Laidiens: 26.02.2014., Nr. 41

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/41.AKK1

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10 gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā astoņās sabiedrisko pakalpojumu nozarēs ar kopējo apgrozījumu 45 500 milj. EUR.

Vai esat gatavs/-a uzņemties izaicinājumu par Regulatora attīstību un pārvaldību?

Tad pievienojieties mums un kļūstiet par

IZPILDDIREKTORU/-I

Kādam/-ai jums ir jābūt?

- augstākajai akadēmiskajai vai augstākajai profesionālajai izglītībai

- ne mazāk kā 5 (piecu) gadu pieredzei vadošā amatā organizācijā

- plānošanas, organizēšanas, analizēšanas un prioritāšu noteikšanas prasmēm

- izpratnei un zināšanām par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem Latvijā un Eiropas Savienībā

- pieredzei organizācijas darbības stratēģiskajā un administratīvajā plānošanā

- spējai pārstāvēt Regulatoru Latvijā un ārvalstīs

- latviešu valodas un divu svešvalodu zināšanām

- pieredze valsts pārvaldē un/vai pieredze regulējamā/-ās nozarē/-ēs var tikt uzskatīta par priekšrocību

- maģistra, zinātniskais grāds un publikācijas ekonomikas, vadības zinātnēs vai regulējamās nozarēs var tikt uzskatītas par priekšrocību

- jāatbilst likumam "Par valsts noslēpumu" 9.pantā noteiktajām prasībām

Kādi būs jūsu pienākumi?

- Regulatora misijas, vīzijas un stratēģisko prioritāšu īstenošana

- septiņu departamentu un četru patstāvīgo nodaļu darba pārvaldība 120 darbinieku iestādē

- neatkarīgas iestādes ar budžetu vairāk nekā 5 milj. EUR stratēģiskā un administratīvā darba vadība

- regulēšanas metožu un ietvaru nepārtraukta pilnveidošana astoņās regulējamās nozarēs, kurās kopumā Latvijā darbojas vairāk nekā 1000 komersanti

Kādi būs jūsu ieguvumi?

- pieredze organizācijas pārvaldīšanā

- profesionāla komanda

- iespēja mācīties un pilnveidot zināšanas

- mūsdienīga darba vide

- konkurētspējīgs atalgojums

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšana

Kā pieteikties?

Līdz 2014.gada 23.martam uz e-pastu vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu, adrese: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no jums:

- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi un iegūt atsauksmes

- motivācijas vēstuli, kur skaidrota jūsu pieredze un lielākie sasniegumi pēdējo 3-5 gadu laikā kā vadītājam

- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju.


OP 2014/41.AKK2

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vakanto referenta/-es amata vietu Ministra birojā

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

Galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā

- pieredze un zināšanas lietvedībā

- svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas (papildu svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaicīgi analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un ierobežotā laika termiņā

- spēja strādāt komandā

- lietišķās etiķetes zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- reģistrēt un kārtot nosūtāmo korespondenci, nodrošināt dokumentu plūsmu

- veikt saraksti ar citām valsts pārvaldes iestādēm un privātpersonām

- nodrošināt biroja lietvedību, tehniski sagatavot nepieciešamo korespondenci

- organizēt tiešā vadītāja tikšanās, sarunas, darba apspriedes

- nodrošināt tiešā vadītāja apmeklētāju uzņemšanu

- piedalīties sēdēs un apspriedēs, protokolēt tās

- uzturēt informatīvo un administratīvo saikni starp tiešo vadītāju un ministrijas struktūrvienībām, kā arī citām iestādēm

- organizēt un nodrošināt tiešā vadītāja komandējumus ārvalstīs, kopā ar attiecīgo iesaistīto institūciju koordinēt komandējuma programmas izstrādi

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2014/41.AKK3

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Zemgales virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Tukuma birojā

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- precizitāte un augsta atbildība

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (Mersis, MKT)

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2014/41.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot par galveno grāmatvedi vadošā iestādē finanšu nozarē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas Grāmatvedības nodaļā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis galvenā grāmatveža amatam

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai grāmatvedībā

- darba pieredze grāmatveža amatā valsts vai pašvaldību institūcijā ne mazāka par 5 gadiem

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

- labas datora lietotāja prasmes (Word, Excel)

- spēja strādāt komandā un laba stresa noturība

- profesionālas iemaņas saskarsmē un argumentācijas prasmes

- angļu valodas zināšanas (vēlams)

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- plānot, organizēt  un vadīt Grāmatvedības nodaļas darbu

- nodrošināt nozares grāmatvedības politikas izstrādi, aktualizēšanu un pilnveidošanu

- nodrošināt ministrijas centrālā aparāta un resora mēneša, ceturkšņa un gada finanšu pārskatu sagatavošanu

- nodrošināt grāmatvedības uzskaiti atbilstoši pastāvošajiem normatīvajiem aktiem

- kontrolēt grāmatvedībā iesniegto attaisnojošo dokumentu atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- nodrošināt ministrijas centrālā aparāta grāmatvedības uzskaiti regulējošo iekšējo normatīvo dokumentu sagatavošanu

Finanšu ministrijā grāmatvedības uzskaite tiek veikta Horizon sistēmā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam līdz š.g. 12.martam sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2014/41.AKK5

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vecāko referentu (darbinieku) amatiem diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz noteiktu laiku - uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam - darbam ar lietvedības, loģistikas speciālista (autovadītāja), valsts iepirkuma un īpašuma pārvaldības jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas

- franču un krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro dienestu

- darba pieredze īpašuma pārvaldības, lietvedības vai loģistikas speciālista (autovadītāja) jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016312.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/41.AKR1

Ekonomikas ministrija paziņo, ka Ekonomikas ministrijas Būvniecības un mājokļu politikas departamenta Būvniecības politikas nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 03.02.2014. konkursa kārtībā iecelta RITA KŅŪTIŅA.


OP 2014/41.AKR2

Ekonomikas ministrija paziņo, ka Ekonomikas ministrijas Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Ārējo ekonomisko attiecību nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 10.02.2014. konkursa kārtībā iecelta VINETA BRIEDE.


OP 2014/41.AKR3

Ekonomikas ministrija paziņo, ka Ekonomikas ministrijas Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas specializētā atašeja-nozares padomnieka ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no 12.02.2014. konkursa kārtībā iecelts VLADIMIRS PLAHOVS.


OP 2014/41.AKR4

Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā referenta amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)