Laidiens: 19.12.2014., Nr. 253

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/253.AKK1

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amata vietu Jūrmalas pilsētas tiesā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063853, 67063854.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2014/253.AKK2

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Rīgas nodaļas vecākā/-ās ekonomista/-es ierēdņa/-es amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sastādīt līgumu finanšu pielikumus un uzraudzīt budžeta līdzekļu izlietojumu

- pārbaudīt informācijas sistēmā izveidotos rēķinus

- sagatavot maksājumu pieteikumus

- sagatavot pārskatus un dažāda veida operatīvo informāciju

- sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā

- vismaz viena gada pieredze finanšu jomā

- zināšanas par veselības nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- labas datorprasmes (MS Excel, Word)

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- psiholoģiskā noturība

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no 526 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais ekonomists Rīgas nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014.gada 29.decembrim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2014/253.AKK3

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Valsts autosatiksmes infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (programmu koordinators)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, inženierzinātnēs, tiesību vai sociālajās zinātnēs

- pieredze Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu uzraudzībā ne mazāk kā 3 gadi, pieredze darbā ar valsts autoceļu projektu uzraudzību (ne mazāk kā 2 gadi) tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 1 gads

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskās domāšanas prasmes, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības un citu ārvalstu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu īstenošanas uzraudzību, tiesiskā regulējuma izstrādi Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu piešķīrumam valsts autosatiksmes infrastruktūras attīstības projektu īstenošanai, kā arī specifisko atbalsta mērķu rezultātu sasniegšanu, tai skaitā iznākuma un rezultātu rādītāju sasniegšanas uzraudzību.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Gogoļa ielā 3, 378.kabinetā, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/253.AKK4

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (programmu koordinators)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, inženierzinātnēs, tiesību vai sociālajās zinātnēs

- pieredze Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu uzraudzībā ne mazāk kā 3 gadi, pieredze ostu, lidostu vai satiksmes infrastruktūras projektu administrēšanā (ne mazāk kā 2 gadi) tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 1 gads

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskās domāšanas prasmes, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības un citu ārvalstu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu īstenošanas uzraudzību, tiesiskā regulējuma izstrādi Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu piešķīrumam ostu, lidostu vai satiksmes infrastruktūras projektu īstenošanai, kā arī specifisko atbalsta mērķu rezultātu sasniegšanu, tai skaitā iznākuma un rezultātu rādītāju sasniegšanas uzraudzību.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Gogoļa ielā 3, 378.kabinetā, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/253.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta direktora vietnieka/-ces finanšu un statistikas jomā (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Izstrādāt un īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju (turpmāk - nozares) politiku:

- plānot un organizēt departamenta darbu finanšu un statistikas (turpmāk - savas kompetences) jomā

- izstrādāt ministrijas darba plāna un gada publiskā pārskata sadaļu saturu, un departamenta darba plānu savas kompetences jomā un atskaitīties par izpildi

- izstrādāt budžeta līdzekļu pieprasījumu, t.sk. Jauno politikas iniciatīvu ietvaros departamenta kompetences jomās

- nodrošināt statistiskās informācijas apkopojumu, analīzi un ikgadēja pārskata sagatavošanu par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darba rezultātiem

- sniegt atbalstu un konsultēt citus ministrijas departamentus un padotības institūcijas par augstākās izglītības un zinātnes finansēšanu, politikas ieviešanas monitoringa un nozares statistikas jautājumiem

- nodrošināt politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektu par augstākās izglītības un zinātnes finansēšanu, politikas ieviešanas monitoringa un nozares statistikas jautājumiem izstrādāšanu

- vadīt padoto departamenta ierēdņu un darbinieku darbu atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, kontrolēt šo funkciju un uzdevumu izpildi savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams doktora grāds

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- darba pieredze augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju vai inovāciju jomā un/vai pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- starptautiska darba pieredze augstākās izglītības vai zinātnes jomā (dalība starptautiskos projektos, studijas vai stažēšanās ārvalstīs, un tml.)

- zināšanas augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm šajās jomās

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- izcilas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/253.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku:

- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu pieprasījumam koledžām, augstākās izglītības un zinātniskajām institūcijām

- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu pieprasījumam jauno politikas iniciatīvu ietvaros

- pārraudzīt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu koledžās, un augstākās izglītības un zinātniskajām institūcijām

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos.

