Laidiens: 27.02.2014., Nr. 42

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/42.AKK1

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personālvadības un juridiskās nodaļas vadītāja vietnieks/-ce juridiskajos jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- profesionālā pieredze jurista specialitātē ne mazāka kā 3 gadi; vēlama pieredze valsts pārvaldē un veselības aprūpes sistēmā

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu, Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centra kompetencē ietilpstošo u.c. reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- organizatora prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- labas lietvedības zināšanas

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, krievu)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt iestādes darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus;

- veikt normatīvo aktu juridisku izvērtēšanu

- veikt valsts pārvaldes lēmumu juridisku izvērtēšanu pirms to pieņemšanas

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas ierēdņiem un darbiniekiem par iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumprojektus, rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus

- izstrādāt priekšlikumus par tiesību sistēmas pilnveidošanu iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt atzinumus par citu iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās

- kontrolēt un atbildēt par savā un jurista lietvedībā esošo dokumentu virzību

- piedalīties korupcijas risku identificēšanā un pretkorupcijas pasākumu plāna izstrādē

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centram, adrese: Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, Latvijā, elektroniski parakstītus uz e-pastu dzintra.rancevica@vtmec.gov.lv vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536130.


OP 2014/42.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz divām amata vietām valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

-  labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031815.


OP 2014/42.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Maksātnespējas, likvidācijas un nodrošinājuma līdzekļu reģistrācijas sektorā

Galvenie pienākumi:

- izskatīt pieteikumus par uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, fizisko personu maksātnespējas procesu, citām izmaiņām maksātnespējas procesā un pārbaudīt iesniegto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām, kas iesniegti pamatojoties uz ieinteresētās personas pieteikumu pamata

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumu par ierakstu izdarīšanu attiecīgos reģistros par uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, fizisko personu maksātnespējas procesu, citām izmaiņām maksātnespējas procesā, atteikšanos vai atlikšanu izdarīt ierakstus attiecīgos reģistros

- izskatīt iesniegtos dokumentus un pieņemt lēmumus par nodrošinājuma līdzekļa reģistrēšanu, nodrošinājuma līdzekļa atcelšanas reģistrēšanu, nodrošinājuma līdzekļa daļējas atcelšanas reģistrēšanu, atteikšanos reģistrēt nodrošinājuma līdzekli

- izskatīt pieteikumus un pieņemt lēmumus par uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību, filiāļu, komersantu un to filiāļu, Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas kooperatīvo sabiedrību, Eiropas komercsabiedrību darbības izbeigšanu, darbības apturēšanu, atjaunošanu vai izbeigšanu un likvidāciju, citas izmaiņas likvidācijas procesā, kā arī par izslēgšanu no attiecīgiem reģistriem un pārbaudīt dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām, kas iesniegti pamatojoties uz ieinteresētās personas pieteikumu pamata

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031815.


OP 2014/42.AKK4

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10 gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā astoņās sabiedrisko pakalpojumu nozarēs ar kopējo apgrozījumu 2'766 milj. EUR.

Vai esat gatavs/-a uzņemties izaicinājumu par Regulatora attīstību un pārvaldību?

Tad pievienojieties mums un kļūstiet par

IZPILDDIREKTORU/-I

Kādam/-ai jums ir jābūt?

- augstākajai akadēmiskajai vai augstākajai profesionālajai izglītībai

- ne mazāk kā 5 (piecu) gadu pieredzei vadošā amatā organizācijā

- plānošanas, organizēšanas, analizēšanas un prioritāšu noteikšanas prasmēm

- izpratnei un zināšanām par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem Latvijā un Eiropas Savienībā

- pieredzei organizācijas darbības stratēģiskajā un administratīvajā plānošanā

- spējai pārstāvēt Regulatoru Latvijā un ārvalstīs

- latviešu valodas un divu svešvalodu zināšanām

- pieredze valsts pārvaldē un/vai pieredze regulējamā/-ās nozarē/-ēs var tikt uzskatīta par priekšrocību

- maģistra, zinātniskais grāds un publikācijas ekonomikas, vadības zinātnēs vai regulējamās nozarēs var tikt uzskatītas par priekšrocību

- jāatbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9.pantā noteiktajām prasībām

Kādi būs jūsu pienākumi?

- Regulatora misijas, vīzijas un stratēģisko prioritāšu īstenošana

- septiņu departamentu un četru patstāvīgo nodaļu darba pārvaldība 120 darbinieku iestādē

- neatkarīgas iestādes ar budžetu vairāk nekā 5 milj. EUR stratēģiskā un administratīvā darba vadība

- regulēšanas metožu un ietvaru nepārtraukta pilnveidošana astoņās regulējamās nozarēs, kurās kopumā Latvijā darbojas vairāk nekā 1000 komersanti

Kādi būs jūsu ieguvumi?

- pieredze organizācijas pārvaldīšanā

- profesionāla komanda

- iespēja mācīties un pilnveidot zināšanas

- mūsdienīga darba vide

- konkurētspējīgs atalgojums

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšana

Kā pieteikties?

Līdz 2014.gada 23.martam uz e-pastu vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu, adrese: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no jums:

- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi un iegūt atsauksmes

- motivācijas vēstuli, kur skaidrota jūsu pieredze un lielākie sasniegumi pēdējo 3-5 gadu laikā kā vadītājam

- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju.


