Laidiens: 06.02.2014., Nr. 26

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/26.AKK1

Latvijas Universitāte izsludina konkursu uz šādām akadēmiskā personāla vietām:

ASTRONOMIJAS INSTITŪTS

- vadošais pētnieks - astrofizika un fundamentālā astronomija - 1 vieta

ATOMFIZIKAS un SPEKTROSKOPIJAS INSTITŪTS

- vadošais pētnieks - atomu un molekulu fizika - 1 vieta

- vadošais pētnieks - teorētiskā fizika - 1 vieta

- vadošais pētnieks - fizikālās metodes un instrumenti - 1 vieta

- pētnieks - teorētiskā fizika - 1 vieta

- pētnieks - lāzeru fizika un spektroskopija - 2 vietas

- pētnieks - medicīniskā fizika - 2 vietas

- pētnieks - fizikālās metodes un instrumenti - 1 vieta

KARDIOLOĢIJAS ZINĀTNISKAIS INSTITŪTS

- vadošais pētnieks - internā medicīna - 6 vietas

- zinātniskais asistents - internā medicīna - 4 vietas

ĶĪMISKĀS FIZIKAS INSTITŪTS

- zinātniskais asistents - ķīmiskā fizika - 1 vieta

- zinātniskais asistents - fizikālā ķīmija - 1 vieta

Bioloģijas fakultāte

- vadošais pētnieks - cilvēka un dzīvnieku fizioloģija - 1 vieta

- pētnieks - cilvēka un dzīvnieku fizioloģija - 1 vieta

Botāniskais dārzs

- pētnieks - augu fizioloģija - 1 vieta

- zinātniskais asistents - botānika - 1 vieta

Fizikas un matemātikas fakultāte

- vadošais pētnieks - šķidrumu un gāzu mehānika - 3 vietas

- pētnieks - materiālu fizika - 1 vieta

- zinātniskais asistents - medicīniskā fizika - 1 vieta

Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte

- zinātniskais asistents - lietišķā ģeoloģija - 2 vietas

Medicīnas fakultāte

- pētnieks - sabiedrības veselība - 0,25 vietas

- pētnieks - internā medicīna - 0,5 vietas

- zinātniskais asistents - medicīniskā bioķīmija - 1 vieta

- zinātniskais asistents - farmakoloģija - 1 vieta

Ar visām akadēmisko amatu vakancēm un darba uzdevumiem pretendenti var iepazīties portālā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā uz akadēmiskajiem amatiem, Latvijas Universitātes Personāla departamentā Rīgā, Baznīcas ielā 5, 107.kabinetā jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums, dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) pēc Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē 3.pielikuma formas http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/ un pārējie Nolikuma 48.punktā minētie dokumenti atbilstoši normatīvo aktu prasībām par izglītību, kvalifikāciju, akadēmiskā darba stāžu. Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2014/26.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības nodaļas juriskonsulta/-es amatu (uz laiku)

Darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu ieviešanas tiesisko uzraudzību, iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi un saskaņošanu, apstrīdēto administratīvo aktu izskatīšanu, EM interešu pārstāvību tiesā, tematisko pārbaužu veikšanu.

Prasības:

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē

- vēlama pieredze administratīvo aktu izstrādē

- izpratne par Eiropas Savienības tiesībām

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- kā priekšrocība tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze ar Administratīvā procesa likumu un normatīvajiem aktiem ES fondu jomā, kā arī pieredze pārstāvībā tiesā

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- atbildīgu un interesantu darbu

- apmācības iespējas

- vērtīgu pieredzi darbā ar administratīvā procesa un ES fondu ieviešanas jautājumiem

Pieteikuma dokumenti (motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/26.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās vai pieredze projektu īstenošanas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- personāla vadības, sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- izpratne par finanšu plānošanu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67021712, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2014/26.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" (darba vieta: Uriekstes iela 16, Rīga) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1 gadu

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes veterinārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/26.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" (darba vieta: Zilupes novads) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1 gadu

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes veterinārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/26.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" (darba vieta: Zilupes novads) inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1 gadu

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/26.AKK7

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta Klientu apkalpošanas daļas vecākais/-ā eksperts/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu

