Laidiens: 18.12.2014., Nr. 252
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/252.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina atkārtotu konkursu uz
Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es
valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku ar dienesta
vietu Fridriķa ielā 9 un Lāčplēša ielā 70a, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA
Rīgas pilsētas Latgales nodaļai Fridriķa ielā 9,
Rīgā, LV-1019 (ar norādi "Konkursam") vai uz e-pastu: Diana.Djackova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67038901, fakss
67038943.
OP 2014/252.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu amata vietu -
Administratīvo sodu departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas
juriskonsults/-e (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt un saprast) šajā svešvalodā
- darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba
pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi: sagatavot lēmuma projektus administratīvo pārkāpumu
lietās apstrīdēšanas stadijā, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti
saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem, pārstāvēt
biroju tiesā gadījumos, kad lēmumi tiek pārsūdzēti, sagatavot dokumentus
tiesvedības procesā.
Piedāvājam stabilu un interesantu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu
darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz
2015.gada 9.janvārim, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2014/252.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība, augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai
augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām
(priekšroka ekonomikas, uzņēmējdarbības novirzienam)
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē ne
tikai sagatavot dokumentus un izmantot literatūru, bet arī nodrošināt
komunikāciju (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem
un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem
- vēlamas zināšanas nodokļu un grāmatvedības jomā
- pieredze projektu vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama pieredze valsts pārvaldes institūcijā - tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē
- augsta atbildība un precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt atbalsta pasākumus uzņēmējdarbības uzsākšanai, veikt to
īstenošanas efektivitātes novērtēšanu, sniegt priekšlikumus minēto instrumentu
uzlabošanai un turpmākai virzībai
- veikt mikro, mazās un vidējās uzņēmējdarbības
attīstības veicināšanas pasākumu analīzi
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
labvēlīgas uzņēmējdarbības vides nodrošināšanai un administratīvo šķēršļu
mazināšanai
- piedalīties Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Padomes darba grupās
un komitejās, izstrādāt nacionālās pozīcijas un saskaņot citu institūciju
sagatavotās pozīcijas par Latvijas uzņēmējdarbību ietekmējošiem jautājumiem
- apkopot un sniegt informāciju Eiropas institūcijām par Eiropas
Uzņēmējdarbības plāna un citu aktivitāšu ieviešanu Latvijā
- organizēt Eiropas Uzņēmējdarbības veicināšanas balvas konkursa norisi
Latvijā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības politikas īstenošanu un atbalsta
pasākumu izstrādi uzņēmējdarbības attīstībai un veicināšanai
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, Eiropas Savienības
fondu līdzfinansētiem instrumentiem uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, 67013099.
OP 2014/252.AKK4
Informācijas sistēmu menedžmenta augstskola izsludina konkursu uz
vakantajām akadēmiskā personāla amatu vietām
- Rektors
Vadības katedra:
- Asociētais profesors - 1 vieta
Dokumentu (CV un pieteikuma vēstules) iesniegšana, sūtot tos uz e-pastu isma@isma.lv,
mēneša laikā no publikācijas dienas.
Informācijas sistēmu menedžmenta augstskolas mājaslapa: www.isma.lv.
OP 2014/252.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Valmieras klientu apkalpošanas centra vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- veikt izmaiņas nodokļu maksātāja pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā
(turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā saimnieciskās darbības veicējus, kā valsts
sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un
noteikt VSAOI veikšanas datumu
- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegtos dokumentus, pārbaudīt atvieglojumu
pamatotību un veikt ierakstus NIS par atvieglojumu piešķiršanu vai atcelšanu
- saņemt no juridiskām un fiziskām personām normatīvajos aktos noteiktās
nodokļu un informatīvās deklarācijas (pārskatus, paziņojumus, ziņas), t.sk.
labotās, saņemt iesniegumus un citu informāciju, veikt to reģistrāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Beātes ielā 49, Valmiera.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
Valmieras KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums
par konkursu".
OP 2014/252.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu
administrēšanas daļas Metodiskā atbalsta nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības u.c. informāciju un sagatavot atbildes par
ar nodokļiem apliekamo objektu reģistrācijas, uzskaites un kontroles procesa
nodrošināšanas jautājumiem, par pārmaksāto nodokļu, t.sk. kļūdaini ieskaitīto,
pamatotības izvērtēšanas, atmaksas vai novirzīšanas citu maksājumu parādu
segšanai procesa nodrošināšanas jautājumiem
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības u.c. informāciju un sagatavot atbildes par
fizisku un juridisku personu nodokļu deklarāciju pieņemšanas un datu kvalitātes
procesa nodrošināšanas jautājumiem
˗ izskatīt iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksājumu atmaksas apstrīdēšanas
lietas, t.sk. sūdzību un apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšanu un lēmumu
projektu sagatavošanu
˗ aktualizēt izstrādātos iekšējos normatīvos aktus
˗ sniegt priekšlikumus metodisko materiālu izstrādei
˗ piedalīties politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu izvērtēšanā
˗ sagatavot un sniegt atzinumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai nodokļu administrēšanā;
- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā
viens gads;
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā (t.sk.