OP 2014/42.AKK5

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ekonomikas un vadlīniju nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt slimnīcu sniegto veselības aprūpes pakalpojumu apjoma un izmaksu analīzi

- veikt veselības aprūpes pakalpojumu tarifu izmaiņu ietekmes prognozēšanu

- veikt pacientu ārstēšanās izmaksu attiecību un viena slimnīcas pacienta bāzes tarifa aprēķināšanu

- konsultēt slimnīcas par vienotas ārstēšanas izmaksu uzskaites metodikas ieviešanu un analizēt iegūtos rezultātus

- sagatavot prezentāciju materiālus un atbilžu vēstuļu projektus par kompetencē esošiem jautājumiem

- sagatavot priekšlikumus ārējo normatīvo aktu grozījumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- labas datorprasmes (MS Word, Excel, Access, PowerPoint)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas B1 līmenī

- augsta atbildība, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojums pārbaudes laikā EUR 666 (bruto)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ekonomikas un vadlīniju nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014.gada 17.martam. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2014/42.AKK6

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakantu darbinieka amatu uz noteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar finanšu resursu uzskaiti un kontroli, grāmatvedības uzskaiti un darījumu un maksājumu uzskaiti sistēmā Horizon) Budžeta un finanšu departamenta Finanšu kontroles un pārskatu nodaļā - referents

Prasības pretendentam:

- profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- vismaz trīs gadu darba pieredze grāmatvedības uzskaites jomā

- finanšu un grāmatvedības uzskaiti reglamentējošo normatīvo dokumentu pārzināšana

- zināšanas grāmatvedības uzskaites un avansu norēķinu uzskaites jomā

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Interneta pārlūkprogrammām un grāmatvedības uzskaites programmām (vēlams ar uzskaites programmu HORIZON)

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kabinets, tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2014/42.AKK7

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz diviem vakantajiem ierēdņa amatiem uz noteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar zivsaimniecības nozares politikas dokumentu izstrādi) Zivsaimniecības departamenta Zivsaimniecības stratēģijas nodaļā - vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā vai ekonomikā, vai tiesību zinātnē

- vismaz viena gada darba pieredze zivsaimniecības vai ekonomikas vai juridiskajā jomā

- zināšanas par stratēģijas un politikas plānošanu zivsaimniecībā, lauksaimniecībā vai ekonomikā

- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office Outlook, Internet Explorer

- vēlamas franču vai vācu, vai krievu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kabinets, tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2014/42.AKK8

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Eiropas Sociālā fonda plānošanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu plānošanas dokumentu sagatavošanu, nodrošina ES fondu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām ES un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.

Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu un izpratne par tās darbības principiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- datora lietotāja līmeņa prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Vecākā eksperta amatā tavi pienākumi būs saistīti ar Kohēzijas politikas plānošanas dokumentu sagatavošanu 2014.-2020.gada plānošanas periodam nodarbinātības un valsts pārvaldes veiktspējas jomās.

2. Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un analīzes nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības politikas izstrādi, veic pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un pašvaldību finanšu rādītāju analīzi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- labas angļu valodas zināšanas

- darba pieredze finanšu jomā un izpratne par valsts pārvaldes procesiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- izvērtēt pašvaldību pieprasījumus aizņēmumu saņemšanai un galvojumu sniegšanai Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai

- nodrošināt Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padomes darbu, kas saistīts ar pašvaldību aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajiem projektiem

- veidot un katru mēnesi aktualizēt analītiskos materiālus par pašvaldību, ieņēmumiem, izdevumiem, aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2014/42.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās)

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- vismaz viena gada pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vadību un programmu administrēšanu

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu konkursu organizēšanā un projektu iesniegumu izvērtēšanā

- pieredze vai zināšanas par Eiropas Savienības fondu programmēšanas un ieviešanas dokumentu izstrādi

- ļoti laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas Savienības fondu vadību pārzināšana

- izpratne un zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērojumu

- ļoti laba izpratne par iekšējās kontroles sistēmas izveidi, vēlama pieredze darbā ar iekšējās kontroles sistēmu izveidi, t.sk. pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- zināšanas par grāmatvedības pamatprincipiem

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas angļu valodas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, laba argumentācijas spēja, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt vadības un kontroles sistēmas izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par 2014.-2020.gada plānošanas perioda projektu iesniegumu atlasēm, sniegt konsultatīvo atbalstu nodaļā un aģentūras struktūrvienībām Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas piemērošanas jautājumos

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu konkursu organizēšanu

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu iesniegumu izvērtēšanu un lēmumu sagatavošanu

- nodrošināt projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu

- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz informācijas pieprasījumiem

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu programmēšanas un ieviešanas dokumentu, t.sk. ārējo normatīvo aktu izstrādes procesā un saskaņošanā

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2014/42.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Vidzemes reģiona nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amata vietu (darbavieta Cēsīs)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par būvniecības procesa norisi

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2014/42.AKK11

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu kultūras un vides projektu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu projektu administrēšanu

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par būvniecības procesa norisi

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, analītiskās prasmes, precizitāte, laba argumentācijas spēja un spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2014/42.AKK12

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās)

- pieredze darbā, kas saistīts ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu vadību un projektu administrēšanu

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu konkursu organizēšanā un projektu iesniegumu izvērtēšanā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- angļu valodas prasmes

- augsta atbildība, analītiskās prasmes, labas argumentācijas spējas, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. izvērtēt projektu iepirkumu dokumentāciju

- piedalīties Eiropas Savienības fondu projektu konkursu organizēšanas un projektu iesniegumu izvērtēšanas procesā

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)