Laidiens: 05.12.2014., Nr. 243

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/243.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un civiltiesībās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- pārstāvēt VID intereses tiesā civiltiesiskos strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem

- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās

- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem

- izstrādāt tipveida un sarežģītus publisko iepirkumu līgumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu

- izstrādāt cita veida līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Finanšu pārvaldes Līgumu daļas (turpmāk - Daļa) kompetencei

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis, 10 mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/243.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Netiešo nodokļu metodikas daļas Otrās nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze pievienotās vērtības nodokļa reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus

- nepieciešamības gadījumā pieprasīt papildus informāciju no nodokļu maksātājiem vai citām valsts institūcijām, kā arī tiesisko palīdzību uzziņu sagatavošanā

- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt prezentāciju u.c. mācību materiālus

- sagatavot publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā un nodokļu administrēšanā

- pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- pieredzi darbā ar Informācijas sistēmu nodokļu maksātāju konsultēšanas darba atbalstam (KONDA)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime III līmenis 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NNMD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/243.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Starptautiskās sadarbības daļas galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un VID ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- labas angļu valodas zināšanas

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- pieteikties Apvienoto izmeklēšanas grupu (JIT) ietvaros pieejamam Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eurojust un Eiropola finansējumam un veikt tā administrēšanu

- veikt pieejamo projektu un citu attīstības pasākumu finansēšanas avotu izzināšanu un ieviešanu

- nodrošināt ārvalstu palīdzības programmu projektu pieteikumu izstrādi un administrēšanu

- veikt informācijas apmaiņu ar Eiropola Latvijas nacionālo nodaļu, kā arī ar citām Eiropas Savienības un starptautiskām tiesībaizsardzības un nodokļu administrācijas institūcijām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredzi noziedzīgo nodarījumu novēršanas un atklāšanas jomā

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35."Rīcībpolitikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP SSD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/243.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Administratīvās strīdu daļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

- labas zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā un tiesību aktu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- izskatīt sūdzības un apstrīdēšanas iesniegumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu (piespiedu izpilde), zaudējumu atlīdzināšanu, norēķinu operāciju un saimnieciskās darbības apturēšanu, nodokļu atbalsta pasākumu ietvaros pieņemto lēmumu, attiecībā uz speciālajām atļaujām (licencēm) komercdarbībai ar akcīzes precēm un akcīzes nodokļa nodrošinājumu apliecībām pieņemto lēmumu, atļauju izmantot vispārējo galvojumu vai tiesību izmantot atbrīvojumu no vispārējā galvojuma kopējā/Kopienas tranzīta procedūrai, atļauju izsniegšanu muitas deklarāciju iesniegšanai elektroniskā veidā, saistošo izziņu par tarifu (SIT) pieteikuma lietās un citu lietu strīdiem

- sniegt konsultācijas par lēmumu projektu sagatavošanas un pieņemšanas dokumentēšanas procedūru un lēmumu noformēšanu VID ierēdņiem

- izskatīt sūdzības par VID ierēdņu pieņemto lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās un lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu izpildes atlikšanas atcelšanu

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un par citiem jautājumiem (pa tālruni, rakstiski un elektroniski)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss JPSIP ASD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par konkursu".


OP 2014/243.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles metodikas un atbalsta daļas galvenā/-s nodokļa inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā. Akcīzes preču aprites jomā Pārvaldes kompetencē ir akcīzes nodokļa auditu veikšana.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- labas zināšanas VID un nodokļu jomas normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- analizēt situāciju starptautisko darījumu jomā, t.sk. īpaši sarežģītus jautājumus, un apkopot tos

- sniegt metodisku atbalstu un praktisku palīdzību Pārvaldes ierēdņiem starptautisko darījumu pārbaužu veikšanas procesā atbilstoši Daļas reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

- sadarboties ar datu bāzes "Amadeus" piegādātāju un risināt jautājumus, kas saistīti ar datu bāzes izmantošanu un uzturēšanu

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, ārējo normatīvo aktu projektus, sniegt atzinumus par ministriju un citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos, kas skar muitas un transfertcenu jomu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, pieredzi VID nodokļu kontroles darbā.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP SDKMAD amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/243.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Zemgales nodaļas galvenā/-s jurista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- apkopot oficiālajos reģistros un laikrakstos publicēto informāciju par juridisko un fizisko personu maksātnespējas procesiem, tiesiskās aizsardzības un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesiem, kreditoru sapulcēm u.c. informāciju, kas attiecas uz VID reģistrētajiem nodokļu maksātājiem

- sagatavot maksātnespējas procesa pieteikumus

- uz attiecīga pilnvarojuma pamata iesniegt tiesā maksātnespējas procesa pieteikumus

- sagatavot VID kreditora prasījumu projektus

- nodrošināt pārstāvību kreditoru sapulcēs un tiesās maksātnespējas procesa lietās

- sagatavot sūdzības par administratoru lēmumiem un administratoru rīcību

- veikt administratoru ziņojumos ietverto ziņu pārbaudi, kā arī sagatavot vēstules administratoriem, t.sk. par VID iebildumiem un priekšlikumiem

- sagatavot dokumentus nodokļu parādu un valsts noteikto obligāto maksājumu parādu dzēšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi maksātnespējas procesa jomā

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- darba pieredzi ar Automatizētās lietvedības programmu (ALSW)

Ierēdņa dienesta vieta: Jūras iela 25/29, Liepāja.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP MPD Zn GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122631 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/243.AKK7

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku zinošu un atsaucīgu ZIEMEĻVIDZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Ja tevi interesē darbs valsts pārvaldē, tev piemīt labas analītiskās un komunikatīvās prasmes, tev ir izpratne par projektu vadību un tu esi zinošs būvniecības jomā?

Ja vari uz visiem iepriekšminētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību inženierzinātnēs (vēlams būvniecības jomā)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- pieredzi un zināšanas būvniecības jomā, kas tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Valmierā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv, tālr. uzziņām 27877187, 67027697, vai Valmierā, Mūrmuižas ielā 18, LV-4201, tālr. uzziņām 64201503.


OP 2014/243.AKK8

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu ZIEMEĻVIDZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)

Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekšminētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi un uzraudzību

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama mērniecības vai dabas zinātņu jomā)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- izpratni par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- labu "B" kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Valmierā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv, tālr. uzziņām 27877187, 67027697, vai Valmierā, Mūrmuižas ielā 18, LV-4201, tālr. uzziņām 64201503.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/243.AKR1

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Latgales reģionālās nodaļas vecākā inspektora amatā (uz noteiktu laiku) iecelts JĀNIS LIVMANIS.


OP 2014/243.AKR2

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Juridiskā departamenta nekustamo īpašumu nodaļā vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku 2014.gada 24.novembrī tika iecelta SANDRA SILIŅA.


OP 2014/243.AKR3

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrā konkursa kārtībā Struktūrfondu daļas vecākās projektu vadītājas amatā no 2014.gada 1.decembra iecelta SVETLANA SKANGALE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)