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta kompetences jomās

- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atbalstu Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu īstenošanai, t.sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādei departamenta kompetences jautājumos

- piedalīties ES struktūrfondu projektu, citu projektu un programmu izstrādāšanā un vērtēšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- eksperta zināšanas valsts budžeta plānošanas un finanšu pārvaldības jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par 5 gadiem)

- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas prasmes strādāt komandā

- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un spēja apgūt jaunas tehnoloģijas

- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas argumentācijas un problēmu analīzes un rakstīšanas latviešu un angļu valodā prasmes

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/253.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:

- īstenot izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās

- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem departamenta kompetences jomās

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā departamenta kompetences jomās

- izskatīt iesniegumus par jautājumiem departamenta kompetences jomās un atbilstoši rīkoties, sagatavojot atbildes uz iesniegumiem, izstrādājot tiesību aktu projektus, kā arī veicot citas darbības

- piedalīties ministrijas un citu valsts institūciju sanāksmēs, darba grupās un komisijās un pārstāvēt departamentu departamenta kompetences jomās

- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences jautājumos

- pārstāvēt departamentu attiecībās ar iestādēm un organizācijām jautājumos, kas atbilst departamenta kompetences jomām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- padziļinātas zināšanas administratīvo, valsts tiesību un Eiropas tiesību jomā.

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/253.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

- piedalīties tiesību aktu projektus augstākās izglītības jomā izstrādē

- piedalīties politikas plānošanas dokumentus augstākās izglītības jomā izstrādē.

- atbilstoši savai kompetencei nodrošināt politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu

- nodrošināt augstākās izglītības finansēšanas mehānismu analīzi un sniegt priekšlikumus to uzlabošanai

- piedalīties valsts budžeta līdzekļu pieprasījuma projekta sagatavošanā

- apkopot un analizēt statistisku informāciju augstākās izglītības jomā

- organizēt dialogu ar sociālajiem un citiem partneriem augstākās izglītības politikas attīstībai

- piedalīties atzinumu sagatavošanā par tiesību aktu projektiem augstākās izglītības jomā

- sagatavot informāciju atbilstoši korespondentu pieprasījumiem, tajā skaitā iesniegumiem, augstākās izglītības jomā

- nodrošināt informācijas sagatavošanu par augstākās izglītības politiku starptautiskās sadarbības ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze statistikas un datu analīzes jomā

- zināšanas par augstākās izglītības sistēmu un politiku, par Eiropas Savienības nostādnēm augstākās izglītības jomā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildē

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/253.AKK9

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta jaunākā/-ās juriskonsulta/-es (darbinieka) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt nepieciešamos iepirkumu procedūru dokumentus atbilstoši reglamentējošo normatīvo aktu prasībām

- sagatavot normatīvajos aktos noteiktās iepirkumu procedūru publikācijas

- sagatavot iepirkumu līgumu projektus iepirkumu procedūru ietvaros

- nodrošināt ministrijas izveidoto iepirkumu komisiju administratīvo darbu

- veikt iepirkumu komisiju sēžu protokolēšanu

- veikt iepirkumu dokumentu reģistra informācijas aktualizēšanu

- nodrošināt departamenta rīcībā esošo iepirkumu procedūru dokumentu uzglabāšanu atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus publisko iepirkumu jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze juridiskajā darbā iepirkumu jomā

- zināšanas par publisko iepirkumu jomu un valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildē

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/253.AKR1

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Meža departamenta Meža resursu un medību nodaļas vecākā referenta amatā ir iecelts JĀNIS BĀRS.


OP 2014/253.AKR2

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Uzraudzības departamenta vecākās inspektores amatā 2014.gada 15.decembrī ir iecelta MĀRĪTE IKAUNIECE.


OP 2014/253.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Otrās Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 15.12.2014. konkursa kārtībā ir iecelta JEĻENA KOZIREVA.


OP 2014/253.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenā nodokļu inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 15.12.2014. konkursa kārtībā ir iecelts ARTŪRS LIELPĒTERIS.


OP 2014/253.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju nodokļu un citu nodokļu datu ticamības novērtējuma daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 15.12.2014. konkursa kārtībā ir iecelta INESE DRONKA.


OP 2014/253.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Otrās Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 15.12.2014. konkursa kārtībā ir iecelta LĪGA ARTJUHA.


OP 2014/253.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētājas amatā uz noteiktu laiku no 15.12.2014. konkursa kārtībā ir iecelta SANITA RUBINA.


OP 2014/253.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Pirmās maksājumu izpildes nodaļas vecākās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 15.12.2014. konkursa kārtībā ir iecelta MARIJA KEIŠA.


OP 2014/253.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas galvenā speciālista amata vietu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2014/253.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas izmeklētāja amata vietu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2014/253.AKR11

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Valsts ieņēmumu dienesta Iekšējā audita daļas galveno speciālistu amata vietām ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)