analītisko materiālu sagatavošanā), priekšlikumu un normatīvo aktu projektu
izstrādē
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NAD MAN GNI
amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Otrās maksājumu izpildes
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (2 vakances uz noteiktu laiku un vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot maksājumu dokumentus un atmaksāt pārmaksāto vai kļūdaini
ieskaitīto valsts nodevu un naudas sodus
- veikt atmaksas no valsts pamatbudžeta (sadales) konta uz pašvaldības kontiem
un pieprasījumu par iedzīvotāju ienākumu nodokļa atmaksu veikšanu no
pašvaldības kontiem uz valsts pamatbudžeta (sadales) kontu izpildi
- sagatavot maksājumu dokumentus pārmaksāto nodokļu atmaksai vai
novirzīšanai parādu segšanai un akceptēt Budžeta elektronisko norēķinu sistēmā
"eKase" Valsts kasei sagatavotos maksājumu
dokumentus
- izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu
parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu
ticamības pārbaudes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā,
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP OMIN
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Iekšējā audita
daļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (2
vakances uz nenoteiktu laiku)
Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu pārliecību par VID izveidotās iekšējās
kontroles sistēmas atbilstību un efektivitāti.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- zināšanas par informācijas sistēmu riskiem un to sasaisti ar iestādes
darbības riskiem
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes, koordinēt veicamos darbus paaugstinātas intensitātes un
ierobežota laika apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt VID pamatdarbības un atbalsta sistēmu iekšējos auditus, kas saistīti
ar informācijas tehnoloģijām, saskaņā ar Iekšējās audita daļas gada plānu,
analizēt un novērtēt:
1) iekšējās kontroles darbības atbilstību VID mērķiem
2) VID finanšu uzskaites un citas informācijas ticamību un pietiekamību
3) VID struktūrvienību darbības atbilstību tiesību aktiem, noteiktajām
funkcijām un apstiprinātajiem rīcības plāniem
4) VID darbības resursu izmaksu, ekonomisko un funkcionālo efektivitāti,
resursu sargāšanu no zaudējumiem
- pamatojoties uz iekšējo auditu materiāliem, analizēt iekšējās kontroles
efektivitāti VID pamatdarbības un atbalsta sistēmās
- par katru veikto auditu sagatavot rakstveida ziņojuma projektu, kuru
nosūta auditētās struktūrvienības vadītājam komentēšanai
- ievērojot iekšējā audita veikšanas kārtību, sagatavot audita dokumentus un
kārtot audita lietas
- nepieciešamības gadījumā, ja ir B kategorijas vadītāja apliecība, izmantot
dienesta transportlīdzekli dienesta vajadzībām bez transportlīdzekļa vadītāja
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) sociālajās
zinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- vismaz 5 gadu pieredzi informācijas tehnoloģiju jomā vai līdzīgā nozarē
- sertificēta informāciju sistēmu auditora (CISA) sertifikātu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 15.saime "Iekšējais audits", III līmenis
un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IAD GS
amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Zemgales pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma
daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba pieredze nodokļu
administrēšanas jomā
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt nodokļu maksātāju atlasi pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk -
PVN) datu ticamības novērtēšanas veikšanai saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) izstrādātajiem norādījumiem
˗ veikt nodokļu maksātāju iesniegto PVN deklarāciju datu ticamības
novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par
nodokļu maksātājiem saskaņā ar VID izstrādātajiem norādījumiem
˗ pieprasīt skaidrojumus nodokļu maksātājiem telefoniski un rakstiski,
izvērtēt iegūto informāciju, veikt attiecīgus ierakstus Nodokļu informācijas
sistēmas, sistematizēt un uzskaitīt tos, nosūtīt materiālus
pārbaužu veikšanai iestādes attiecīgajām struktūrvienībām
˗ veikt nodokļu maksātāju pieprasījumu izvērtēšanu par pārmaksātā PVN
atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksājumu parādu segšanai un nodokļu
maksātāju informēšanu
˗ veikt PVN pārmaksas pamatotības izvērtēšanu pirms novirzīšanas citu
nodokļu maksājumu parādu segšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība)
komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
˗ darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
˗ pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības ielā 10b, Dobele.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP
ZPVNDTND GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Ceturtās Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības
novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs
(ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai
muitas un nodokļu administrēšanā
˗ darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt nodokļu maksātāju atlasi pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk -
PVN) datu ticamības novērtēšanas veikšanai saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) izstrādātajiem norādījumiem
˗ veikt nodokļu maksātāju iesniegto PVN deklarāciju datu ticamības
novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par
nodokļu maksātājiem saskaņā ar VID izstrādātajiem norādījumiem
