Laidiens: 10.03.2014., Nr. 49

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/49.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas organizācijas un uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt uzraudzības pasākumus par klientu apkalpošanas centru darba atbilstību iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām

- iegūt, apkopot un izvērtēt datus par Daļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt priekšlikumus par darba pilnveidošanu un resursu racionālu un efektīvu izmantošanu

- veikt uzraudzības pasākumus par klientu apkalpošanas centru darbu ar nodokļu maksātāju un ar nodokļiem apliekamo objektu reģistrāciju un uzskaites nosacījumu izpildi

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātājiem un sagatavot lēmumu projektus par nodokļu maksātāju izslēgšanu no VID ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistra

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātājiem un sagatavot lēmumu projektus par nodokļu maksātāju saimnieciskās darbības (vai tā struktūrvienības darbības) apturēšanu, atjaunošanu, atteikumu atjaunot apturēto saimniecisko darbību

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze nodokļu administrēšanas jomā vēlama ne mazāk kā viens gads

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama darba pieredze informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā (t.sk. analītisko materiālu sagatavošanā), priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP KAOUD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016829.


OP 2014/49.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Ogres klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas kā fiksēto nodokļu maksātājus un reģistrēt VID noteiktajā kārtībā, sagatavot lēmumu projektus vai reģistrācijas atteikumu

- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

- pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot tās aktualitātei, veikt NIS esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju aktualizāciju

- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā darbība, sagatavot un apkopot informāciju

- apkopot VSAOI ziņojumus, meklēt un labot kļūdas, sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (turpmāk - VSAA) filiālei un labot kļūdas saskaņā ar VSAA kļūdu protokoliem, piedalīties VID un VSAA apakškomisiju darbā

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Dienesta vieta:

Brīvības iela 4b, Ogre.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Ogres KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/49.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Pārskatu un deklarāciju uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju kvalitātes pārbaudi

- sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātājiem

- sagatavot lēmumu projektus par saimnieciskās darbības apturēšanu vai atjaunošanu un atļaujas piešķiršanu un anulēšanu darījumu pabeigšanai vai atteikumu piešķirt atļauju pabeigt darījumu

- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma iesniegšanu

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Dienesta vieta:

Brīvības iela 214, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 10)

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Vidzemes PDUN amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/49.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es (4 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pārstāvēt VID intereses tiesā atbilstoši Nodaļas kompetencei

- sagatavot tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus, kā arī nodrošināt to iesniegšanu tiesās normatīvajos aktos, tiesas vai Nodaļas vadītāja noteiktajos termiņos

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) atbilstoši Nodaļas kompetencei

- informēt rakstveidā Nodaļas vadītāju par tiesas sēdes iznākumu, tiesas sēdes laikā tiesas uzliktajiem pienākumiem VID un termiņiem, kādos tie ir jāizpilda, kā arī par gadījumiem, kad tiesas sēžu protokola ieraksti neatbilst tiesas sēdes gaitai

- sniegt Nodaļas vadītājam priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- vēlama praktiskā juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

- vēlama juridiskā darba pieredze kriminālprocesā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss JPSIP 3TD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/49.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas galvenā/-ās speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz krievu valodu un no krievu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto procesuālo dokumentu saturu

- procesa virzītāja uzdevumā sagatavot pieprasījumus kriminālprocesos, uzaicinājumus un citus dokumentus

- veikt procesuālos uzdevumus

- sastādīt pārbaudes vai kriminālprocesu lietā esošo dokumentu sarakstu, sanumurēt un cauršūt lietas materiālus

- nogādāt procesa virzītāja uzdevumā sagatavotos dokumentus un materiālus adresātam un saņemt procesa virzītājam paredzētos sūtījumus

- sadarboties ar Latvijas Republikas tiesību aizsardzības iestādēm, citām valsts institūcijām, kā arī uzņēmumiem un organizācijām, pārkāpumu un noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā, kā arī sadarboties ar citu valstu iestādēm saskaņā ar starpvalstu līgumiem

