Laidiens: 27.02.2014., Nr. 42
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/42.AKK1
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personālvadības un juridiskās
nodaļas vadītāja vietnieks/-ce juridiskajos
jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam
profesionālās kvalifikācijas līmenim
- profesionālā pieredze jurista specialitātē ne mazāka kā 3 gadi; vēlama
pieredze valsts pārvaldē un veselības aprūpes sistēmā
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu, Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes
centra kompetencē ietilpstošo u.c. reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme lietot praksē
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- organizatora prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- labas lietvedības zināšanas
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu
zināšanas (angļu, krievu)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt iestādes darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo
normatīvo aktu projektus;
- veikt normatīvo aktu juridisku izvērtēšanu
- veikt valsts pārvaldes lēmumu juridisku izvērtēšanu pirms to pieņemšanas
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas ierēdņiem un darbiniekiem par
iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumprojektus, rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus
- izstrādāt priekšlikumus par tiesību sistēmas pilnveidošanu iestādes
kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt atzinumus par citu iestāžu
izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem
- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes
iestādēs un citās institūcijās
- kontrolēt un atbildēt par savā un jurista lietvedībā esošo dokumentu virzību
- piedalīties korupcijas risku identificēšanā un pretkorupcijas pasākumu
plāna izstrādē
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts tiesu
medicīnas ekspertīzes centram, adrese: Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038,
Latvijā, elektroniski parakstītus uz e-pastu dzintra.rancevica@vtmec.gov.lv
vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Informācija pa tālr. 67536130.
OP 2014/42.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu uz divām amata vietām valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju
izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas
nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā
uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu
ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai
koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67031815.
OP 2014/42.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra
ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Maksātnespējas, likvidācijas un nodrošinājuma
līdzekļu reģistrācijas sektorā
Galvenie pienākumi:
- izskatīt pieteikumus par uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, fizisko
personu maksātnespējas procesu, citām izmaiņām maksātnespējas procesā un
pārbaudīt iesniegto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām, kas iesniegti
pamatojoties uz ieinteresētās personas pieteikumu pamata
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumu par ierakstu izdarīšanu attiecīgos reģistros par
uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, fizisko personu maksātnespējas
procesu, citām izmaiņām maksātnespējas procesā, atteikšanos vai atlikšanu
izdarīt ierakstus attiecīgos reģistros
- izskatīt iesniegtos dokumentus un pieņemt lēmumus par nodrošinājuma
līdzekļa reģistrēšanu, nodrošinājuma līdzekļa atcelšanas reģistrēšanu,
nodrošinājuma līdzekļa daļējas atcelšanas reģistrēšanu, atteikšanos reģistrēt
nodrošinājuma līdzekli
- izskatīt pieteikumus un pieņemt lēmumus par uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību),
to pārstāvniecību, filiāļu, komersantu un to filiāļu, Eiropas ekonomisko
interešu grupu, Eiropas kooperatīvo sabiedrību, Eiropas komercsabiedrību
darbības izbeigšanu, darbības apturēšanu, atjaunošanu vai izbeigšanu un
likvidāciju, citas izmaiņas likvidācijas procesā, kā arī par izslēgšanu no
attiecīgiem reģistriem un pārbaudīt dokumentu atbilstību normatīvo aktu
prasībām, kas iesniegti pamatojoties uz ieinteresētās personas pieteikumu
pamata
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai
koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67031815.
OP 2014/42.AKK4
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un
uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot
sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10
gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanā astoņās sabiedrisko pakalpojumu nozarēs ar kopējo apgrozījumu 2'766
milj. EUR.
Vai esat gatavs/-a uzņemties izaicinājumu par Regulatora attīstību un
pārvaldību?
Tad pievienojieties mums un kļūstiet par
IZPILDDIREKTORU/-I
Kādam/-ai jums ir jābūt?
- augstākajai akadēmiskajai vai augstākajai profesionālajai izglītībai
- ne mazāk kā 5 (piecu) gadu pieredzei vadošā amatā organizācijā
- plānošanas, organizēšanas, analizēšanas un prioritāšu noteikšanas prasmēm
- izpratnei un zināšanām par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem
Latvijā un Eiropas Savienībā
- pieredzei organizācijas darbības stratēģiskajā un administratīvajā
plānošanā
- spējai pārstāvēt Regulatoru Latvijā un ārvalstīs
- latviešu valodas un divu svešvalodu zināšanām
- pieredze valsts pārvaldē un/vai pieredze regulējamā/-ās
nozarē/-ēs var tikt uzskatīta par priekšrocību
- maģistra, zinātniskais grāds un publikācijas ekonomikas, vadības zinātnēs
vai regulējamās nozarēs var tikt uzskatītas par priekšrocību
- jāatbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9.pantā noteiktajām
prasībām
Kādi būs jūsu pienākumi?