˗ pieprasīt skaidrojumus nodokļu maksātājiem telefoniski un rakstiski,
izvērtēt iegūto informāciju, veikt attiecīgus ierakstus Nodokļu informācijas
sistēmas, sistematizēt un uzskaitīt tos, nosūtīt materiālus
pārbaužu veikšanai iestādes attiecīgajām struktūrvienībām
˗ veikt nodokļu maksātāju pieprasījumu izvērtēšanu par pārmaksātā PVN
atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksājumu parādu segšanai un nodokļu
maksātāju informēšanu
˗ veikt PVN pārmaksas pamatotības izvērtēšanu pirms novirzīšanas citu
nodokļu maksājumu parādu segšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
Ierēdņa dienesta vieta: Lielā iela 6, Jelgava.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP 4RPVN
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Pirmās un Trešās algas nodokļu datu ticamības novērtējuma un
nereģistrētās saimnieciskās darbības uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (9 vakances uz
nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība)
komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs:
- veikt fizisku personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību,
identificēšanas un datu ticamības novērtējumu
- veikt nodokļu maksātāju atlasi algas nodokļu datu ticamības novērtējumu
veikšanai saskaņā ar VID izstrādātajiem norādījumiem
- veikt nodokļu maksātāju iesniegto pārskatu un deklarāciju datu ticamības
novērtējumu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par
nodokļu maksātājiem saskaņā ar VID izstrādātajiem norādījumiem
- pieprasīt skaidrojumus nodokļu maksātājiem pa tālruni un rakstiski,
izvērtēt iegūto informāciju, veikt attiecīgus ierakstus Nodokļu informācijas
sistēmā (NIS), sistematizēt un uzskaitīt tos, nosūtīt materiālus
pārbaužu veikšanai iestādes attiecīgajām struktūrvienībām
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un par
citiem jautājumiem (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski).
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Lāčplēša iela 1a, Aizkraukle, vai Liepājas iela 48,
Kuldīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP P_T
_DTN amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju nodokļu un citu nodokļu datu ticamības
novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs
(ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai
muitas un nodokļu administrēšanā
˗ darba pieredze nodokļu un nodevu administrēšanas jomā
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt nodokļu maksātāju atlasi nodokļu datu ticamības novērtējuma
veikšanai un uzņēmumu ienākuma nodokļa (turpmāk - UIN) datu atbilstības
pārbaužu veikšanai saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
norādījumiem
˗ veikt UIN un algas nodokļa un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu, ko par darbinieka gūtajiem ienākumiem aprēķina un maksā darba devējs,
datu atbilstības pārbaudes saskaņā ar normatīvajiem aktiem, VID norādījumiem un
praksi
˗ veikt nodokļu maksātāju iesniegto pārskatu un deklarāciju datu ticamības
novērtējumu (lielo nodokļu maksātāju deklarācijām,
pārskatiem un pārējo nodokļu maksātāju iesniegtajām nodokļu deklarācijām,
pārskatiem izņemot pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN), UIN,
iedzīvotāju ienākuma nodokļa, darba devēja ziņojumiem), apkopot, sistematizēt
un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem saskaņā ar VID
norādījumiem
˗ veikt lielo nodokļu maksātāju nodokļu PVN pārmaksu (izņemot likvidēto un no
nodokļu maksātāju reģistra izslēgto nodokļu maksātāju) atlasi, kuriem ir
dzēšamas nodokļu pārmaksas, un izvērtēt pārmaksātās nodokļu summas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP LNMDT
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas
uzrauga/-dzes ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku un 3 vakances uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas
risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā
kārtībā
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos
noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas
darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas
piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču
izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību muitas jomā
- labām zināšanām Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo
normatīvo aktu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.2.saime "Muita un muitas kontrole",
III līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MKP VMU
amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes Ekspluatācijas daļas Datu bāzu administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- praktiska pieredze darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām
(IBM Informix, Oracle, Sybase
IQ, MS SQL, PostgreSQL)
- praktiska pieredze Windows vai Linux/Unix tipa serveru operētājsistēmu administrēšanā
- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā
- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru un datubāzu vadības sistēmu
darbības principiem un veidiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt IS testa un produkcijas datubāzu uzturēšanu un nodrošināt to
pieejamību
- veikt regulāru IS datubāzu rezerves kopēšanu, atjaunot no rezerves kopijām
un veikt rezerves kopiju testēšanu
- veidot un uzturēt IS dokumentāciju kompetences ietvaros
- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jauno versiju testus produkcijas
datubāzēs
