Laidiens: 10.02.2014., Nr. 28

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/28.AKK1

Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ.Nr.3343001281) izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla vietām Inženierzinātņu nozares "Transports un satiksme" apakšnozarē "Ūdens transports un infrastruktūra" specializācijās:

1. "Kuģu tehniskie līdzekļi" - profesors, viena (1) vieta

2. "Kuģu tehniskā ekspluatācija" - profesors, viena (1) vieta

3. "Kvalitāte un drošums jūras transportā" - profesors, viena (1) vieta

Nepieciešama pedagoģiskā darba pieredze atbilstoši specializācijai, ne mazāk kā trīs (3) gadi profesora statusā augstākās izglītības iestādēs saistībā ar jūrniecību, un zinātniskais grāds atbilstoši Augstskolu likuma prasībām.

Pretendentam, kurš vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz:

-          rektoram adresēts iesniegums, ar norādi - uz kādu amatu pretendējat

-          dzīves un darba gājums (CV), ar izvērstu pretendenta pedagoģiskās, zinātniskās un organizatoriskās darbības aprakstu pēdējo sešu (6) gadu periodā

-          augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus

-          citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju

Amata vietu pretendentiem pieteikties viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā Flotes ielā 5B, Rīgā, LV-1016.


OP 2014/28.AKK2

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku (darba pienākumi saistīti ar likumdošanas izstrādi ģenētiski modificēto organismu izplatīšanas un jaunās pārtikas jomā) Veterinārā un pārtikas departamenta Biotehnoloģijas un kvalitātes nodaļā - vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pārtikas tehnoloģijā, veterinārmedicīnā, lauksaimniecībā, bioloģijā vai ķīmijā

- vismaz viena gada darba pieredze specialitātē vai valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas par nozari regulējošiem normatīvajiem dokumentiem

- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kabinets, tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2014/28.AKK3

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Lauksaimniecības departamenta Augkopības nodaļā - vecākais/-ā referents/-e (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu izstrādi siltumnīcefekta izraisošo gāzu emisijām lauksaimniecībā un dabas resursu ilgtspējīgas izmantošanas jautājumiem)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides vai dabas zinātnēs, inženierekonomikā, ķīmijā vai lauksaimniecībā

- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vides vai dabas zinātņu, inženierekonomikas, ķīmijas specialitātē vai lauksaimniecības jomā, vai pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas par dabas resursu ilgtspējīgu izmantošanu, resursu pārstrādes tehnoloģijām, zināšanas par bioloģiskās daudzveidības saglabāšanu un atjaunošanu, lai veicinātu un attīstītu oglekļa mazietilpīgu lauksaimniecisko ražošanu

- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā

- zināšanas normatīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office, Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu;

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu.

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: Inga.Probaka@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2014/28.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Latvijas vides aizsardzības fonda administrācijas direktors/-e

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība dabas vai vides zinātnēs, tiesību zinātnēs vai ekonomikā

- pieredze vadošā amatā ilgāka par diviem gadiem

- vēlamas profesionālas prasmes vides aizsardzības nozarei atbilstošā jomā un zināšanas vides aizsardzības likumdošanā

- zināšanas un pieredze finanšu resursu pārvaldīšanā un grantu shēmu administrēšanā

- darba pieredze projektu uzraudzībā un/vai vadīšanā

- labas angļu valodas zināšanas

- stratēģisks redzējums par iestādes attīstību

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu

- komandas vadīšanas prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Excel, Word, PowerPoint vai analoģiskas datorprogrammas)

Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, rakstveida priekšlikumi par Latvijas vides aizsardzības fonda administrācijas stratēģisko attīstību (teksta apjoms līdz 3 lp.), CV (atbilstoši Europass CV standarta formai, pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas), augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Amata apraksts ir pieejams ministrijas mājaslapā www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/28.AKK5

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta Finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts /-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt valūtas pirkšanas/pārdošanas darījumu uzskaiti un norēķinus

- nodrošināt valsts budžeta brīvo līdzekļu izvietošanu depozītos darījumu uzskaiti un norēķinus

- nodrošināt valsts ieguldījumu vērtspapīros darījumu nosacījumus uzskaiti un norēķinus

- nodrošināt atvasināto finanšu instrumentu darījumu uzskaiti un norēķinus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam

- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" ar papildu norādi "FDD1_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/28.AKK6

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta Metodoloģijas un grāmatvedības politikas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: Latvijas prezidentūras darbības nodrošināšana Eiropas Savienības Padomē 2015. gadā grāmatvedības un komercsabiedrību revīzijas jomā.

Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts politiku grāmatvedības un tās pārskatu jomā un valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī veido valsts politiku nodokļu administrēšanas jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- praktiskā un/vai teorētiskā darba pieredze grāmatvedības un/vai komercsabiedrību revīzijas jomā ilgāka par 3 gadiem

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesisko regulējumu grāmatvedības un komercsabiedrību revīzijas jomā

- izpratne par valsts pārvaldes un Eiropas Savienības institūciju darbības principiem

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē laikā:

- vadīt Eiropas Savienības Padomes darba grupu grāmatvedības jautājumos

- pildīt Eiropas Savienības Padomes darba grupas revīzijas jautājumos vadītāja vietnieka pienākumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2. Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: sekmīgas un efektīvas Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē 2015. gadā koordinācijas nodrošināšana finanšu jomā.

Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības un starptautisko jautājumu koordināciju Finanšu ministrijā, kā arī ir galvenais koordinators gatavojoties Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē 2015. gadā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnēs

- teicamas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem

- analītiskā un konceptuālā domāšana, spēja uzņemties atbildību

- izcilas koordinatora un komunikācijas spējas

- vēlama pieredze projektu vadīšanā vai koordinēšanā

- izpratne par Eiropas Savienības darbības principiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs:

- nodrošināt Eiropas Savienības un starptautisko jautājumu koordinēšanu

- nodrošināt nepieciešamo atbalstu ministrijas un valsts augstāko amatpersonu un to pārstāvju līdzdalības organizēšanā Eiropas Savienības un starptautiskos formātos

- piedalīties starptautiskās sadarbības pasākumu organizēšanā un nodrošināšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

3. Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas nodaļas vecākais referents

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- izskatīt un sagatavot Veselības ministrijas pamatbudžeta projektus iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2014/28.AKK7

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta Finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts /-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt valsts aizņēmuma vērtspapīru darījumu uzskaiti un norēķinus

- nodrošināt noguldījumu Valsts kasē darījumu uzskaiti un norēķinus

- nodrošināt valsts budžeta brīvo līdzekļu izvietošanu depozītos darījumu uzskaiti un norēķinus;

- veikt departamenta lietvedības pienākumus saskaņā ar iekšējos lietvedību reglamentējošos dokumentos noteikto

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā

- pieredze darbā lietvedības kārtošanā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam

- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt ātri un patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" ar papildu norādi "FDD2_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/28.AKK8

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda - probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- veikt struktūrvienības dokumentu pārvaldību

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae), un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas rajona TSV Salaspils filiāle - KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv. Informācija pa tālr. 67943004, 67800308, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/28.AKK9

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Iekšējā audita departamenta iekšējais/-ā auditors/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- plānot un vadīt iekšējos auditus

- vadīt konsultāciju projektus un to ietvaros sniegt priekšlikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai

- novērtēt iekšējās kontroles sistēmas pietiekamību un efektivitāti, izstrādāt ieteikumus tās pilnveidošanai

- precīzi un savlaicīgi sagatavot audita dokumentāciju

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā (ekonomikas vai finanšu)

- darba pieredze iekšējā vai ārējā auditā, konsultāciju sniegšanā vai risku vadībā

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- prasme vadīt darbu grupā

- labas zināšanas finanšu vadības un grāmatvedības uzskaites jomā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- precizitāte, kārtība un spēja veikt analītisku darbu

- teicamas komunikāciju prasmes un klienorientēta pieeja darbam

- profesionālā kvalifikācija CGAP, ACCA, CIA, CPA u.c. tiks uzskatīta par priekšrocību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" ar norādi "Auditors_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/28.AKK10

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

-vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda - probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae), un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Ventspils teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Ventspils TSV KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Adrese: Atpūtas iela 16, Ventspils, LV-3601, e-pasts: ventspils@vpd.gov.lv. Informācija pa tālr. 63629590, 63629592, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/28.AKK11

