Laidiens: 25.02.2014., Nr. 40
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/40.AKK1
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Iekšējā audita nodaļas iekšējais auditors/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs ekonomista vai finanšu vai vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām
mācībām iekšējā audita vai iekšējās kontroles jomās
- vismaz viena gada nodaļas darbības sfērai atbilstoša darba pieredze valsts
pārvaldes iestādēs
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai biedrības
"Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti
apliecinošs sertifikāts
- labas zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem,
administratīvā procesa, iekšējā audita, finanšu uzskaites, grāmatvedības
jautājumos, lietvedībā un iekšējās kontroles jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un prasme strādāt ar MS Office un interneta
resursiem lietotāja līmenī
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības sajūta, precizitāte, attīstītas komunikācijas prasmes un spēja
strādāt komandā
Galvenie veicamie pienākumi:
- veikt iekšējos sistēmu auditus saskaņā ar Tieslietu ministrijas Iekšējā
audita nodaļas auditu plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai
sekmētu tieslietu sistēmas mērķu sasniegšanu
- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par Tieslietu ministrijas vai
Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes iekšējās kontroles sistēmas
darbību, tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību Tieslietu ministrijas vai
Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes mērķiem, tajā skaitā par finanšu
līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību, sniedzot ieteikumus šīs sistēmas
pilnveidošanai
- uzraudzīt apstiprināto iekšējā audita ieteikumu ieviešanu Tieslietu
ministrijā vai Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs
- piedalīties iekšējā audita sistēmas pilnveidošanā Tieslietu ministrijā un
Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.
OP 2014/40.AKK2
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:
vecākais referents (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Varas,
valdības dienestu un tautsaimniecības finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
budžeta izdevumu politikas izstrādi, ieviešanas koordināciju un uzraudzību,
piedalās vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta sagatavošanā, nodrošina
gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā
valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, nodrošina ar
gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību
izpildi saistītu jautājumu risināšanu.
Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, PowerPoint)
- angļu valodas zināšanas (lasīt, saprast izlasīto tekstu)
- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- analītiskā domāšana
- iniciatīva
- konceptuālā domāšana
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Vecākā referenta amatā tavi pienākumi būs saistīti ar Ministru kabineta, Finanšu ministrijas,
Ārlietu ministrijas, Ekonomikas ministrijas, Satiksmes ministrijas (turpmāk
- ministrijas) budžetu programmu un apakšprogrammu, kurās plānots
finansējums ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansētiem projektiem,
pārraudzību un galvenie Tavi amata pienākumi būs:
- sadarbībā ar Vadošās iestādes struktūrvienībām izvērtēt centrālo valsts
iestāžu ministriju budžeta programmu un apakšprogrammu, kuru ietvaros tiek
plānots finansējums ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansētiem
projektiem un programmām iesniegtos budžeta pieprasījumus
- sadarbībā ar Vadošās iestādes struktūrvienībām atbilstoši kompetencei
sagatavot gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta pielikumus un likumprojekta
paskaidrojumus
- atbilstoši kompetencei piedalīties atzinumu sagatavošanā par ministriju
sagatavotajiem tiesību aktu projektiem, kas regulē ES struktūrfondu un
Kohēzijas fonda finansējuma piešķiršanu un izlietošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/40.AKK3
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības
fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vadītāja/-as amata vietu (uz noteiktu laiku)
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- labas zināšanas iepirkumu un Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu finansētu projektu īstenošanu un uzraudzību reglamentējošo
normatīvo aktu piemērošanā
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu uzraudzībā (darba pieredze Publisko iepirkumu
likuma piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas zināšanas iepirkumu un Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu finansētu projektu īstenošanu un uzraudzību reglamentējošo
normatīvo aktu piemērošanā
- labas analītiskās spējas, augsta atbildības sajūta un pašiniciatīva
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas
pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis")
šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2014/40.AKK4
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta
eksperta/-es ierēdņa/-nes amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
ekonomikā vai finansēs)
- vismaz 5-8 gadu darba pieredze attiecīgajā jomā (ekonomika, finanses,
grāmatvedība, finanšu kontrole, audits vai revīzija) un valsts pārvaldē
- labas iemaņas liela apjoma finanšu informācijas pārbaudē un apstrādē
- vēlama praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā
- augsta atbildība, analītiskās prasmes un precizitāte
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas latviešu valodas zināšanas, vismaz vienas svešvalodas prasme
Amata pamatpienākumi:
- uzraudzīt Iekšlietu ministrijas padotībā esošo iestāžu un to padotībā
esošo izglītības iestāžu finansiālās darbības likumību, kā arī pareizās finanšu
vadības (sound financial management) īstenošanu un resursu aizsardzību pret
zaudējumiem.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna
1.līnijā 1, korp.2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto
amatu"), tālr. 67219601.
