Laidiens: 06.01.2014., Nr. 3

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/3.AKK1

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ PREZIDENTŪRAS FINANŠU PLĀNOŠANAS UN UZRAUDZĪBAS DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) (PASĀKUMU NORISES NODROŠINĀŠANAS JOMĀ) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība

- praktiska darba pieredze pasākumu un konferenču organizēšanā (vismaz 2 gadi)

- pieredze projektu koordinēšanā (vismaz 2 gadi)

- zināšanas par lietišķo etiķeti

- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju

- teicamas prasmes darbā ar MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja pamatot, aizstāvēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus

GALVENIE PIENĀKUMI:

- veikt loģistikas procesa (telpu nodrošināšana, plānošana, dalībnieku reģistrācija, viesnīcu rezervēšana, konferenču organizēšana) koordinēšanu un atbalstīšanu

- izstrādāt pasākumu nodrošināšanai nepieciešamo darbību kopuma aprakstu

- sagatavot katram konkrētam pasākumam nepieciešamo darbību kopuma aprakstu, realizēt un uzraudzīt tā izpildi

- piedalīties Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē pasākumu kalendāra sagatavošanā

- nodrošināt sadarbību ar Eiropas Savienības institūcijām un dalībvalstīm Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē loģistikas jomā

- nodrošināt sadarbību ar valsts pārvaldi un pilsoniskās sabiedrības pārstāvjiem

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

PRETENDENTAM JĀIESNIEDZ:

- CV

- motivācijas vēstule

- izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv, desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PASĀKUMU NORISES NODROŠINĀŠANA - PROJEKTA KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2014/3.AKK2

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ PREZIDENTŪRAS KOMUNIKĀCIJAS UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība mākslas jomā vai praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) dizaina jomā

- praktiska darba pieredze projektu vadībā

- prasme izstrādāt projekta budžetu un veikt budžeta izpildes kontroli

- vēlamas zināšanas tehniskajā maketēšanā, grafiskajā dizainā un drukas failu sagatavošanā

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas, vēlamas zināšanas citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- spēja strādāt komandā, prasme sadarboties;

- augsta atbildība, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- elastība (spēja pielāgoties dinamiskiem, mainīgiem apstākļiem/notikumiem)

- būt proaktīvam/-ai, aktīvi paust jaunas idejas

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze poligrāfijas jomā

GALVENIE PIENĀKUMI:

- pārraudzīt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē vizuālās identitātes izstrādi un ieviešanu, kā arī prezidentūras vajadzībām nepieciešamo poligrāfijas pakalpojumu īstenošanu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

PRETENDENTAM JĀIESNIEDZ:

- CV

- motivācijas vēstule

- eseja "Priekšlikumi Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē vienota vizuālā tēla izstrādei" (darba apjoms viena A4 lapa)

- pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, eseju un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv, desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "KOMUNIKĀCIJAS UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2014/3.AKK3

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 1.nodaļas vecākā/-ās klientu apkalpošanas speciālista/-es ierēdņa/-nes amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē)

- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- prasmes darbā ar Microsoft Office

- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas Republikā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/3.AKK4

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais/-ā inspektors/-e Liepājas reģionā (uz noteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- vēlamas labas angļu un krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem pašvaldībās

- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un normatīvo aktu noteikumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās

- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359133.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)