Laidiens: 28.02.2014., Nr. 43
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/43.AKK1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas
vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes
amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (politikas zinātnē, ekonomikā vai socioloģijā)
- trīs gadu pieredze specialitātē valsts pārvaldē
vai pašvaldībā
- zināšanas un pieredze par Latvijas un ES reģionālās politikas jautājumiem
- zināšanas par tiesību aktu izstrādāšanas un pieņemšanas procedūru
- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, uzraudzību un
novērtēšanu
- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par reģionālo
ekonomiku, uzņēmējdarbības veicināšanu un administratīvā sloga mazināšanu
reģionu un pašvaldību līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/43.AKK2
Juridiskās palīdzības administrācija izsludina konkursu uz vakanto
Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja/-as
ierēdņa/-nes amatu
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs vai vadībzinībās, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim
- pieredze darbā valsts pārvaldē vadošā amatā ne mazāka kā trīs gadi,
prasmes orientēties valsts pārvaldes institucionālajā sistēmā
- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā
- pieredze normatīvo aktu un līgumu izstrādē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju jautājumiem
- spēja analizēt un prezentēt darbības rezultatīvos rādītājus
- spēja risināt saimnieciska rakstura jautājumus
- labas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva un radoša pieeja nestandarta situācijās
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli
- spējas strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā
risināt ar informācijas tehnoloģijām saistītos jautājumus
- vadīt publisko iepirkumu procedūras
- izstrādāt ar administratīvo darbu saistītus normatīvos aktus
- piedalīties iestādes attīstības politikas veidošanā un budžeta plānošanā
- vadīt vai koordinēt attīstības projektus
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
OP 2014/43.AKK3
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz noteiktu laiku Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta
Eiropas Savienības lietu nodaļā - vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība (vēlams jurisprudencē vai ekonomikā vai politoloģijā)
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības institūcijās
- zināšanas par Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmu
- prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office
Outlook, MS Powerpoint, Internet Explorer)
- vismaz viena gada darba pieredze darbā valsts pārvaldē (vēlams par Eiropas
Savienības lietu vai starptautiskajiem jautājumiem)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski
uz e-pastu Ilona.Vrona@zm.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis uzziņām
67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2014/43.AKK4
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz noteiktu laiku Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta
Starptautisko lietu nodaļā - vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība
- labas angļu un krievu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos (vēlamas vācu
valodas zināšanas)
- zināšanas par starptautisko protokolu un etiķeti
- prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office
Outlook, MS Powerpoint, Internet Explorer)
- vismaz viena gada darba pieredze starptautisko attiecību jomā
- pieredze starptautisku pasākumu organizēšanā
- vēlama pieredze sponsoru piesaistē
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski
uz e-pastu Ilona.Vrona@zm.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis uzziņām
67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2014/43.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- statistisko rādītāju apkopošana, aprēķins un analīze ceturkšņa iekšzemes
kopprodukta ienākumu aspekta rādītāju publicēšanai nacionālo kontu sistēmā
- nodarbināto personu un nostrādāto stundu aprēķins un analīze nacionālo
kontu vajadzībām
- priekšlikumu izstrāde iekšzemes kopprodukta aprēķina termiņu saīsināšanai
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un nacionālo kontu sistēmu
- vēlama darba pieredze statistisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- ļoti labas analītiskās prasmes
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas:
Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt
Latvijas Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP
mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai
atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2014/43.AKK6
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Programmu ieviešanas
nodaļas projektu vadītāju (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas periodā
Aģentūrai deleģēto aktivitāšu ieviešanu, t.i.,:
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu, savstarpējo
papildinātību un atbilstību ārējiem normatīvajiem aktiem, uzturēt kvalitātes
vadības sistēmas dokumentu reģistru
- veikt informācijas apkopošanu un ieviešanas ziņojumu sagatavošanu
- sagatavot atzinumus par ministriju un citu institūciju sagatavotajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajām
izmaiņām tajos
- nodrošināt ārējo auditu par ES fondiem koordināciju Aģentūrā
- nodrošināt ES fondu projektu datu informācijas sistēmas saturisko vadību
- sniegt atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju
un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm un iesniegumiem
- kompetences ietvaros piedalīties valsts un starptautisko projektu
īstenošanā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim kādā no šādām sfērām: uzņēmējdarbības vadība, finanses, ekonomika,
grāmatvedība, audits, tiesību zinātnes, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālajām zināšanām
- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus, t.sk. Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Eiropas Sociālā
fonda regulējošos normatīvos aktus
- izpratne par auditiem un pieredze darbā ar auditu veicējiem
- pieredze darbā ar datu informācijas sistēmām, t.sk. ar to funkcionalitātes
pilnveidošanu un pilnveidojumu testēšanu
- zināšanas par ES fondu vadības sistēmu un izpratne par reģionālās
attīstības jautājumiem
- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2014.gada
19.martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā
(adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2014/43.AKK7
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija izsludina konkursu uz
akadēmiskā amata vietu: Pedagoģijas fakultātes Skolas pedagoģijas katedrā -
asociētais profesors Pedagoģijas nozarē, Skolas pedagoģijas apakšnozarē (1
amata vieta)
Prasības profesoru amatu pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā zinātnes nozarē un apakšnozarē
- praktiskā darba pieredze Skolas pedagoģijā un ne mazāk kā trīs gadu pieredze docenta amatā augstskolā
- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus,
organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus, veikt pētniecības darbu
- organizatora dotības, prasme noteikt prioritātes, pieņemt lēmumus
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu valodas - prasmes
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" akadēmijas Personāla nodaļā
jāiesniedz iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi, uz kādu amatu
pretendē, CV, dokumentu kopijas, kas apliecina kvalifikāciju un zinātnisko
grādu, zinātnisko un metodisko darbu saraksts un to kopijas par pēdējiem sešiem
gadiem.
Adrese: Imantas 7.līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013; fakss
67808034; e-pasts: personals@rpiva.lv.
OP 2014/43.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es amatu (darbs ar Norvēģijas finanšu instrumentu)
Darbs saistīts ar Norvēģijas finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam programmas
"Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" īstenošanas
koordinēšanas un uzraudzības darbību veikšana.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar
nozarei atbilstošām speciālām mācībām (priekšroka ekonomikas, uzņēmējdarbības,
finanšu novirzienam)
- zināšanas par normatīvajiem aktiem Norvēģijas finanšu instrumenta
ieviešanas un komercdarbības atbalsta jomā
- pieredze projektu vadībā vai valsts atbalsta komercdarbības aktivitāšu
plānošanā un īstenošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlama otras svešvalodas prasme)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar komersantu atbalsta pasākumu plānošanu un
ieviešanas uzraudzību
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013151.