Laidiens: 19.02.2014., Nr. 36

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/36.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta ierēdņa amatu - konsultants/-e (valsts pārvaldes jautājumos) uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- piedalīties Valsts pārvaldes politikas attīstības pamatnostādņu 2014.-2020.gadam izstrādē

- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā

- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotiem tiesību aktu projektiem

- piedalīties dažādu jomu izvērtējumu veikšanā

- Ministru prezidenta uzdevumā analizēt atsevišķas sarežģītas un starpnozaru problēmas un piedāvāt ieteikumus to risināšanai

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- vismaz gada pieredze valsts pārvaldē

- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus valsts pārvaldes procesu optimizēšanai

- analītiska domāšana un izcilas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2014/36.AKK2

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta ierēdņa amatu - konsultants/-e (uz laiku līdz 2015.gada 31.decembrim)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt atbalstu Latvijas iestāšanās procesā Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijā (OECD)

- vērtēt tiesību aktu un pārvaldības prakses atbilstību OECD dokumentiem

- pārstāvēt Latvijas viedokli un aizstāvēt nacionālās pozīcijas OECD Publiskās pārvaldības komitejā un darba grupās

- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos un attīstības plānošanas dokumentos (tikai gatavot priekšlikumus vai arī izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā)

- sadarboties ar citām valsts iestādēm un OECD dalībvalstīm par nozares kompetencē esošajiem jautājumiem

- sniegt atzinumus par sagatavotiem tiesību aktu projektiem un to anotācijām

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē

- analītiska un konceptuāla domāšana

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- izcilas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski

- labas angļu valodas zināšanas (citas svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2014/36.AKK3

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta ierēdņa amatu - konsultants/-e (cilvēkresursu attīstības jautājumos) uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- piedalīties Valsts dienesta likumprojekta izstrādē

- regulāri veikt cilvēkresursu attīstības politikas analīzi un pilnveidot procesus, ieviešot labāko praksi

- konsultēt ministriju un padotības iestāžu personālvadības speciālistus

- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktus un sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- divu gadu pieredze cilvēkresursu vadības/attīstības jomā

- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu

- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politikas pilnveidošanai

- izcilas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2014/36.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvā procesa jautājumiem

- izpratne par ministrijas darbību reglamentējošiem tiesību aktiem un politikas dokumentiem

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par noteiktu jautājumu

- precizitāte un augsta atbildība

- prasme strādāt ar datoru Windows vidē

- vēlama pieredze administratīvo lēmumu vai normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas

- apmācības iespējas

- vērtīgu pieredzi normatīvo aktu izstrādē un administratīvā procesa jautājumos

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.


OP 2014/36.AKK5

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, ne mazāka par vienu gadu

- vēlama praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā

- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

Juriskonsulta amata pienākumi:

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība

- administratīvo aktu sagatavošana

- iesniegumu izskatīšana

- iestādes pārstāvēšana tiesā

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu 9.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu ļoti draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2014/36.AKK6

BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakantajām profesoru vietām:

- viena vieta - nozarē ekonomika, apakšnozare - finanses un kredīts

- viena vieta - nozarē ekonomika, apakšnozare - ekonometrija

Pretendentiem viena mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz BSA Senāta priekšsēdētājam adresēts pieteikums, diploma kopija par augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina doktora zinātniskā grāda piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze.

Dokumenti iesniedzami darba dienās laikā no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā. Papildinformācija pa tālr. 67100540.


OP 2014/36.AKK7

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada pieredze jurista specialitātē

- zināšanas normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms;

prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- normatīvo aktu projektu administratoru sertificēšanas jautājumos un administratīvo aktu projektu izstrādāšana un saskaņošana

- Maksātnespējas administrācijas darba plāna izstrādāšana un aktualizēšana

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem

- sadarbība ar biedrību "Latvijas Sertificēto maksātnespējas procesa administratoru asociācija" sertificēšanas jautājumos

- kvalifikācijas pilnveides pasākumu organizēšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2014/36.AKK8

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Administratoru uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz sešu mēnešu pieredze jurista specialitātē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana u.c.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2014/36.AKK9

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļas vecākais/-ā personāla inspektors/-e uz noteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas un pieredze darbā ar personālu (tajā skaitā personāla atlase, disciplinārlietu lēmumu projektu sagatavošana un disciplinārlietu izskatīšana)

- pieredze personāla, dokumentu pārvaldības un arhīva darbu reglamentējošo iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanā

- zināšanas un pieredze dokumentu pārvaldības jautājumos

- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office). Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar - resursu vadības sistēmas Horizon personālmoduli, dokumentu vadības sistēmu DocLogix, novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS un darba laika uzskaites sistēmu

Darba pienākumi:

- veikt nodaļas vadītāja pienākumus viņa prombūtnes laikā

- piedalīties personāla atlasē, lēmumu pieņemšanā par pretendentu pieņemšanu darbā/iecelšanu amatā, nodarbināto pārcelšanu un atbrīvošanu no amata

- piedalīties disciplinārlietu lēmumu projektu sagatavošanā un disciplinārlietu izskatīšanā

- piedalīties personāla, dokumentu pārvaldības un arhīva darbu reglamentējošo iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādāšanā

- sagatavot atzinumus, vēstuļu projektus nodaļas kompetences ietvaros

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Vecākais personāla inspektors/-e - KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/36.AKK10

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- pieņemt, pārbaudīt, analizēt un apkopot budžeta iestāžu pārskatus

- piedalīties budžeta izpildes un finanšu pārskatu sagatavošanā

- piedalīties Valsts kases informāciju sistēmu izmaiņu testēšanā

- sagatavot priekšlikumus valsts budžeta izpildītājiem par budžeta izpildes un uzskaites jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatveža, ekonomista vai finansista specialitātē

- zināšanas budžeta grāmatvedībā un Starptautiskajos grāmatvedības standartos

- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)

- pieredze darbā ar liela apjoma datiem

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu darba pieredzes aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi "PD_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai pa faksu 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/36.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes direktora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt Personālvadības pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) darbu, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- noteikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali, dot norādījumus un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus Pārvaldē

- organizēt un koordinēt procesu vadības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu Valsts ieņēmumu dienestā (turpmāk - VID)

- organizēt un koordinēt personāla vadības procesu un vienotas personāla politikas īstenošanu VID

- organizēt civilās aizsardzības, darba aizsardzības, elektrodrošības un ugunsdrošības pasākumu izstrādāšanu un ieviešanu VID

- organizēt dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanu VID

- organizēt VID interešu pārstāvību tiesā jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): sociālajās zinātnēs vai personāla vadībā

- pieredze personālvadības jomā trīs gadi un vēlams ļoti lielā iestādē (virs 500 darbinieki)

- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā

- izpratne par procesu vadības, personālvadības attīstības, civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomu

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdnim ir noteikta 1.saime "Administratīvā vadība", IVA līmenis un 13.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP direktora amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)