- Regulatora misijas, vīzijas un stratēģisko prioritāšu īstenošana
- septiņu departamentu un četru patstāvīgo nodaļu darba pārvaldība 120 darbinieku
iestādē
- neatkarīgas iestādes ar budžetu vairāk nekā 5 milj. EUR stratēģiskā un
administratīvā darba vadība
- regulēšanas metožu un ietvaru nepārtraukta pilnveidošana astoņās
regulējamās nozarēs, kurās kopumā Latvijā darbojas vairāk nekā 1000 komersanti
Kādi būs jūsu ieguvumi?
- pieredze organizācijas pārvaldīšanā
- profesionāla komanda
- iespēja mācīties un pilnveidot zināšanas
- mūsdienīga darba vide
- konkurētspējīgs atalgojums
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšana
Kā pieteikties?
Līdz 2014.gada 23.martam uz e-pastu vakances@sprk.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no jums:
- Curriculum Vitae (CV)
formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi un iegūt atsauksmes
- motivācijas vēstuli, kur skaidrota jūsu pieredze un lielākie sasniegumi
pēdējo 3-5 gadu laikā kā vadītājam
- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju.
OP 2014/42.AKK5
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Ārstniecības
pakalpojumu departamenta Ekonomikas un vadlīniju nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt slimnīcu sniegto veselības aprūpes pakalpojumu apjoma un izmaksu
analīzi
- veikt veselības aprūpes pakalpojumu tarifu izmaiņu ietekmes prognozēšanu
- veikt pacientu ārstēšanās izmaksu attiecību un viena slimnīcas pacienta
bāzes tarifa aprēķināšanu
- konsultēt slimnīcas par vienotas ārstēšanas izmaksu uzskaites metodikas
ieviešanu un analizēt iegūtos rezultātus
- sagatavot prezentāciju materiālus un atbilžu vēstuļu projektus par
kompetencē esošiem jautājumiem
- sagatavot priekšlikumus ārējo normatīvo aktu grozījumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- labas datorprasmes (MS Word, Excel, Access, PowerPoint)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas B1 līmenī
- augsta atbildība, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojums pārbaudes laikā EUR 666 (bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ekonomikas un vadlīniju
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz
e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014.gada 17.martam. Informācija
pa tālr. 67043742.
OP 2014/42.AKK6
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakantu darbinieka
amatu uz noteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar finanšu resursu uzskaiti
un kontroli, grāmatvedības uzskaiti un darījumu un maksājumu uzskaiti sistēmā Horizon) Budžeta un finanšu departamenta Finanšu kontroles
un pārskatu nodaļā - referents
Prasības pretendentam:
- profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- vismaz trīs gadu darba pieredze grāmatvedības uzskaites
jomā
- finanšu un grāmatvedības uzskaiti reglamentējošo normatīvo dokumentu
pārzināšana
- zināšanas grāmatvedības uzskaites un avansu norēķinu uzskaites jomā
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office
Outlook, Interneta pārlūkprogrammām un grāmatvedības uzskaites programmām
(vēlams ar uzskaites programmu HORIZON)
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kabinets,
tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2014/42.AKK7
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz diviem vakantajiem
ierēdņa amatiem uz noteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar zivsaimniecības
nozares politikas dokumentu izstrādi) Zivsaimniecības departamenta
Zivsaimniecības stratēģijas nodaļā - vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā
vai ekonomikā, vai tiesību zinātnē
- vismaz viena gada darba pieredze zivsaimniecības vai ekonomikas vai
juridiskajā jomā
- zināšanas par stratēģijas un politikas plānošanu zivsaimniecībā,
lauksaimniecībā vai ekonomikā
- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
MS Office Outlook, Internet Explorer
- vēlamas franču vai vācu, vai krievu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kabinets,
tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2014/42.AKK8
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada
Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Eiropas Sociālā
fonda plānošanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ES fondu plānošanas dokumentu sagatavošanu, nodrošina ES fondu
programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par
Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un
ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām
ES un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu un
izpratne par tās darbības principiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- datora lietotāja līmeņa prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Vecākā eksperta amatā tavi pienākumi būs saistīti ar Kohēzijas
politikas plānošanas dokumentu sagatavošanu 2014.-2020.gada plānošanas periodam
nodarbinātības un valsts pārvaldes veiktspējas jomās.
2. Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un analīzes nodaļas
vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības
politikas izstrādi, veic pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un
pašvaldību finanšu rādītāju analīzi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze finanšu jomā un izpratne par valsts pārvaldes procesiem
tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- izvērtēt pašvaldību pieprasījumus aizņēmumu saņemšanai un galvojumu
sniegšanai Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai
- nodrošināt Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības
padomes darbu, kas saistīts ar pašvaldību aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas
Savienības struktūrfondu līdzfinansētajiem projektiem
- veidot un katru mēnesi aktualizēt analītiskos materiālus par pašvaldību,
ieņēmumiem, izdevumiem, aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas Savienības
struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/42.AKK9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai
vadības zinībās)
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības
pamatprincipiem
- vismaz viena gada pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu
vadību un programmu administrēšanu
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu konkursu organizēšanā un
projektu iesniegumu izvērtēšanā
- pieredze vai zināšanas par Eiropas Savienības fondu programmēšanas un ieviešanas
dokumentu izstrādi
- ļoti laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu
Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas
Savienības fondu vadību pārzināšana
- izpratne un zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērojumu
- ļoti laba izpratne par iekšējās kontroles sistēmas izveidi, vēlama
pieredze darbā ar iekšējās kontroles sistēmu izveidi, t.sk. pieredze iekšējo
normatīvo aktu izstrādē un zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- zināšanas par grāmatvedības pamatprincipiem
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas angļu valodas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, laba argumentācijas spēja, spēja uzņemties
iniciatīvu un pieņemt lēmumus
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt vadības un kontroles sistēmas izveidošanu un aktualizēšanu
saskaņā ar normatīvajiem aktiem par 2014.-2020.gada plānošanas perioda projektu
iesniegumu atlasēm, sniegt konsultatīvo atbalstu nodaļā un aģentūras struktūrvienībām
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas piemērošanas jautājumos
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu konkursu organizēšanu
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu iesniegumu
izvērtēšanu un lēmumu sagatavošanu
- nodrošināt projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz informācijas pieprasījumiem
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu programmēšanas un ieviešanas dokumentu, t.sk. ārējo normatīvo
aktu izstrādes procesā un saskaņošanā
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
vai faksu 67357841.
OP 2014/42.AKK10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Vidzemes reģiona nodaļas
vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amata vietu (darbavieta Cēsīs)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
ietvaros realizējamo projektu administrēšanā
- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne
par būvniecības procesa norisi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1,
152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
OP 2014/42.AKK11
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu
kultūras un vides projektu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu projektu administrēšanu
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne
par būvniecības procesa norisi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, analītiskās prasmes, precizitāte, laba argumentācijas
spēja un spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1,
152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
OP 2014/42.AKK12
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu
departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai
vadības zinībās)
- pieredze darbā, kas saistīts ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu vadību un projektu administrēšanu
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu konkursu organizēšanā un
projektu iesniegumu izvērtēšanā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- angļu valodas prasmes
- augsta atbildība, analītiskās prasmes, labas argumentācijas spējas,
precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. izvērtēt
projektu iepirkumu dokumentāciju
- piedalīties Eiropas Savienības fondu projektu konkursu organizēšanas un
projektu iesniegumu izvērtēšanas procesā
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1,
152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/42.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu
statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākās
referentes ierēdnes amatā 21.02.2014. iecelta LAINE LIEPIŅA.
OP 2014/42.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Valsts
ieņēmumu dienesta Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas galvenā
speciālista amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2014/42.AKR3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata pārmaiņu
un adaptācijas politikas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa
amatā uz noteiktu laiku no 2014.gada 24.februāra
iecelts RIHARDS RUŠENIEKS.
OP 2014/42.AKR4
Pārresoru koordinācijas centrs paziņo, ka 2013.gada 27.decembrī oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Attīstības plānošanas nodaļas konsultanta amatu ir beidzies bez rezultātiem.
OP 2014/42.AKR5
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Rīgas rajona sektora
inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku konkursa
kārtībā iecelta INGA MELNGALVE.