- konsultēt klientus par Valsts kases sniegtajiem pakalpojumiem

- izvērtēt un apstrādāt klientu iesniegtos dokumentus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vadības vai grāmatvedības jomā

- darba pieredze klientu apkalpošanā (pieredze klientu apkalpošanā finanšu pakalpojumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- spēja izzināt klientu vajadzības un vadīt sarunu

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- komunikācija un klienorientēta pieeja darbam

- labas koncentrēšanās spējas un precizitāte

- teicamas latviešu valodas zināšanas, angļu un krievu valodu zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas datorprasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" ar norādi "KAD_vakancei_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/26.AKK8

Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles nodaļas vecāko inspektoru/-i Latgales reģionā (ierēdņa amats, 1 vakance)

Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas.

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

- labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes, spēju skaidri un argumentēti paust savu viedokli

Galvenie pienākumi būs:

- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu. Pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv sadaļā "Par VVC" → "Vakances") jāiesniedz Valsts valodas centrā K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67334635, fakss 67336038, e-pasts: personals@vvc.gov.lv.


OP 2014/26.AKK9

Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles nodaļas vecāko inspektoru/-i Liepājas reģionā (ierēdņa amats, 1 vakance)

Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas.

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

- labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes, spēju skaidri un argumentēti paust savu viedokli

Galvenie pienākumi būs:

- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu. Pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv sadaļā "Par VVC" → "Vakances") jāiesniedz Valsts valodas centrā K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67334635, fakss 67336038, e-pasts: personals@vvc.gov.lv.


OP 2014/26.AKK10

Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles nodaļas vecāko inspektoru/-i Rīgas reģionā (ierēdņa amats, 1 vakance)

Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas.

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

- labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes, spēju skaidri un argumentēti paust savu viedokli

Galvenie pienākumi būs:

- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu. Pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv sadaļā "Par VVC" → "Vakances") jāiesniedz Valsts valodas centrā K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67334635, fakss 67336038, e-pasts: personals@vvc.gov.lv.


OP 2014/26.AKK11

Valsts valodas centrs aicina pievienoties savai komandai enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles nodaļas vecāko inspektoru/-i Rīgas un Zemgales reģionā (ierēdņa amats, 1 vakance)

Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas.

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību

- izglītība tiesību zinātnē tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

- labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes, spēju skaidri un argumentēti paust savu viedokli

Galvenie pienākumi būs:

- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma pārraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu. Pieteikuma vēstule, profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.vvc.gov.lv sadaļā "Par VVC" → "Vakances") jāiesniedz Valsts valodas centrā K.Valdemāra ielā 37, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu personals@vvc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67334635, fakss 67336038, e-pasts: personals@vvc.gov.lv.


OP 2014/26.AKK12

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (darbinieka amats)

Galvenie pienākumi:

- vada un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai e-pakalpojumu izstrādē

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- sniedz priekšlikumus par VRAA IS vai e-pakalpojumu izmantošanas iespējām

- organizē un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu akcepttestēšanā

- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (ekonomikas, vadībzinības vai informācijas tehnoloģiju jomā)

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

- par priekšrocību tiks uzskatīta

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV - 1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28628152.


OP 2014/26.AKK13

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu atbalsta departamenta Valsts un citu finanšu instrumentu atbalsta nodaļas projektu vadītāju (ierēdņa amats)

Pienākumi:

Nodrošināt VRAA deleģēto funkciju izpildi Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2009.-2014.gada perioda programmas "Nacionālā klimata politika" vadībā, tai skaitā:

- veikt projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu, kā arī piedalīties lēmumu pieņemšanā par projektu iesniegumu apstiprināšanu vai noraidīšanu

- sagatavot līgumu projektus par projektu īstenošanas saistību izpildi un izdarīt tajos grozījumus

- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, veikt izlases veida pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- pārbaudīt līdzfinansējuma saņēmēju iesniegtos ar projektu īstenošanu saistītos finanšu pārskatus un izdevumus pamatojošos dokumentus, sagatavot lēmumu projektus par maksājumu pieprasījumos iekļauto attiecināmo izdevumu apstiprināšanu

- veikt konstatēto neatbilstību uzskaiti un analīzi, sagatavot lēmumu projektus par konstatētajām neatbilstībām un finansējuma atgūšanu

