Laidiens: 06.01.2014., Nr. 3
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/3.AKK1
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ PREZIDENTŪRAS FINANŠU PLĀNOŠANAS UN UZRAUDZĪBAS
DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) (PASĀKUMU NORISES
NODROŠINĀŠANAS JOMĀ) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
- praktiska darba pieredze pasākumu un konferenču organizēšanā (vismaz 2
gadi)
- pieredze projektu koordinēšanā (vismaz 2 gadi)
- zināšanas par lietišķo etiķeti
- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju
- teicamas prasmes darbā ar MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja pamatot, aizstāvēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt loģistikas procesa (telpu nodrošināšana, plānošana, dalībnieku
reģistrācija, viesnīcu rezervēšana, konferenču organizēšana) koordinēšanu un
atbalstīšanu
- izstrādāt pasākumu nodrošināšanai nepieciešamo darbību kopuma aprakstu
- sagatavot katram konkrētam pasākumam nepieciešamo darbību kopuma aprakstu,
realizēt un uzraudzīt tā izpildi
- piedalīties Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē pasākumu
kalendāra sagatavošanā
- nodrošināt sadarbību ar Eiropas Savienības institūcijām un dalībvalstīm
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē loģistikas jomā
- nodrošināt sadarbību ar valsts pārvaldi un pilsoniskās sabiedrības
pārstāvjiem
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
PRETENDENTAM JĀIESNIEDZ:
- CV
- motivācijas vēstule
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju
apliecinoši dokumenti
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv,
desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PASĀKUMU NORISES
NODROŠINĀŠANA - PROJEKTA KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2014/3.AKK2
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ PREZIDENTŪRAS KOMUNIKĀCIJAS UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU
DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU
LAIKU)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība mākslas jomā vai praktiska
darba pieredze (vismaz 3 gadi) dizaina jomā
- praktiska darba pieredze projektu vadībā
- prasme izstrādāt projekta budžetu un veikt budžeta izpildes kontroli
- vēlamas zināšanas tehniskajā maketēšanā, grafiskajā dizainā un drukas
failu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas, vēlamas zināšanas
citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- spēja strādāt komandā, prasme sadarboties;
- augsta atbildība, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- elastība (spēja pielāgoties dinamiskiem, mainīgiem apstākļiem/notikumiem)
- būt proaktīvam/-ai, aktīvi paust jaunas idejas
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze poligrāfijas jomā
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pārraudzīt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē vizuālās
identitātes izstrādi un ieviešanu, kā arī prezidentūras vajadzībām nepieciešamo
poligrāfijas pakalpojumu īstenošanu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
PRETENDENTAM JĀIESNIEDZ:
- CV
- motivācijas vēstule
- eseja "Priekšlikumi Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē
vienota vizuālā tēla izstrādei" (darba apjoms viena A4 lapa)
- pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, eseju un kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv,
desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "KOMUNIKĀCIJAS UN
SABIEDRISKO ATTIECĪBU DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORS". E-pasts
informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2014/3.AKK3
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 1.nodaļas vecākā/-ās klientu apkalpošanas speciālista/-es ierēdņa/-nes amata
vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
tiesību zinātnē)
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- prasmes darbā ar Microsoft Office
- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas
Republikā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības
dokumentu kopijas.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2014/3.AKK4
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais/-ā
inspektors/-e Liepājas reģionā (uz noteiktu laiku)
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- vēlamas labas angļu un krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai
pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai
juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību
aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo
aktu ievērošanu
- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi
- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem
pašvaldībās
- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un
pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības
jautājumiem
- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu,
ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki
- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus,
kā arī amatu savienošanas ierobežojumus
- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un
normatīvo aktu noteikumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās
- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot
pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359133.