Laidiens: 19.02.2014., Nr. 36
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/36.AKK1
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta ierēdņa amatu - konsultants/-e (valsts pārvaldes jautājumos) uz
noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- piedalīties Valsts pārvaldes politikas attīstības pamatnostādņu
2014.-2020.gadam izstrādē
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas
dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotiem tiesību aktu projektiem
- piedalīties dažādu jomu izvērtējumu veikšanā
- Ministru prezidenta uzdevumā analizēt atsevišķas sarežģītas un starpnozaru
problēmas un piedāvāt ieteikumus to risināšanai
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- vismaz gada pieredze valsts pārvaldē
- iniciatīva un spēja piedāvāt jaunus risinājumus valsts pārvaldes procesu
optimizēšanai
- analītiska domāšana un izcilas spējas argumentēt savu
viedokli rakstveidā un mutiski
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.
OP 2014/36.AKK2
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta ierēdņa amatu - konsultants/-e (uz laiku līdz 2015.gada
31.decembrim)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt atbalstu Latvijas iestāšanās procesā Ekonomiskās sadarbības un
attīstības organizācijā (OECD)
- vērtēt tiesību aktu un pārvaldības prakses atbilstību OECD dokumentiem
- pārstāvēt Latvijas viedokli un aizstāvēt nacionālās pozīcijas OECD Publiskās
pārvaldības komitejā un darba grupās
- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos un
attīstības plānošanas dokumentos (tikai gatavot priekšlikumus vai arī izstrādāt
tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus un nodrošināt to
virzību izskatīšanai Ministru kabinetā)
- sadarboties ar citām valsts iestādēm un OECD dalībvalstīm par nozares
kompetencē esošajiem jautājumiem
- sniegt atzinumus par sagatavotiem tiesību aktu projektiem un to anotācijām
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē
- analītiska un konceptuāla domāšana
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- izcilas spējas argumentēt savu viedokli
rakstveidā un mutiski
- labas angļu valodas zināšanas (citas svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas
par priekšrocību)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969,
e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.
OP 2014/36.AKK3
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta ierēdņa amatu - konsultants/-e (cilvēkresursu attīstības
jautājumos) uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- piedalīties Valsts dienesta likumprojekta izstrādē
- regulāri veikt cilvēkresursu attīstības politikas analīzi un pilnveidot
procesus, ieviešot labāko praksi
- konsultēt ministriju un padotības iestāžu personālvadības speciālistus
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktus un sniegt atzinumus par
citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- divu gadu pieredze cilvēkresursu vadības/attīstības jomā
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes
cilvēkresursu attīstības politikas pilnveidošanai
- izcilas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969,
e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.
OP 2014/36.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu (uz laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvā procesa jautājumiem
- izpratne par ministrijas darbību reglamentējošiem tiesību aktiem un
politikas dokumentiem
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par noteiktu jautājumu
- precizitāte un augsta atbildība
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu vai normatīvo aktu projektu
sagatavošanā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
- apmācības iespējas
- vērtīgu pieredzi normatīvo aktu izstrādē un administratīvā procesa
jautājumos
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2014/36.AKK5
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās
jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu
ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina
konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es
(ierēdņa) amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7.pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, ne mazāka par
vienu gadu
- vēlama praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jomā
- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā
- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Juriskonsulta amata pienākumi:
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība
- administratīvo aktu sagatavošana
- iesniegumu izskatīšana
- iestādes pārstāvēšana tiesā
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu 9.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
- darbu ļoti draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2014/36.AKK6
BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakantajām
profesoru vietām:
- viena vieta - nozarē ekonomika, apakšnozare - finanses un kredīts
- viena vieta - nozarē ekonomika, apakšnozare - ekonometrija
Pretendentiem viena mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz BSA
Senāta priekšsēdētājam adresēts pieteikums, diploma kopija par augstāko
izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina doktora zinātniskā grāda
piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba
gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba
pieredze.
Dokumenti iesniedzami darba dienās laikā no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā,
Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā. Papildinformācija pa tālr. 67100540.
