Laidiens: 11.12.2014., Nr. 247
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/247.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts
notāra/-es ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu
tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu
(uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību,
kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību)
Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas
kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai
iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par
reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā,
komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt
ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu
likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma
7.pantam
- augstākā izglītība tiesību
zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un
komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un
procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze
juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta,
precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2014/247.AKK2
Valsts kase (reģ.Nr. 90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot
Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes
funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - JURIDISKĀ DEPARTAMENTA
JURISKONULTS/-E (vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt un sniegt priekšlikumus līgumisko attiecību kārtošanā ar ārvalstu
darījumu partneriem, t.sk. par darījumiem ar atvasinātajiem finanšu
instrumentiem - Starptautiskās mijmaiņas un derivatīvu asociācijas līgumiem
(ISDA), garantiju depozītu līgumiem (CSA) u.c.
- piedalīties galvojuma, aizdevuma, dāvinājuma, nomas un citu līgumu
projektu, t.sk. līgumu ar starptautiskajām finanšu organizācijām, izstrādē
- veikt līgumu projektu ar ārvalstu darījumu partneriem izvērtēšanu un
uzraudzību, nodrošinot līgumu juridisko risku vadību
- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi un
gatavot tiesību aktu projektu atzinumus
- piedalīties Valsts kases, Finanšu ministrijas un citu institūciju
izstrādāto likumprojektu izskatīšanā un izvērtēšanā, sniegt atzinumus par
normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība
- darba pieredze tiesību zinātņu specialitātē
- darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas normatīvo aktu izstrādes, publisko iepirkumu, Latvijas
Republikas tiesību un Eiropas Savienības tiesību jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- juridiskās terminoloģijas, tajā skaitā angļu valodā (Legal
English), pārzināšana
- spēja risināt problēmsituācijas, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- precizitāte, iniciatīva, labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "JD_Vards_Uzvards"
uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla
departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu
informācija: tālr.67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/247.AKK3
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Centrālvidzemes virsmežniecības vecākā/-s referenta/-es
ierēdņa(-nes) amatu Madonas birojā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (Mersis, MKT)
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā, Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
303.kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67211167).
OP 2014/247.AKK4
Korupcijas
novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz 2 (diviem) vakantajiem
Valsts amatpersonu darbības kontroles nodaļas galveno speciālistu amatiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā vai finansēs
- vismaz divu gadu pieredze normatīvo aktu piemērošanā, administratīvo aktu
sagatavošanā un uzraudzības un kontroles funkcijas veikšanā
- zināšanas par administratīvo tiesību un valsts pārvaldes iekārtu
regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- pieredze liela apjoma informācijas apstrādē un analīzē
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internets)
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta
trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
Motivācijas vēstuli, CV ar šobrīd veicamo amata pienākumu aprakstu un
izglītības dokumentu kopijas līdz 2014.gada 30.decembrim iesniegt Korupcijas
novēršanas un apkarošanas birojā, Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001, vai
nosūtīt uz e-pastu: knab@knab.gov.lv (ar norādi
"Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356137.
OP 2014/247.AKK5
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku analītisku un
precīzu VIDUSLATVIJAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN
LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu, proti, un labprāt
strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi
erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt komandā un tu esi gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus
Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa augstāko izglītību
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- zināšanas grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās
(tiks uzskatītas par priekšrocību)
- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- labu "B" kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Madonā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 27877187, 67027697 vai
Jēkabpilī, Tvaika ielā 2, LV-5201, tālrunis uzziņām 65237657, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2014/247.AKK6
Lauku atbalsta dienests aicina darbā
uz noteiktu laiku uzņēmīgu un komunikablu ZIEMEĻAUSTRUMU REĢIONĀLĀS
LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I
(ierēdņa amats)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt
labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj
operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta
situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies
un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu
pārbaudi un uzraudzību
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko inženiertehnisko izglītību lauksaimniecības jomā (tiks uzskatītas
par priekšrocību)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- izpratni par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labu "B" kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Gulbenē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 27877187, 67027697, vai
Gulbenē, Ābeļu ielā 2, LV-4401, tālrunis uzziņām 64471262, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.