Laidiens: 07.02.2014., Nr. 27
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/27.AKK1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Iekšējā audita departamenta Revīzijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz
noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, kas
papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā auditā vai revīzijā;
- pieredze ne mazāk kā viens gads iekšējā sistēmas
audita un finanšu revīzijas veikšanā, kas saistīts ar Eiropas Savienības fondu
finansējumu, vadību un kontroli, vai ne mazāk kā trīs gadus Eiropas Savienības
fondu projektu vadībā (t.sk. finanšu vadībā vai grāmatvedībā)
- vēlamas profesionālās iemaņas un prasmes auditu vai revīziju veikšanā
- zināšanas par Eiropas Savienības regulām iekšējā auditā un revīzijā, kā
arī Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskiem standartiem un
Starptautiskajiem revīzijas standartiem
- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvo aktu pārzināšana
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/27.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Iekšējā audita departamenta Starptautisko investīciju iekšējā
audita nodaļas vadītāja/-as valsts civildienesta
ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, kas
papildināta ar speciālu padziļinātu apmācības kursu iekšējā auditā
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- profesionālās iemaņas un prasmes iekšējā audita vadīšanā un veikšanā
- zināšanas par Eiropas Savienības regulām iekšējā auditā un starptautiskiem
iekšējā audita standartiem
- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvo aktu pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/27.AKK3
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Personāla nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība personālvadībā
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze personāla vadības jomā ne mazāk kā pieci gadi pēdējo setiņu gadu
laikā (iestādē virs 100 nodarbinātajiem)
- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību, valsts pārvaldi un
administratīvo procesu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- latviešu valodas un divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- lietvedības zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office). Par priekšrocību tiks uzskatīta
pieredze darbā ar - resursu vadības sistēmas Horizon personālmoduli, dokumentu vadības sistēmu DocLogix, novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS un darba
laika uzskaites sistēmu
- spēja uzņemties atbildību sarežģītās situācijās, prasme analizēt liela
apjoma informāciju un noteikt prioritātes, spēja ilgstoši saglabāt noturīgu
uzmanību
Galvenie pienākumi:
- organizēt un koordinēt Inspekcijas personāla vadības procesus un īstenot
vienotu personāla vadības politiku
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt nodaļas darbu, kontrolēt nodaļas
uzdevumu izpildi
- piedalīties Inspekcijas politikas, stratēģiskā plāna un gada darba plānu
izstrādē un aktualizēšanā, atbilstoši nodaļas kompetencei
- veikt amatu novērtēšanu un amatu saimes noteikšanu, organizēt amatu
aprakstu izstrādi;
- izskatīt darbinieku iesniegumus par amatu savienošanu, izvērtējot interešu
konflikta rašanās iespējamību
- pilnveidot Inspekcijas atalgojuma politiku atbilstoši izmaiņām ārējos
normatīvajos aktos vai Inspekcijas iekšējiem pārmaiņu procesiem
- konsultēt struktūrvienību vadītājus personāla vadības jautājumos un
darbiniekus civildienesta un darba tiesisko attiecību jautājumos
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus personāla vadības jomā
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) un "Vīziju par Personāla nodaļas darbību Veselības
inspekcijā" iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2014/27.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU
NODAĻAS VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlama juridiskā izglītība)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- labas zināšanas Eiropas Savienības tiesību un intelektuālā īpašuma tiesību
jomā, kā arī Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra darbības jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildība, komunikācijas prasmes
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem un spēja saskaņot atšķirīgus
viedokļus
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
Veicamie pienākumi:
- gatavot viedokli par citu institūciju izstrādātajiem nacionālo un Eiropas
Savienības tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektiem
- izstrādāt tiesību aktu, nacionālo pozīciju, politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu un citu dokumentu projektus intelektuālā
īpašuma tiesību un reģistru darbības jautājumos
- piedalīties pasākumos saistībā ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienībā
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas
struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai
pašvaldību iestādēm par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām 6703724, 67036731.
OP 2014/27.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes
iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko
rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes
kolektīvam!
