Laidiens: 12.12.2014., Nr. 248

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/248.AKK1

LATVIJAS SPORTA PEDAGOĢIJAS AKADĒMIJA IZSLUDINA KONKURSU uz vadošā pētnieka amatu sporta zinātnē (Dr.paed)

Amata pretendentam/-ei jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae)

- zinātnisko publikāciju saraksts (par pēdējiem sešiem gadiem)

- saraksts par piedalīšanos zinātniskajās konferencēs (par pēdējiem sešiem gadiem)

- zinātnisko projektu un grantu saraksts, kuru izpildē pretendents ir piedalījies pēdējo sešu gadu laikā, ar norādi par savu lomu projektā

Dokumenti saskaņā ar nolikumu par akadēmiskā personāla vēlēšanām iesniedzami mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LSPA zinātniskajai sekretārei, Brīvības gatvē 333, 221.kabinetā. Uzziņas pa tālr. 67543355 (Irēna Dravniece).


OP 2014/248.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

 Prasības pretendentam/-ei:

-         vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

-         zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

-         teicama saskarsmes kultūra

-         teicamas latviešu valodas zināšanas

-         krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

-         zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

 Mēs piedāvājam:

-         interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

-         labus darba apstākļus

-         atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

-         profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

-         darbavietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

 

 


OP 2014/248.AKK3

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu ekonomists (uz nenoteiktu laiku)

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu projektus, nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, organizē ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izpildāmo programmu un apakšprogrammu finansēšanas plānu izstrādi, sagatavo un aktualizē visu ministrijas izpildāmo pasākumu tāmes, nodrošina regulāru ministrijai piešķirto līdzekļu izlietojuma analīzi, sagatavo un sniedz priekšlikumus līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan starp pasākumiem, izvērtē un sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem budžeta plānošanas un uzskaites jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā (iestādes budžeta plānošana, budžeta  izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu sagatavošana)

- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama konceptuālā domāšana, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu

- labas iemaņas darbā ar datoru

- vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZON

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- sagatavot konkrētās sadaļas par Finanšu ministrijas centrālā aparāta izpildāmajām budžeta programmām un apakšprogrammām to iekļaušanai nākamā gada valsts budžeta projektā

- veikt analīzi un sagatavot informāciju par Finanšu ministrijas un tās padotības iestāžu kārtējā gada valsts budžeta izpildi atbilstoši noteikto termiņu, normatīvo aktu un metodisko norādījumu prasībām

- sagatavot ministrijas pasākumu detalizētus finanšu plānus, tāmes, organizēt to aktualizāciju

- regulāri gatavot analītiskus materiālus par finanšu līdzekļu izlietojumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67083845 vai 67095611.


OP 2014/248.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Mārupes ielā 1)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.


OP 2014/248.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku,1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Mārupes ielā 1)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.


OP 2014/248.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Valsts sekretāra vietnieka/-ces amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai citā pielīdzināmā jomā

- pieredze vadošā amatā ne mazāk par 3 gadiem (vēlams iestādē/struktūrvienībā ar nodarbināto skaitu virs 20)

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu aktivitāšu ieviešanas vadību

- zināšanas par uzņēmumu konkurētspējas un inovācijas politiku

- pieredze nozares politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā

- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- prasme orientēties valsts pārvaldes un ar nozari saistītās likumdošanas jautājumos

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- izpratne par Eiropas Savienības darbības principiem un lēmumu pieņemšanas kārtību

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Valsts sekretāra vietnieka tiešā pakļautībā ir Uzņēmējdarbības konkurētspējas departaments, Eiropas Savienības fondu ieviešanas departaments un Tautsaimniecības struktūrpolitikas departaments. Valsts sekretāra vietnieks ir atbildīgā amatpersona par darba organizāciju starp ministriju un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru, Centrālo statistikas pārvaldi un Tūrisma attīstības valsts aģentūru. Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta e-pastā (pasts@em.gov.lv), Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882), norādot amatu, uz kuru pretendē.


OP 2014/248.AKK7

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Baldones ielā 2)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļa, Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/248.AKR1

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka no 2014.gada 10.decembra Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas vecākās ekspertes amatā ir iecelta LAURA JERĶE.


OP 2014/248.AKR2

Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka atklāta konkursa kārtībā no 2014.gada 10.decembra Piesārņojuma novērtēšanas daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā ir iecelta LIENE BABRE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)