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- zināšanām par lietojumprogrammatūras darbības principiem un datu apmaiņas
veidiem un protokoliem
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Darbinieka amatam noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP Ed DBAn GS amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes Programmatūras pārvaldības daļas Uzturēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas un pieredze informācijas sistēmas dokumentācijas un
programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas
apmaiņas standartiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt, analizēt un koordinēt pieteikto incidentu risināšanu
- definēt un uzturēt prasības IS programmatūras un tās dokumentācijas
kvalitātei no programminženierijas viedokļa
- plānot, koordinēt un veikt IS akcepttestēšanu
- plānot un koordinēt IS programmatūras izmaiņu ieviešanu
- piedalīties IS savstarpējo datu apmaiņas sistēmu darbības rezultātā
radušos problēmu izskatīšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) - vēlams dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas
tehnoloģijās
- pieredzi informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi
- informācijas sistēmu izstrādes metodoloģiju un kvalitātes standartu
pārzināšanu
- darba pieredzi ar datu bāzēm un informācijas sistēmām
- zināšanas darbības jomu regulējošos normatīvajos aktos
- B kategorijas vadītāja apliecību
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga
Darbinieka amatam noteikta: 19.4.saime "Programmatūras attīstība",
IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP PPd Un GS amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt VID lēmumu izpildes uzraudzību
- veikt izstrādāto sistēmas izmaiņu akcepttestēšanu
- piedalīties dokumentu sagatavošanā par daļas kompetencē esošiem
jautājumiem
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sniegt pārskatus daļas vadītājam par uzdoto uzdevumu izpildi
- saskaņā ar daļas vadītāja uzdevumiem un norādījumiem veikt citus daļas
reglamentam un amata kompetencei atbilstošus uzdevumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela, 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1Pd GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Valmieras nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
- sagatavot un izpildīt lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu
piedziņu
- iekārtot un uzskaitīt nodokļu maksātāju parādu piedziņas lietas,
nodrošināt to apriti
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera, LV-4201.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
3Pd Vn GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK18
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Piedziņas procesu vadības un atbalsta daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā un tiesību aktu piemērošanā
- pieredze nodokļu piedziņas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, veikt
to aktualizēšanu
- veikt pārvaldes lēmumu projektu tiesiskuma iepriekšējās papildpārbaudes
piedziņas jomā
- sniegt juridiskās konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
piedziņas jomā
- sagatavot juridiskos dokumentus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
piedziņas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IIIB līmenis.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPVunAd GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/252.AKK19
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Iedzīvotāju ienākuma nodokļa datu atbilstības pārbaužu daļas Otrās
maksājumu izpildes nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība,
grāmatvedība), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
˗ darba pieredze nodokļu un nodevu administrēšanas jomā
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt nodokļu maksātāju atlasi iedzīvotāju ienākuma nodokļa gada ienākumu
deklarācijām (turpmāk - IIN GID) un deklarācijām par ienākumu no kapitāla
(turpmāk - DK) datu atbilstības pārbaužu veikšanai saskaņā ar normatīvajiem
aktiem, VID izstrādātajiem norādījumiem un praksi
- veikt IIN GID un DK datu atbilstības pārbaudes saskaņā ar normatīvajiem
aktiem, VID izstrādātajiem norādījumiem un praksi
- savlaicīgi un kvalitatīvi ievadīt informāciju par IIN GID un DK datu
atbilstības pārbaužu procesu Fizisko personu riska analīzes sistēmā (RASA)
- savlaicīgi un kvalitatīvi ievadīt informāciju par IIN GID un DK datu
atbilstības pārbaužu procesu Nodokļu informācijas sistēmā (NIS)
- pieprasīt skaidrojumus no nodokļu maksātājiem par konstatētajām
neatbilstībām IIN GID un DK vai precizētu IIN GID vai DK iesniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Klusā iela 4a, Daugavpils.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP IIN DPD
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/252.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rēzeknes reģionālās
nodaļas valsts notāra ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no
2014.gada 15.decembra iecelts INGARS SPRUKTS.
OP 2014/252.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 21.11.1014. oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr.231 (5291), izsludinātais konkurss
uz Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku) noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2014/252.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2014.gada 16.decembrī
Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Darba tirgus nodaļas
vecākās ekspertes amatā ir iecelta ELĪNA BĒRZIŅA.