Informātikas departamenta informācijas sistēmas drošības speciālists/-e
Galvenie pienākumi:
- uzturēt organizācijas perimetra un komunikāciju drošības sistēmas
- auditācijas pierakstu korelācija un analīze
- regulāri veikt organizācijas datortīkla komponenšu un programmatūru
ievainojamību testus, sagatavot ziņojumus un piedalīties to novēršanas
pasākumos
- analizēt un sniegt priekšlikumus, lai uzlabotu infrastruktūras darbību ar
drošību saistītajos jautājumos
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē
- pieredze informācijas sistēmu, tai skaitā infrastruktūras drošības
sistēmu, administrēšanā, uzturēšanā un konfigurēšanā
- padziļinātas zināšanas Microsoft operētājsistēmās, tīkla infrastruktūrā,
drošības risku pārvaldībā
- angļu valodas zināšanas ne zemāk kā vidējā līmenī (B)
- valsts valodas prasme ne zemāk kā augstākā līmeņa 1.pakāpē (C1)
- prasme strādāt patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas
zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt vai iesniegt CSP Personāla daļai Lāčplēša
ielā 1, Rīgā LV-1301, e-pasts: personals@csb.gov.lv,
fakss 67830137. Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2014/27.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu
ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pārraudzīt VID informatīvo sistēmu darbību un sniegt praktisku palīdzību
to izmantošanā nodokļu administrēšanas jomā
- veikt fizisku personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību,
identificēšanas, datu ticamības novērtējuma izpildes uzraudzību
- izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par
citu normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās,
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlama pieredze nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā
- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām
- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
Dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP DTD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/27.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Pirmās
Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku un
2 vakances uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt nodokļu maksātāju iesniegto pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk -
PVN) deklarāciju datu ticamības novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt
dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem
- sniegt atzinumu par nodokļu kontroles pasākumu nepieciešamību vai atmaksas
vai novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu
- sagatavot lēmuma projektus par atteikumu atmaksāt vai novirzīt pārmaksāto
PVN summu
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās
zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP RīgasPVN GNI amatu
(jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/27.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Uzņēmumu
ienākuma nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt nodokļu maksātāju atlasi uzņēmumu ienākuma nodokļa (turpmāk - UIN)
datu ticamības novērtējumu veikšanai un UIN datu atbilstības veikšanai
atbilstoši normatīvajiem aktiem
- veikt nodokļu maksātāju iesniegto UIN pārskatu un deklarāciju datu
ticamības novērtējumu, saskaņā ar normatīvajiem aktiem, Valsts ieņēmumu
dienesta izstrādātajiem norādījumiem un praksi
- pieprasīt skaidrojumus nodokļu maksātājiem, izvērtēt iegūto informāciju,
nosūtīt materiālus pārbaužu veikšanai Valsts ieņēmumu
dienesta attiecīgajām struktūrvienībām
- sagatavot lēmumu projektus
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība,
grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredze nodokļu un nodevu administrēšanas jomā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Dienesta vieta: Dzintaru iela 18, Ventspils.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP UIN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/27.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā
referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā no 2014.gada 3.februāra iecelts
KĀRLIS BOITMANIS.
OP 2014/27.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Personālvadības
pārvaldes Personāla administrēšanas un juridisko jautājumu daļas Personāla
administrēšanas nodaļas galvenās speciālistes amatā uz noteiktu laiku no
23.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelta KATRĪNA VANAGA.
OP 2014/27.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Personālvadības
pārvaldes Personāla administrēšanas un juridisko jautājumu daļas Personāla
administrēšanas nodaļas galvenās speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no
23.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelta VINETA VILIMA.
OP 2014/27.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Informātikas
pārvaldes direktora vietnieces amatā uz nenoteiktu laiku no 28.01.2014.
konkursa kārtībā ir iecelta LITA MARNAUZA.
OP 2014/27.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Rēzeknes nodaļas galvenās nodokļu
inspektores amatā uz noteiktu laiku no 10.02.2014. konkursa kārtībā ir iecelta
VALENTĪNA KAŠA.