OP 2014/36.AKK7
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada pieredze jurista specialitātē
- zināšanas normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms;
prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu administratoru sertificēšanas jautājumos un
administratīvo aktu projektu izstrādāšana un saskaņošana
- Maksātnespējas administrācijas darba plāna izstrādāšana un aktualizēšana
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem
- sadarbība ar biedrību "Latvijas Sertificēto maksātnespējas procesa
administratoru asociācija" sertificēšanas jautājumos
- kvalifikācijas pilnveides pasākumu organizēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2014/36.AKK8
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)
Administratoru uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz sešu mēnešu pieredze jurista specialitātē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u.c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2014/36.AKK9
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības un lietvedības nodaļas vecākais/-ā personāla inspektors/-e uz
noteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas un pieredze darbā ar personālu (tajā skaitā personāla atlase,
disciplinārlietu lēmumu projektu sagatavošana un disciplinārlietu izskatīšana)
- pieredze personāla, dokumentu pārvaldības un arhīva darbu reglamentējošo
iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanā
- zināšanas un pieredze dokumentu pārvaldības jautājumos
- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office). Par priekšrocību tiks uzskatīta
pieredze darbā ar - resursu vadības sistēmas Horizon personālmoduli, dokumentu vadības sistēmu DocLogix, novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS un darba
laika uzskaites sistēmu
Darba pienākumi:
- veikt nodaļas vadītāja pienākumus viņa prombūtnes laikā
- piedalīties personāla atlasē, lēmumu pieņemšanā par pretendentu pieņemšanu
darbā/iecelšanu amatā, nodarbināto pārcelšanu un atbrīvošanu no amata
- piedalīties disciplinārlietu lēmumu projektu sagatavošanā un
disciplinārlietu izskatīšanā
- piedalīties personāla, dokumentu pārvaldības un arhīva darbu
reglamentējošo iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādāšanā
- sagatavot atzinumus, vēstuļu projektus nodaļas kompetences ietvaros
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums
un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv
sadaļā "Vakances") jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Vecākais personāla
inspektors/-e - KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2014/36.AKK10
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta
vecākais/-ā eksperts/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- pieņemt, pārbaudīt, analizēt un apkopot budžeta iestāžu pārskatus
- piedalīties budžeta izpildes un finanšu pārskatu sagatavošanā
- piedalīties Valsts kases informāciju sistēmu izmaiņu testēšanā
- sagatavot priekšlikumus valsts budžeta izpildītājiem par budžeta izpildes
un uzskaites jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā,
finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatveža, ekonomista vai finansista specialitātē
- zināšanas budžeta grāmatvedībā un Starptautiskajos grāmatvedības
standartos
- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)
- pieredze darbā ar liela apjoma datiem
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu darba
pieredzes aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" ar norādi "PD_Vards_Uzvards"
uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai pa faksu 67094377, papildu
informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/36.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Personālvadības pārvaldes direktora/-es (1 vakance uz nenoteiktu
laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt Personālvadības pārvaldes (turpmāk -
Pārvalde) darbu, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu izpildi,
atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- noteikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali, dot norādījumus
un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus
Pārvaldē
- organizēt un koordinēt procesu vadības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu
Valsts ieņēmumu dienestā (turpmāk - VID)
- organizēt un koordinēt personāla vadības procesu un vienotas personāla
politikas īstenošanu VID
- organizēt civilās aizsardzības, darba aizsardzības, elektrodrošības un
ugunsdrošības pasākumu izstrādāšanu un ieviešanu VID
- organizēt dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanu VID
- organizēt VID interešu pārstāvību tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā
augstākā izglītība (maģistra grāds): sociālajās zinātnēs vai personāla vadībā
- pieredze personālvadības jomā trīs gadi un vēlams ļoti lielā iestādē (virs
500 darbinieki)
- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā
- izpratne par procesu vadības, personālvadības attīstības, civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomu
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 1.saime "Administratīvā vadība", IVA līmenis
un 13.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP direktora amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.