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanā un novēršanā

- vēlama pieredze mutiskajā un rakstiskajā tulkošanā no latviešu valodas uz krievu valodu un no krievu valodas uz latviešu valodu

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdnim ir noteikta 28.1.saime "Izmeklēšana", I līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP IMD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/49.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas rajona klientu apkalpošanas centra Pārskatu un deklarāciju uzskaites nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā darbība

- sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātājiem

- sagatavot lēmumu projektus par saimnieciskās darbības apturēšanu vai atjaunošanu un atļaujas piešķiršanu un anulēšanu darījumu pabeigšanai vai atteikumu piešķirt atļauju pabeigt darījumu

- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma iesniegšanu

- rakstiski informēt nodokļu maksātāju par atmaksas vai novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu vai atteikumu veikt atmaksu vai novirzīšanu

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Dienesta vieta:

Skanstes iela 50, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Rīgas PDUN amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/49.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku rīcībā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- izstrādāt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā vienu gadu

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdnim ir noteikta 28.1.saime "Noziedzības novēršana un apkaroša: Izmeklēšana", I līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP OID amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/49.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Administratīvo strīdu daļas galvenā/-ās jurista/-es (3 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt sūdzības un apstrīdēšanas iesniegumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu (piespiedu izpilde), zaudējumu atlīdzināšanu, norēķinu operāciju un saimnieciskās darbības apturēšanu, nodokļu atbalsta pasākumu ietvaros pieņemto lēmumu, attiecībā uz speciālajām atļaujām (licencēm) komercdarbībai ar akcīzes precēm un akcīzes nodokļa nodrošinājumu apliecībām pieņemto lēmumu, atļauju izmantot vispārējo galvojumu vai tiesību izmantot atbrīvojumu no vispārējā galvojuma kopējā/Kopienas tranzīta procedūrai, atļauju izsniegšanu muitas deklarāciju iesniegšanai elektroniskā veidā, saistošo izziņu par tarifu (SIT) pieteikuma lietās un citu lietu strīdiem saskaņā ar Daļas reglamentā noteikto

- sniegt konsultācijas par lēmumu projektu sagatavošanas un pieņemšanas dokumentēšanas procedūru un lēmumu noformēšanu VID ierēdņiem atbilstoši Daļas kompetencei - izskatīt sūdzības par VID ierēdņu pieņemto lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās un lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu izpildes atlikšanas atcelšanu

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un par citiem jautājumiem (pa tālruni, rakstiski un elektroniski) atbilstoši Daļas kompetencei

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss JPSIP ASD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/49.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles metodikas un atbalsta daļas galvenā/-ās jurista/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sekot līdzi problēmjautājumiem, kas saistīti ar starptautisko darījumu nodokļu kontroli, risināšanas tiesiskajiem aspektiem

- izzināt starptautisko darījumu īpatnības un tendences

- sniegt metodisku atbalstu Pārvaldes ierēdņiem starptautisko darījumu pārbaužu veikšanas procesā atbilstoši Daļas reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

- veicot pārbaudāmo nodokļu maksātāju starpvalstu darījumu līgumisko nosacījumu juridisko analīzi, noteikt izvairīšanās no nodokļu nomaksas risku

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās; vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): sociālās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze VID nodokļu kontroles darbā

- vēlama praktiska darba pieredze nodokļu normatīvo aktu izstrādē un piemērošanā jautājumos par starptautisko darījumu nodokļu kontroli

- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos

- prasme pārstāvēt iestādi Eiropas Savienības dalībvalstu nodokļu administrāciju darba grupās

- labas angļu valodas zināšanas

Dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/49.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Latgales priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par patentmaksas maksātāja reģistrāciju un mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju, apkopot informāciju un sagatavot lēmumu projektus par reģistrāciju vai reģistrācijas atteikumu

- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos NIS pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un veikt nepieciešamās darbības izslēgšanai no VID ar PVN apliekamo personu reģistra

- sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātājiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Dienesta vieta:

Lomonosova ielā 9, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Latgales RNMLN amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/49.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par patentmaksas maksātāja reģistrāciju un mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju, apkopot informāciju un sagatavot lēmumu projektus par reģistrāciju vai reģistrācijas atteikumu

- veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā (NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

- sniegt nodokļu maksātājiem primārās konsultācijas par EDS izmatošanas iespējām

- sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātājiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Dienesta vieta:

Brīvības iela 214, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Vidzemes RNMLN amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/49.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās un otrās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es (4 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pārstāvēt VID intereses tiesā atbilstoši Nodaļas kompetencei

- sagatavot tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus, kā arī nodrošināt to iesniegšanu tiesās normatīvajos aktos, tiesas vai Nodaļas vadītāja noteiktajos termiņos

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) atbilstoši Nodaļas kompetencei

- informēt rakstveidā Nodaļas vadītāju par tiesas sēdes iznākumu, tiesas sēdes laikā tiesas uzliktajiem pienākumiem VID un termiņiem, kādos tie ir jāizpilda, kā arī par gadījumiem, kad tiesas sēžu protokola ieraksti neatbilst tiesas sēdes gaitai

- sniegt Nodaļas vadītājam priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- vēlama praktiskā juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

- vēlama juridiskā darba pieredze kriminālprocesā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss JPSIP TD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/49.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras analīzes daļas galvenā/-ās jurista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus

- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā

- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos atbilstoši Daļas kompetencei

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1)

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss JPSIP LJAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/49.AKK14

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Apsaimniekošanas departamenta Nekustamo īpašumu attīstības nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- apkopot informāciju par iestādes funkciju nodrošināšanai nepieciešamajām precēm un pakalpojumiem

- sagatavot iepirkumu uzsākšanai nepieciešamo dokumentāciju (tehniskās specifikācijas, tirgus izpētes, iepirkumu plāni un pieprasījumi)

- veikt kontroli un sagatavot atskaites par iestādes apsaimniekošanā esošo objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo materiāli tehnisko resursu izlietojumu

- izstrādāt procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu apsaimniekošanas nozarē

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība ekonomikā vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanā un apsaimniekošanā, vai uzņēmējdarbībā

- vismaz viena gada profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā

- teicamas sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- spēja kvalitatīvi analizēt liela apjoma informāciju, pieņemt pamatotus lēmumus un patstāvīgi rast problēmu risinājumus

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B)

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 756 līdz EUR 994 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2014.gada 19.martam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.


OP 2014/49.AKK15

Latvijas Republikas Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - Sociālās integrācijas valsts aģentūras direktors/-e

Izvirzāmās prasības Sociālās integrācijas valsts aģentūras direktora amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vidējas vai lielas institūcijas vadītāja amatā, priekšrocība pretendentiem ar pieredzi sociālās rehabilitācijas vai veselības aprūpes institūcijās

- vismaz trīs gadu pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu piesaistīšanā un apguvē

- izpratne par valsts pārvaldes darbību, rehabilitācijas un invaliditātes jautājumiem, tajā skaitā Latvijai saistošajiem starptautiskajiem dokumentiem

- zināšanas un pieredze stratēģiskajā plānošanā, finanšu vadībā un iestādes budžeta plānošanā

- labas analītiskas spējas, prasme noteikt īstermiņa un ilgtermiņa mērķus, komunikācijas un saskarsmes prasmes

- prasme analizēt, redzēt attīstības perspektīvas kritiskās situācijās

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- prasme sadarboties ar citām institūcijām un nevalstiskām organizācijām iestādes mērķu sasniegšanai

- cilvēku motivēšanas un attīstīšanas prasmes

- svešvalodu zināšanas

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2014/49.AKK16

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina atklātu konkursu uz Inspekcijas vadītāja vietnieka/-ces (ierēdņa amatu)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (par priekšrocību tiek uzskatīts maģistra grāds arhitektūrā vai teritorijas plānošanā)

- vismaz 5 gadu darba pieredze materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā (par priekšrocību tiek uzskatīta pieredze valsts pārvaldē un vadošā amatā)

- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- zināšanas un izpratne par kultūras mantojuma saglabāšanas principiem, teoriju un praksi Latvijā un Eiropā; zināšanas par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības nozares būtiskāko normatīvo aktu regulējumu (vēlamas zināšanas par starptautiskajām tiesību normām un administratīvo procesu iestādē)

- spējas ātri uztvert un iedziļināties arhitektūras pieminekļu pārveidojumu dokumentācijā (būvprojektos), novērtēt to tehnisko stāvokli un kultūrvēsturisku objektu apdraudējumu, iecerētos pārveidojumus, prasme analizēt, salīdzināt, noformulēt viedokli un vērtējumu; izpratne par teritorijas plānošanas procesu

- labas darba organizācijas un vadības prasmes, stratēģiska, konceptuāla, analītiska un radoša domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt ar fototehniku, zināšanas par moderno tehnoloģiju izmantošanu arhitektūrā un teritorijas plānošanā

- spēja dot ieguldījumu augstvērtīga iestādes un tās pārstāvētās jomas publiskā tēla veidošanā

Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils iela 20), atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa nolikums un materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnes www.mantojums.lv sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālruni 67229272, Renāte Lizbovska.


OP 2014/49.AKK17

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa izsludina konkursu uz Pensiju daļas vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- risināt jautājumus par valsts sociālās apdrošināšanas pensiju piešķiršanu un veikt pensijas lietu apstrādi

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām iestādēm valsts sociālās apdrošināšanas jomā

- konsultēt klientus sociālās drošības jautājumos saskaņā ar ES regulām un starptautiskiem līgumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.pantam

- pabeigta augstākā izglītība

- teicamas valsts valodas zināšanas; ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- pensiju piešķiršanas regulējošo ES normatīvo aktu un noslēgto starp Latvijas Republiku un citām valstīm līgumu sociālajā jomā pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (padziļinātas zināšanas MS Word, MS Excel)

- prasme pielietot normatīvos aktus

- spēja strādāt pastāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālajā jomā (pensiju/pabalstu piešķiršanā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- atalgojumu, sākot no 658 EUR (bruto alga)

- interesantu un atbildīgu darbu

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- darba vietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/69

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV, pieteikuma vēstules un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Adrese: VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļa, Citadeles iela 7/69, Rīga (ar norādi "Konkursam uz vecākā inspektora amatu"). Tālr. uzziņām 67095102, fakss 67027808, e-pasts: olga.korolova@vsaa.lv.


OP 2014/49.AKK18

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu "), vai uz  e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600639.


OP 2014/49.AKK19

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (darbs saistīts galvenokārt ar Eiropas Savienības Emisijas kvotu tirdzniecības sistēmu)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai enerģētikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vairāk nekā viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, vēlams klimata vai vides politikas jomā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, siltumnīcefekta gāzu emisijām enerģētikā un rūpniecībā, Eiropas Savienības emisiju tirdzniecības sistēmu un tās prasību piemērošanu komersantiem

- iemaņas datu kvantitatīvā un kvalitatīvā analīzē, modelēšanā

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu zināšanas

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/49.AKK20

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (darbs saistīts galvenokārt ar pielāgošanās klimata pārmaiņām jomu un pētījumu veicināšanu saistībā ar siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanu un pielāgošanos klimata pārmaiņām)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, ģeogrāfijas vai ekonomikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vairāk nekā viena gada pieredze valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, vēlams klimata vai vides politikas jomā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām

- zināšanas un izpratne par klimata pārmaiņu cēloņiem un sekām, pielāgošanās klimata pārmaiņām pasākumiem un to īstenošanas iespējām Latvijā

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, t.sk. nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem

- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu zināšanas

- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/49.AKK21

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (darbs saistīts galvenokārt ar siltumnīcefekta gāzu emisijām lauksaimniecībā un mežsaimniecībā, biodegvielām)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai fizikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vairāk nekā viena gada pieredze valsts pārvaldē, vēlams politikas attīstīšanā

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, vēlams klimata vai vides politikas jomā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, t.sk. nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem; zināšanas par lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarēm, t.sk. siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanas un piesaistes iespējām

- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu zināšanas

- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)