OP 2014/40.AKK5
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija saistībā ar gatavošanos Latvijas
prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz Informācijas
sistēmu uzturētāja (darbinieka) amata vietu Informācijas tehnoloģiju
departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
Galvenās prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un
konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām
- zināšanas un izpratne par
atbilstošo jomu
- teicamas latviešu un angļu
valodas zināšanas
- atbildība, precizitāte,
saskarsmes prasmes
- prasme risināt sarežģītas
(nestandarta) datoru problēmas, analizēt to cēloņus un ieteikt atbilstošus
uzlabojumus
Vēlamās prasības:
- augstākā izglītība
jomā
- darba pieredze jomā
- Microsoft
SharePoint uzturēšanas un administrēšanas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- instalēt un uzturēt
datorsistēmas, operētājsistēmas un lietojumu (programmatūras) paketes ar lielu
lietotāju skaitu
- koordinēt balss sakara
sistēmas (telefona centrāles un telefona aparāti) uzturēšanu, atjaunošanu un
paplašināšanu
- veikt jaunu, potenciāli
ieviešamu informācijas drošības sistēmu testus
- kopīgi ar Servisa vadītāju
ieviest jaunas informācijas sistēmas un papildināt tīkla segmentu ministrijā,
ieviest tos Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās
saskaņā ar informācijas tehnoloģiju attīstības politiku;
- piedalīties projektu izstrādē
un ieviešanā, kas saistīti ar sistēmas attīstību un optimizāciju
- konsultēt ministrijas un
diplomātisko un konsulāro pārstāvniecību darbiniekus par kompetencē
ietilpstošajiem IT jautājumiem
- veikt prezentāciju,
videokonferenču un apskaņošanas iekārtu uzstādīšanu, kā arī kontrolēt to
darbību un kvalitāti Ārlietu ministrijā notiekošo pasākumu laikā
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstoša izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu
iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
informācijai 67016132.
OP 2014/40.AKK6
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Dzelzceļa departamenta ierēdņa
amatu - Rail Baltica nacionālās izpētes projekta vadītājs/-a (uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlama vadības zinībās, transporta nozarē vai ekonomikā)
- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā
- vismaz 2 gadu pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un/vai vadīšanā
- izpratne par teritoriju plānošanu, inženierizpēti, ietekmes uz vides
vērtēšanu, inženierbūvju projektēšanu
- prasme izprast un profesionāli diskutēt par tehniskajiem jautājumiem
saistībā ar inženierizpēti un projektēšanu
- zināšanas par projekta dokumentācijas vadību, lietvedību
- teicamas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības atbalsta jautājumiem sadarbībā ar
Eiropas Komisijas struktūrām un ar Eiropas Savienības finanšu instrumentu
administrēšanu tiks uzskatīta par priekšrocību
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/40.AKK7
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar specializāciju Eiropas vai
starptautiskajās tiesībās
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem
- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienību (t.sk. institūcijas, to loma
un uzdevumi un likumdošanas process)
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas franču valodas zināšanas)
- augsta atbildība, precizitāte strādājot intensīvos apstākļos un ar liela
apjoma dokumentiem, kā arī labas komunikācijas spējas
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes
ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības
nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/40.AKK8
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Apsaimniekošanas
departamenta Nekustamo īpašumu attīstības nodaļā (1 vakance uz noteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- iestādes apsaimniekošanā esošo objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai
nepieciešamo materiāli tehnisko resursu izlietojuma kontroles veikšana un
atskaišu sagatavošana
- informācijas sagatavošana nedzīvojamo telpu nomas, telpu īres, komunālo
pakalpojumu, maksas pakalpojumu un apsaimniekošanas līgumu izstrādei
- nomas maksas, īres maksas, komunālo pakalpojumu tarifu un maksas
pakalpojumu aprēķinu veikšana
- procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu apsaimniekošanas nozarē,
izstrādāšana
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība ekonomikā vai augstākā izglītība nekustamo īpašumu
pārvaldīšanā un apsaimniekošanā
- profesionālā pieredze, labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas
saistīti ar resursu plānošanas un grāmatvedības jomu
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un lēmumu
pieņemšanas prasmes un spējas
- spēja analizēt liela apjoma informāciju un patstāvīgi rast risinājumus
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel) un biroja tehniku; priekšroka
tiks dota kandidātiem ar pieredzi darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu
HORIZON
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, kā arī angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram (adrese: Ernestīnes
ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv)
ar norādi uz vakanto amatu līdz 11.03.2014. (ieskaitot). Tālrunis uzziņām
67301118.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/40.AKR1
Valsts meža dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Austrumlatgales
virsmežniecības Kārsavas nodaļas mežziņa amatu uz noteiktu laiku (publicēts
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2014.gada 30.janvārī) ir noslēdzies bez rezultāta.