Laidiens: 06.02.2014., Nr. 26
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/26.AKK1
Latvijas Universitāte izsludina konkursu uz šādām akadēmiskā personāla
vietām:
ASTRONOMIJAS INSTITŪTS
- vadošais pētnieks - astrofizika un fundamentālā astronomija - 1 vieta
ATOMFIZIKAS un SPEKTROSKOPIJAS INSTITŪTS
- vadošais pētnieks - atomu un molekulu fizika - 1 vieta
- vadošais pētnieks - teorētiskā fizika - 1 vieta
- vadošais pētnieks - fizikālās metodes un instrumenti - 1 vieta
- pētnieks - teorētiskā fizika - 1 vieta
- pētnieks - lāzeru fizika un spektroskopija - 2 vietas
- pētnieks - medicīniskā fizika - 2 vietas
- pētnieks - fizikālās metodes un instrumenti - 1 vieta
KARDIOLOĢIJAS ZINĀTNISKAIS INSTITŪTS
- vadošais pētnieks - internā medicīna - 6 vietas
- zinātniskais asistents - internā medicīna - 4 vietas
ĶĪMISKĀS FIZIKAS INSTITŪTS
- zinātniskais asistents - ķīmiskā fizika - 1 vieta
- zinātniskais asistents - fizikālā ķīmija - 1 vieta
Bioloģijas fakultāte
- vadošais pētnieks - cilvēka un dzīvnieku fizioloģija - 1 vieta
- pētnieks - cilvēka un dzīvnieku fizioloģija - 1 vieta
Botāniskais dārzs
- pētnieks - augu fizioloģija - 1 vieta
- zinātniskais asistents - botānika - 1 vieta
Fizikas un matemātikas fakultāte
- vadošais pētnieks - šķidrumu un gāzu mehānika - 3 vietas
- pētnieks - materiālu fizika - 1 vieta
- zinātniskais asistents - medicīniskā fizika - 1 vieta
Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
- zinātniskais asistents - lietišķā ģeoloģija - 2 vietas
Medicīnas fakultāte
- pētnieks - sabiedrības veselība - 0,25 vietas
- pētnieks - internā medicīna - 0,5 vietas
- zinātniskais asistents - medicīniskā bioķīmija - 1 vieta
- zinātniskais asistents - farmakoloģija - 1 vieta
Ar visām akadēmisko amatu vakancēm un darba uzdevumiem pretendenti var
iepazīties portālā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā uz akadēmiskajiem amatiem,
Latvijas Universitātes Personāla departamentā Rīgā, Baznīcas ielā 5,
107.kabinetā jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums, dzīves un darba gājuma
apraksts (Curriculum Vitae)
pēc Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē 3.pielikuma formas http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/ un
pārējie Nolikuma 48.punktā minētie dokumenti atbilstoši normatīvo aktu prasībām
par izglītību, kvalifikāciju, akadēmiskā darba stāžu. Pieteikšanās termiņš ir
viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildu informācija pa tālr.
67034657.
OP 2014/26.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu
ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības nodaļas
juriskonsulta/-es amatu (uz laiku)
Darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu ieviešanas tiesisko uzraudzību, iekšējo
un ārējo normatīvo aktu izstrādi un saskaņošanu, apstrīdēto administratīvo aktu
izskatīšanu, EM interešu pārstāvību tiesā, tematisko pārbaužu veikšanu.
Prasības:
- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē
- vēlama pieredze administratīvo aktu izstrādē
- izpratne par Eiropas Savienības tiesībām
- teicamas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- kā priekšrocība tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze ar Administratīvā
procesa likumu un normatīvajiem aktiem ES fondu jomā, kā arī pieredze
pārstāvībā tiesā
Piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
- atbildīgu un interesantu darbu
- apmācības iespējas
- vērtīgu pieredzi darbā ar administratīvā procesa un ES fondu ieviešanas
jautājumiem
Pieteikuma dokumenti (motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa
tālruni 67013183.
