Laidiens: 26.02.2014., Nr. 41
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/41.AKK1
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un
uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot
sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10
gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanā astoņās sabiedrisko pakalpojumu nozarēs ar kopējo apgrozījumu 45 500
milj. EUR.
Vai esat gatavs/-a uzņemties izaicinājumu par Regulatora attīstību un
pārvaldību?
Tad pievienojieties mums un kļūstiet par
IZPILDDIREKTORU/-I
Kādam/-ai jums ir jābūt?
- augstākajai akadēmiskajai vai augstākajai profesionālajai izglītībai
- ne mazāk kā 5 (piecu) gadu pieredzei vadošā amatā organizācijā
- plānošanas, organizēšanas, analizēšanas un prioritāšu noteikšanas prasmēm
- izpratnei un zināšanām par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem
Latvijā un Eiropas Savienībā
- pieredzei organizācijas darbības stratēģiskajā un administratīvajā
plānošanā
- spējai pārstāvēt Regulatoru Latvijā un ārvalstīs
- latviešu valodas un divu svešvalodu zināšanām
- pieredze valsts pārvaldē un/vai pieredze regulējamā/-ās nozarē/-ēs var
tikt uzskatīta par priekšrocību
- maģistra, zinātniskais grāds un publikācijas ekonomikas, vadības zinātnēs
vai regulējamās nozarēs var tikt uzskatītas par priekšrocību
- jāatbilst likumam "Par valsts noslēpumu" 9.pantā noteiktajām prasībām
Kādi būs jūsu pienākumi?
- Regulatora misijas, vīzijas un stratēģisko prioritāšu īstenošana
- septiņu departamentu un četru patstāvīgo nodaļu darba pārvaldība 120
darbinieku iestādē
- neatkarīgas iestādes ar budžetu vairāk nekā 5 milj. EUR stratēģiskā un
administratīvā darba vadība
- regulēšanas metožu un ietvaru nepārtraukta pilnveidošana astoņās
regulējamās nozarēs, kurās kopumā Latvijā darbojas vairāk nekā 1000 komersanti
Kādi būs jūsu ieguvumi?
- pieredze organizācijas pārvaldīšanā
- profesionāla komanda
- iespēja mācīties un pilnveidot zināšanas
- mūsdienīga darba vide
- konkurētspējīgs atalgojums
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšana
Kā pieteikties?
Līdz 2014.gada 23.martam uz e-pastu vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no jums:
- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi
un iegūt atsauksmes
- motivācijas vēstuli, kur skaidrota jūsu pieredze un lielākie sasniegumi
pēdējo 3-5 gadu laikā kā vadītājam
- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju.
OP 2014/41.AKK2
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vakanto
referenta/-es amata vietu Ministra birojā
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā
- pieredze un zināšanas lietvedībā
- svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas (papildu svešvalodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- labas analītiskās spējas
- prasme strādāt ar datoru un interneta resursiem
- prasme vienlaicīgi analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem
termiņiem
- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un ierobežotā laika termiņā
- spēja strādāt komandā
- lietišķās etiķetes zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- reģistrēt un kārtot nosūtāmo korespondenci, nodrošināt dokumentu plūsmu
- veikt saraksti ar citām valsts pārvaldes iestādēm un privātpersonām
- nodrošināt biroja lietvedību, tehniski sagatavot nepieciešamo
korespondenci
- organizēt tiešā vadītāja tikšanās, sarunas, darba apspriedes
- nodrošināt tiešā vadītāja apmeklētāju uzņemšanu
- piedalīties sēdēs un apspriedēs, protokolēt tās
- uzturēt informatīvo un administratīvo saikni starp tiešo vadītāju un
ministrijas struktūrvienībām, kā arī citām iestādēm
- organizēt un nodrošināt tiešā vadītāja komandējumus ārvalstīs, kopā ar
attiecīgo iesaistīto institūciju koordinēt komandējuma programmas izstrādi
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu
iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2014/41.AKK3
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Zemgales virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es
(ierēdņa) amatu Tukuma birojā
Prasības pretendentiem:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildība
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (Mersis, MKT)
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67211167).
OP 2014/41.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
par galveno grāmatvedi vadošā iestādē finanšu nozarē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas Grāmatvedības nodaļā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis galvenā grāmatveža amatam
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ekonomikā vai grāmatvedībā
- darba pieredze grāmatveža amatā valsts vai pašvaldību institūcijā ne
mazāka par 5 gadiem
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
- labas datora lietotāja prasmes (Word, Excel)
- spēja strādāt komandā un laba stresa noturība
- profesionālas iemaņas saskarsmē un argumentācijas prasmes
- angļu valodas zināšanas (vēlams)
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- plānot, organizēt un vadīt Grāmatvedības nodaļas darbu
- nodrošināt nozares grāmatvedības politikas izstrādi, aktualizēšanu un
pilnveidošanu
- nodrošināt ministrijas centrālā aparāta un resora mēneša, ceturkšņa un
gada finanšu pārskatu sagatavošanu
- nodrošināt grāmatvedības uzskaiti atbilstoši pastāvošajiem normatīvajiem
aktiem
- kontrolēt grāmatvedībā iesniegto attaisnojošo dokumentu atbilstību
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- nodrošināt ministrijas centrālā aparāta grāmatvedības uzskaiti regulējošo
iekšējo normatīvo dokumentu sagatavošanu
Finanšu ministrijā grāmatvedības uzskaite tiek veikta Horizon
sistēmā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam līdz š.g. 12.martam sūtīt
Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu
informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2014/41.AKK5
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vecāko
referentu (darbinieku) amatiem diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz
noteiktu laiku - uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises
laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam - darbam ar lietvedības, loģistikas speciālista
(autovadītāja), valsts iepirkuma un īpašuma pārvaldības jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- franču un krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro
dienestu
- darba pieredze īpašuma pārvaldības, lietvedības vai loģistikas speciālista
(autovadītāja) jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast
vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016312.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/41.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka Ekonomikas ministrijas
Būvniecības un mājokļu politikas departamenta Būvniecības politikas nodaļas
vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 03.02.2014. konkursa kārtībā
iecelta RITA KŅŪTIŅA.
OP 2014/41.AKR2
Ekonomikas ministrija paziņo, ka Ekonomikas ministrijas
Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Ārējo ekonomisko attiecību nodaļas
vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 10.02.2014. konkursa kārtībā
iecelta VINETA BRIEDE.
OP 2014/41.AKR3
Ekonomikas ministrija paziņo, ka Ekonomikas ministrijas
Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas
specializētā atašeja-nozares padomnieka ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no
12.02.2014. konkursa kārtībā iecelts VLADIMIRS PLAHOVS.
OP 2014/41.AKR4
Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Ārējo
ekonomisko attiecību departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā
referenta amatu ir beidzies bez rezultāta.