Laidiens: 25.02.2014., Nr. 40

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/40.AKK1

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Iekšējā audita nodaļas iekšējais auditors/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs ekonomista vai finanšu vai vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita vai iekšējās kontroles jomās

- vismaz viena gada nodaļas darbības sfērai atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs

- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai biedrības "Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti apliecinošs sertifikāts

- labas zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa, iekšējā audita, finanšu uzskaites, grāmatvedības jautājumos, lietvedībā un iekšējās kontroles jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru un prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta, precizitāte, attīstītas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā

Galvenie veicamie pienākumi:

- veikt iekšējos sistēmu auditus saskaņā ar Tieslietu ministrijas Iekšējā audita nodaļas auditu plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai sekmētu tieslietu sistēmas mērķu sasniegšanu

- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par Tieslietu ministrijas vai Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes iekšējās kontroles sistēmas darbību, tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību Tieslietu ministrijas vai Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes mērķiem, tajā skaitā par finanšu līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību, sniedzot ieteikumus šīs sistēmas pilnveidošanai

- uzraudzīt apstiprināto iekšējā audita ieteikumu ieviešanu Tieslietu ministrijā vai Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs

- piedalīties iekšējā audita sistēmas pilnveidošanā Tieslietu ministrijā un Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.


OP 2014/40.AKK2

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:

vecākais referents (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Varas, valdības dienestu un tautsaimniecības finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, ieviešanas koordināciju un uzraudzību, piedalās vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta sagatavošanā, nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, nodrošina ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, PowerPoint)

- angļu valodas zināšanas (lasīt, saprast izlasīto tekstu)

- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- analītiskā domāšana

- iniciatīva

- konceptuālā domāšana

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Vecākā referenta amatā tavi pienākumi būs saistīti ar Ministru kabineta, Finanšu ministrijas, Ārlietu ministrijas, Ekonomikas ministrijas, Satiksmes ministrijas (turpmāk - ministrijas) budžetu programmu un apakšprogrammu, kurās plānots finansējums ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansētiem projektiem, pārraudzību un galvenie Tavi amata pienākumi būs:

- sadarbībā ar Vadošās iestādes struktūrvienībām izvērtēt centrālo valsts iestāžu ministriju budžeta programmu un apakšprogrammu, kuru ietvaros tiek plānots finansējums ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansētiem projektiem un programmām iesniegtos budžeta pieprasījumus

- sadarbībā ar Vadošās iestādes struktūrvienībām atbilstoši kompetencei sagatavot gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta pielikumus un likumprojekta paskaidrojumus

- atbilstoši kompetencei piedalīties atzinumu sagatavošanā par ministriju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem, kas regulē ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansējuma piešķiršanu un izlietošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2014/40.AKK3

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vadītāja/-as amata vietu (uz noteiktu laiku)

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas iepirkumu un Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu īstenošanu un uzraudzību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā

- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu uzraudzībā (darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas zināšanas iepirkumu un Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētu projektu īstenošanu un uzraudzību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā

- labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta un pašiniciatīva

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis") šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).


OP 2014/40.AKK4

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta eksperta/-es ierēdņa/-nes amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai finansēs)

- vismaz 5-8 gadu darba pieredze attiecīgajā jomā (ekonomika, finanses, grāmatvedība, finanšu kontrole, audits vai revīzija) un valsts pārvaldē

- labas iemaņas liela apjoma finanšu informācijas pārbaudē un apstrādē

- vēlama praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- augsta atbildība, analītiskās prasmes un precizitāte

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru

- teicamas latviešu valodas zināšanas, vismaz vienas svešvalodas prasme

Amata pamatpienākumi:

- uzraudzīt Iekšlietu ministrijas padotībā esošo iestāžu un to padotībā esošo izglītības iestāžu finansiālās darbības likumību, kā arī pareizās finanšu vadības (sound financial management) īstenošanu un resursu aizsardzību pret zaudējumiem.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr. 67219601.


