/5.AKK4
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personālvadības un juridiskās
nodaļas jurists/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam
profesionālās izglītības līmenim
- pieredze darbā valsts pārvaldē un jurista specialitātē ne mazāk kā 3 gadi
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu u.c. reglamentējošo normatīvu aktu
pārzināšana un prasme lietot praksē
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- organizatora prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- labas lietvedības zināšanas
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu zināšanas
(angļu, vācu, krievu)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt iestādes darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo
normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām
normatīvajos aktos
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas ierēdņiem un darbiniekiem par
iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus
- izstrādāt priekšlikumus par tiesību sistēmas pilnveidošanu iestādes kompetencē
esošajiem jautājumiem un sniegt atzinumus par citu iestāžu izstrādātajiem
normatīvo aktu projektiem
- sekot līdzi izmaiņām ārējos normatīvajos aktos un nosūtīt informāciju par
tām struktūrvienību vadītājiem
- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes
iestādēs un citās institūcijās
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts tiesu
medicīnas ekspertīzes centram, adrese: Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038,
Latvijā, elektroniski (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu), uz e-pastu dzintra.rancevica@vtmec.gov.lv vai iesniegt personīgi
244.kabinetā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr.
67536130.
OP 2014/5.AKK5
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Budžeta un investīciju departamenta Finanšu analīzes un investīciju
koordinācijas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, kas papildināta ar ne mazāk kā 2 mēnešu mācībām ekonomikā
vai finanšu vadībā
- darba pieredze budžeta plānošanas un finanšu analīzes jautājumos valsts
pārvaldē vismaz 1 gads
- zināšanas finanšu analīzes metodēs
- vēlamas zināšanas grāmatvedībā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, vēlams Lotus
Notes) un biroja tehniku
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski
pareizākos risinājuma variantus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt sistemātisku valsts budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi, atbilstoši
plānotajam sadalījumam pa izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem un
piešķirto līdzekļu izlietojuma novirzei no plānotā
- sagatavot valsts budžeta izpildes ceturkšņa analīzi, atbilstoši Finanšu
ministrijas izstrādātajai metodikai
- sagatavot ministrijas iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu, procedūru,
instrukciju un ieteikumu projektus budžeta izpildes analīzes un finanšu
analīzes jomā
- sagatavot ministrijas sagatavoto normatīvo aktu sākotnējās ietekmes
ziņojuma (anotācijas) daļu par tiesību akta projekta ietekmi uz valsts budžetu
un pašvaldību budžetiem
- veikt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, gada pārskatu, kā arī operatīvo gada pārskatu analīzi, izvērtējot
ministrijas vadības noteiktos rādītājus
- patstāvīgi plānot savu darbu, noteikt prioritātes, lai nodrošinātu
uzdevumu izpildi paredzētajos termiņos
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
pretendentiem jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā,
Brīvības ielā 72, 221.kabinetā vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67876017.
OP 2014/5.AKK6
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Fiskālās politikas
departamenta Eiropas Savienības budžeta un finansējuma nodaļas vecākais
referents
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros veido un vada politikas ietvaru, kas nodrošina
tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā
līmenī, kā arī nodrošina saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālo zinātņu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē (vēlama) un izpratne par
tās darbības principiem
- pieredze darbā ar analītisku materiālu izstrādi un analīzi, ar Eiropas
Savienības finanšu jautājumiem un Latvijas interešu aizstāvību ES tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme darbā ar datorprogrammām (Excel, PowerPoint)
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas
nostājas veidošanu un aizstāvēšanu un aprēķinu veikšanu par Eiropas Savienības
ikgadējo budžetu, tai skaitā par Eiropas Savienības konkurētspējas, izglītības,
iekšlietu, tieslietu, administrācijas finansēšanas jautājumiem un Eiropas
Savienības pašu resursu jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2014/5.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - nodarbinātības aģents/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas
filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- aģentūras darbībā saistošo normatīvo aktu prasību zināšanas
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- orientācija uz klientu
- datorprasmes lietotāju līmenī
- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana
informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī
informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba
tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Jelgavas filiālē Skolotāju ielā 3, Jelgavā, LV-3001, vai jānosūta uz e-pastu: jelgava@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63026720, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura
rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Jelgavas filiālē Skolotāju ielā
3, Jelgavā.
OP 2014/5.AKK8
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa/-es amatu (2 vakances) uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar
izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos
dokumentus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma
izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 1 gads),
vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas.
OP 2014/5.AKK9
Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrija Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz Atļauju daļas vadītāja/-as amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama tehniskā)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, vadošā amatā
- labas komunikācijas prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu
viedokli
- spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu, strādāt individuāli un
komandā
- augsta atbildība, iniciatīva, precizitāte un pašaizliedzīga attieksme pret
uzdoto uzdevumu izpildi
Amata pienākumi:
- organizēt, koordinēt un kontrolēt daļai uzdoto uzdevumu kvalitatīvu un
savlaicīgu izpildi
- koordinēt atļauju izsniegšanas procesu daļā
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atļaujas (apliecinājumus) A, B un C
kategorijas piesārņojošām darbībām
- izskatīt iesniegumus un sagatavot SEG (siltumnīcefekta gāzu) emisiju
atļaujas, lēmumus
Piedāvājam:
- vērtīgu darba pieredzi vadošā amatā
- darbu draudzīgā kolektīvā
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Liepājas reģionālai vides pārvaldei: liepaja@liepaja.vvd.gov.lv, adrese: Jaunā ostmala 2a,
Liepāja, LV-3401, fakss 63426902, tālrunis 63424826.
OP 2014/5.AKK10
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Komunikācijas daļas vecākā/-ās referenta/-es
(darbinieka) amata vietu
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt aģentūras informācijas sniegšanu esošajai un potenciālajai Eiropas
Savienības programmas "Erasmus+" mērķauditorijai
- piedalīties Eiropas Jaunatnes nedēļas u.c. Eiropas Komisijas iniciētu
pasākumu organizēšanā un īstenošanā
- sagatavot paziņojumus plašsaziņas līdzekļiem
- veikt mediju monitoringu
- plānot un izstrādāt publikācijas (žurnāli, brošūras, plakāti u.tml.)
- informācijas ievietošana tīmekļa vietnēs (tīmekļa vietnes administrēšana)
- koordinēt informācijas ievietošanu Eiropas Savienības programmas
"Jaunatne darbībā" atbalstīto projektu datubāzē EVE
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- vismaz divu gadu darba pieredze sabiedrisko attiecību vai žurnālistikas
darbā
- zināšanas un izpratne par jaunatnes jomu un neformālo izglītību
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook
Express, Drupal)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
sūtīt vai iesniegt Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrā Mūkusalas ielā
41, 2.stāvā, Rīgā, LV-1004. Informācija pa tālruni 67358073.