- sagatavot informāciju programmas apsaimniekotājam par projektu īstenošanai pieejamā finansējuma apguvi

- sagatavot programmas starpposma finanšu pārskatus, gada pārskatus un noslēguma pārskatu

- nodrošināt valsts budžeta līdzekļu plānošanu un pieprasījumu sagatavošanu projektu īstenošanai

- veikt līdzfinansējuma saņēmēju iepirkuma plānu izvērtēšanu, iepirkuma procedūru dokumentācijas pirmspārbaužu un pārbaužu veikšanu

- izstrādāt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas projektu iesniedzējiem projekta iesnieguma aizpildīšanai

- piedalīties semināros projektu iesniedzējiem par aktuālajiem projektu iesniegumu sagatavošanas un projektu ieviešanas jautājumiem

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim (uzņēmuma vadība vai finanses vai ekonomika, vai grāmatvedība vai audits, vai sociālā vai tiesību zinātne), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vismaz divu gadu darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu vērtēšanā, projektu vadīšanā, uzraudzībā, kontrolē, auditā, grāmatvedībā, finanšu vadībā

- zināšanas un prasmes piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta normatīvos aktus

- pieredze valsts pārvaldes darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas (Intermediate līmenis, spēja lasīt, saprast un rakstīt)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28628152.


OP 2014/26.AKK14

Iepirkumu uzraudzības birojs atkārtoti izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Finanšu-administratīvās daļas finansists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā

- prasme strādāt ar datoru Windows vidē

- izpratne par valsts pārvaldi

- precizitāte un analītiska domāšana

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- teicama latviešu valodas prasme

- spēja rakstiski formulēt savu viedokli

- darba pieredze grāmatvedībā un/vai finanšu plānošanā

- darba pieredze valsts pārvaldē, prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu Horizon un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā, tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pamatpienākumi: plānot un noformēt budžeta līdzekļu pieprasījumus, kontrolēt budžeta līdzekļu izpildi, sastādīt un precizēt finansēšanas plānus un tāmes.

Piedāvājam stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv, pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2014/26.AKK15

Tukuma novada pašvaldības aģentūra "Tukuma novada sociālais dienests" izsludina atklātu konkursu uz sociālā/-ās darbinieka/-ces amatu (uz nenoteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā

- darba pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām u.c. biroja tehniku (skeneris, kopētājs, fakss)

- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust savu viedokli

- augsta atbildība, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- nepieciešama B kategorijas autovadītāja apliecība

- latviešu un krievu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- veikt sociālo darbu ar personu, ģimeni, personu grupām

- organizēt un sniegt iedzīvotājiem nepieciešamos sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību

- sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus, ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās

- strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas elektronisko sistēmu (SOPA) u.c. sistēmām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- kvalifikācijai atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu - 498-692 euro mēnesī (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas

Pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš - 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pretendentiem noteiktajā termiņā jāiesniedz Tukuma novada sociālajā dienestā (Tidaholmas ielā 1, Tukumā, Tukuma novadā, LV-3101; fakss 63180802; e-pasts- ina.balgalve@tukums.lv) ar norādi "Sociālais darbinieks" šādi dokumenti:

- motivētu pieteikums

- dzīves apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu, sertifikātu kopijas

- vēlamas atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darba vietas vai arī CV norādīt personas, kuras var sniegt rekomendācijas.


OP 2014/26.AKK16

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ JURIDISKĀ DEPARTAMENTA JURISKONSULTA/-ES IERĒDŅA/-ES AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU) (2 VAKANCES)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu un citu ar iestādes darbību saistīto dokumentu izstrādē

- prasme patstāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- vismaz divu gadu darba pieredze juridiskajā specialitātē

- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- padziļinātas zināšanas civiltiesībās, administratīvajās un valsts pārvaldes tiesībās

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru

- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- pieredze kultūras jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

VEICAMIE PIENĀKUMI:

- normatīvo aktu projektu izstrāde un saskaņošana

- administratīvo aktu, līgumu un citu ar iestādes darbību saistīto dokumentu projektu izstrāde un saskaņošana

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "JURISKONSULTS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)