OP 2014/26.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības
pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās vai pieredze
projektu īstenošanas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- personāla vadības, sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un
komunikācijas prasmes
- izpratne par finanšu plānošanu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas
noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv
vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67021712, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2014/26.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta
"Rīga" (darba vieta: Uriekstes
iela 16, Rīga) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1
gadu
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes veterinārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras
iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/26.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā
dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" (darba vieta: Zilupes novads) inspektors/-e veterinārās
uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1
gadu
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes veterinārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā
"Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas
un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/26.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā
dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova"
(darba vieta: Zilupes novads) inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1
gadu
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā
"Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas
un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/26.AKK7
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī
veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas
iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas un
pakalpojumu attīstības departamenta Klientu apkalpošanas daļas vecākais/-ā
eksperts/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu
- konsultēt klientus par Valsts kases sniegtajiem pakalpojumiem
- izvērtēt un apstrādāt klientu iesniegtos dokumentus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vadības vai grāmatvedības jomā
- darba pieredze klientu apkalpošanā (pieredze klientu apkalpošanā finanšu
pakalpojumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- spēja izzināt klientu vajadzības un vadīt sarunu
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikācija un klienorientēta pieeja darbam
- labas koncentrēšanās spējas un precizitāte
- teicamas latviešu valodas zināšanas, angļu un krievu valodu zināšanas
sarunvalodas līmenī
- teicamas datorprasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes
aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
ar norādi "KAD_vakancei_Vards_Uzvards"
uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija
pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/26.AKK8
Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un
atbildīgu Valodas kontroles nodaļas vecāko inspektoru/-i Latgales reģionā
(ierēdņa amats, 1 vakance)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt
strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra
komandas.
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
- izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi
- labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes, spēju skaidri un
argumentēti paust savu viedokli
Galvenie pienākumi būs:
- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta
iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv
sadaļā "Par VVC" → "Vakances") jāiesniedz Valsts valodas
centrā K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67334635, fakss 67336038, e-pasts: personals@vvc.gov.lv.
OP 2014/26.AKK9
Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles nodaļas vecāko
inspektoru/-i Liepājas reģionā (ierēdņa amats, 1 vakance)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt
strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra
komandas.
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
- izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi
- labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes, spēju skaidri un
argumentēti paust savu viedokli
Galvenie pienākumi būs:
- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta
iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv
sadaļā "Par VVC" → "Vakances") jāiesniedz Valsts valodas
centrā K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67334635, fakss 67336038, e-pasts: personals@vvc.gov.lv.
OP 2014/26.AKK10
Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles nodaļas vecāko
inspektoru/-i Rīgas reģionā (ierēdņa amats, 1 vakance)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt
strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra
komandas.
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
- izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi
- labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes, spēju skaidri un
argumentēti paust savu viedokli
Galvenie pienākumi būs:
- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta
iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv
sadaļā "Par VVC" → "Vakances") jāiesniedz Valsts valodas
centrā K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67334635, fakss 67336038, e-pasts: personals@vvc.gov.lv.
OP 2014/26.AKK11
Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles nodaļas vecāko
inspektoru/-i Rīgas un Zemgales reģionā (ierēdņa amats, 1 vakance)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu
labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas
centra komandas.
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
- izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi
- labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes, spēju skaidri un argumentēti
paust savu viedokli
Galvenie pienākumi būs:
- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta
iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv
sadaļā "Par VVC" → "Vakances") jāiesniedz Valsts valodas
centrā K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67334635, fakss 67336038, e-pasts: personals@vvc.gov.lv.
OP 2014/26.AKK12
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko
pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas SISTĒMU
ANALĪTIĶI (darbinieka amats)
Galvenie pienākumi:
- vada un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu tehnisko un funkcionālo procesu
prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai
e-pakalpojumu izstrādē
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to
īstenošanu
- sniedz priekšlikumus par VRAA IS vai e-pakalpojumu izmantošanas iespējām
- organizē un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu akcepttestēšanā
- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos
nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām
(lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- otrā līmeņa augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (ekonomikas,
vadībzinības vai informācijas tehnoloģiju jomā)
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
- par priekšrocību tiks uzskatīta
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes
iela 19, LV - 1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 28628152.
