Laidiens: 07.02.2014., Nr. 27

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/27.AKK1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Iekšējā audita departamenta Revīzijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, kas papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā auditā vai revīzijā;

- pieredze ne mazāk kā viens gads iekšējā sistēmas audita un finanšu revīzijas veikšanā, kas saistīts ar Eiropas Savienības fondu finansējumu, vadību un kontroli, vai ne mazāk kā trīs gadus Eiropas Savienības fondu projektu vadībā (t.sk. finanšu vadībā vai grāmatvedībā)

- vēlamas profesionālās iemaņas un prasmes auditu vai revīziju veikšanā

- zināšanas par Eiropas Savienības regulām iekšējā auditā un revīzijā, kā arī Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskiem standartiem un Starptautiskajiem revīzijas standartiem

- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/27.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Iekšējā audita departamenta Starptautisko investīciju iekšējā audita nodaļas vadītāja/-as valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, kas papildināta ar speciālu padziļinātu apmācības kursu iekšējā auditā

- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- profesionālās iemaņas un prasmes iekšējā audita vadīšanā un veikšanā

- zināšanas par Eiropas Savienības regulām iekšējā auditā un starptautiskiem iekšējā audita standartiem

- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/27.AKK3

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība personālvadībā

- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze personāla vadības jomā ne mazāk kā pieci gadi pēdējo setiņu gadu laikā (iestādē virs 100 nodarbinātajiem)

- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību, valsts pārvaldi un administratīvo procesu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- latviešu valodas un divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- lietvedības zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office). Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar - resursu vadības sistēmas Horizon personālmoduli, dokumentu vadības sistēmu DocLogix, novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS un darba laika uzskaites sistēmu

- spēja uzņemties atbildību sarežģītās situācijās, prasme analizēt liela apjoma informāciju un noteikt prioritātes, spēja ilgstoši saglabāt noturīgu uzmanību

Galvenie pienākumi:

- organizēt un koordinēt Inspekcijas personāla vadības procesus un īstenot vienotu personāla vadības politiku

- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt nodaļas darbu, kontrolēt nodaļas uzdevumu izpildi

- piedalīties Inspekcijas politikas, stratēģiskā plāna un gada darba plānu izstrādē un aktualizēšanā, atbilstoši nodaļas kompetencei

- veikt amatu novērtēšanu un amatu saimes noteikšanu, organizēt amatu aprakstu izstrādi;

- izskatīt darbinieku iesniegumus par amatu savienošanu, izvērtējot interešu konflikta rašanās iespējamību

- pilnveidot Inspekcijas atalgojuma politiku atbilstoši izmaiņām ārējos normatīvajos aktos vai Inspekcijas iekšējiem pārmaiņu procesiem

- konsultēt struktūrvienību vadītājus personāla vadības jautājumos un darbiniekus civildienesta un darba tiesisko attiecību jautājumos

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus personāla vadības jomā

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) un "Vīziju par Personāla nodaļas darbību Veselības inspekcijā" iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2014/27.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlama juridiskā izglītība)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- labas zināšanas Eiropas Savienības tiesību un intelektuālā īpašuma tiesību jomā, kā arī Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra darbības jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildība, komunikācijas prasmes

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

Veicamie pienākumi:

- gatavot viedokli par citu institūciju izstrādātajiem nacionālo un Eiropas Savienības tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem

- izstrādāt tiesību aktu, nacionālo pozīciju, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un citu dokumentu projektus intelektuālā īpašuma tiesību un reģistru darbības jautājumos

- piedalīties pasākumos saistībā ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienībā

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai pašvaldību iestādēm par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām 6703724, 67036731.


OP 2014/27.AKK5

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Informātikas departamenta informācijas sistēmas drošības speciālists/-e

Galvenie pienākumi:

- uzturēt organizācijas perimetra un komunikāciju drošības sistēmas

- auditācijas pierakstu korelācija un analīze

- regulāri veikt organizācijas datortīkla komponenšu un programmatūru ievainojamību testus, sagatavot ziņojumus un piedalīties to novēršanas pasākumos

- analizēt un sniegt priekšlikumus, lai uzlabotu infrastruktūras darbību ar drošību saistītajos jautājumos

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē

- pieredze informācijas sistēmu, tai skaitā infrastruktūras drošības sistēmu, administrēšanā, uzturēšanā un konfigurēšanā

- padziļinātas zināšanas Microsoft operētājsistēmās, tīkla infrastruktūrā, drošības risku pārvaldībā

- angļu valodas zināšanas ne zemāk kā vidējā līmenī (B)

- valsts valodas prasme ne zemāk kā augstākā līmeņa 1.pakāpē (C1)

- prasme strādāt patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) sūtīt vai iesniegt CSP Personāla daļai Lāčplēša ielā 1, Rīgā LV-1301, e-pasts: personals@csb.gov.lv, fakss 67830137. Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2014/27.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pārraudzīt VID informatīvo sistēmu darbību un sniegt praktisku palīdzību to izmantošanā nodokļu administrēšanas jomā

- veikt fizisku personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību, identificēšanas, datu ticamības novērtējuma izpildes uzraudzību

- izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par citu normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama pieredze nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā

- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

Dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP DTD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/27.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Pirmās Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt nodokļu maksātāju iesniegto pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) deklarāciju datu ticamības novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem

- sniegt atzinumu par nodokļu kontroles pasākumu nepieciešamību vai atmaksas vai novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu

- sagatavot lēmuma projektus par atteikumu atmaksāt vai novirzīt pārmaksāto PVN summu

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RīgasPVN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/27.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Uzņēmumu ienākuma nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt nodokļu maksātāju atlasi uzņēmumu ienākuma nodokļa (turpmāk - UIN) datu ticamības novērtējumu veikšanai un UIN datu atbilstības veikšanai atbilstoši normatīvajiem aktiem

- veikt nodokļu maksātāju iesniegto UIN pārskatu un deklarāciju datu ticamības novērtējumu, saskaņā ar normatīvajiem aktiem, Valsts ieņēmumu dienesta izstrādātajiem norādījumiem un praksi

- pieprasīt skaidrojumus nodokļu maksātājiem, izvērtēt iegūto informāciju, nosūtīt materiālus pārbaužu veikšanai Valsts ieņēmumu dienesta attiecīgajām struktūrvienībām

- sagatavot lēmumu projektus

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu un nodevu administrēšanas jomā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Dienesta vieta: Dzintaru iela 18, Ventspils.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP UIN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/27.AKR1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatā no 2014.gada 3.februāra iecelts KĀRLIS BOITMANIS.


OP 2014/27.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas un juridisko jautājumu daļas Personāla administrēšanas nodaļas galvenās speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 23.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelta KATRĪNA VANAGA.


OP 2014/27.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas un juridisko jautājumu daļas Personāla administrēšanas nodaļas galvenās speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 23.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelta VINETA VILIMA.


OP 2014/27.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Informātikas pārvaldes direktora vietnieces amatā uz nenoteiktu laiku no 28.01.2014. konkursa kārtībā ir iecelta LITA MARNAUZA.


OP 2014/27.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Rēzeknes nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 10.02.2014. konkursa kārtībā ir iecelta VALENTĪNA KAŠA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)