OP 2014/40.AKK5

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija saistībā ar gatavošanos Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz Informācijas sistēmu uzturētāja (darbinieka) amata vietu Informācijas tehnoloģiju departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

Galvenās prasības:

-         atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

-         zināšanas un izpratne par atbilstošo jomu

-         teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

-         atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes

-         prasme risināt sarežģītas (nestandarta) datoru problēmas, analizēt to cēloņus un ieteikt atbilstošus uzlabojumus

Vēlamās prasības:

-          ­augstākā izglītība jomā

-          ­darba pieredze jomā

-          ­Microsoft SharePoint uzturēšanas un administrēšanas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

-         instalēt un uzturēt datorsistēmas, operētājsistēmas un lietojumu (programmatūras) paketes ar lielu lietotāju skaitu

-         koordinēt balss sakara sistēmas (telefona centrāles un telefona aparāti) uzturēšanu, atjaunošanu un paplašināšanu

-         veikt jaunu, potenciāli ieviešamu informācijas drošības sistēmu testus

-         kopīgi ar Servisa vadītāju ieviest jaunas informācijas sistēmas un papildināt tīkla segmentu ministrijā, ieviest tos Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās saskaņā ar informācijas tehnoloģiju attīstības politiku;

-         piedalīties projektu izstrādē un ieviešanā, kas saistīti ar sistēmas attīstību un optimizāciju

-         konsultēt ministrijas un diplomātisko un konsulāro pārstāvniecību darbiniekus par kompetencē ietilpstošajiem IT jautājumiem

-         veikt prezentāciju, videokonferenču un apskaņošanas iekārtu uzstādīšanu, kā arī kontrolēt to darbību un kvalitāti Ārlietu ministrijā notiekošo pasākumu laikā

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstoša izglītības apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2014/40.AKK6

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Dzelzceļa departamenta ierēdņa amatu - Rail Baltica nacionālās izpētes projekta vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama vadības zinībās, transporta nozarē vai ekonomikā)

- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā

- vismaz 2 gadu pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un/vai vadīšanā

- izpratne par teritoriju plānošanu, inženierizpēti, ietekmes uz vides vērtēšanu, inženierbūvju projektēšanu

- prasme izprast un profesionāli diskutēt par tehniskajiem jautājumiem saistībā ar inženierizpēti un projektēšanu

- zināšanas par projekta dokumentācijas vadību, lietvedību

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības atbalsta jautājumiem sadarbībā ar Eiropas Komisijas struktūrām un ar Eiropas Savienības finanšu instrumentu administrēšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/40.AKK7

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar specializāciju Eiropas vai starptautiskajās tiesībās

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem

- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienību (t.sk. institūcijas, to loma un uzdevumi un likumdošanas process)

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas franču valodas zināšanas)

- augsta atbildība, precizitāte strādājot intensīvos apstākļos un ar liela apjoma dokumentiem, kā arī labas komunikācijas spējas

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/40.AKK8

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Apsaimniekošanas departamenta Nekustamo īpašumu attīstības nodaļā (1 vakance uz noteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- iestādes apsaimniekošanā esošo objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo materiāli tehnisko resursu izlietojuma kontroles veikšana un atskaišu sagatavošana

- informācijas sagatavošana nedzīvojamo telpu nomas, telpu īres, komunālo pakalpojumu, maksas pakalpojumu un apsaimniekošanas līgumu izstrādei

- nomas maksas, īres maksas, komunālo pakalpojumu tarifu un maksas pakalpojumu aprēķinu veikšana

- procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu apsaimniekošanas nozarē, izstrādāšana

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība ekonomikā vai augstākā izglītība nekustamo īpašumu pārvaldīšanā un apsaimniekošanā

- profesionālā pieredze, labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar resursu plānošanas un grāmatvedības jomu

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un lēmumu pieņemšanas prasmes un spējas

- spēja analizēt liela apjoma informāciju un patstāvīgi rast risinājumus

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel) un biroja tehniku; priekšroka tiks dota kandidātiem ar pieredzi darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu HORIZON

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, kā arī angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv) ar norādi uz vakanto amatu līdz 11.03.2014. (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 67301118.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/40.AKR1

Valsts meža dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Austrumlatgales virsmežniecības Kārsavas nodaļas mežziņa amatu uz noteiktu laiku (publicēts Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2014.gada 30.janvārī) ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)