OP 2014/26.AKK13
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu atbalsta
departamenta Valsts un citu finanšu instrumentu atbalsta nodaļas projektu
vadītāju (ierēdņa amats)
Pienākumi:
Nodrošināt VRAA deleģēto funkciju izpildi Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta
2009.-2014.gada perioda programmas "Nacionālā klimata politika"
vadībā, tai skaitā:
- veikt projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu, kā arī piedalīties lēmumu
pieņemšanā par projektu iesniegumu apstiprināšanu vai noraidīšanu
- sagatavot līgumu projektus par projektu īstenošanas saistību izpildi un
izdarīt tajos grozījumus
- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, veikt izlases
veida pārbaudes projektu īstenošanas vietās
- pārbaudīt līdzfinansējuma saņēmēju iesniegtos ar projektu īstenošanu
saistītos finanšu pārskatus un izdevumus pamatojošos dokumentus, sagatavot
lēmumu projektus par maksājumu pieprasījumos iekļauto attiecināmo izdevumu
apstiprināšanu
- veikt konstatēto neatbilstību uzskaiti un analīzi, sagatavot lēmumu
projektus par konstatētajām neatbilstībām un finansējuma atgūšanu
- sagatavot informāciju programmas apsaimniekotājam par projektu īstenošanai
pieejamā finansējuma apguvi
- sagatavot programmas starpposma finanšu pārskatus, gada pārskatus un
noslēguma pārskatu
- nodrošināt valsts budžeta līdzekļu plānošanu un pieprasījumu sagatavošanu
projektu īstenošanai
- veikt līdzfinansējuma saņēmēju iepirkuma plānu izvērtēšanu, iepirkuma
procedūru dokumentācijas pirmspārbaužu un pārbaužu
veikšanu
- izstrādāt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt iekšējos normatīvos
aktus, vadlīnijas projektu iesniedzējiem projekta iesnieguma aizpildīšanai
- piedalīties semināros projektu iesniedzējiem par aktuālajiem projektu
iesniegumu sagatavošanas un projektu ieviešanas jautājumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim (uzņēmuma vadība vai finanses vai ekonomika, vai grāmatvedība vai
audits, vai sociālā vai tiesību zinātne), kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz divu gadu darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu vērtēšanā, projektu vadīšanā,
uzraudzībā, kontrolē, auditā, grāmatvedībā, finanšu vadībā
- zināšanas un prasmes piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Ekonomikas
zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta normatīvos aktus
- pieredze valsts pārvaldes darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (Intermediate
līmenis, spēja lasīt, saprast un rakstīt)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes
iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 28628152.
OP 2014/26.AKK14
Iepirkumu uzraudzības birojs atkārtoti izsludina konkursu uz ierēdņa amata
vietu - Finanšu-administratīvās daļas finansists/-e (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- izpratne par valsts pārvaldi
- precizitāte un analītiska domāšana
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme
- spēja rakstiski formulēt savu viedokli
- darba pieredze grāmatvedībā un/vai finanšu plānošanā
- darba pieredze valsts pārvaldē, prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu Horizon un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu
strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā, tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi: plānot un noformēt budžeta līdzekļu pieprasījumus,
kontrolēt budžeta līdzekļu izpildi, sastādīt un precizēt finansēšanas plānus un
tāmes.
Piedāvājam stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi
valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", adrese:
Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv,
pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2014/26.AKK15
Tukuma novada pašvaldības aģentūra "Tukuma novada sociālais
dienests" izsludina atklātu konkursu uz sociālā/-ās
darbinieka/-ces amatu (uz nenoteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā
- darba pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām u.c.
biroja tehniku (skeneris, kopētājs, fakss)
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust
savu viedokli
- augsta atbildība, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- nepieciešama B kategorijas autovadītāja apliecība
- latviešu un krievu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- veikt sociālo darbu ar personu, ģimeni, personu grupām
- organizēt un sniegt iedzīvotājiem nepieciešamos sociālos pakalpojumus un
sociālo palīdzību
- sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus,
ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās
- strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas
elektronisko sistēmu (SOPA) u.c. sistēmām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- kvalifikācijai atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu - 498-692 euro mēnesī (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas
Pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš - 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pretendentiem noteiktajā
termiņā jāiesniedz Tukuma novada sociālajā dienestā (Tidaholmas
ielā 1, Tukumā, Tukuma novadā, LV-3101; fakss 63180802; e-pasts- ina.balgalve@tukums.lv) ar norādi "Sociālais
darbinieks" šādi dokumenti:
- motivētu pieteikums
- dzīves apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu, sertifikātu kopijas
- vēlamas atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darba vietas vai arī CV norādīt personas, kuras var sniegt
rekomendācijas.
OP 2014/26.AKK16
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ JURIDISKĀ DEPARTAMENTA JURISKONSULTA/-ES IERĒDŅA/-ES AMATU
(UZ NOTEIKTU LAIKU) (2 VAKANCES)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu un citu ar iestādes darbību
saistīto dokumentu izstrādē
- prasme patstāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas
- vismaz divu gadu darba pieredze juridiskajā specialitātē
- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- padziļinātas zināšanas civiltiesībās, administratīvajās un valsts
pārvaldes tiesībās
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- pieredze kultūras jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
VEICAMIE PIENĀKUMI:
- normatīvo aktu projektu izstrāde un saskaņošana
- administratīvo aktu, līgumu un citu ar iestādes darbību saistīto dokumentu
projektu izstrāde un saskaņošana
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "JURISKONSULTS".
E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.