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rēzeknes teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda - probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Rēzeknes teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rēzeknes TSV KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Adrese: Atbrīvošanas aleja 93a, Rēzekne, LV-4601, e-pasts: rezekne@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 64621195, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/28.AKK12

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Pakalpojumu departamenta Darba tirgus nodaļas vadītāja/-as amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams sociālajās zinātnēs

- pieredze vadošā amatā vai Nodarbinātības valsts aģentūrā (ne mazāk kā divi gadi)

- vēlama profesionāla pieredze starptautisko attiecību jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- vadības, kontroles, sadarbības un plānošanas prasmes

- svešvalodu zināšanas (krievu, angļu vai vācu) - ļoti labi mutvārdos un rakstos

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: Nodrošināt efektīvu nodaļas darba organizāciju un procesu pārvaldību atbilstoši nodaļas reglamentā noteiktajai kompetencei, t.sk. vadīt Aģentūras sadarbību ar darba devējiem un brīvo darbavietu reģistrācijas un uzskaites procesu, vadīt Aģentūras sadarbību ar pašvaldībām un koordinēt Eiropas nodarbinātības dienestu tīkla (EURES) aktivitātes Latvijā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2014/28.AKK13

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Ogres filiāles vadītāja/-as amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība

- divu gadu darba pieredze vadītāja amatā (vēlams valsts pārvaldes iestādē)

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un pieredze valsts nodarbinātības politikas jautājumos;

- zināšanas un pieredze personāla vadības jautājumos

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- prezentācijas prasmes

Amata mērķis: plānot, vadīt, organizēt un koordinēt filiāles darbību atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, īstenot aktīvos nodarbinātības pasākumus, organizēt un nodrošināt sadarbību ar pašvaldībām un darba devējiem, kā arī nodrošināt mērķtiecīgu un aktīvu filiāles darbību bezdarbnieku integrēšanai darba tirgū.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā vai jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.


OP 2014/28.AKK14

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un zinošu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PROJEKTU KONTROLES DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Tevi interesē lauksaimniecības nozare? Tu esi orientēts uz attīstību un sevis pilnveidošanu? Tev patīk analītisks darbs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- sagatavot pārbaužu veikšanai nepieciešamo dokumentāciju

- veikt pārbaudes uz vietas

- veidot atskaites un veikt analīzi par veiktajām pārbaudēm uz vietas

Mēs no Tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību finanšu vai tehniskās zinātnes jomā

- zināšanas IT jomā

- pieredzi darbā ar Oracle Discoverer (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas grāmatvedības jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas B kategorijas auto vadīšanas prasmes

Mēs Tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027696, 27877187.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/28.AKR1

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Centra sektora inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelts EDGARS MASSALS.


OP 2014/28.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles vecākās referentes amatā no 2014.gada 3.februāra uz nenoteiktu laiku iecelta KRISTĪNE PĒTERSONE.


OP 2014/28.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas un juridisko jautājumu daļas Personāla administrēšanas nodaļas galvenās speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 03.02.2014. konkursa kārtībā ir iecelta BAIBA GROŠUS.


OP 2014/28.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Latgales kontroles daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 03.02.2014. konkursa kārtībā ir iecelta LĀSMA PASTARE.


OP 2014/28.AKR5

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija informē, ka no 2014.gada 10.februāra Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas Latgales reģionālās nodaļas valsts inspektores amatā ir iecelta INTA MANGULSONE.


OP 2014/28.AKR6

Ārlietu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Ārlietu ministrijas Eiropas departamenta Baltijas valstu, Ziemeļvalstu un reģionālās sadarbības nodaļā par vecākajām referentēm ieceltas ĻUBOVA GUSEVA un RENĀTE BULA.


OP 2014/28.AKR7

Ārlietu ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Ārlietu ministrijas Ekonomisko attiecību un attīstības sadarbības politikas departamenta Ārējo ekonomisko sakaru veicināšanas nodaļā par vecāko referenti iecelta ILZE JANKAVA.


OP 2014/28.AKR8

Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Nīderlandē vadītājas amatā no 2014.gada 4.februāra konkursa kārtībā iecelta EGITA AIZSILNIECE-IBEMA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)